Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Vasta
diiselvol
Postitusi: 28
Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw

#1

P Jaan 10, 2016 18:43

Hei.

Olen alati olnud Rootsi autode fänn ja lõpuks sai hoovipeale toodud ka Saab. Auto kuulutuse leidsin siit foorumist ning mõtlesin, et teen ise ka teema siia.
Nüüd 1,5 kuud vuratud ja endiselt rahul...sõidab , pidurdab ja sidurdab nagu peab. Eelmine omanik oli enne müüki generaatori remontinud ja uue aku ostnud, uued olid ka tagumised kettad klotsid ja üks tagumine support.
Eriti meeldis, et kõik mis auto küljes töötab nagu peab eks see saigi ostul otsustavaks.
Et kõik oleks ikka täitsa tip-top sai Saabiantis uue aasta algul kohe aeg pandud ja vahetusse läks:

Ketikomplekt (kostus õrna kõrinat )
Termostaat (sooja andis ikka vähe- nüüd ikka rootsi auto vääriline)
Veepump (laager olevat läbi olnud)
Karterituulutuse voolik
Plokikaane ja kollektori vaheline tihend
Plokikaanetihend
Õli ja õlifilter
Pidurivedelik ja jahutusvedelik
Tööga olen rahul ja arve oli ka muidugi vastav kuid nüüd võib rahumeeli kõik hobused valla lasta. Läbisõid hetkel 235300 km ja loodan koguda neid murevabalt tulevikus juurde.

https://onedrive.live.com/?authkey=%21ABheKbZ4RW1pxcE&cid=22B629D3B50EA019&id=22B629D3B50EA019%2122730&parId=22B629D3B50EA019%21158&o=OneUp

https://onedrive.live.com/redir?resid=22B629D3B50EA019!22729&authkey=!AN-P4GlD6m3wa0E&v=3&ithint=photo%2cjpg
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#2

P Jaan 10, 2016 18:52

Sai ise ka selle kuulutust korduvalt vaadatud ila tilkudes...
Väga kena masin, muretuid kilomeetreid! :)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#3

P Jaan 10, 2016 19:34

Võin eksida, kuid paistab kasutaja "valka" endine auto olevat.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

P Jaan 10, 2016 19:42

Võin eksida, kuid paistab kasutaja "valka" endine auto olevat.


See ta on, klubi numbrialus ka veel küljes.
Muretut lendu!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#5

P Jaan 10, 2016 19:45

Auto omanik võiks klubliikmeks saamiseks avalduse teha. Klubi sümboolika kasutamine vist nõuab ka klubiliikmeks olemist, kui ma õieti mäletan.
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#6

P Jaan 10, 2016 19:46

Jõudiski auto foorumisse tagasi :)

Omanikule õnne ja muretuid kilomeetreid!
diiselvol
Postitusi: 28
Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw

#7

T Jaan 12, 2016 17:59

Tänud heade soovide eest. Auto on jah kasutaja "valka" endine masin... Tunnistan ennast süüdi ka klubisümboolika kasutamisel....klubi liige veel ei ole....Tunne on selline, et viimane Saab see kindlasti mul olema ei saa
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#8

T Jaan 12, 2016 19:16

Head paarutamist!
Kevadel kui asfalt kuiv, siis on juba mõnusam.
Niikaua , head rehvi!
Sent from my Monte Carlo using B236
traction
Postitusi: 50
Liitunud: P Okt 04, 2009 18:26
Asukoht:
Auto:

#9

K Jaan 13, 2016 16:06

Muretuid kilomeetredi!
Tore vaadata, et ikka mõni OG-Aero ikka veel liigub :)
Värv sama mis minu masinal.
Hoia auto heas korras, see on seda väärt! :beer:
diiselvol
Postitusi: 28
Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw

#10

T Apr 05, 2016 23:16

Nii nii. kevad käes ja uued suvepapud alla keeratud... tegelikult juba nädal tagasi.
Üks asi mind natuke häirib on saabi liiga vedel sõidukindlus ja uued madalad rehvid pole seda palju parandanud.
Pole veel veermikku jõudnud üle lasta vaadata aga samas midagi ei kolise ka. Olen vaadanud madalduskomplekte. Mida arvata? Kas tasub tellida?..... Silma hakkas midagi sellist
http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?products_id=4381

https://onedrive.live.com/redir?resid=22B629D3B50EA019!23158&authkey=!AAqMpT3f4uzovPY&v=3&ithint=photo%2cjpg
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

T Apr 05, 2016 23:50

9-3 parandus komplekt:

powerflex puksid tagasillale jaaaa suurem stabikavarras

ees roolilatile kas powerflex puksid või päris jäik ühendus kerega (viggen rescue kit).
Juhul kui neid asju pole veel tehtud.

