Saab 900 SE 2.0T, 1995, Mundujeevitž
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Hei!
Kuna masin nägi esmakordselt eestimaal ja minu käes kevadet, siis sai ka selle auks tehtud ka mõned pildid. Masinaga mõnusalt rahul, kuid ehitamis ja putitamis huvi/pinge ikka sees Masinal siis tehtud üldine hooldus ning ees veel väikene ennetus remont. Järgmised plaanid siis natu performancet timmida - noh nii 240hp ja oleksin rahul Muud nagu miskit - kirves telikusse
Lisatud failid
Kuna masin nägi esmakordselt eestimaal ja minu käes kevadet, siis sai ka selle auks tehtud ka mõned pildid. Masinaga mõnusalt rahul, kuid ehitamis ja putitamis huvi/pinge ikka sees Masinal siis tehtud üldine hooldus ning ees veel väikene ennetus remont. Järgmised plaanid siis natu performancet timmida - noh nii 240hp ja oleksin rahul Muud nagu miskit - kirves telikusse
Lisatud failid
Viimati muutis wilddog, E Apr 05, 2021 21:49, muudetud 1 kord kokku.
palju nõus käristama oled?
Blocketis algavad paarist tuhandest kuni 10tuhande SEKini välja.
näiteks need 17" veljed on väga lahedad minu arust. või need Aero omad.
Saaksin aidata transpordiga siia, väike $ tuleks otsa, aga mitte midagi ületamatut :cool:
Blocketis algavad paarist tuhandest kuni 10tuhande SEKini välja.
näiteks need 17" veljed on väga lahedad minu arust. või need Aero omad.
Saaksin aidata transpordiga siia, väike $ tuleks otsa, aga mitte midagi ületamatut :cool:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
kas see on sõbra soovitus, või miski "ametlik" värk, et ilma selleta lendab kakrass midagi laiali. Sest korras süsteem toimetab vägagi adekvaatselt...?
Kena masin!
17" velgi väga ei soovitaks, auto läheb jäigaks, peale tuleb venitada 45 kõrgusega rehv (et spidokas õiget näitaks) ja oht, et ilusad/kallid veljed meie kuumaastikul viga saavad, on üsna suur.
Ise uurisin tükk aega, mida mujal foorumites räägitakse ja otsustasin 16" kasuks...pidavat parim kompromiss olema sõidumugavuse jne. poole pealt.
Toredat liiklemist. Turbiin sul peal ja ega siis 220hj+ midagi võimatut ei ole :)
17" velgi väga ei soovitaks, auto läheb jäigaks, peale tuleb venitada 45 kõrgusega rehv (et spidokas õiget näitaks) ja oht, et ilusad/kallid veljed meie kuumaastikul viga saavad, on üsna suur.
Ise uurisin tükk aega, mida mujal foorumites räägitakse ja otsustasin 16" kasuks...pidavat parim kompromiss olema sõidumugavuse jne. poole pealt.
Toredat liiklemist. Turbiin sul peal ja ega siis 220hj+ midagi võimatut ei ole :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga ehk räägid mulle saamatule, kuidas see poolautomaatne käigukast töötab??
et millal ja kuidas käike vahetada??
endal ka yks selline silmapiiril.
et millal ja kuidas käike vahetada??
endal ka yks selline silmapiiril.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See oli sõbralik soovitus jah, ei mina usu, et see asi sul seal ülesaetud hobestega korralikult piitsa andes pikalt vastu peab.Algselt postitas: wilddog
kas see on sõbra soovitus, või miski "ametlik" värk, et ilma selleta lendab kakrass midagi laiali. Sest korras süsteem toimetab vägagi adekvaatselt...?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: ivomets
aga ehk räägid mulle saamatule, kuidas see poolautomaatne käigukast töötab??
et millal ja kuidas käike vahetada??
endal ka yks selline silmapiiril.
Asi töötab järgmiselt:
paned 1. või 2. käigu sisse ja annad gaasi - läheb kohalt nagu automaat, siis käigu vahetuseks tõstad jala gaasilt ja paned soovitud käigu ja annad uuesti gaasi. Käike saab ka alla ilusti vahetada. Kang on puute tundlik niipea kui käigu pesast välja lükkad toimub sidurdus. Asi siis mõõdab auto kiirust, pedaali asendit ja mis käik sees on. Ketsi saab ka anda - vajutad a la 4000 kella peale ja lükkad käigu sisse, siis kohe hakkab ilusti sidurdama ja laseb jutiga kohalt jeed.
Suht adekvaatne asi. Porbleemiks on süsteemi "uudsus" - oli esimene poolautomaat üldse. Jupid suht kallid. Kui aga korralik hooldus teha, siis peaks ikka lollikindel asi olema. Samuti võimalus conversion teha, kus pannakse hüdro sidur auto siduri asemele. Maksap raip nii 13-15k :(
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tänud õpetuse eest. ehk on väga bro!
seepärast ka 96 ga sõidan, et seal ka poolautomaatne käigu- vahetus: 1 käik vaja vaid siduriga panna, ylejäänute vahetuseks piisab vaid jala gaasipedaalilt tõstmiseks ja käega vajaliku käigu sissepanemisest.
ja kui tõstad jala gaasilt, siis veereb vabalt- mootoriga ei pidurda.
aga kuis kytusekulu?? nagu manuaaliga , või nagu automaadiga? ja yldse mis numbreid saad?
seepärast ka 96 ga sõidan, et seal ka poolautomaatne käigu- vahetus: 1 käik vaja vaid siduriga panna, ylejäänute vahetuseks piisab vaid jala gaasipedaalilt tõstmiseks ja käega vajaliku käigu sissepanemisest.
ja kui tõstad jala gaasilt, siis veereb vabalt- mootoriga ei pidurda.
aga kuis kytusekulu?? nagu manuaaliga , või nagu automaadiga? ja yldse mis numbreid saad?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kütusekulu sõltub rohkem jala raskusest ja tehnilisest korrasoleksut. Kast on sama, mis manuaalgi, ning sidur samuti. Ainukene vahe on see, et sidurdab sisuliselt mootor, mis ajab hürdaulikat ringi, mida omakorda kontrollib ECU. Ehk kütusekulu nagu manuaalil, sest käiguvahetust teeb juht. Lastes jala gaasilt pidurdab mootor, ning peatatakse kütuse peale jooks. Kui pöörded lähenevad kriitilisele piirile (jõnksutamine madalatel pööretel), siis lahutatakse sidur. Seistes foori taga 1. või 2. käiguga ja hoides all pidurit siis hoitakse sidurit lahutatuna. Ummikutes 5+ nagu automat, aga vajadusel saab üles-alla omatahtsi keevitada :)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Nonii, masin liigub jälle. Nagu paljud teavad, siis andis Sensonicu aju saba (räme lühis). Tingitud oli see vast kõigerohkem ussitanud juhtmetest ja asjaolude kokkulangemisest. Kõige koledam on see, et i never saw it coming. Laks ja valmis nagu paljud asjad ikka siin ilmas. Aga nüüd jälle apastraat sõidukorras :love: eks peab vaikselt Conversioni raha kõrvale panema hakkama, või kui 2 aastat veel vastu peab, siis võibolla vahetab üldse Viggeni vasta. :head:
P.S. Eriti suured tänud Troostauto erikirurgia osakonnale :beer:
P.S. Eriti suured tänud Troostauto erikirurgia osakonnale :beer:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Hellouh!
Võtaks siis viimased sündmused kokku:
Massinal siis tutikas kettidemajandus ja plokitihend samuti kogu veermik koos veo osaga korrastatud ja piduri majandus checkitud. Muud nipet näpet ka tehtud ning nüüd peaks pikemaks ajaks rahu majas olema - ptu ptu ptu...Edasi siis võiks vaikselt miskit erilisemat külge kruvima hakata. Long live SAAB! :headbang:
Võtaks siis viimased sündmused kokku:
Massinal siis tutikas kettidemajandus ja plokitihend samuti kogu veermik koos veo osaga korrastatud ja piduri majandus checkitud. Muud nipet näpet ka tehtud ning nüüd peaks pikemaks ajaks rahu majas olema - ptu ptu ptu...Edasi siis võiks vaikselt miskit erilisemat külge kruvima hakata. Long live SAAB! :headbang:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
seda ka kindlasti. Kuna kettide vahetuse käigus kontrolliti visuaalselt turbot ka, siis seal pole hetkel miskit teha. Torud olid õlist puhtad ja ebaloomulikku loksu ka ei olnud. Enne kui chipima hakata tuleks korralik tsirkuleeriv dumpvalve muretseda, actuator kontrollida ja APC klapp tsekkida kas see 100% korrektselt toimetab. kui need tehtud siis võiks juba chipata kah. P.S üks lahe boostikell ka must be!
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Saaga jätkub: kui juba Sensonic jukerdama hakkab siis on olemas kah - täielikult "bitch" värk. juppide hind ja saadavus ka kahtlased. Sai siis www.partsforsaabs.com-ist tellitud conversion kit (koos postiga 11,5k eeku) ning massin saab ühe pedaali juurde ja hüdraulilise sidurisüsteemi. Siis selle auto suurim jamade allikas lõpuks likvideeritud - seni kuni töötas oli sigahea. Ainukene asi mis võiks lennata hetkel on vast DI kuna ei tea selle vanusest ja läbisõidust kottigi...Vaatame mis siis nii nädala kahe pärast toimub.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
ahjaa Apastraat sai endale siis 16" SAAB veljed alla (rehviga 205/50). Olid siin foorumis müügil ning keegi väitis, et tegu Griffini orig. valudega. Sobivad ka NG alla superhästi ja visuaalne on nauditav :thumb: Sügisel kui talvekad alla siis kindlasti velgedele täis remont. Üks velg nats loobib see siis sirgeks ajada. Muu on kosmeetiline parandamine, ning tutikas pulbervärv neile selga, siis nagu tutikad! :headbang:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Aparaat liigub jälle :headbang: Masinast siis isemõtlev osa välja roogitud (va mina), lisatud siis üks pedaal+muud vajalikud vidinad. Tegu nüüd siis hüdraulilise siduriga NG-ga. Sidur on päris äkiline ja täpne. Kaasa tuli ka uus käigukang koos munakate jms nodiga. Eks kui mahti on siis vahetab sellegi + hoovastiku liigendi - saab käiguvahetuse eriti täpseks.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
välja surnud pole auto veel kordagi...Ma vahepeal ikka automaatidega ja tavakastidega ka sõitnud. Proovitud on siis tavaline vahetus, sensonic, sutomaat ja siis tiptronic/sentronic vms mis nad muud ongi :)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kasutatud suvepastlad ei kõlba kassi saba alla ka mitte. Pärast auto kättesaamist jäin 1km pärast nukralt keset ummikut (rehv lõhkes küljepealt). Sai siis pagassist võetud üks neljast talverehvist mis oli ilusti veljel ja alla suratud. Järgmine päev viis mu tee mäealuse 10 ekh rehvid24.ee juurde ja ostetud terve jooks tutikaid Dunlop SP Sport 9000 suurusega 205/50 R16 ja autole alla aetud. Parimat hinda annab otsida - terve jooks 4k :head: