1. leht 1-st

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Jaan 10, 2016 18:43
Postitas diiselvol
Hei.

Olen alati olnud Rootsi autode fänn ja lõpuks sai hoovipeale toodud ka Saab. Auto kuulutuse leidsin siit foorumist ning mõtlesin, et teen ise ka teema siia.
Nüüd 1,5 kuud vuratud ja endiselt rahul...sõidab , pidurdab ja sidurdab nagu peab. Eelmine omanik oli enne müüki generaatori remontinud ja uue aku ostnud, uued olid ka tagumised kettad klotsid ja üks tagumine support.
Eriti meeldis, et kõik mis auto küljes töötab nagu peab eks see saigi ostul otsustavaks.
Et kõik oleks ikka täitsa tip-top sai Saabiantis uue aasta algul kohe aeg pandud ja vahetusse läks:

Ketikomplekt (kostus õrna kõrinat )
Termostaat (sooja andis ikka vähe- nüüd ikka rootsi auto vääriline)
Veepump (laager olevat läbi olnud)
Karterituulutuse voolik
Plokikaane ja kollektori vaheline tihend
Plokikaanetihend
Õli ja õlifilter
Pidurivedelik ja jahutusvedelik
Tööga olen rahul ja arve oli ka muidugi vastav kuid nüüd võib rahumeeli kõik hobused valla lasta. Läbisõid hetkel 235300 km ja loodan koguda neid murevabalt tulevikus juurde.

https://onedrive.live.com/?authkey=%21A ... 58&o=OneUp

https://onedrive.live.com/redir?resid=2 ... hoto%2cjpg

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Jaan 10, 2016 18:52
Postitas heff
Sai ise ka selle kuulutust korduvalt vaadatud ila tilkudes...
Väga kena masin, muretuid kilomeetreid! :)

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Jaan 10, 2016 19:34
Postitas vmaster
Võin eksida, kuid paistab kasutaja "valka" endine auto olevat.

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Jaan 10, 2016 19:42
Postitas rantto
Võin eksida, kuid paistab kasutaja "valka" endine auto olevat.

See ta on, klubi numbrialus ka veel küljes.
Muretut lendu!

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Jaan 10, 2016 19:45
Postitas vmaster
Auto omanik võiks klubliikmeks saamiseks avalduse teha. Klubi sümboolika kasutamine vist nõuab ka klubiliikmeks olemist, kui ma õieti mäletan.

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Jaan 10, 2016 19:46
Postitas yksheikki
Jõudiski auto foorumisse tagasi :)

Omanikule õnne ja muretuid kilomeetreid!

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: T Jaan 12, 2016 17:59
Postitas diiselvol
Tänud heade soovide eest. Auto on jah kasutaja "valka" endine masin... Tunnistan ennast süüdi ka klubisümboolika kasutamisel....klubi liige veel ei ole....Tunne on selline, et viimane Saab see kindlasti mul olema ei saa

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: T Jaan 12, 2016 19:16
Postitas kasparius
Head paarutamist!
Kevadel kui asfalt kuiv, siis on juba mõnusam.
Niikaua , head rehvi!

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: K Jaan 13, 2016 16:06
Postitas traction
Muretuid kilomeetredi!
Tore vaadata, et ikka mõni OG-Aero ikka veel liigub :)
Värv sama mis minu masinal.
Hoia auto heas korras, see on seda väärt! :beer:

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: T Apr 05, 2016 23:16
Postitas diiselvol
Nii nii. kevad käes ja uued suvepapud alla keeratud... tegelikult juba nädal tagasi.
Üks asi mind natuke häirib on saabi liiga vedel sõidukindlus ja uued madalad rehvid pole seda palju parandanud.
Pole veel veermikku jõudnud üle lasta vaadata aga samas midagi ei kolise ka. Olen vaadanud madalduskomplekte. Mida arvata? Kas tasub tellida?..... Silma hakkas midagi sellist
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=4381

https://onedrive.live.com/redir?resid=2 ... hoto%2cjpg

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: T Apr 05, 2016 23:50
Postitas S9K
9-3 parandus komplekt:

powerflex puksid tagasillale jaaaa suurem stabikavarras

ees roolilatile kas powerflex puksid või päris jäik ühendus kerega (viggen rescue kit).
Juhul kui neid asju pole veel tehtud.

Ma just hiljuti paigaldasin ühele kohalikule 9-3ele täis ringi powerflexi pukse. Too peaks nüüd veel omale suuremad veljed panema, siis peaks täitsa hea olema.

