Saab 9-3 Cabrio UK, 1999, overspeed
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Talveks panin sisse uue öli ja ölifiltri.
Kilometraaž pole suurt midagit, kuid loputan tasapisi mootorit niimoodi puhtaks. Eelmisest vahetusest 500 km söitu ja öli oli päris must juba.
Reguleerisin käsipiduri klotsid ja trossid:
Kilometraaž pole suurt midagit, kuid loputan tasapisi mootorit niimoodi puhtaks. Eelmisest vahetusest 500 km söitu ja öli oli päris must juba.
Reguleerisin käsipiduri klotsid ja trossid:
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Uurisin siis asja.
Alustasin makitagusega:
Ei leidnud ma sealt mitte seda vöimendi juhet makki, ega vöimendit. Leidsin aga mingi pistiku mis ma ei tea mis on ...
... ja vöimendi juhtmed.
Siis sikutasin mingist juhtmest mis seal olema ei pidanud, kätte sain mikrofoni juhtmega. Mis tarvis seda seal kasutati ei tea.
Siis kontrollisin igaks juhuks ka uksepaneeli taha. Pole seal mingeid kölareid. Seega on mul manuali valikust nüüd Audio System No2, aga ilma CD-box-ta, mis on lisavarustusena saada.
Audio System No1 on kassett-makiga ja No3 on siis lisakölarite ja vöimendiga (köigil lisavalikuna CD-box).
Viimati muutis overspeed, T Okt 09, 2018 23:53, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Too sinine juhe, mida silmasin, oli halvasti ühendatud pistikusse. Seekord tuli ta üldse lahti.overspeed kirjutas: ↑E Okt 08, 2018 19:20Panin seda sinist seal tähele küll, läks makki pistikuga.saabu14jr kirjutas: ↑E Okt 08, 2018 15:14Antenni signaal on nö remote juhe makil(tavaliselt sinine) uuri et see oleks auto pistikuga ikka ühendatud( jäân vastuse võlgu milline juhe, kuid vana maki peal peaks skeem olemas olema)overspeed kirjutas: ↑P Okt 07, 2018 1:39
Hiljem avastasin, et esi-uste kölarid ei toimi. Samas ma ei tea, kas need ka Pioneermakiga toimisid, sest seda kasutanud ma pole. Hiljem uurin asja, kas üldse kölarid ustes reaalselt ka olemas on ja kui, siis kuhu signaal kaob.
Ei toimi veel ka antenni väljakerimine. Seda asja peaks ka uurima, kust oma signaali saab, kas mehhanism üldse töökorras jne. Kui kellelgi tuttav mure antenniga, andke teada, kergendab mul aega.
Esiukse kõlarid toimivad lâbi eraldi vôimendi(maki taga must, ümmargune pistik) jârelturu makil sa seda vóimendit vist tööle ei saa, lihtsam panna kolmeribalised filtrid vahele ja vóimendi minema visata(loe mulle maha müüa )
Maki taga pistikut ümmargust nägin ... arvasin et see on auto-telefoni jaoks. Pista sinna ei osand miskit, ei sobrand kättpidi armatuuris ka rohkem, et ümarat pistikut leida ... uurin uuesti. Küllapet järelturu makil (mille ma ju välja viskasin) seda siis ei kasutatud. Proovin originaalil taas ühendada.
Tänud info eest.
Joonist uurides aga selgus, et see polegi antenni oma. Hoopis mingi EBUS2 , misiganes see on ?
Antenni juhe oli hoopis alumises pistikus ning must valge joonega.
ps lahtise EBUS juhtme muidugit jootsin kinni kenasti ja isoleerisin.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Järjega siis pagaasnikusse antenni kallale.
Polster maha, et ligi pääseda:
Kohe nägin ka, miks mul pagass märg seest oli. Vihmavee äravooluvoolik ei olnud oma pesas enam, vaid lihtsalt pagassi:
Natukse ringivaatamist ja kohe näha, kus ta tegelt käima peaks:
Sellel äravooluaval on teine koht ka, mille tarvis, ei tea.
Polster maha, et ligi pääseda:
Kohe nägin ka, miks mul pagass märg seest oli. Vihmavee äravooluvoolik ei olnud oma pesas enam, vaid lihtsalt pagassi:
Natukse ringivaatamist ja kohe näha, kus ta tegelt käima peaks:
Sellel äravooluaval on teine koht ka, mille tarvis, ei tea.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Antenni küljest vöttes oli kohe ka aru saada, et see on varemgit maha vöetud.
