Hankisin omale tuttava käest igapäevasõiduks 98 aasta 900NG. Enne sõitsin 90 aasta Passatiga. Sõiduomaduste poolest on Saab ikka väga palju mõnusam ja pehmem.
Autost veidi:
- 4 el. akent
- el. peeglid
- kliima
- läbisõit uksumatud 175xxx km (loodetavasti kerimata)
- valge matistunud värv
- roostet on tagumistel koobastel liistude juures pindmist ja tagaluugil nurgas
Mis on vaja teha ja mis on tulevikuplaanid:
- uus väntvõlliandur
- vasak peegliklaas, ei näita midagi
- ülevaatus
- 9-3 stanged
- kevadel vägevam velg
- roostekohad korda teha ja kogu auto üle poleerida
- käigukanginupp
- turbomootor?
Tagaluuk istub kuidagi sügavalt paremalt servast (pildilt näha). Kummipuksi väljapoole keerates ei muutunud midagi, ainult lukustus raskemalt. On selle paikasaamiseks soovitusi?
Muide auto on sama vana kui mina.
by
Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Niikaua, kuni võimalus tekib mida varem seda parem
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Siis on lihtsam juba turboga isend osta, kui seda mootorit vahetama hakata... Muidugi, noor mees, huvi on, miks ka mitte...:)
See on siin konkreetne Mannergutoorik..:D Natuke jäigemaks, vabamalt välja hingama, paremini pidurdama ja liigub täitsa eduliselt ka ilma turbota..:D
Ja mulle tundub, et mitte tagaluuk pole paigast, vaid tiib. Ega see mingit laksu pole saanud, et tagaots kõver on?
See on siin konkreetne Mannergutoorik..:D Natuke jäigemaks, vabamalt välja hingama, paremini pidurdama ja liigub täitsa eduliselt ka ilma turbota..:D
Ja mulle tundub, et mitte tagaluuk pole paigast, vaid tiib. Ega see mingit laksu pole saanud, et tagaots kõver on?
Hei, matt valge tundub päris äge :)
Võibolla käingukangi nupu upgrade?
Muidugi muretuid kilomeetreid!
Võibolla käingukangi nupu upgrade?
Muidugi muretuid kilomeetreid!
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Minu andmetel pole küll kõksu teinud ja näha pole ka nagu.. lähemalt pole uurinud
See matt võtab mustuse enda sisse väga hästi. Ta oli seisnud ja küürimine võttis mitu tundi. Siiani on veidi roheline :P
Mis nendel linnas normaalne kütusekulu olla võiks?
Mis programmiga arvuti taha panna?
See matt võtab mustuse enda sisse väga hästi. Ta oli seisnud ja küürimine võttis mitu tundi. Siiani on veidi roheline :P
Mis nendel linnas normaalne kütusekulu olla võiks?
Mis programmiga arvuti taha panna?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Huvitav, kas tal on SEKK numbrialused??
Siis kunagine minu käest ostetu võib olla. Ja üks oli, millel tagaluuk oligi kuidagi kummaline seal vahel.
Ja üks valge, või isegi seesama , sai ühe terasepale müüdud, mis kõvasti hiljem olla sodiks sõidetud?!
huvitav....
Siis kunagine minu käest ostetu võib olla. Ja üks oli, millel tagaluuk oligi kuidagi kummaline seal vahel.
Ja üks valge, või isegi seesama , sai ühe terasepale müüdud, mis kõvasti hiljem olla sodiks sõidetud?!
huvitav....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
SEKK numbrialused jah.
2006 on ta Eestis regatud ja kuuaega hiljem omanikuvahetus tehtud ja sellest ajast ühe inimese käes olnud.
Ühtegi kindlustusjuhtumit ei näita.
E: sain infot et jah ivometsa käest ostetud.
2006 on ta Eestis regatud ja kuuaega hiljem omanikuvahetus tehtud ja sellest ajast ühe inimese käes olnud.
Ühtegi kindlustusjuhtumit ei näita.
E: sain infot et jah ivometsa käest ostetud.
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Minu andmetel pole küll kõksu teinud ja näha pole ka nagu.. lähemalt pole uurinud
See matt võtab mustuse enda sisse väga hästi. Ta oli seisnud ja küürimine võttis mitu tundi. Siiani on veidi roheline :P
Mis nendel linnas normaalne kütusekulu olla võiks?
Mis programmiga arvuti taha panna?
Kui praegusel (jahedal) ajal linnas +/- 12 sajale saad, pole vaja kurta; oleneb klaasi puhastamise ajast, muidugi.
Ekraanid paistavad korras olevat, see on suisa luksus nii vana saabi juures!
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Okt 08, 2015 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 900 T16, Volvo 940 TD
Vahepeal sai tehtud ülevaatus. Suuri probleeme ei olnud, paar pirnikest vajas vahetust.
Kuid kohe peale tehnopunktis käimist lükkas põlema check engine tule. Vahel ta kustub ja süttib taas, mõnipäev ei sütti üldse.
OBD pistiku kaudu ma autoga ühendust ei saa. Olen proovinud Bluetooth adaperit, wifi adaperit ja USBga arvuti taha käivat ka, pistikus vool on aga autot ei tunnista.
Üks õlileke ka. Nimelt rihm on õline ja näpuga katsudes kleepub. Ümberingi on õli täis pritsinud. Ilmselt roolivõimu õli lekib.
Vahetatud on ka vasak peegliklaas ja väntvõlliandur.
Kuid kohe peale tehnopunktis käimist lükkas põlema check engine tule. Vahel ta kustub ja süttib taas, mõnipäev ei sütti üldse.
OBD pistiku kaudu ma autoga ühendust ei saa. Olen proovinud Bluetooth adaperit, wifi adaperit ja USBga arvuti taha käivat ka, pistikus vool on aga autot ei tunnista.
Üks õlileke ka. Nimelt rihm on õline ja näpuga katsudes kleepub. Ümberingi on õli täis pritsinud. Ilmselt roolivõimu õli lekib.
Vahetatud on ka vasak peegliklaas ja väntvõlliandur.