Saab 900SE Kirsi 1995, 173kw, arvo92

Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#101

N Nov 10, 2016 11:22

Tehtud pole vahepeal midagi. Niivõrd laisk, et kallan ja tallan.

Ette läksid tavaH4 pirnide asemel Osram Nightbrakerid. Lisaks tuli välja, et ühe tule kõrgust ei saanud regullida, pidin panema teise tulekorpuse sitema reflektoriga. No nüüd lõpuks näeb ka midagi. Parim "bang for the buck", mida kasutusmugavuse tõstmiseks teha sai. Enne vastutuleva auto tuled pimestasid nii palju, üks tuli näitas veel maha kah ja lähituled olid kohutavad. Nüüd pole igas asendis kaugtulesidki vaja, lähituledegagi hea.

Kas reflektorit ennast on võimalik eemaldada korpusest, et töötava kõrgusreguleerijaga korpusesse lükata?

Lisaks olen aru saanud, et niiskust viskab ikka saalongisse. Ei ole enam muud võimalust, ma olen suht kindel, et salongiradikas lekib. Kas keegi on seda kunagi ka vahetanud? Tundub räige töö, doonoritel olen piilunud ja tundub, et kogu keskarmatuuri ja õhuvoolutorud + õhusuunamise klapid tuleb eemaldada. Ja siis ka on radikas kinniste torudega, mis läbi tulemüüri lähevad. Et kas see vahetamine üldse reaalne on? Tundub, et pärast kokku küll ei saa.

Kuna 900ng stangemajandus on väljanägemiselt juust, siis sai vahepeal lattu soetuatud 9-3 madalamad ja huvitavamad stanged. Hetkel siis lattu, vanajumal on meile vahepeal pakase selga visanud ja ma ei viitsi pahteldamise ja värvimisega hetkel tegeleda töökoja all.

Samuti sai uued 9-3 uksed hangitud. Õiget värvi. Tahavad värviparandusi saada. Kevadepoole ajan värvipüssi soojaks.

Muus osas - See masin pole ikka talveks mõteldud. Pidamine pole just manuaalkasti ja selle turbo+softiga esmaklassiliste hulka kuuluv. Peab sõitma kui 80 aastane vanahärra maalt piima järgi, et maha ei loksuks.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#102

T Nov 22, 2016 10:34

Eile korraline ülevaatus.

Ei saanud läbi. See oli üllatus, sest sõit sujuv ja mugav, sõidan igapäevaselt.

Ülevaataja tuli ja küsis, et kas auto undab kah. Vastasin, et ei unda ta midagi. Ja siis näitas, kuidas parem esimene rattalaager on väsinud. Neil liikuvad rambid, mis loksutavad küljelt küljele rattaid ja oli näha, kuidas rattalaager on läbi. Aga ei mingit vilinat sõidul, täisti müravaba.

Samuti oli läbi vasak esimene alumine sarniir. Jällegi üllatus.

Ja tule reguleerija keeras ta ise üle seal ja enam reguleerida ei saa. Ütles, et tee nüüd korda. Väga tore :headbang:

Muus osas kõik timm. Nädalavahetusel lähen garaaži ja kõrvaldan vead.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#103

K Nov 30, 2016 16:25

Kuna sarniir on ng900-l juba tehase poolt pressitud alumiiniumist alumise õõtshoova ühte harki, siis sarniiri ennast vaid vahetada ei saanud. Seetõttu tuli mul välja pressida oma Powerflex puksid ja panna need teise sarniiriga õõtshooba sisse.

powerflex on lahe. Mitu aastat tappa saanud. Ja siis vajutad väikese koputusega need välja. Alumiiniumi korrodeerumistolmu täis, lükkad näpuga üle ja korralik lilla tarretiselaadne materjal tuleb välja. Nagu uued, mõni aasta ei tee nendele puksidele mitte midagi.

