1. leht 1-st

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: E Okt 13, 2014 14:16
Postitas mätu
Tere Saabisõbrad :)
Olen siin foorumis juba mõnda aega olnud, kuid Saabi pole kunagi omanud, kui siia kasutaja tegin, siis oli plaan osta aga ost jäi ikka ära. Mõte oli osta Saab 9-3 diisel, kuid selle mootorimüra ehmatas ära ja otustasin teise automargi kasuks. Muidu olen sõitnud suht 10a teise margiga, mille mudelid on ka väga hea olnud, millest üks on veel alles ka. Konkreetse Saabi ost tuli suht ootamatult ja kiirelt, plaan autoparki uuendada kestis juba mõnda aega, kuid enamasti vaatasin teise marke. Kuid eelmine kolmapäev juhtus nii, et märkasin auto24-s Saabi kuulutust, mis pildil nägi väga hea välja, mida läksin ka kohe vaatama. Peale väikest proovisõitu oli otsus tehtud: "auto meeldib ja võtan ära."
Konkreetne 9-3 on siis Anniversary mudel, poolnahk sisu, automaat, spoileriring, nahaga kaetud uksepolstrid ja turbo kirjad istmetes jne. Auto tundub väga korralik ja Eesti ajalugu on tehtud töödest olemas.
Esimesed sõidu esmamuljed: mugav auto, rool on muidu suht raske ja mõnusalt mehine, esimene turboga auto, võib öelda, et toob naeratuse näole küll, automaat on väga sujuv ja ühtlane, pole sugugi uimane, kurvides püsib suht hästi teel ja vedrustus on piisavalt mõnus. Kütusekulu on hetkel kompuutri järgi 13l/100, enamasti linnasõit. Audio pool on päris hea, kuid rohkem bassi võiks olla, kuid mingit lisakasti küll ei taha.

Kui eelmine omanik lubab, siis esialgu kasutaks tema müügifotosid, hiljem tulevad uued pildid :)




Lisatud failid

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: E Okt 13, 2014 14:30
Postitas vallikas
Palju õnne! Mulle aeglane rool väga meeldib, sellised autod ei istu, kus rool on väga kerge ja auto muudab koheselt suunda. Ma arvan, et enamus ajast on Eesti kliimas sõit sellise raske rooliga ohutum, ega muidu Saab poleks ka teinud sellist.

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: E Okt 13, 2014 15:44
Postitas Ets
No tubli, et lõpuks ära tegid :)
Kaua nillisid saabe, nüüd saad maitse suhu. Palju muretuid kilomeetreid!

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: E Okt 13, 2014 17:40
Postitas tõh
Kui eelmine omanik lubab, siis esialgu kasutaks tema müügifotosid, hiljem tulevad uued pildid :)
Lubab ikka. :)

Tore näha, et endiselt meeldib. :beer:

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: E Okt 13, 2014 19:13
Postitas kasparius
Aut kastiga 9-3 pole ülse kehv, kuigi neljakäiguline, aga vahetab sujuvalt, kui tarkvara on õige ei ole üldse uimane.
Ilus valik!

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: E Okt 13, 2014 19:15
Postitas que
Muretuid kilomeetreid :beer:
Piltepiltepilte..

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: T Okt 14, 2014 9:58
Postitas mätu
Tänud õnnitluste eest :) Foorumi kasutaja Ets tema tutvustas mulle rohkem Saabe ja nüüd proovin ka ära :) Sõita on väga hea ja automaat teeb linnasõidu mugavaks.

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: T Okt 14, 2014 13:01
Postitas tõh
Audio pool on päris hea, kuid rohkem bassi võiks olla, kuid mingit lisakasti küll ei taha.
Ahjaa, kui heli tahad parandada, siis kasti polegi vaja, aitab võimendi + kõlarid ustesse. Praegu katete alune tühi.

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: T Okt 14, 2014 13:59
Postitas mätu
Audio pool on päris hea, kuid rohkem bassi võiks olla, kuid mingit lisakasti küll ei taha.
Ahjaa, kui heli tahad parandada, siis kasti polegi vaja, aitab võimendi + kõlarid ustesse. Praegu katete alune tühi.

