Saab 9-3, 2.0 lpt 110kw, Coupe, 2001, que
Tänast päeva võib kindlasti seostada "Never say never" väljendiga.
Hommik.. nagu "ikka" viimaste uudiste varjus algas kuulutuste sirvimisega kui silma jäi üks 9-3 kupee..vähe ametlikuma nimega SAAB 9-3 SE coupe Limited edition, ATM kasti ja el. nahk sisuga.
... ja õhtuks ta kodus oligi... (järjekorralt peres 4-s 9-3OG) Tundub uskumatu aga aastate jooksul on selle mudeliga kokku kulgetud juba rohkem kui 4x ümber maakera. Seekord siis kupee versioon, et siis midagi uut ikka
Natuke ajaloost.. (palju on veel täpsustamisel...teeme kuskilt algust)
Hea endale jälgida, mis on toimunud autoga.
Auto toodi Saksamaalt aastal 2005 ls 69k kasutaja Eesel poolt http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1654
Eelnevalt Saksamaal käinud esinduses ja Eestis on hooldused tehtud kuni 180k saabiantis ja VM.
..kuni praeguseni on auto külastanud Troosti ja Antit.
Üks varasem müügikuulutus (ls oli siis 195k)
http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... 67&view=10
http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... yks_pilt=1
2011 ls 195k kett, turbo, es. rattalaager, vasak õõtshoob, tuulutuse komplekt, õlirõhu andur, simmerlingi veovõll
2013 ls 253k parem õõtshoob, stabika otsavarda puks,
2015 ls 265k välimine rooliots - parem ja vasak, tagumine summutipütt, esimesed piduriklotsid, sildade regull.
2016 ls 268 aku, haiantenn, kojameeste hoovastik, genekarihm, enamik rullikuid.
2017 ls 275 Tagumised piduritorud, kettad ja klotsid, õli, istmete hooldus
eelmise omaniku tehtud pilt (loodame, et ta ei pahanda )
Asi päris nii lilleline pole nagu lilled pildil, auto vajab üsna palju TLC-d (Tender Loving Care) ning ka värvitöid.
Tahaks, et värv peaks natuke kauem vastu kui 6 KUUD (mitte nagu eelneva praktika puhul) ..seega ootaks ettepanekuid just nö "koduste" tegijate kohta,
kes ei tee asja pelgalt "müügiks" vms.
Hommik.. nagu "ikka" viimaste uudiste varjus algas kuulutuste sirvimisega kui silma jäi üks 9-3 kupee..vähe ametlikuma nimega SAAB 9-3 SE coupe Limited edition, ATM kasti ja el. nahk sisuga.
... ja õhtuks ta kodus oligi... (järjekorralt peres 4-s 9-3OG) Tundub uskumatu aga aastate jooksul on selle mudeliga kokku kulgetud juba rohkem kui 4x ümber maakera. Seekord siis kupee versioon, et siis midagi uut ikka
Natuke ajaloost.. (palju on veel täpsustamisel...teeme kuskilt algust)
Hea endale jälgida, mis on toimunud autoga.
Auto toodi Saksamaalt aastal 2005 ls 69k kasutaja Eesel poolt http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1654
Eelnevalt Saksamaal käinud esinduses ja Eestis on hooldused tehtud kuni 180k saabiantis ja VM.
..kuni praeguseni on auto külastanud Troosti ja Antit.
Üks varasem müügikuulutus (ls oli siis 195k)
http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... 67&view=10
http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... yks_pilt=1
2011 ls 195k kett, turbo, es. rattalaager, vasak õõtshoob, tuulutuse komplekt, õlirõhu andur, simmerlingi veovõll
2013 ls 253k parem õõtshoob, stabika otsavarda puks,
2015 ls 265k välimine rooliots - parem ja vasak, tagumine summutipütt, esimesed piduriklotsid, sildade regull.
2016 ls 268 aku, haiantenn, kojameeste hoovastik, genekarihm, enamik rullikuid.
2017 ls 275 Tagumised piduritorud, kettad ja klotsid, õli, istmete hooldus
eelmise omaniku tehtud pilt (loodame, et ta ei pahanda )
Asi päris nii lilleline pole nagu lilled pildil, auto vajab üsna palju TLC-d (Tender Loving Care) ning ka värvitöid.
Tahaks, et värv peaks natuke kauem vastu kui 6 KUUD (mitte nagu eelneva praktika puhul) ..seega ootaks ettepanekuid just nö "koduste" tegijate kohta,
kes ei tee asja pelgalt "müügiks" vms.
Viimati muutis que, T Mär 20, 2018 9:19, muudetud 4 korda kokku.
Everyday Regular SAAB guy!
Ülevaatusel käidud ja läbitud edukalt.
Troostist läbi käidud, vahetuse läks geneka rihm ja rullik.
Seest ja väljast puhtaks kasitud.
Asju millega tegeleda jagub.. mõned näited..
* el. Peeglid ei toimeta, natuke ülesalla üks liigub. Ideid?
* juhi esiiste ei liigu edasi tagasi, kui siis ülivähe. Üles alla on ok.
* kliima sai täidetud autokliimas aga tööle ei hakanud, mingi el. viga.
Relee oli justkui ok..
Pakuks, et keegi on vahepeal masinat ka pisut järele aidanud :red:
Troostist läbi käidud, vahetuse läks geneka rihm ja rullik.
Seest ja väljast puhtaks kasitud.
Asju millega tegeleda jagub.. mõned näited..
* el. Peeglid ei toimeta, natuke ülesalla üks liigub. Ideid?
* juhi esiiste ei liigu edasi tagasi, kui siis ülivähe. Üles alla on ok.