Ja kui lihtne on tagasi toppida. Oi oi oi. Kes ise pukse pressinud koduste vahenditega, need teavad, millest räägin :thumb:
Ma klassikul jätsingi tagasilla omad pressimata ja sõidan 30a. vanadega ringi sest nii oli lihtsalt lihtsam. Ja vanad puksid on head, uued riiulil koguvad tolmu.

Rattalaager polnudki vist kutu. Aga sai välja vahetatud. Siis, kui alt sai ära võetud, selgus, et laager tundu asine. Vist oli veovõlli mutter veidi lahti ja ratas logises all. Aga lahtise veovõlliga sõitnud rattalaager tuleb välja vahetada, laager peab olema kokku pressitud, et ta säilitaks oma konditsiooni.

Läbisin kordusülevaatuse ilma probleemideta.

Ajaa - mingid uued pirnid said ka ostetud. Alles värskelt maale sisse toodud. Osram Nightbraker LASER. Pidin veel kõvemad olema. No hind oli OK ja tõmbasin ühe paari ligi. Lähiajal panen sõbranna tonnisele, eks siis näe, kas see siga ka hakkab ninast kaugemale nägema.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#104

K Nov 30, 2016 20:41

Laser näeb siis selline välja.

Eelmine nädal mulle öeldi, et just hakati neid maale tooma. Niiet kiirustage, seltsimehed unetud!

Lisatud failid
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#105

P Mär 05, 2017 21:13

Puhtalt ajaloolistes huvides panen kirja:

4x pidurikettad ja klotsid kõik vahetatud. Pidurdusjõud tagasi ja enam ei raputa pidurdades.
Küünlad vahetatud. Kojamehed uued. Eks kõikvõimalikke kuluosi siin vahetan aga puhtalt tallamise rõõm on selle autoga.

Kakkusin alla ka laepolstri sest salonginiiskuse teema ikka häirib. Plekk oli kõik kondensi täis polstri alt. Nüüd sõidangi ilma, saan jälgida. Katuseluugi voolurenni külge kinnituvad 4 voolikut on kinni. Eks näis - kas siis renn ise katki vms. Katuseluugiga autode häda, üks suur niiskuse sissepääsemise koht lisaks.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#106

N Juul 27, 2017 12:47

Selle auto teemasse väga palju kirjutada mõtet pole - niivõrd kuulikindel, et ei lagune ka mitte.

1. Vahetasin ära enda lömmisõidetud kaks ust sirgete vastu. Võiks ju need paar roostetäppi üle värvida aga siis võiks pigem terve auto üle värvida - kas on mõtet...

2. Mootoriradikas lekkis, sai järgmine külge pandud.

3. Kliima ikkagi jebib, vahetasin radika, survestasin kogu süsteemi ära aga kõrvaga küll ei kuule, et kuskilt lekiks. Plaan korra veel 7 bariga ära survestada, siis seebiveega kõik ühenduskohad torudel üle pritsida ja vaadata, kas midagi mullitab. Võib ka lihtsalt kohe lasta värvainega segatud gaasi täis toppida aga see on oluliselt kulukam, eeldades, et mul mingi leke seal on ja tühjaks jooksis eelmine kord paari päevaga.

Üldiselt on Läbisõit 415 000 ja tiksub. Probleemivabalt, väiksema ülalpidamiskuluga autot on raske ette kujutada.
Kogu dilemma jõuabki sinna, et mõtlen tihti, et peaks ikkagi 9000 korda tegema - siis aga on 2 igapäevasõidu autot, lisaks 1 klassik hobisõitudeks ja tsikkel ka. Ammu ei jõua kõigiga sõita, autoga sõidan vaid linnast välja, linnas sees jalgratas enamasti kasutuses. Seega ainuke võimalus tonnine korda teha oleks ng900 maha müüa. Nii head ja töökindlat masinat aga müüa tundub jällegi narr.
Ja ega minekus ka ng900 kehv pole. Sain siin ühe 205crPerformance softiga 9-5 autoga võrreldud ja minekuvahet ei taju, küll on tarkvarad väga erineva käitumisega. ng900 on oluliselt kergem ja see aitab. Mul siis alguses pikk viivitus ja tajud korralikult, kui turbo takka hüppab ja siis rammib koledalt. 9-5 kiirendus on sujuvam ja sellist järsku hüpet polnud, samas kõrgel pöördel (üle 5500) hakkas jõud ära koolema, mida minu ng900 kindlasti ei tee. Eks kõik sõltub konkreetsetest autodest kah.

Nokk kinni, saba lahti ja ng900 jätkab kilomeetrite kogumist ilma kisa tegemata. Liiga hea auto inseneridel tehtud.
marti420
Postitusi: 181
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: Stinger GT / Insignia Country Bi-turbo
Kontakt:

#107

N Juul 27, 2017 14:14

Suruõhuga ei soovita konti survestada, hiljem ei pruugi seda niiskust enam süsteemist kätte saada ja tegelikult tuleks siis ka kohe kuivati ära vahetada(ainult uue vastu).
Otsi mõni koht kus saab seda lämmastikuga teha, surve peaks olema 10-15bar, suurema survega võib salongis aurusti pauku teha.

Tallinnas võid ka meie töökotta tulla...
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 902
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#108

N Juul 27, 2017 20:50

Kuidas sul need night breaker laserid toimisid? 9-3e tuledes IMHO tundusid vanem mudel night breakereid parem olevat. Isegi narva pirnid valgustasid paremini pimedatel ja märgadel aegadel...
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#109

N Juul 27, 2017 21:19

Ma pole tavalisi Night Brakereid proovinud, mul oli tavaline H4 sees ja siis läksin kohe laserile üle. Vahe oli päris julm, esimese hooga ei taibanud lähitulesid kaugtulede vastu vahetada kohe, tõmbas just lähituled oluliselt valgemaks.

Valgust on täiega vaja, ma siin maal ka sõidan peamiselt, kus looma palju teel. Tegelt peaks ikka uued tuled ka hankima sest eks klaasid on juba kivitäkkeid täitsa täis ja reflektorid pole ka uued. Palju läheb sinna kaduma, olenemata, mis pirni kasutada.

Kliima suhtes on mul sõbral kõik süsteemid olemas. Aga ikkagi aines, mida sisse toppida, maksab ja ei taha niisama atmosfääri lasta gaasi, et lihtsalt proovida. Mul on suruõhul veefilter vahel, äkki väga palju paha ei teinud aga tõesti ei uurinud seda teemat piisavalt, et oleks osanud karta survestamisel midagi.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 902
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#110

N Juul 27, 2017 23:24

Mul on klaaaid täkkevabad ja reflektorid tuhnid, just pimedal, märjal ajal kadus valgus täiesti ära, pean võrdluskatse kunagi tegema, siis saab teada kas on probleem mul peas või mitte
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#111

R Juul 28, 2017 10:15

Reflektorid kõrbevadki sees ära, mul 3 auto peale väga häid reflektoreid polegi, pirnile lähim koht ikkagi kõrbenud ja reflektorvärv maas.

Jällegi ajaloolistes huvides - sai alu48 velg alla topitud 215/45/R17 nankang rehvidega.
Läks koletumal kombel jäigemaks (mulle meeldib pehme paremini), lisaks tõusis auto maast kõrgemaks, nüüd näeb eriline kits välja oma musta värvi liisturingiga spoilade allosas. Et paremaks saada, peaks 9-3 spoilaringi alla kruvima, mis ostetud on. Vajab jällegi pahteldamist-värvimist, nagu ikka. Hetkel aega väga pole tegeleda selliste asjadega, tarvitan masinat, nagu on.

Välimus neil velgedel muidugi väga hea. Pilti pole jõudnud teha sest masin maateedele kohaselt kruusatolmune.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#112

P Sept 10, 2017 10:46

Autot sihtotstarbeliselt tarvitatud kogu aeg. Saaga jätkub, ehk sentigi remondi peale ei lähe ja doonorid aitavad alati, kui mõni liist tahab vahetamist.

Auto tehniliselt ideaalkorda saamiseks on jäänud paar murekohta veel:

1) Kliima vajab testimist ja uuesti täitmist
2) Räme niiskus autos tugevate vihmadega
3) Kui tahta pikalt kasutada autot, võiks uue esiklaasi poole vaadata. Ilma täketeta aga ehk isegi originaalklaas, õhtuvalguses kriimud ikka häirivad natukene palju.

Kui need kolm nüanssi täidetud, siis jäävad vaid iluvead, mida ma usun, et selle auto puhul ma kunagi päris tõsiselt tegema ei hakka. Pole päris see SAAB, mida lausülevärviga hellitama hakata.

Aga nüüd selle punktiga 2 sai tegeletud. Olen sellega jooksvalt üle 2 aasta tegelenud ja olen liiminud uuesti tagatuled kinni, mis pagasnikust niiskuse eemaldasid. Siis olen alla tõmmanud autost lae, kõik torud ära puhastanud katuseluugi süsteemist, läbi puhunud ja sõitnud pikalt ilma laeta, et näha, kas niiskus sealt kuskilt tuleb sisse. Ei tule.
Aga sümptomiteks, mille osas keegi pole mulle veel nõu osanud anda, on see, et just tugevate vihmadega peksab tohutu niiskuse sisse. Peale sadama hakkamist mõni minut ja juba tuleb. Eelmisel nädalal pidin terve päev autoga ringi sõitma tugevas vihmas ja esiklaasil vaid paar auku, kust välja näeb, küljepeeglite kohapeal ka puhur puhub augu sisse aga praktiliselt väga raske on nii sõita, lausa liiklusohtlik. Kehvema vihmaga aga mitte mingeid probleeme, veidi on niiskust sees aga mitte palju. Ja kui auto õue peal seisab, siis ei ole seest niiske, probleem vaid sõites.

Ja eile sõitsin muu asja pärast töökoja poole, sain paduvihma ja jälle lükka küljeaknalt käega vett maha seestpoolt. Tõsine niiskus paugust sees, kui vaheapeal auto täiesti kuiv. Kuna vahepeal oli tekkinud üks idee, siis proovisin seda.
Nimelt kahtlustasin, et kui nii kiiresti vesi sisse saab, siis peab salongifiltrist sisseimetav õhk suuremas koguses vett sisaldama, et see asi üldse reaalne saaks olla. Sest sissepuhutav õhk sisaldab nii palju vett, et esiklaas paksult udune. Ja oligi.

Eks doonorilt sai kakutud ära teine õhtufiltrikorpus. Tundus, et enda omal oli tihend ajas lahti loksunud ja kuidagi oli ka salongifilter jumala märg, nagu pildilt näha. Panin veel hermeetikut igaksjuhuks õrna kihi vahele, et kindlustada asja toimimist ja teine korpus külge. Nüüd tuleb tugevaid vihmasid oodata aga ise usun, et üks viga nimekirjas jälle vähem. Kui selle niiskuse tõesti pidama saan, siis mõtlen ka uue esiklaasi peale. Kui ei saa, siis ei mõtle.

Ja pilt, kus auto küljeaknad udused - see on juba peale pikka töökojas seismist, tegelt on ka esimene küljeaken põhimõtteliselt läbipaistmatu tugeva vihma korral.
3.jpg
3.jpg (107.12 KiB) Vaadatud 2610 korda
2.jpg
2.jpg (151.7 KiB) Vaadatud 2610 korda
1.jpg
1.jpg (104.68 KiB) Vaadatud 2610 korda
Kasutaja avatar
Raudsepp
Postitusi: 200
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto:

#113

E Sept 11, 2017 22:43

Vinge masin, edu! Endal sama probleem et pagassi matt märg aga pole probleemi jõudnud süveneda
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#114

T Sept 12, 2017 10:35

Pagassi mati puhul vaata, kas tagatulede tihendid peavad. Mul tuli niiskus sealt sisse ja matid olid märjad.
Kasutaja avatar
mihkel-m
Postitusi: 76
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#115

N Sept 14, 2017 23:03

Minul oli nt märja pagassi puhul tagaklaasi pesur kuskilt umbes ja ilmselt survega lekkis mõni voolik.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 902
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#116

N Sept 14, 2017 23:14

Ma olen kolmel autol näinud, et ajab vett ja pori sisse taga amordi ülemiste pukside vahelt( võtsin lahti, puhtaks, kereliimi igalepoole vahele ja siiani timm)
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#117

N Sept 28, 2017 21:44

Panen lihtsalt pilte.

