Saab 9-3, 2.0 lpt 110kw, Coupe, 2001, que
Postitatud: P Aug 07, 2016 0:07
Tänast päeva võib kindlasti seostada "Never say never" väljendiga.
Hommik.. nagu "ikka" viimaste uudiste varjus algas kuulutuste sirvimisega kui silma jäi üks 9-3 kupee..vähe ametlikuma nimega SAAB 9-3 SE coupe Limited edition, ATM kasti ja el. nahk sisuga.
... ja õhtuks ta kodus oligi... (järjekorralt peres 4-s 9-3OG) Tundub uskumatu aga aastate jooksul on selle mudeliga kokku kulgetud juba rohkem kui 4x ümber maakera. Seekord siis kupee versioon, et siis midagi uut ikka
Natuke ajaloost.. (palju on veel täpsustamisel...teeme kuskilt algust)
Hea endale jälgida, mis on toimunud autoga.
Auto toodi Saksamaalt aastal 2005 ls 69k kasutaja Eesel poolt http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1654
Eelnevalt Saksamaal käinud esinduses ja Eestis on hooldused tehtud kuni 180k saabiantis ja VM.
..kuni praeguseni on auto külastanud Troosti ja Antit.
Üks varasem müügikuulutus (ls oli siis 195k)
http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... 67&view=10
http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... yks_pilt=1
2011 ls 195k kett, turbo, es. rattalaager, vasak õõtshoob, tuulutuse komplekt, õlirõhu andur, simmerlingi veovõll
2013 ls 253k parem õõtshoob, stabika otsavarda puks,
2015 ls 265k välimine rooliots - parem ja vasak, tagumine summutipütt, esimesed piduriklotsid, sildade regull.
2016 ls 268 aku, haiantenn, kojameeste hoovastik, genekarihm, enamik rullikuid.
2017 ls 275 Tagumised piduritorud, kettad ja klotsid, õli, istmete hooldus
eelmise omaniku tehtud pilt (loodame, et ta ei pahanda )
Asi päris nii lilleline pole nagu lilled pildil, auto vajab üsna palju TLC-d (Tender Loving Care) ning ka värvitöid.
Tahaks, et värv peaks natuke kauem vastu kui 6 KUUD (mitte nagu eelneva praktika puhul) ..seega ootaks ettepanekuid just nö "koduste" tegijate kohta,
kes ei tee asja pelgalt "müügiks" vms.
Hommik.. nagu "ikka" viimaste uudiste varjus algas kuulutuste sirvimisega kui silma jäi üks 9-3 kupee..vähe ametlikuma nimega SAAB 9-3 SE coupe Limited edition, ATM kasti ja el. nahk sisuga.
... ja õhtuks ta kodus oligi... (järjekorralt peres 4-s 9-3OG) Tundub uskumatu aga aastate jooksul on selle mudeliga kokku kulgetud juba rohkem kui 4x ümber maakera. Seekord siis kupee versioon, et siis midagi uut ikka
Natuke ajaloost.. (palju on veel täpsustamisel...teeme kuskilt algust)
Hea endale jälgida, mis on toimunud autoga.
Auto toodi Saksamaalt aastal 2005 ls 69k kasutaja Eesel poolt http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1654
Eelnevalt Saksamaal käinud esinduses ja Eestis on hooldused tehtud kuni 180k saabiantis ja VM.
..kuni praeguseni on auto külastanud Troosti ja Antit.
Üks varasem müügikuulutus (ls oli siis 195k)
http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... 67&view=10
http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... yks_pilt=1
2011 ls 195k kett, turbo, es. rattalaager, vasak õõtshoob, tuulutuse komplekt, õlirõhu andur, simmerlingi veovõll
2013 ls 253k parem õõtshoob, stabika otsavarda puks,
2015 ls 265k välimine rooliots - parem ja vasak, tagumine summutipütt, esimesed piduriklotsid, sildade regull.
2016 ls 268 aku, haiantenn, kojameeste hoovastik, genekarihm, enamik rullikuid.
2017 ls 275 Tagumised piduritorud, kettad ja klotsid, õli, istmete hooldus
eelmise omaniku tehtud pilt (loodame, et ta ei pahanda )
Asi päris nii lilleline pole nagu lilled pildil, auto vajab üsna palju TLC-d (Tender Loving Care) ning ka värvitöid.
Tahaks, et värv peaks natuke kauem vastu kui 6 KUUD (mitte nagu eelneva praktika puhul) ..seega ootaks ettepanekuid just nö "koduste" tegijate kohta,
kes ei tee asja pelgalt "müügiks" vms.