Saab 9-3 Cabrio UK, 1999, overspeed

Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 518
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#26

E Okt 16, 2017 5:09

Salongifilter oli parasjagu lehesodi täis (filter uuena on valget värvi :P )
Puhastasin lehtedest, puhastasin veeäravoolukanali, ja uus filter paika.

sfilter01.jpg
sfilter01.jpg (355.71 KiB) Vaadatud 228 korda
sfilter02.jpg
sfilter02.jpg (412.06 KiB) Vaadatud 228 korda
Viimati muutis overspeed, E Okt 16, 2017 6:24, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 518
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#27

E Okt 16, 2017 5:22

Leian, et auto näeb palju ilusam välja, kui tal on küljes udu-tuled.
Varuosa-kataloogi järgi, on 9-3'l ja 9-5'l samad udutuled ... vähemasti varuosakood on sama.
9-5'st oli mul üle 3 katkiste körvadega udutuld. Suutsin leida ülesse vaid kaks ... önneks kummagi poole oma (parempoolsel olin suutnud 9-5'ga ühel korralikul talvel lumekamakasse söites köik kolm körva puruks söita).
Kuna stange kenasti eest ära, siis oli hea rahulik uusi kinnitusi nuputada udutuledele originaalkinnituste asemele.
Nokitsesin ja nikerdasin 1mm (oli vist 1mm) plekist vajaliku kujuga ja asendiga uued kinnitused, mis liim-silikooniga ka lambi külge liimitud said, osad ka kruvidega fikseeritud, teistel jällegi ümer-ääre-pöörav ots ... olenes vöimalusest.
Lisaks panin ka ülesse kaabli-kinnitus kröpsu kummalegi, no igaks juhuks.

Vasem-poolsel oli önneks vaid üks körv ää murdunud:

udutuled 01.jpg
udutuled 01.jpg (458.07 KiB) Vaadatud 228 korda
udutuled 02.jpg
udutuled 02.jpg (378.11 KiB) Vaadatud 228 korda


Parem-poolsel, nagu ülal mainisin, oli pisut rohkem nuputamist. Kuid külge ta kenasti sai:

udutuled 03.jpg
udutuled 03.jpg (404.36 KiB) Vaadatud 228 korda
udutuled 04.jpg
udutuled 04.jpg (487.16 KiB) Vaadatud 228 korda
udutuled 05.jpg
udutuled 05.jpg (467.75 KiB) Vaadatud 228 korda
udutuled 06.jpg
udutuled 06.jpg (405.37 KiB) Vaadatud 228 korda
udutuled 07.jpg
udutuled 07.jpg (504.36 KiB) Vaadatud 228 korda


Varuosa numbreid:

Fog lights 9-3.pdf
(99.77 KiB) Allalaaditud 39 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 518
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#28

E Okt 16, 2017 5:29

Hiljem, kui stange ees oli ja udutuledel juhtmed küljes, testisin neid ka ... jah pölevad, kuid ei jää pölema. Toimivad vaid hetkel, kui esiudutulede lülitit all hoian.
Sellest lähtuval tekkis küsimus lüliti kohta:

Kas esiudutuledel on "Push-Button" tüüpi lüliti (nagu tagumise udutule oma, et vajutad fikseerib tööle-vajutad fikseerib kustu) vöi peaks ta olema "On-Off" tüüpi lüliti, mis allavajutades ka alla jääma peaks ?

Vöimalik ju on, et mul lihtsalt ei toimi see alla-jäämise mehhanism (kunagi oli vist sarnane jama mul 9-5 lülitil, kus ei tahtnud alla jääda igal vajutusel).
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 518
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#29

E Okt 16, 2017 6:07

Tagumine pagassilogo oli ära pleekinud/kulunud. Päris öige kumerusega uut ma ei leidnud.
Otsustasin panna asemele kunagit vanale sinisele 9-5'le tema vötmehoidja järgi tellitud pisut omapärasemad embleemid.
Tookord sai neid vöetud kolm tükki, seega üks oli veel üle. Mööt sobis ja paika ta läks, elastne olles vöttis ta kumeruse kenasti omaks:

Tagalogo aerospace.jpg
Tagalogo aerospace.jpg (303.37 KiB) Vaadatud 225 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 518
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#30

E Okt 16, 2017 6:18

Kapotiall ringi sobrades avastasin, et Charge Air Bypass Valve voolik on täitsa pude ja löhki. Vahetasin selle ... endise laternatepesu voolikuga, mille olin eemaldanud just süsteemist. Polnud muud käepärast vötta.

Kirjeldus:
Charge Air bypass valve.pdf
(60.04 KiB) Allalaaditud 43 korda

Varuosakoodid:
Supercharging system turbocharger.pdf
(117.44 KiB) Allalaaditud 41 korda

Testisöitu tehes ei toimi miskit mootoril öieti. Kui söites gaasipedaal järsku maha lasta, siis kukuvad mootori pöörded liialt alla, allapoole tühikäigu nominaali. Mida suurematelt pööretelt gaas lahti lasta, seda rohkem nad alla tühikäigu kukuvad ... niiet mootor ka välja sureb. Kui kuskilt 2000 rpm kandist tulla, siis jääb vaevu-vaevu puterdama kuid suudab tühikäigu nominaliseerida löpuks.

Ons kellelgi kohe varrukast vötta vea pöhjus ?

Vöi on mul miskit voolikud lahti läinud kapoti all tööd tehes ... ?
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Kasutaja avatar
overspeed
Postitusi: 518
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#31

E Okt 16, 2017 6:22

Käisin uusi piduriklotse väheke sisse töötamas (ehk siis ka eelmises postituses kirjeldatud testi-söidul):

uuedall 01.jpg
uuedall 01.jpg (488.57 KiB) Vaadatud 219 korda
uuedall 02.jpg
uuedall 02.jpg (484.07 KiB) Vaadatud 219 korda
uuedall 03.jpg
uuedall 03.jpg (458.86 KiB) Vaadatud 219 korda


Hetkel on remont-töödeks aeg otsas. Ootab kuni järgmise korrani:

kst 19.jpg
kst 19.jpg (433.27 KiB) Vaadatud 219 korda
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Vasta