1. leht 1-st

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: T Dets 06, 2016 23:02
Postitas kristjanksl
Hankisin omale tuttava käest igapäevasõiduks 98 aasta 900NG. Enne sõitsin 90 aasta Passatiga. Sõiduomaduste poolest on Saab ikka väga palju mõnusam ja pehmem.
Autost veidi:
- 4 el. akent
- el. peeglid
- kliima
- läbisõit uksumatud 175xxx km (loodetavasti kerimata)
- valge matistunud värv
- roostet on tagumistel koobastel liistude juures pindmist ja tagaluugil nurgas

Mis on vaja teha ja mis on tulevikuplaanid:
- uus väntvõlliandur
- vasak peegliklaas, ei näita midagi
- ülevaatus
- 9-3 stanged
- kevadel vägevam velg
- roostekohad korda teha ja kogu auto üle poleerida
- käigukanginupp
- turbomootor?

Tagaluuk istub kuidagi sügavalt paremalt servast (pildilt näha). Kummipuksi väljapoole keerates ei muutunud midagi, ainult lukustus raskemalt. On selle paikasaamiseks soovitusi?

Muide auto on sama vana kui mina.

Pilt
Pilt by
Pilt

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: T Dets 06, 2016 23:18
Postitas Hemi
Kena pill, kindlast parem kui Passat. Aint ühte ütlen. Klassikuga kannatasid 3 kuud ilma turbota ära, kaua NG-ga läeb ?:D

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: K Dets 07, 2016 9:17
Postitas kristjanksl
Niikaua, kuni võimalus tekib :) mida varem seda parem

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: K Dets 07, 2016 9:41
Postitas Cyber
Siis on lihtsam juba turboga isend osta, kui seda mootorit vahetama hakata... Muidugi, noor mees, huvi on, miks ka mitte...:)

See on siin konkreetne Mannergutoorik..:D Natuke jäigemaks, vabamalt välja hingama, paremini pidurdama ja liigub täitsa eduliselt ka ilma turbota..:D

Ja mulle tundub, et mitte tagaluuk pole paigast, vaid tiib. Ega see mingit laksu pole saanud, et tagaots kõver on?

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: K Dets 07, 2016 17:56
Postitas denczik
Hei, matt valge tundub päris äge :)

Võibolla käingukangi nupu upgrade?

Muidugi muretuid kilomeetreid!

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: K Dets 07, 2016 20:43
Postitas kristjanksl
Minu andmetel pole küll kõksu teinud ja näha pole ka nagu.. lähemalt pole uurinud

See matt võtab mustuse enda sisse väga hästi. Ta oli seisnud ja küürimine võttis mitu tundi. Siiani on veidi roheline :P

Mis nendel linnas normaalne kütusekulu olla võiks?


Mis programmiga arvuti taha panna?

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: K Dets 07, 2016 22:52
Postitas ivomets
Huvitav, kas tal on SEKK numbrialused??

Siis kunagine minu käest ostetu võib olla. Ja üks oli, millel tagaluuk oligi kuidagi kummaline seal vahel.

Ja üks valge, või isegi seesama , sai ühe terasepale müüdud, mis kõvasti hiljem olla sodiks sõidetud?!
huvitav....

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: K Dets 07, 2016 23:37
Postitas kristjanksl
SEKK numbrialused jah.
2006 on ta Eestis regatud ja kuuaega hiljem omanikuvahetus tehtud ja sellest ajast ühe inimese käes olnud.
Ühtegi kindlustusjuhtumit ei näita.

E: sain infot et jah ivometsa käest ostetud.

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: N Dets 08, 2016 21:43
Postitas kroom
Minu andmetel pole küll kõksu teinud ja näha pole ka nagu.. lähemalt pole uurinud

See matt võtab mustuse enda sisse väga hästi. Ta oli seisnud ja küürimine võttis mitu tundi. Siiani on veidi roheline :P

Mis nendel linnas normaalne kütusekulu olla võiks?


Mis programmiga arvuti taha panna?


Kui praegusel (jahedal) ajal linnas +/- 12 sajale saad, pole vaja kurta; oleneb klaasi puhastamise ajast, muidugi.
Ekraanid paistavad korras olevat, see on suisa luksus nii vana saabi juures!

Saab 900 2.0 96kw, 1998, kristjanksl

Postitatud: L Dets 17, 2016 14:52
Postitas kristjanksl
Vahepeal sai tehtud ülevaatus. Suuri probleeme ei olnud, paar pirnikest vajas vahetust.

Kuid kohe peale tehnopunktis käimist lükkas põlema check engine tule. Vahel ta kustub ja süttib taas, mõnipäev ei sütti üldse.
OBD pistiku kaudu ma autoga ühendust ei saa. Olen proovinud Bluetooth adaperit, wifi adaperit ja USBga arvuti taha käivat ka, pistikus vool on aga autot ei tunnista.

Üks õlileke ka. Nimelt rihm on õline ja näpuga katsudes kleepub. Ümberingi on õli täis pritsinud. Ilmselt roolivõimu õli lekib.

Vahetatud on ka vasak peegliklaas ja väntvõlliandur.