Saab 9-3 SE 2.0t, 1999, Pootsman
Sai kaspariuse käest selline Saab ostetud. Auto vajas käe külge panemist aga alla 1000 € puhul oleks pisut palju nõutud, et kõik asjad oleks laitmatud. On roostet, on kriime, on kulumis jälgi, pisut ka mehaanilisi probleeme ja kasti/mootori padjad on otsas. Samas sillad on ülivaiksed.
Autost: 1999.a suvel valminud OG9-3. Kliima, püsikiirusehoidja, el aknad, peeglid, udukad, nahksisu, kärukonks, Manuaal käigukast, turbomootor (B204L), juhtimine T5 ja Garretti T25 turbo. Soft on moditud ja peaks olema 225hp ja 330nm kuskil, teise käiguga tõmbab ratta ringi uljalt 50-60km/h pealt. Boostiga on mingi kala kui pikalt peal hoida, kõigub päris tugevalt 2500 ja 4000 pöörde vahel, lausa 1.5bari ja 1.1bari vahet pendeldab rõhk ja mingil hetkel lajatas korra ka fuel-cuti, 1.6bari. Kahtlustan BPC klappi, kuna see on T5 oma ja ei pidanud olema väga usaldusväärne tükk. Kütusepump ja pumba plastik korpus on kahtlusalune nr.2. Vaakumvoolikud panin uued, mootoripadjad said ka värsked peale ning ka üks klapp karterituulutuse voolikute vahel sai uus pandud. Küünlad ka olemas, vaja peale keerata. Homme vaatan base-boosti üle, äkki wastegate hoopis jamab.
Ostes
Autost: 1999.a suvel valminud OG9-3. Kliima, püsikiirusehoidja, el aknad, peeglid, udukad, nahksisu, kärukonks, Manuaal käigukast, turbomootor (B204L), juhtimine T5 ja Garretti T25 turbo. Soft on moditud ja peaks olema 225hp ja 330nm kuskil, teise käiguga tõmbab ratta ringi uljalt 50-60km/h pealt. Boostiga on mingi kala kui pikalt peal hoida, kõigub päris tugevalt 2500 ja 4000 pöörde vahel, lausa 1.5bari ja 1.1bari vahet pendeldab rõhk ja mingil hetkel lajatas korra ka fuel-cuti, 1.6bari. Kahtlustan BPC klappi, kuna see on T5 oma ja ei pidanud olema väga usaldusväärne tükk. Kütusepump ja pumba plastik korpus on kahtlusalune nr.2. Vaakumvoolikud panin uued, mootoripadjad said ka värsked peale ning ka üks klapp karterituulutuse voolikute vahel sai uus pandud. Küünlad ka olemas, vaja peale keerata. Homme vaatan base-boosti üle, äkki wastegate hoopis jamab.
Ostes
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vallai prottidega ei ole vaja softi üle 60 kw, piisab vaid välitemperatuuri langusest -5 kraadist allapoole. Tuleb lumi ja siis sul juba nii võimas masin, et ka 4 kläiguga käib ratas kogu aeg ringi :eureka:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vallai prottidega ei ole vaja softi üle 60 kw, piisab vaid välitemperatuuri langusest -5 kraadist allapoole. Tuleb lumi ja siis sul juba nii võimas masin, et ka 4 kläiguga käib ratas kogu aeg ringi :eureka:
Eelmisest omanikust jäid ka Vallaid talveratastele, esimene kogemus seega selliste rehvidega. Enne kui külmaks läks, oli mul vihmaga ka raskusi normaalselt sõita, rehvid ise olid aastakese vanad, seega ei raatsinud ära visata, aga järgmisel aastal tuleb ilmselt uued ikkagi osta, ei ole väga rahul nendega.
Esimene talverehv, millega mul on keeruline sõita olnud..
Huvitav, mis soft see minu poolt sinna pandud on? Ei tule hetkel üldse tuttav ette. 225hp ja 330 nm võiks eeldada juba veidi vabamat väljalaset ja hea oleks kasutada K&N õhufiltrit.
Boost probleemiga tuleks ikka tegeleda. T25 pole kindlasti mõeldud üle 1,3 bar ülerõhu jaoks. 1,5 bar küpsetab selle kiiresti läbi.