Läbiviigu mutril on torul keere viltu peale keeratud.
Raamiküljes olevad kruvid olid lahjalt kinni.
Läbiviigu augul on värv vigastatud ja avapealne kumerus valekujuliseks pressitud (lamedaks), tagasipannes tuleb silikooniga aidata, sest vaheplastiku O-röngas enam köikjalt plekki ei ulatu puutuma, kuna on ju kumera kujuga.
Antenni pistik on kahe +12V juhtmega, massi saab kerest. kontrollisin pistikut. Pidev +12V olemas, impulss +12V olemas kui raadio sees. Edasi siis viga antennist endast otsima.
Kontrollisin antenniajami mootorit ennast, voolud otse peale ... toimib. Antennil küll hülss-torud kinni oksideerunud ja ei liigu öieti, kuid mootor korras.
Antennil oli veel viga see, miks ta ühtki piuksu originaalpistikuga ei teinud, et juhtrelee saab oma massi ühe kruvikinnituse kaudu, kuid see oli nii roostes, et ei andnud ühendust.
Et antenn täiesti takistusvabalt jooksma saada, ilma et seal miskit üle praksuks sees, vötan ta hiljem "legoks lahti". Poleerin hülsid, kontrollin juhtsiini. Ehk saan niimoodi korda, et ta täispikkuses taas söitma hakkab.
Kui ei önnestu korda saada, siis vaatab, kas "pulli pärast" muretseb uue vöi asendab mittesöitvaga.
Homme siis esiamordi vahetus:
Läbiviigu mutril on torul keere viltu peale keeratud.
Raamiküljes olevad kruvid olid lahjalt kinni.
Läbiviigu augul on värv vigastatud ja avapealne kumerus valekujuliseks pressitud (lamedaks), tagasipannes tuleb silikooniga aidata, sest vaheplastiku O-röngas enam köikjalt plekki ei ulatu puutuma, kuna on ju kumera kujuga.
Antenni pistik on kahe +12V juhtmega, massi saab kerest. kontrollisin pistikut. Pidev +12V olemas, impulss +12V olemas kui raadio sees. Edasi siis viga antennist endast otsima.
Kontrollisin antenniajami mootorit ennast, voolud otse peale ... toimib. Antennil küll hülss-torud kinni oksideerunud ja ei liigu öieti, kuid mootor korras.
Antennil oli veel viga see, miks ta ühtki piuksu originaalpistikuga ei teinud, et juhtrelee saab oma massi ühe kruvikinnituse kaudu, kuid see oli nii roostes, et ei andnud ühendust.
Et antenn täiesti takistusvabalt jooksma saada, ilma et seal miskit üle praksuks sees, vötan ta hiljem "legoks lahti". Poleerin hülsid, kontrollin juhtsiini. Ehk saan niimoodi korda, et ta täispikkuses taas söitma hakkab.
Kui ei önnestu korda saada, siis vaatab, kas "pulli pärast" muretseb uue vöi asendab mittesöitvaga.
Homme siis esiamordi vahetus:
Arrogance diminishes wisdom !
Esiukse kõlariteks sobivad otse 9-5 kõlarid ning toimima saad need ajada ka 9-5 võimendiga. Mina kiskusin lammutatavalt 9-5lt pioneeri võimendi maha koos poole juhtmestikuga mille ehitasin iso pistikutega vajadusel eemaldatavaks. 4 juhet(esimesed ja tagumised kõlarid) tulevad makist võimendisse. Võimendist neli lähevad iso pistikuga auto poolsesse kõlari juhtmestikku ning neli juhet siis keskkonsoolis olevasse esiukse kõlari pistikusse. Kõlarid saab ka asendada 9-5 harman kardoni süsteemi omaga. Kõigil pistikud samad. Mina kinnitasin võimendi sinna kus originaal esiuste oma kinnitus.