Kas ustes on muidu juhtmed olemas ja kui suured kõlarid sinna lähevad?

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: T Okt 14, 2014 14:08
Postitas Gals
6,5 tolli. Juhtmed üsna kindalt olemas. Minu 2000 aasta mudelil igatahes olid.
Ja ei lähe need juhtmed mitte raadio taha, vaid originaalvõimendi asukohta, mis on kõrvalistuja pool keskmise "katte" taga, umbes kliimaploki taga.

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: N Okt 16, 2014 10:18
Postitas mätu
Homme Saabianti juurde kontrolli, kuna tagant juhipoolt rattakoopast tuleb vänget bensiinihaisu. Millest see võib tulla?

Lahendatud Saabianti juures, voolikuklambrid olid läbi roostetanud, leke peatatud.

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: L Okt 18, 2014 2:13
Postitas tõh
Homme Saabianti juurde kontrolli, kuna tagant juhipoolt rattakoopast tuleb vänget bensiinihaisu. Millest see võib tulla?

Lahendatud Saabianti juures, voolikuklambrid olid läbi roostetanud, leke peatatud.
Kui palju ta lekkis siis? Nii et loik maas?

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: K Okt 22, 2014 21:33
Postitas mätu
Loiku all ei näinud, kuid koopast tuli kõva bensiini haisu.
Tänan veel Tõhi asjaliku auto tutvustuse eest ja aitas igati kaasa auto ostmisel :)

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: T Juun 30, 2015 11:38
Postitas mätu
Mõnda aega tagasi ütles autol turbo üles ja ootab remonti. Gaasi andes tuleb sinist, kuid jõudlus otseselt ära ei kadunud. Pandi uus turbo peale, kuid mootorist tulevad tükid vms lõhkusid selle ka ära. Nad uurivad, milles on asi. Uus turbo on ca 400eur ja kasutatud 200-250eur, mõtekas oleks juba uus osta?

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: T Juun 30, 2015 12:27
Postitas Cyber
meh? Mootorist tulevad tükid? Mingi ants kusagil garaaži taga tegi seda asja sul või?

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: T Juun 30, 2015 14:09
Postitas Ets
Mõnda aega tagasi ütles autol turbo üles ja ootab remonti. Gaasi andes tuleb sinist, kuid jõudlus otseselt ära ei kadunud. Pandi uus turbo peale, kuid mootorist tulevad tükid vms lõhkusid selle ka ära. Nad uurivad, milles on asi. Uus turbo on ca 400eur ja kasutatud 200-250eur, mõtekas oleks juba uus osta?

Muidu auto on päris mõnus ja sõita on väga hea.
Kas mitte olulisem probleem ei ole "mootorist tulevad tükid" mis uue turbo lõhkusid? Mis tükid need on ja kuidas sinna saanud?

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: T Juun 30, 2015 14:39
Postitas mätu
Ootan vastused ära, siis vaatab, milles üldse viga on.

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: E Aug 03, 2015 11:44
Postitas mätu
Mul oleks nõu vaja: mingi aeg pandi tutikas turbo peale, kuid peal lühikest sõitu hakkas jälle sinist tulema ja turbo (tiivikud) uuesti katki. Mis asi võib turbot nii lõhkuda ja kui kalliks võib üldse remont minna. Radikas jms selline pesti remonditöökojas puhtaks aga plokikaant pole maha võetud. Hetkel auto seisab ja turbo on maha võetud.
Kuna ei jaga seda mootori teemat nii hästi ehk oskab mõni targem nõu anda?

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: E Aug 03, 2015 20:27
Postitas vmaster
Väiksema närvikulu ja remondisumma huvides võiksid pöörduda pädevasse saabiremondi töökotta. Ma usun, et seal saad oma küsimustele vastuse, korraliku tulemuse ja muretult edasi sõita.

Saab 9-3 Anniversary 2.0T 110kw, 2002, matu LUKKU!

Postitatud: N Aug 20, 2015 13:44
Postitas mätu
Update: uus ja võimsam turbo on peal :) Sõit on sujuv ja väga mugav.

Käsipidur tahaks veel väikest timmimist/ülevaatamist kuna üks pool ei võta nii hästi, kuid muu tehnika, sillaosa ja pidurid on heas korras.