Kallanud ja tallanud, sõidetud kõige julmemaid kruusateid ja ilusamaid maanteid. Eks minu auto peab teenima, kui on üks ja ainus, siis peab aeg-ajalt tonn taga käru lükkama mööda karjamaad ja otse kadakate vahelt mere äärde välja sõitma. Puhas ta mul kindlasti pole aga ühiseid elamusi on Saabiga rohkem, kui auto poleerimine mulle kunagi pakuks. Tore masin.

Ja vihm pole enam kummitanud. Kliimaga vaatan, kas hakkan tihedat remondilaupäevakut üldse tüütama, sõbral kliima testi- ja täiteseadmed samuti olemas, toob töökotta lähiajal. Seega saan ka omas töökojas kõik asjad aetud, tulen vist rohkem juttu ajama. Ja siis saab teiste masinaid näppida ja aidata parandada, seda toredam - endal puudub pinge midagi valmis saada aga nokitseda on alati tore.
1.jpg
1.jpg (159.23 KiB) Vaadatud 2356 korda
4.jpg
4.jpg (135.46 KiB) Vaadatud 2356 korda
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#118

R Okt 13, 2017 13:41

Eile sai kliimaga tegeletud.

Pumpasime süsteemi tühjaks (kuigi ta oligi täiesti tühi), siis tõmbasime vaakumisse ära, hoidis 30 minutit seda nõutud 1000 misiganesühikut see masin nõuab. Ehk siis tundus, et vaakumiga kõik ok. Ja lükkasime 800 grammi ainest koos fluorestsentse õliga sisse. Kõik hakkas tööle nagu vaja, pumpas külma ja tõmbas mul autos sees olnud uduse aknaklaasi kah krõpsti kuivaks ära.

Aga ega hõisata ei tohi. Eile õhtul sai täidetud, homme hommikul lähen tõstuki peale ja vaatan UV lambiga üle, et kas kuskilt on peksnud seda külmaainet välja või mitte.
Peale täitmist sai uuesti UV lambiga vaadatud ja oli näha vanasid jääke kuskil nurkades aga mitte midagi uut. Ma vahepeal vahetasin ära kuivati ja kliimaradika, ehk siis üht teist on vahetatud kah peale viimast ebaõnnestunud täitmist. Eks näis, kas nüüd peab.

Aga see on ju selge, et kliimat täidetakse ikka vastu talve. Linnuke õiges kohas kirjas.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#119

E Okt 16, 2017 9:07

Palun väga, siin mõned pildid.

Kliima ikkagi lekib, küll mikroskoopiliselt. Sain kogu 800 grammi ainest, mis sisse pumbatud, ka välja. Välja tuli 852 grammi aga see tähendabki, et kliimamasina enda torudes oli ka veidi kraami ja sealt see tuleb. Õnneks näitas mulle lekkekoha ära ja see on väga hea. Seal toru ümber, lekkekoha keskmes on üks plastikklamber, mis peaks hoidma toru vastu raami hõõrdumast. Sinna aga läheb sodi vahele ja nii ongi mingi praht hõõrunud vibratsiooniga sinna mikroskoopilise nõelapea suuruse augu.