Ma just hiljuti paigaldasin ühele kohalikule 9-3ele täis ringi powerflexi pukse. Too peaks nüüd veel omale suuremad veljed panema, siis peaks täitsa hea olema.

Need bilsteinid koos vedrudega on küll kindlasti väga hea asi :headbang: Madaldusvedru on alati jäigem.
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#12

K Apr 06, 2016 9:12

Madaldusvedru+powerflex+kollased KONI amordid minu jaoks ennast ei õigustanud. Aga puhtalt seetõttu, et sõidan kruusa ja künklikke asfaltteid. Liiga jäik oli ja ebamugav Läänemaa teede jaoks.

Samas igatsen kurvilistel teedel natukene rohkema stabiilsuse järgi, mis see kõik pakkus. Et kui head teed on, siis kurvides ülimõnus ja soovitan soojalt.

Aga noh, sai järgi proovitud vähemalt. Kui oleks teed paremad, paneks alla tagasi. Hetkel sitsivad riiulis, kui kellelgi neid võiks vaja olla.
diiselvol
Postitusi: 28
Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw

#13

K Mai 18, 2016 21:12

Mõtlesin seda asja ja hetkel ei võta seda tööd ette... üheltpoolt juba harjunud sellega ja teisalt kummitavad väikesed probleemid. Nimelt avastasin, et kui kliima järgi tuleb või kohalt minnes pöörded kukuvad siis vilgub õlikann. Selline pöörete lühiajaline kõikumine ei tohiks õlirõhku niipalju küll langetada. Tühikäigul kõik ok. Ise kahjuks sõidan Eestist ära aga tagasitulles peab kindlasti käsile võtma... või oskab keegi pakkuda millest alustada.

Aprillis sai ülevaatus tehtud... sesosas kõik tip-top
LS hetkel 240900 km
diiselvol
Postitusi: 28
Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw

#14

R Juul 29, 2016 1:57

Nüüd siis sain aega ja mõõtsin manuaalselt rõhu ära. Soojalt tühikäigul oli 1,8 ja 2000 pöördega 3,6. Enne seda sai käidud töökojas kus mulle väideti, et auto mootor ära hooratud ja tühikäigul vaid 0,7 rõhk. Sai siis tellidud filtrile vahetükk ja kell järgi. Endal hea tunne kui silm sellel peal. Nüüd kahtlustaks rõhuandurit, miks ta muidu vilgub mul vahest?

https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYLUi1am8vxWmlSXg

https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYMThseUKq53j_Rrw
Lisaks siis muidugi õli+filter
Vahetasin ka mootori õhufiltri ja salongi oma samuti
Prooviks panin ka ralliauto õli, siis kuumalt määrib ehk paremini.

LS 243400 km
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#15

R Juul 29, 2016 7:43

Kunagi üks õlimüüja teadis rääkida, et see Liqui Moly kaotab oma "head" omadused kuskil 5000km-ga. Peale seda pidi päris märgatav langus olema õlirõhus.

Kus kohast vahetüki tellisid filtrile muidu?
diiselvol
Postitusi: 28
Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw

#16

R Juul 29, 2016 10:07

Sai sealt tellitud

http://shop.speedparts.se/en/prod/accessories/instruments/mounting-accessories/oil-and-water-adapters/330150.html

Ülejäänud jubinad Hydroscand

Plaan oligi, et teeb välbad kuskil 8000 km, Diisel volvos olen kasutanud Liqui Moly õlisid, hetkel oli kiiresti vaja ja see oli ka kohe riiulist võtta.
diiselvol
Postitusi: 28
Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw

#17

P Aug 14, 2016 19:19

Täna lammutasin natuke ja sain õliradika kenasti kätte. Torud tulid hästi välja ja leidsin ka täpse lekkekoha. kunagi on saanud radikas kas väikse kõksu või midagi mis on muljunud selle vastu raami. Ja vibraga on ühe koha läbi kulutanud. Äkki saaks seda isegi parandada. Küsisin uue pakkumis ja hinnaks 280 eurot :) .


https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYQZuY0TgwP9uXtUA

https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYO7HlUbxU-YoM_fA
diiselvol
Postitusi: 28
Liitunud: P Nov 22, 2015 9:41
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-5 2007 1,9tdi 129kw, Saab 9-3 2001 aero 151 kw

#18

P Aug 21, 2016 13:56

Auto tegelt juba ammu koos, paikasin selle koha ära... jäi täitsa pidama. Sain mingit rohelist liimi ja siis soovitati veel vedelat metalli peale tugevduseks.

Küsimus veel selline, kuidas ma saan kindlaks teha, et autole paigaltatud mootorituuning... Kas see ainult tarkvaraline teema?
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#19

P Aug 21, 2016 18:54

Lähed kuskile jus Tech 2 arvuti.
Ma usun,et seda öeldakse sulle TASUTA:)
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta