Saab 9-3 2.0T 147kW, 1999, mihkel-m

hard0
Postitusi: 60
Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
Asukoht: Läänemaa/Tallinn
Auto: Saab 9-3 LPT MY99

#51

K Veebr 20, 2019 13:46

https://en.bildelsbasen.se/?link=list&s ... =111109105

Rootsi lammutusi tasub ka uurida. 10SEK ~ 1€.
Kasutaja avatar
mihkel-m
Postitusi: 76
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#52

P Mär 10, 2019 14:59

Rohkem neid Rootsi lammutusi kahjuks ei tea ja seal sinu antud lehel pole kahjuks silma jäänud veel.

Igaljuhul sai TA Technix vectra A coilid ära võetud siiski ja silmaga vaadates tundub küll lihtne install. Eks see selgub niipea kui ilmad vähegi rohkem autopedendust soosima hakkavad.
Kasutaja avatar
mihkel-m
Postitusi: 76
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#53

P Mär 24, 2019 16:28

...ja ei ole nii lilleline see elu midagi. :D 9-3'le see komplekt küll isegi esisillal bolt-on ei ole. Ülemine vedrutaldrik ei sobinud, ülemise amordikinnituse ava liiga väike ja amort ei mahtunud läbi. Veidi moditud, sai nagu asja kokku panna, aga isegi kõige madalamas asendis on liiga kõrge. Tuli ka meelde, et kunagi kui 900'se püstaku ostsin (arvasin, et samasugused 9-3'ga), siis ülemine amordikinnitus kere külge ei sobinud ja 9-3 ülemine kinnitus 900se amordi otsa ei istunud, seega ilmselt 900se külge (kuni 94a?) istuks see komplekt paremini.

Kui keegi nüüd ikkagi teab mõnda inimest, kes on selle installi ära teinud just 9-3 peal, siis hea meelega sooviks kontakte. :)
Kasutaja avatar
mihkel-m
Postitusi: 76
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#54

E Juul 15, 2019 15:19

Mitu kuud jälle möödas, ega pole väga palju aega selle autoga tegeleda kahjuks, aga jõudumööda ikka üritan. Praeguseks ees on coilide setup põhimõtteliselt valmis. Vaja leida asendus 9-3 vedrutaldrikule. Mulle tundub, et NG900 oma võiks sobida selle vectra coili vedruga kokku ja samas ka 9-3 tugilaagri ning kerekinnituse külge. Kahjuks pole veel leidnud neid omale ja läks esialgu 9-3 taldrikuga kokku, mis küll natuke liiga suur selle vedru jaoks, aga kuhu see vedru sealt seistes ikka ära lendab. :D Kurb on muidugi see, mida seismine autoga teeb. Roostet on märgatavalt rohkem ning kõik sillajupid on tunduvalt kõvemini kinni. Mõlemate välimiste rooliotstega oli päris tõsine probleem näiteks.

Pilt


Ühtlasi siis teaser sellest, et miks ma üldse seda coili sinna alla tahtsin panna. Rehv väga vale mõõduga selle auto jaoks ja veljed sitased ja kõik muud jutud, aga motivatsiooni tekkis hoolega juurde. :)

Pilt
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1072
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#55

E Juul 15, 2019 16:07

See velg on üüber! :love:

tuled augustis suvekokkutulekule ka?
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
mihkel-m
Postitusi: 76
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#56

E Juul 15, 2019 16:14

Väga kahtlane kuna kardan, et augustis alles jõuangi esimest korda uuesti midagi teha selle autoga. Hea kui enne talve paar tiirugi teha saab. Ees ülemine ots vaja valmis teha, taga täiesti alustamata, rehvid valed ja küllap esimeste sõitudega tuleb seismisest tingitud vigu ka veel välja.
Kasutaja avatar
mihkel-m
Postitusi: 76
Liitunud: L Veebr 21, 2015 17:19
Asukoht: Rakvere/Tallinn
Auto: 9-3

#57

N Aug 22, 2019 11:52

Esiots nüüd valmis. Jutustan info lahti kajuhul kui keegi veel tahab 9-3'le panna vectra A coile, sest mina sellekohast infot väga ei leidnud ning ükski seda ehitust ise teinud inimene mulle ei vastanud. :D

Minul olid konkreetselt TA technixi coiloverid. Vaja on olemasolevalt käändmikult lõigata ära alumine vedrutaldrik kuna coili keermekrae läheb sinna peale. Uus vedru toetab reguleerimistükkide peale nagu ülemiselt pildilt ka näha. Komplektis on vajalikud jupid kaasas (amordihülsi uus kork on keermega ning selle külge keerad selle krae) ja sellega põhimõtteliselt asi ka koos on. Ülemise otsaga oli veidi keerulisem, aga põhimõtteliselt ongi vaja 900 ülemist vedrutaldrikut. Kerekinnitus jääb 9-3 oma, tugilaager on neil sama, sobivad ilusti kokku. Enam eest ei kolise ega ragise keerates, aga sõita rohkem kui ümber maja kahjuks ikka ei saanud, kuna aeg sai jälle otsa ja kuna f.king rooliotsad ei tahtnud inimese moodi käändmiku küljest lahkuda, siis vahetasin neid ka ja suure vihaga panin suht huupi kokku tagasi. Tulemusena on rool 45 kraadi nurga all ja käib nagu tallesaba. Silmnähtavalt vahivad rattad erisuunda. :D

Äkki jõuan kunagi tagasillani ka. :D

Kas keegi teab kas 9-3'le on uut tagumist tiivakaart ka saada? Krt saaks sinna uue kaare teeks kasvõi spreivärviga üle. Praeguse tiivakaarega ma ei julge üv punktist 500m kauguseltki mööda sõita.
hard0
Postitusi: 60
Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
Asukoht: Läänemaa/Tallinn
Auto: Saab 9-3 LPT MY99

#58

N Aug 22, 2019 14:50

B-osana remondikaart pole müügil näinud(samas pole väga pingsalt otsinud ka).

Olen ise juurelnud, et ehk on esimene ja tagumine kaar serva pealt ühe raadiuse ja profiiliga. Seega ehk saaks mõnest kasutatud esitiivast lõigata kaareosa ja seda kasutada.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 920
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#59

N Aug 22, 2019 14:58

argo900
Postitusi: 12
Liitunud: E Sept 11, 2017 18:28
Asukoht:
Auto:

#60

N Aug 22, 2019 17:14

Mina leidsin sellisest kohast see on küll 900ng oma aga peaks istuma kuna kered ju samad
See on küll 5 ukselise oma aga saab teha küll.
Ma enda coupele ei leidnudki ja lõpuks ostsin romulast ja sain päris korraliku tükki.

https://aeromotors.ee/kataloog/saab/900 ... 969;s11880
Vasta