Saab 9-3, 2000, Fideelia

heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#26

N Juul 14, 2016 11:28

Saabide hingeeluga on Tartus vast paremini kursis Carring. Aga kui arvestada, et lisaks filtritele ka tugipadi ja tugilaager vahetada, siis võib täitsa arusaadav summa olla, kuigi konkreetselt OG9-3 hindadega ise kursis pole.
Vana jutt, aga väärib kordamist - õli tasuks vahetada kord aastas või max iga 10k km tagant. Kui ei tea, millal eelmine omanik seda viimati tegi, oleks mõistlik see ära teha :)
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#27

N Juul 14, 2016 11:48

Siin ongi erinev poliitika. Et kes paneb alati tutika jupi asemele, kes otsib läbi foorumi kasutatud juppe aga korralikke. Neid 900/9-3 on juppideks palju ja mõne foorumlase käest saad äkki vajaliku väga mõistliku summa eest. Kui sa nüüd ei pelga kasutatud mootoripatja näiteks. Mul endalgi on paar 900 masinat üle ja lihtsalt koguneb neid täiesti kasutatavaid juppe. Kindlasti ma pole ainukene.

Siis teise etapina tuleb leida hea meessoost tuttav, kel käed tagumisest otsast välja ei kasva ja kes sul need vahetused ära teeks. Mina teen oma sõbrannadel remonttööd ise ära kui mul vähegi ajagraafik lubab.
Naistel on see eelis, et meestele meeldib aidata neid. Niiet kasuta seda julmalt.

Filtrid ja selline kuluosa aga mõistagi tuleb uus võtta.
Fideelia
Postitusi: 26
Liitunud: P Juun 19, 2016 14:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 2000
Kontakt:

#28

N Juul 14, 2016 12:05

No ma saingi Autoeksperdis ülevaatusel allahindlust ja pesulas koheldi mind ka ülima tähelepanuga. :D Kas sellepärast, et ma olen naine või on lihtsalt neil selline poliitika, ei tea.
Hoolduse foorumis kirutakse, et Carringus on õlivahetus kallis.
Kuna raha pole iialgi ülearu, siis äkki tõesti ostaks arvolt või kelleltki juppe. Mind on muidugi kerge pehmeks rääkida, kuna ma ei tea autodest mõhkugi. Üks mu sõber oskab remontida, aga elan Annelinnas ja pole kohta, kus juppe vahetada. Autot pargin maja ees. Kahtlustan, et see sõber ei viitsi, sest tal on endalgi mitu romu, mida tal ei ole aega korda teha.
Why drive a car when you can pilot a SAAB!
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#29

N Juul 14, 2016 12:13

Äkki siis keegi Tartust, kel on kasutatud juppe üle, pakub neiule? Siis saab ligidalt ja hoiab jälle postikulult kokku.

Ja siis lihtsalt tuleb leida mõni odavama tunnihinnaga mehhaanikukoht, kes juppide vahetuse ära teeb. Eks igal pool on kallemaid ja odavamaid remondiplatse ja kallim tunnihind ning uhke esindus ei taga tihtipeale paremat kvaliteeti. Minu kogemuses mõni nurgatagune koht teeb hoolsamalt ja paremat tööd, kui esindus. Kuula maad, uuri sõprade käest ja kindlasti leiad endale hea ihumehhaaniku.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#30

N Juul 14, 2016 12:16

Mootori tugipadi - kui vasak või parem siis pole kõige hullem hind ~20€, kui tagumine mootorpadi siis ca. 80-150 on hinnad, olenevalt tarneajast.

Õlide ja filtrite, mootoripatjade ning tugilaagri vahetus ei nõua just Saabispetsialisti, sellega saab iga asjalik remondilukksepp hakkama.
Tartus oli täitsa okei koht kunagi MT Autohooldus OÜ, nüüdseks vist Ekspert Autohooldus nimeall. Tähe 114b. Spetsialiseerunud on nad VAG grupi autodele aga said edukalt hakkama ka teiste masinatega. http://www.mt-autohooldus.ee/
Fideelia
Postitusi: 26
Liitunud: P Juun 19, 2016 14:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3 2000
Kontakt:

#31

P Juul 17, 2016 14:22

Saatsin sinna viimases postituses mainitud teenindusse hinnapäringu, aga vastatud veel ei ole. Kui kusagilt mingit hinnainfot saan, siis tegutsen edasi: üritan siit foorumist jupid kokku osta ja lähen nendega mehhaaniku juurde. Panen vahepeal pilte. :cool: Tellisin aliexpressist kollase roolikatte. Peale panna oli päris raske, aga seisab ilusti ümber rooli ja juhtimist ei sega. Armatuurlauda ei soovitatud kollaseks teha, pidi aknalt vastu peegeldama. Eile sain viljapõllu ääres ilusa pildi.



Lisatud failid
Why drive a car when you can pilot a SAAB!
Vasta