Räägin niisiis algusest peale kõik ära.
Nimelt sai villand naise/elukaaslase edasi-tagasi tarimisest ja kaine autojuhi mängimisest (tööandja poolt antud Opeliga, mida ei saa mina kasutajana edasi volitada). Kuna naise vahtraleheload juba aastakese jagu vanad ka, siis tundus, et ongi õige aeg mingi kasutatud "käula" soetamiseks. Egas muud, kui Tartu automüügiplatsidele golfe-escorte vahtima - olin veendunud, et see masin peab olema tehtud Euroopas.
Ühel platsil aga pakkus müügimees muu kraami seas välja ka ühe SAABi, 1995. a. oma, NG900. Oli ilus, sinine, 2-liitrine mootor peal, meeldis kohe väga. Niisiis armusin (jah, seda sõna võib siinkohal kasutada) mõttesse, et see ostetav auto saab olema SAAB! Mis sest, et konkreetse tundepuhangu esile kutsunud auto uksed olid mingi eluka - kassi, koera või omaniku VÄGA KURJA NAISE poolt ära näritud. Varasem ning ainus SAABiga sõidu kogemus piirdus ühe Leedu lennukompanii lennukiga lendamisega, mille oli tootnud SAAB.:head:
Õnneks tuli mulle mõistus pähe ja poetasin pärast saabnet.ee foorumi paljude postituste lugemist samasse kohta ka oma ostuhuvi väljenduse. Õige pea tuligi pakkumine, mille tulemusena keerasin 21. juuli pärastlõunal päris oma SAABiga Pärnus kodanik ivometsa saabihoovist kodu poole, tagaistmel loksumas pudel Tartus tehtud õlut.:beer:
Esimesed 5 päeva SAABipidamist on nüüdseks selja taga. Tulemuseks garaazhi ukse ees norutav eelmisel aastal tehtud Opel Astra, mille süütelukust võib leida vist juba ämblikuvõrgu.:red:
Ahjaa, 96. aastal valminud masinal on eesistujate jaoks tehtud oma uksed ja tagaistujate jaoks omad. 2-liitrine turbomootor, konditsioneer, tähtede vaatamiseks elektriga auk salongi laes, Viking Aero 3-kodaralised kergmetallvaluveljed jpm.
Lisan siia paar pilti ka:
Saab 900 SE 2,0T, 1996, kaarel
Algselt postitas: kasparius
väga viisakas. edu turbotamisel."pane turbot ka"
ekstajah, juba 2 kuud ole turbotanud, peamiselt vahtralehega elukaasat transportides;). ise nigu rohkem opeli-traktorist :red:
selle nädala alguses sai külge uue parema pooltelje otsa - enam ei krögise keeramisel. uus õõtshoob on saabumas. tänud guidzile toe eest :notworthy:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: roomlane
MadMani postitusest võiks järeldada, et kaarel on MadManile oma autot proovida andnud. Tahaks ka siis õige tõmbeba turbosaabi proovida...
:wise: huvitav, kes juppe kyll myyb ja kelle autost vaid kõverpeegli pildid?!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: roomlane
MadMani postitusest võiks järeldada, et kaarel on MadManile oma autot proovida andnud. Tahaks ka siis õige tõmbeba turbosaabi proovida...
:wise: huvitav, kes juppe kyll myyb ja kelle autost vaid kõverpeegli pildid?!
piisava tagatisraha eest saab ikka proovida :P
teeme katsesõidulepingu, kinnisvaratagatis pluss 4 käendajat (kuni 3 a vanade autodega) ja lähebki sõiduks!:beer:
Algselt postitas: roomlane
tundub, et jääb ära siis...
saad ikka proovida, ära muretse! :D
on äärmiselt ebatõenäoline, et üks tegelane suudab lühikese ajaga ajada hunnikusse 2 Tartus Tammelinnas elunevat NG900. palju neid siin üldse on?
iseasi oleks siis, kui sa osutuks roolijoodikuks...:nono:
PS - ise parajasti Tartus Carring'is, paremat õõtshooba vahetamas - muuseas pakuti just ühe meistri sünnipäeva puhul torti :thumb:
Algselt postitas: MadMan
aus masin ja tõmme on õige. :thumb:
huvitav kui palju ühel korralikul 900 SE 2.0 turbol tõmmet olema peaks? kusagilt netist leidsin mingid specid mis rääkisid sellise masina kiirenduseks 0-100 6.9sek, milles aga julgen sügavalt kahelda...
Testitud: Saabiga on täiesti võimalik transportida kaheteljelise käru peale asetatud käsidresiini. Kuigi jah, lapatsit vajutades liikus turbo osuti kollasesse alasse - liikumiskiirust see eriti ei muutnud. Nagu oleks tegu ajutiselt vabalthingeldava loomaga.
:P
:P