* kliima sai täidetud autokliimas aga tööle ei hakanud, mingi el. viga.
Relee oli justkui ok..
Pakuks, et keegi on vahepeal masinat ka pisut järele aidanud :red:
Everyday Regular SAAB guy!
El. peeglid on tõesti vähe haaval tööle hakanud.. foorumitest on tulnud soovitusi ca 150 korda vajutada... ahjaa.. ülevaatusel ei suutnud mehed uskuda, et aastaga on läbitud vaid 600km, sellest ka need mõned "teemad ilmselt"
Vahepeal Pärnust tulles jäi suure padukaga juhipoolne kojamees seisma, põnev sõidukogemus, uus hoovastik sai peale, mõnus nokitsemine.
Uue ilme sai ka haiantenn, sai katkise kummi asemele pandud replica.
Lahendamist tahab saada esiistme küsimus.. Edasi tagasi vajutades käib ainult klõps-klõps. Foorumistest lugesin justkui oleks see istmealuste katsmete teema. Kas kellegil on rohkem selgust mis seal toimuda võib?
Varsti saab külge kruvida ka uue numbrimärgi siis saab ehk pilte ka.. :)
Vahepeal Pärnust tulles jäi suure padukaga juhipoolne kojamees seisma, põnev sõidukogemus, uus hoovastik sai peale, mõnus nokitsemine.
Uue ilme sai ka haiantenn, sai katkise kummi asemele pandud replica.
Lahendamist tahab saada esiistme küsimus.. Edasi tagasi vajutades käib ainult klõps-klõps. Foorumistest lugesin justkui oleks see istmealuste katsmete teema. Kas kellegil on rohkem selgust mis seal toimuda võib?
Varsti saab külge kruvida ka uue numbrimärgi siis saab ehk pilte ka.. :)
Everyday Regular SAAB guy!
Uue ilme sai ka haiantenn, sai katkise kummi asemele pandud replica.
Kus selle replica leiaks ka mina? :)
Automaailmast ca 3euri. Kumm tuleb korralikult ümber ära võtta siis istub hästi. Liimituubi läheb ka vaja.
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Postitusi: 136
- Liitunud: T Mai 22, 2007 18:37
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 3.0 V6 Griffin MY2001
Kas keegi oskab ka öelda kas 9-3 ja 9-5 haiuim on sama kujuga?
Ise küsin, ise vastan. 9-5 puhul lihvisime vana haiume alumises otsas põhimõtteliselt metallist karkassini välja, et see mulaaž sinna peal mahuks.
Täna sai paar klõpsu tehtud :)
Vahepeal sai tulede klaasid ja reflektorid puhastatud, tulesid reguleeritud ..hoopis teine tina.
Milliste vahenditega olete esitulesid poleerinud? Kas keegi on teinud sama ka esiklaasiga?
Põlevam küsimus on el. istmega ei taha teine ette-taha liikuda, ainult klõps-klõps.
Everyday Regular SAAB guy!
Kevad käes! Ls 273k Tehtud sai õlivahetus, vahetatud käigukasti neutrali andur, juhiistme üks mootoritest, kütuse filter - mis hakkas läbi tilkuma.
Tegemist vajavate asjade nimekirja lisandus kliima siiber ja üks kliimatoru ning värvitööd ei teeks ka tagumiste koobaste juures paha
Siiani 98 sisse pandud.. Mõnus :)
Tegemist vajavate asjade nimekirja lisandus kliima siiber ja üks kliimatoru ning värvitööd ei teeks ka tagumiste koobaste juures paha
Siiani 98 sisse pandud.. Mõnus :)
Everyday Regular SAAB guy!
...
Milliste vahenditega olete esitulesid poleerinud? Kas keegi on teinud sama ka esiklaasiga?
Ära sa esiklaasi küll poleerima hakka!
Praeguste tuledega võib nüüd igati rahul olla.. eriti peale puhastamist,
sisse läksid nightbraker plussid, täistulesid põhimõtteliselt vaja ei lähegi.
Foorumeid lugedes olen jõudnud järeldusele, et esiklaasi pole tõesti mõtet poleerima hakata, moonutused jäävad sisse ja uus ei maksa ka hinge hinda.
sisse läksid nightbraker plussid, täistulesid põhimõtteliselt vaja ei lähegi.
Foorumeid lugedes olen jõudnud järeldusele, et esiklaasi pole tõesti mõtet poleerima hakata, moonutused jäävad sisse ja uus ei maksa ka hinge hinda.
Everyday Regular SAAB guy!
Sellel nädalal sai ületatud tagumiste piduritoru purunemine.
Õnnestus veel sõita anti juurde kus said külge uued tagumised torud, kettad ja klotsid. Ülevaatus ka nüüd selleks korraks edukalt läbitud. Superlux oleks kui saaks jahedust ka autosse aga kasutatud juppide defka tundub :)
Õnnestus veel sõita anti juurde kus said külge uued tagumised torud, kettad ja klotsid. Ülevaatus ka nüüd selleks korraks edukalt läbitud. Superlux oleks kui saaks jahedust ka autosse aga kasutatud juppide defka tundub :)
Everyday Regular SAAB guy!
Kondi torusid saab üldjuhul remontida ka, kui huvi siis ps.
Seoses asjaoluga, et teine SAAB silmapiiril ..on kupee pakkumises.
müügiteema viewtopic.php?f=13&t=22232&p=237072#p237072
ls hetkel 278k, talvekuues sõidab saabik anniversary velgedel
müügiteema viewtopic.php?f=13&t=22232&p=237072#p237072
ls hetkel 278k, talvekuues sõidab saabik anniversary velgedel
Everyday Regular SAAB guy!