BPC ja vaakumite seisukord on ülioluline ning cooleri pool võiks kah õhutihe olla.
Boost probleemiga tuleks ikka tegeleda. T25 pole kindlasti mõeldud üle 1,3 bar ülerõhu jaoks. 1,5 bar küpsetab selle kiiresti läbi.
BPC ja vaakumite seisukord on ülioluline ning cooleri pool võiks kah õhutihe olla.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Sai vaadatud Wheeler Dealerit, osa kus putitati 9-3 Cabriot. Seal jäi silma päris mitu asja mida oleks ka enda masinal vaja teha.
1) elektriline antenn - ilmselt lammutusest kuskilt vaja osta, hetkel taga mingi järelturu junn mis on kole ja levi on kohutav. Kas sobib ka Coupe ja Cabrio mootor koos antenniga?
2) käigukangi nupp - leidsin ebayst ja tellisin ära
3) märk kapotil on kulunud - ebayst leiaks, OG-l vist oli 50mm läbimõõduga?
4) Steering rack clamp - Saja naelaga leiab ebays Abbott Racingu "ripoffi", aga kas on ka muid variante ja kui palju sellest reaalselt ka kasu oleks?
Ja tagumine mootori padi oleks 5-s asi. Vasak ja parem on vahetatud, käiguvahetusel kang enam nii palju ei liigu aga ikka ta tõmbles oma jagu.
EDIT: leidsin veel infot, et peaks taha ühe originaal stabilisaator varda juurde lisama, pidi juhitavusele kaasa aitama.
1) elektriline antenn - ilmselt lammutusest kuskilt vaja osta, hetkel taga mingi järelturu junn mis on kole ja levi on kohutav. Kas sobib ka Coupe ja Cabrio mootor koos antenniga?
2) käigukangi nupp - leidsin ebayst ja tellisin ära
3) märk kapotil on kulunud - ebayst leiaks, OG-l vist oli 50mm läbimõõduga?
4) Steering rack clamp - Saja naelaga leiab ebays Abbott Racingu "ripoffi", aga kas on ka muid variante ja kui palju sellest reaalselt ka kasu oleks?
Ja tagumine mootori padi oleks 5-s asi. Vasak ja parem on vahetatud, käiguvahetusel kang enam nii palju ei liigu aga ikka ta tõmbles oma jagu.
EDIT: leidsin veel infot, et peaks taha ühe originaal stabilisaator varda juurde lisama, pidi juhitavusele kaasa aitama.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Steering rack clamp: Kallis ja pole üige mõõduga tihti.
Vaata powerflexi roolilati puks(palju odavam sama effekt)i sinna parem ja kui cheap mod-i tahad siis saab sinna olemasoleva puksi sisse panna mingi kummiriba, et tihedam oleks.
Hea lugeda, et sul samad asjad plaanis, millega mina tegelen.
Kevadel/Suvel lähme mõõtma mingi karjaga siis
Vaata powerflexi roolilati puks(palju odavam sama effekt)i sinna parem ja kui cheap mod-i tahad siis saab sinna olemasoleva puksi sisse panna mingi kummiriba, et tihedam oleks.
Hea lugeda, et sul samad asjad plaanis, millega mina tegelen.
Kevadel/Suvel lähme mõõtma mingi karjaga siis
Sent from my Monte Carlo using B236
Tänane pidurite hooldus oli täielik katastroof. Vedelik oli täielik tavott, ketast kinni hoidev kruvi oli ülekeeratud, õhutus nippel murdus pooleks. Parema poole peale kulus 3 tundi, vasak pool 10 minutit. :gun:
Mott kadus tagumiste piduritega tegeleda, eks homme on ka päev.
Mott kadus tagumiste piduritega tegeleda, eks homme on ka päev.
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Kui see õhutusnippel sealt inimese jõuga ikka lahti ei tule tuleb talla anda paar laksu haamriga lagipähe ja proovida uuesti. Nippel on küll rikutud, aga enamasti tuleb ta siis lahti. Jääb sadul vähemalt alles. Seda purukskeeratud tönga on sealt väga raske välja puurida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kui eile tead, et täna vaja niplid lahti saada, siis ju aega küll need puhtaks teha ja roostelahustiga iga paari tunni tagant määrida. :poke:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.