Saab 9-3 Coupe 2.0turbo Raudsepp

Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#1

L Juun 24, 2017 1:09

Ei teagi kuidas siis alustada :D Panime sõpradega tuttava saabiga paukku ja pidime kinni maksma, võtsin suurema poole enda peale ehk maksin rohkem ja seejärel sain ka auto omale

Autost endast siis, stockis 113kw aga praegu pale pandud stage1 aju ja turborõhku tõstetud 1.15 peale (stockis 0.5) Ja praegu peaks umbes 160kw olema.

Asjad mis läksid katki ja on vaja korda teha et auto saaks uuesti liiklema hakata:

Mootori radikas (tegin korda ja ei leki enam)
Turbo õli jahutus radikas-Võite müügiks pakkuda!
Tagasillas mingi probleem sest rattad veits lääpas(Jääb viimaseks asjaks ja viin kuhugi töökotta)
tagapaneel/tiib vaja kuskilt auto küljest lõigata
Klapikambikaane tihend oli katki-(uus tellitud aeromotorsist)

Pilt

Pilt

Pilt

Teisest küljest ei hakka veel pilti panema siia sest see suht katastroof :DAga jah, uuel nädalal läheb uus kambrikaane tihend,uus mootoriõli,filter ja küünlad ja loodab kuskilt turbo õlijahutus radika leida ja siis saab esiosa kokku panna tagasi.Pole eriline jutu kirjutaja aga vast sai midagi kirja siia :facts:
Viimati muutis Raudsepp, T Juul 13, 2021 1:13, muudetud 1 kord kokku.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#2

L Juun 24, 2017 2:26

Aga mille järgi järeldad, et 2.3? 9-3 turbod olid k9ik 2.0, väljaarvatud viggen, kuid selle masina näol viggeniga küll tegemist pole.
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#3

L Juun 24, 2017 12:29

Hmm, ei teagi kust see 2.3 tuli nüüd tegelt jah, siis vist jah 2.0 mootor.Ja ma arvasin et see Viggen tähendab kupee aga muudan pealkirja ära siis coupe vastu.Pole kõige targem pliiats selle koha pealt
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#4

L Juun 24, 2017 12:48

Lisaks mainin, et otsest turboõli jahutusradikat tal pole, kui mõtled radika all olevat väikest õlijahutus radikat, siis selle näol on tegemist lihtsalt mootoriõli radikaga. Võib isegi leiduda, pean uurima.
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#5

L Juun 24, 2017 13:42

Jepp seda, jällegi minu väike viga.See väike radikas jah kust käib mootoriõli läbi ja jahutab seda.Kui on müügiks siis kirjutage :) Siis saab esiosa kokku laduda.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#6

L Juun 24, 2017 13:44

Kirjuta oma asukoht ka, paljud ei viitsi tegeleda kui peab teise eesti otsa saatma midagi.
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#7

L Juun 24, 2017 14:35

kesk-eestis türil asun. Vajadusel võin järgi ka tulla. Kellel midagi pakkuda siis 53738099
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#8

L Juun 24, 2017 14:47

Ja et kõik selge oleks, kas ikka on 2.3L mootor? Tubdub olema B204E kone.
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#9

L Juun 24, 2017 16:12

Jep, 2.0 mootor ikka, vaatasin passist ka järgi just. Mootoriõli radikat võib siiani pakkuda!
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#10

P Juun 25, 2017 3:05

Ja et kõik selge oleks, kas ikka on 2.3L mootor? Tubdub olema B204E kone.


113kW stock :facts:

Aga huvitava auto said , esimene kui veel.
__In Boost We Trust__
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#11

P Juun 25, 2017 12:03

Esimene auto jah :D Aga kui tõsiselt seda juttu huvitav uskuda et autol 160kw on? Türil mingi saabi spetsialist oli midagi timmind ja pannud stage1 aju ja seal midagi näppind ja turborõhku üle 1bari veits.Muidu eile sain kasutaja *aina* käest rakverest mootori õliradikas toodud ja juba peale pandud, nüüd vaja turbo coolerile vaja ühte lõdvikut ja saab esiosa kokku laduda :)
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#12

P Juun 25, 2017 13:10

Täiesti kindlalt ei saa keegi väita palju jõudu on, enne kui dynos pole käinud.
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#13