Toru väljavahetamine väga keeruline. Liidestest see toru keeldub lahti tulema, suured mutrid kah, mingi 27 ja 32, sinna ei mahu vahele. Üks variant on anda gaasilambiga kuuma, siis spreipudelist jääd peale lasta ja nii vaheldumisi. Kui lihtsasti lahti tulema ei hakka, siis keerabki pooleks igaljuhul.
Variant II on saada täpselt samas toru mõõdus paranduskomplekt lõigerõngastega. Nagu veetorusid ühendad - lõikad jupi kliimatoru välja ja paned teise jupi vahele. Küll aga sitt see, et kliimatoru läbimõõt 18,8 millimeetrit ja see pole standardmõõt. Mu ainukeseks lootuseks on HydroScandiga otse ühendust võtta ja küsida, et kas sellist lõikerõngaste komplekti on saada või mitte.
Seda toru vist ei tinuta ega muud trikki sellega ka ei tee. Lekkekoht on ligipääsetav aga sinna ümber on kahtlane midagi nii panna, et pidama saaks.

Ja 1up Saabule vihje eest - mul tagaamordipüstak lekkiski, nagu näha. Sealt siis pagassi ikkagi vett tulnud. Nüüd peale selle püstaku + salongifiltri korpuse vigade elimineerimist auto täiesti kuiv seest.
Manused
2.jpg
Püstak mudane
2.jpg (83.79 KiB) Vaadatud 2245 korda
1.jpg
Luminofoorne valgus
1.jpg (103.62 KiB) Vaadatud 2245 korda
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#120

E Okt 16, 2017 10:13

Alumiiniumi keevitatakse edukalt, mul töötas keevitatud kliimatoru mitu aastat. Hydroscand NG torudega aidata ei saanud, liiga imelik mõõt.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#121

E Okt 16, 2017 10:35

Tänud info eest! siis otsin pigem kedagi, kes täpi peale laseks. Mul auk tõesti mingi murdosa millimeetrist, nõelapeaga nagu torgatud.
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#122

T Okt 17, 2017 22:15

Üks lisanduv küsimus - vahetasin bensufiltri ära, polnud seda veel teinudki. Nüüd aga peale seda käivitus väga pikk, nagu vajuks kütus alla. Kui seisma jätad ja mõne minuti jooksul uuesti käivitad, siis ok. Aga kui paar tundi oodata vahepeal, siis ikka mitu sekundit käiab ja siis pauh läheb.

Kas õhk süsteemis või kütus vajub ikkagi alla? Keegi teab?
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#123

R Okt 20, 2017 9:03

Pika käivituse probleem on ennast ise ära ravinud. Ju ikka mingi õhk oli süsteemis, mille on nüüd suutnud ära kugistada koos bensuga. Praegu jälle kenasti läheb käima.

Võtsin doonorite kliimad ka laiali, et äkki saan sealt hea toru, mille ära vahetada. No panen pildi, millised nad kõik on - see klambrikoht on ülihästi näha ühel torul - see toru samamoodi sealtkohast läbi läinud.
1.jpg
1.jpg (63.28 KiB) Vaadatud 2140 korda
Üks toru oli ka kena(m) aga selle keere oli üks nii korrodeerunud, et keerasin alumiiniummutril kõik kandid maha ja lõpuks toru enda pooleks.

Kui kellelgi on sellist toru pakkuda kasutatud peast, siis võime suhelda.

Vahepeal 5 ja R käik ei ole tahtnud hästi sisse minna. Seadistasin eile natukene hoovastikku. Eks elu näitab, kas läheb paremaks, praegu ühe sõidu puhul nagu oleks. Hoovastiku süsteem ise tundub kõik olevat korras, olen neid näinud plastikosa pragudega aga mul tundub kapoti all kõik ilus olevat. Keerasin hoovastiku ja käigukasti vahelise mutri lahti, panin käigukangi 4. käigu asendisse, lukustasin ära ja samamoodi lukustasin käigukasti 4. käiku lukku. Ja siis natukene hoovastikku sättisin vasakule käigukangi asendi suhtes. Just paremale poole ei tahtnud käigukang hästi minna vabalt.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1770
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#124

R Okt 20, 2017 17:18

Kk padi
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 478
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90, SAAB 9000 Anny

#125

R Okt 20, 2017 23:20

Käigukasti padi ei ole, seda olen ammu vaadanud, täiesti ilma igasuguste vigadeta. See oleks liiga lihtne olnud :)
Suletud