Need bilsteinid koos vedrudega on küll kindlasti väga hea asi :headbang: Madaldusvedru on alati jäigem.

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: K Apr 06, 2016 9:12
Postitas arvo92
Madaldusvedru+powerflex+kollased KONI amordid minu jaoks ennast ei õigustanud. Aga puhtalt seetõttu, et sõidan kruusa ja künklikke asfaltteid. Liiga jäik oli ja ebamugav Läänemaa teede jaoks.

Samas igatsen kurvilistel teedel natukene rohkema stabiilsuse järgi, mis see kõik pakkus. Et kui head teed on, siis kurvides ülimõnus ja soovitan soojalt.

Aga noh, sai järgi proovitud vähemalt. Kui oleks teed paremad, paneks alla tagasi. Hetkel sitsivad riiulis, kui kellelgi neid võiks vaja olla.

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: K Mai 18, 2016 21:12
Postitas diiselvol
Mõtlesin seda asja ja hetkel ei võta seda tööd ette... üheltpoolt juba harjunud sellega ja teisalt kummitavad väikesed probleemid. Nimelt avastasin, et kui kliima järgi tuleb või kohalt minnes pöörded kukuvad siis vilgub õlikann. Selline pöörete lühiajaline kõikumine ei tohiks õlirõhku niipalju küll langetada. Tühikäigul kõik ok. Ise kahjuks sõidan Eestist ära aga tagasitulles peab kindlasti käsile võtma... või oskab keegi pakkuda millest alustada.

Aprillis sai ülevaatus tehtud... sesosas kõik tip-top
LS hetkel 240900 km

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: R Juul 29, 2016 1:57
Postitas diiselvol
Nüüd siis sain aega ja mõõtsin manuaalselt rõhu ära. Soojalt tühikäigul oli 1,8 ja 2000 pöördega 3,6. Enne seda sai käidud töökojas kus mulle väideti, et auto mootor ära hooratud ja tühikäigul vaid 0,7 rõhk. Sai siis tellidud filtrile vahetükk ja kell järgi. Endal hea tunne kui silm sellel peal. Nüüd kahtlustaks rõhuandurit, miks ta muidu vilgub mul vahest?

https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYLUi1am8vxWmlSXg

https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYMThseUKq53j_Rrw
Lisaks siis muidugi õli+filter
Vahetasin ka mootori õhufiltri ja salongi oma samuti
Prooviks panin ka ralliauto õli, siis kuumalt määrib ehk paremini.

LS 243400 km

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: R Juul 29, 2016 7:43
Postitas Pootsman
Kunagi üks õlimüüja teadis rääkida, et see Liqui Moly kaotab oma "head" omadused kuskil 5000km-ga. Peale seda pidi päris märgatav langus olema õlirõhus.

Kus kohast vahetüki tellisid filtrile muidu?

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: R Juul 29, 2016 10:07
Postitas diiselvol
Sai sealt tellitud

http://shop.speedparts.se/en/prod/acces ... 30150.html

Ülejäänud jubinad Hydroscand

Plaan oligi, et teeb välbad kuskil 8000 km, Diisel volvos olen kasutanud Liqui Moly õlisid, hetkel oli kiiresti vaja ja see oli ka kohe riiulist võtta.

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Aug 14, 2016 19:19
Postitas diiselvol
Täna lammutasin natuke ja sain õliradika kenasti kätte. Torud tulid hästi välja ja leidsin ka täpse lekkekoha. kunagi on saanud radikas kas väikse kõksu või midagi mis on muljunud selle vastu raami. Ja vibraga on ühe koha läbi kulutanud. Äkki saaks seda isegi parandada. Küsisin uue pakkumis ja hinnaks 280 eurot :) .


https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYQZuY0TgwP9uXtUA

https://1drv.ms/i/s!AhmgDrXTKbYigbYO7HlUbxU-YoM_fA

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Aug 21, 2016 13:56
Postitas diiselvol
Auto tegelt juba ammu koos, paikasin selle koha ära... jäi täitsa pidama. Sain mingit rohelist liimi ja siis soovitati veel vedelat metalli peale tugevduseks.

Küsimus veel selline, kuidas ma saan kindlaks teha, et autole paigaltatud mootorituuning... Kas see ainult tarkvaraline teema?

Saab 9-3 Aero, 2001, diiselvol

Postitatud: P Aug 21, 2016 18:54
Postitas kasparius
Lähed kuskile jus Tech 2 arvuti.
Ma usun,et seda öeldakse sulle TASUTA:)