N Juun 29, 2017 21:40

Igatahes nädalaega tallinnas ehituse peal olnud ja reedel tagasi ja saab autot lappida uuesti :D Aeromotorsist sain kambrikaane tihendi ka kätte ja laupäeval ostan mootoriõli, filtri ja küünlad uued. Keegi oskab öelda mitu liitrit läheb mootori? Ja kas kellegil 55mm lõdvikut 90° nurgaga on? Läheb coolerist turbo metall toru otsa kuhugi
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

N Juun 29, 2017 22:16

Mootorisse vahetusega u. 4 liitrit. Natuke siia-sinna.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kroom
Postitusi: 318
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#15

R Juun 30, 2017 8:11

Kui turbo rõhk on üle 1 baari ja muud osad "ei poo", on 160 kW (mootorist) täiesti tõenäoline. CRossroad Performance soft annab mootorist kuni 1 baari juures 150 kW kanti välja.
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#16

E Juul 03, 2017 1:10

Täna sai vahetatud õlifilter ja pandud uus õli mootorisse (valvoline 10w40).Aku sai ka täis laetud kuna see oli täitsa tühi juba.Homme siis põhiasjad mis vaja teha, kontrollida kas säde on ja kas pealevoolu voolikust kütet tuleb.Loogiliselt mõeldes kui need kaks asja on siis peaks auto töötama ka :D Aga jah praegu tööle ei lähe
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#17

E Juul 03, 2017 20:26

Täna kõvasti targem :) Igatahes kuradi saabi tehnikud, võtad istmealt kütusepumba plastiku maha ja näed aind paaki, pidi korralikult plekikääridega sõtkuma et õige koha peale jõuda :D Alguses vaatasin kas säde on ja säde oli olemas, siis vaatasin et tutikad küünlad kuivad ja kütet ei saa.Järgmisena proovisin eetriga tööle panna ja läks kohe tööle.Siis oli arusaadav et kütet ei tule peale ja saigi vaadatud testriga et pumba pistikusse ei tule voolu peale.Panime autolaadijaga otse voolu pumbale ja saab nurrus kohe ilusti :D :D Ja nüüd ongi mure et kontrollisin kõik kaitsmed üle ja ühtegi polnud läbi põlenud,mida ma nüüd peaks kontrollima et miks vool ei jõua bensiinipumba pistikusse?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#18

E Juul 03, 2017 20:29

Kas tehase alarm ja pult olemas? Immo katkestab kütusepumüa, puldist vaja uksed kinni lahti teha. Teine asi on väntvõlli andur, asub väljalaske pool blokist, käigukasti poolses nurgas
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#19

E Juul 03, 2017 20:30

mmm, noo pult on olemas jah.Vahepeal oli mingi jama et ohutuled vilkusid jne, aga nüüd asi kontrolli alla saanud kuidagi.Ei oskagi nüüd midagi kirjutada.:(
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#20

E Juul 03, 2017 20:39

A ei, oot, tegu oli 9-3ega, ajasin sassi ng900ga. Sellel hoopis targem immo süsteem.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#21

E Juul 03, 2017 22:17

Sellel T5 ju. Poh see immo.
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#22

E Juul 03, 2017 22:50

Kas tõesti keegi ei oska öelda mida kontrollida/vaadata/teha? Kus sellel muidu pumba relee asub?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#23

E Juul 03, 2017 22:50

mingitel saabidel lülitub pump kui annad starterit, mitte kui süüde on sees.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#24

E Juul 03, 2017 22:55

No loogiliselt mõelda isegi kui lülituks, siis peaks ju tööle minema auto? :D Aga jah, isegi kui starterit anda siis multimeetriga voolu ei tulnud
Raudsepp
Postitusi: 429
Liitunud: K Juun 21, 2017 0:29
Asukoht: Järvamaa/Türi
Auto: VW t4 2.5tdi 75kw / BMW E30

#25

T Juul 04, 2017 0:07

Nii, kruvisin pool armatuuri lahti ja leidsin pumba relee ka ülesse,proovisin teist releed ja ikka ei hakkand toimima.Tuttav ütles kas DI või vändaandur peetis aga plaanis homme diagnostika ka taha panna,äkki näitab ära mis viga on
Vasta