Hei Hei! On siis lõpuks minu elu ka Saabiga õnnistatud :)
Masinakls on siis 900 2.0 TURBOOO :D Tagasihoidlikud 136kw
Lisadest pole minu arvates eriti midagi peale musta nahksisu ja Blow Off-i.
Auto iseenesest on normaalses seisus kuid tsipa seda rooste ussi on ja mõningad asjad veel mis vajavad tegemist.
Lähi kuudel siis vaja eemaldada rooste, muretseda korralikud istmed, lahendada tosooli leke, turbo suurem peale paigaldada ja vaadata mida meile JÕUJAAMA härrad räägivad mootori kohta :D :D
Üks pilt kah
Saab 900 1995 Coupe 2.0T, Tanellenat
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
- Asukoht:
- Auto:
Mis plaan selle vurriga on? Ilmselt öeldakse sulle seal Jõujaamas kohe, et pihustid tuleb ka ära vahetada. Ja soft üle kirjutada.
Plaan ongi sinna panna 3.0l turbo ja softi muuta, peale seda muidugi suurem hand-made jahutusradikas.
Ühesõnaga tahaks masinal kw arvu viia 180kw+ juurde.
Pihustite kohta ma ei tea midagi aga eks see selgub :)
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
- Asukoht:
- Auto:
Jah, millise kolmese turbo? Saabi v6 oma või? :bs:
Ikka v6 jah ja see peaks olema suurem kindlasti kui originaal 2.0
180kw+ jaoks kõlbab sellele ka 9-5 aero turbo, kui juba aretama hakkad asju. spoolib talutavalt madalalt ja kestab normaalselt. Jalgu jääma sellega igatahes ei hakka ja raske jalaga hävitab ka neid 17tolliseid rehve piisavalt.
originaal t5 juhtimise punased pihustid peaks seal maal veel piisavad olema. aju softi muutmise abi leiab ka siit foorumist.
edit: tegelt kõlbab 170kw kanti ka see originaal t25 turbo.
originaal t5 juhtimise punased pihustid peaks seal maal veel piisavad olema. aju softi muutmise abi leiab ka siit foorumist.
edit: tegelt kõlbab 170kw kanti ka see originaal t25 turbo.
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: N Apr 30, 2015 16:26
- Asukoht:
- Auto:
180kw+ jaoks kõlbab sellele ka 9-5 aero turbo, kui juba aretama hakkad asju. spoolib talutavalt madalalt ja kestab normaalselt. Jalgu jääma sellega igatahes ei hakka ja raske jalaga hävitab ka neid 17tolliseid rehve piisavalt.
originaal t5 juhtimise punased pihustid peaks seal maal veel piisavad olema. aju softi muutmise abi leiab ka siit foorumist.
edit: tegelt kõlbab 170kw kanti ka see originaal t25 turbo.
Sellessuhtes ma olen Saabi- ga suht võõrad ja hakkan alles ennast viima kurssi sellega Kuid suurimad tänud abi eest see aitab mind väga.
Autol on peal ka blow off :D :D
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Saabi v6 moto turbo on minuteada väljalaskekollega kokku ehitatud ja sulle sinna kohe kindlasti ei istu. Lisaks on ta mõeldud töötama madalamal rõhul, kui sul seal praegu on..
Tahad natuke paremat, kui see t25, võta Aero mudeli Mitsu, td04-15 oli vist. Sellest tehakse suurema kojaga 19T mudelit ka. Edasi juba gt28rs, holseti hx35 ja 40 (super). Aga siis pole enam väga mugav sõita ja üksjagu muid asju tuleb ka ringi teha.
Tahad natuke paremat, kui see t25, võta Aero mudeli Mitsu, td04-15 oli vist. Sellest tehakse suurema kojaga 19T mudelit ka. Edasi juba gt28rs, holseti hx35 ja 40 (super). Aga siis pole enam väga mugav sõita ja üksjagu muid asju tuleb ka ringi teha.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Lase sebastianil stage 2 panna peale ehk aju üle kirjutada ja siis tunned, et aitab küll.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Lase sebastianil stage 2 panna peale ehk aju üle kirjutada ja siis tunned, et aitab küll.
Kuidas need turbomasinad nüüd olidki..
Kas laiali, või on vähe jõudu :)