Antenniga soovitan uue vitsa osta( tuleb koos terve teleskoop osaga) ca20-30 eurot maksab saabiantis
Antenniga soovitan uue vitsa osta( tuleb koos terve teleskoop osaga) ca20-30 eurot maksab saabiantis
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
saabu14jr kirjutas: ↑K Okt 10, 2018 0:40Esiukse kõlariteks sobivad otse 9-5 kõlarid ning toimima saad need ajada ka 9-5 võimendiga. Mina kiskusin lammutatavalt 9-5lt pioneeri võimendi maha koos poole juhtmestikuga mille ehitasin iso pistikutega vajadusel eemaldatavaks. 4 juhet(esimesed ja tagumised kõlarid) tulevad makist võimendisse. Võimendist neli lähevad iso pistikuga auto poolsesse kõlari juhtmestikku ning neli juhet siis keskkonsoolis olevasse esiukse kõlari pistikusse. Kõlarid saab ka asendada 9-5 harman kardoni süsteemi omaga. Kõigil pistikud samad. Mina kinnitasin võimendi sinna kus originaal esiuste oma kinnitus.
Antenniga soovitan uue vitsa osta( tuleb koos terve teleskoop osaga) ca20-30 eurot maksab saabiantis
Tänud ülevaatliku selgituse eest.
Kuid sellel auto pole plaanis hetkel mitte seda audiot juurde täiendada (uksekölarid + vöimendi + CD-box), olgugi et valmidus tal selleks olemas juhtmete näol. Hetkel jääb nagu on. Soov oli lihtsalt saada originaal makk-raadio.
Aga antenn oleks küll kena, kui korralikult sisse-välja söidaks. Selle varuosad tellisin Saabiantist, nagu soovitasid.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kuna see esimene parempoolne amort otsad suvel on andnud ja pörkava nurgaga mitte söita ei soovi, siis vahetasin tolle amordi.
Ise-enesest keeruline pole, kui manual ees.
Ketaspiduri koos plekiga jätsin (erinevalt juhendis kirjutatust) siiski külge, see vist eemaldatakse vaid kaalu kergenduseks alt äravötmise asjus.
Nüüd hea sujuv söita taas
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Oskab keegi öelda, mis pistik see pildil on, asub mul juhi-istme all niisama "tühjana" ja läheb kuskile istmesse, ma täpselt ei saandki aru kuhu ?
Ise pakuks, et iste on soojendustega, kuid autol puudub kaablistik ja lülitid vastava funktsiooni jaoks.
Ise pakuks, et iste on soojendustega, kuid autol puudub kaablistik ja lülitid vastava funktsiooni jaoks.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Eks ma uudishimust piilu sinna pimedate taha, kuid arvan et seal pole juhtmeid, sest vaiba alt ma neid istme pistiku jaoks ei leidnud kokku ühendamiseks. Kas on eemaldatud, kuskile väga kaugele jäetud vöi pole plaanitudki. Kes siis talvel ikka kabrioga söidab
"Ühesönaga" ... eks ma selle istmesoojendite pilguga vaata järgmine kord, kui autoga garaazis.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Olles saanud uue antenni teleskoobi koos hammasvööga kätte, oli aeg asuda seda lahti vötma.
Peale esimese kaane eemaldamist sain aru, et ka see detail on varem lahti käinud, üks seib pole mitte originaal seal:
Vana siini hammasvööd vaadates, ei paistnud see mitte nii kulunud olema:
Kui olin köik pöördmehhanismi eemaldanud oli ka aru saada, miks ta öieti ei töötanud. Lihtsalt kuivanud määret ja muud setet täis ... liialt kuiv ja raske oli see talle:
Peale esimese kaane eemaldamist sain aru, et ka see detail on varem lahti käinud, üks seib pole mitte originaal seal:
Vana siini hammasvööd vaadates, ei paistnud see mitte nii kulunud olema:
Kui olin köik pöördmehhanismi eemaldanud oli ka aru saada, miks ta öieti ei töötanud. Lihtsalt kuivanud määret ja muud setet täis ... liialt kuiv ja raske oli see talle:
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tegin köik kenasti puhtaks, määrisin teflon öliga ja panin taas kokku:
Kuna toru otsa keere oli kiiva keeratud ja vigastatud eelmise omaniku poolt, pidin selle taastamiseks poest muretsema M12x1,0 tihe-keerme-löikaja. Nii sain keerme korda ning mutter taas vabalt peale keeratav:
Uue teleskoobiga oli kaasas selline lühike viimane jupp, seda ma vanalt antennilt ei leidnud. Uurisin ja puurisin sinna alumiinium toru sisse, et äkisti on kinni jäänud sinna, kuid mida pole seda pole.
Paistab, et see peab kinni pookima tolle plast-toru, mis käib alumiiniumtoru sees ja on möeldud sissesadanud vee ärasuunamiseks mehhanismi drenaazi ossa:
Panin köik taas kokku. Alumiiniumtoru kinnitused jätsin esialgu lahti.
Kui olin antenni-mehhanismi tagasi omale kohale pannud, kus ta pole plekist läbiva ava suhtes mitte 90 kraadi,
pöörasin alumiiniumtoru vastava nurga alla, et selle plekialune ots auto pleki suhtes paremini sobiks/toetaks. Alles siis fikseerisin alumiinium-toru antenni-mehhanismi-korpuse külge kahe selleks ettenähtud kruviga kinni.
Pealiskork küll ei ole pleki suhtes risti, kuid nii sobis/istus ta köige paremini. O-ringi aitasin tihendada läbipaistva silikooniga:
Ja toimib taas: video
Auto sai 2. ölivahetuse mootorile (loputus), vaha ja nahksisu hoolduse, ning läks talvegaraaži ää.
Kuna toru otsa keere oli kiiva keeratud ja vigastatud eelmise omaniku poolt, pidin selle taastamiseks poest muretsema M12x1,0 tihe-keerme-löikaja. Nii sain keerme korda ning mutter taas vabalt peale keeratav:
Uue teleskoobiga oli kaasas selline lühike viimane jupp, seda ma vanalt antennilt ei leidnud. Uurisin ja puurisin sinna alumiinium toru sisse, et äkisti on kinni jäänud sinna, kuid mida pole seda pole.
Paistab, et see peab kinni pookima tolle plast-toru, mis käib alumiiniumtoru sees ja on möeldud sissesadanud vee ärasuunamiseks mehhanismi drenaazi ossa:
Panin köik taas kokku. Alumiiniumtoru kinnitused jätsin esialgu lahti.
Kui olin antenni-mehhanismi tagasi omale kohale pannud, kus ta pole plekist läbiva ava suhtes mitte 90 kraadi,
pöörasin alumiiniumtoru vastava nurga alla, et selle plekialune ots auto pleki suhtes paremini sobiks/toetaks. Alles siis fikseerisin alumiinium-toru antenni-mehhanismi-korpuse külge kahe selleks ettenähtud kruviga kinni.
Pealiskork küll ei ole pleki suhtes risti, kuid nii sobis/istus ta köige paremini. O-ringi aitasin tihendada läbipaistva silikooniga:
Ja toimib taas: video
Auto sai 2. ölivahetuse mootorile (loputus), vaha ja nahksisu hoolduse, ning läks talvegaraaži ää.
Viimati muutis overspeed, E Mär 18, 2019 4:34, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Ilmad läksid soojemaks, ajasin auto garaazist välja, et jätkata mootori pööretehoidmise (tühikäik ja konstantsed pöörded koormuseta) tuterduse veaotsingut.
Pooleli jäi eelmine aasta see lamda juures.
Ennem pisut ringi söites, suri ikka suht tihti ristmikule lähenedes (kui jala gaasipedaalilt vötan ja pidurit vajutama hakkan) välja. Tüütu.
Paigaldasin uue O2 anduri (lamda). Autol on Trionic 5 ühe lamda anduriga ennem katalüsaatorit.
Pildil on näha ka lamda vötmele tehtud tugevdusvöru. Kui kunagi originaalandurit lahti keerata üritasin, siis hakkas padrun löhe töttu läbi painduma, niivörd kinni oli see originaalandur. Tol korral panin talle peale voolikuklambrid, et laialipaindumist peatada. Vöru tundus mugavad, sai muidugit kindlasti liialt paks, kuid oli sellises välisläbimöödus toorik riiulist vötta, millel sisemööt vaid pisut treida vaja oli.
Uus andur läks paika ja kinni 55 Nm.
Probleemi see otseselt aga ei lahendanud, eksisin. Niipalju vaid muutus, et ristmikul välja enam ei sure, kuid tühikäigul aeg-ajalt käib tuterdus läbi ikka.
Jätkan nuputamist, küsida suuliselt pole eriti kelleltki.
Pooleli jäi eelmine aasta see lamda juures.
Ennem pisut ringi söites, suri ikka suht tihti ristmikule lähenedes (kui jala gaasipedaalilt vötan ja pidurit vajutama hakkan) välja. Tüütu.
Paigaldasin uue O2 anduri (lamda). Autol on Trionic 5 ühe lamda anduriga ennem katalüsaatorit.
Pildil on näha ka lamda vötmele tehtud tugevdusvöru. Kui kunagi originaalandurit lahti keerata üritasin, siis hakkas padrun löhe töttu läbi painduma, niivörd kinni oli see originaalandur. Tol korral panin talle peale voolikuklambrid, et laialipaindumist peatada. Vöru tundus mugavad, sai muidugit kindlasti liialt paks, kuid oli sellises välisläbimöödus toorik riiulist vötta, millel sisemööt vaid pisut treida vaja oli.
Uus andur läks paika ja kinni 55 Nm.
Probleemi see otseselt aga ei lahendanud, eksisin. Niipalju vaid muutus, et ristmikul välja enam ei sure, kuid tühikäigul aeg-ajalt käib tuterdus läbi ikka.
Jätkan nuputamist, küsida suuliselt pole eriti kelleltki.
Viimati muutis overspeed, E Apr 08, 2019 12:36, muudetud 1 kord kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Kui auto soetasin, oli odomeetril ca 141'000 km ja spidomeeter näitas pea-aegu öiget kiirust. Läbisöit väikse töusuga oli ka Eesti mnt lehel ÜV ajal kirja pandud vastavalt.
Nokitsesin ringi Tech2-ga, sobrasin köikides menüüdes kus julgesin.
Avastasin järsku MIU (Main Instrument Unit) sektsioonis programmeerimise koha, mida ka kohe näppisin edasi.
Ning kui valmis sain, oli autoga garaazis seistes niikuitnaksti juurde söidetud ca 80'000 km.
Poleks selle peale tulnudki, et odomeeter alles miilides oli. Järgmine kord proovin korra, kuidas US vöi UK turu puhul spidomeeter näitab, kui talle öiges möödus rehvid alla öelda. Kas numbrid spidomeetril näitavad siis vastavalt miili/tunnis, kuna taustal puudub ju topeltnumbristik (km/h ja pisemalt miili/h ... vöi vastupidi, oleneb autost). Eeldan, et kuna spidomeeter on digitaalselt programmeeritav, siis need numbrid peaks näitama lihtsalt miili/h. Kui nii, kuidas siis sai odomeeter olla miilides ja spidomeeter km/h ... Manual rehvisuuruse numbriga (seda numbrit ma enam ei näinud, kui ringiprogrammeerinud olin, sest see läks vaikimisi minema).
Vöib täitsa isegi "müügitrikiks" nimetada, kui niimoodi meelega tehtud oli.
Järgmine kord kui ülevaatusele läen sügisel, pean laskma kirja panna märkustesse, et odomeeter muudetud miilidest kilomeetriteks. Muidu on mnt.ee ajaloos veidi imelik, kus aastaga järsku 80'000 km söitsin.
Nokitsesin ringi Tech2-ga, sobrasin köikides menüüdes kus julgesin.
Avastasin järsku MIU (Main Instrument Unit) sektsioonis programmeerimise koha, mida ka kohe näppisin edasi.
Ning kui valmis sain, oli autoga garaazis seistes niikuitnaksti juurde söidetud ca 80'000 km.
Poleks selle peale tulnudki, et odomeeter alles miilides oli. Järgmine kord proovin korra, kuidas US vöi UK turu puhul spidomeeter näitab, kui talle öiges möödus rehvid alla öelda. Kas numbrid spidomeetril näitavad siis vastavalt miili/tunnis, kuna taustal puudub ju topeltnumbristik (km/h ja pisemalt miili/h ... vöi vastupidi, oleneb autost). Eeldan, et kuna spidomeeter on digitaalselt programmeeritav, siis need numbrid peaks näitama lihtsalt miili/h. Kui nii, kuidas siis sai odomeeter olla miilides ja spidomeeter km/h ... Manual rehvisuuruse numbriga (seda numbrit ma enam ei näinud, kui ringiprogrammeerinud olin, sest see läks vaikimisi minema).
Vöib täitsa isegi "müügitrikiks" nimetada, kui niimoodi meelega tehtud oli.
Järgmine kord kui ülevaatusele läen sügisel, pean laskma kirja panna märkustesse, et odomeeter muudetud miilidest kilomeetriteks. Muidu on mnt.ee ajaloos veidi imelik, kus aastaga järsku 80'000 km söitsin.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Tekkis möned küsimused, kas keegi oskab vastata:
1) Mille pistik vöiks see olla (pildil), asub parema esimese tule taga ?
2) Mille pistik vöiks see olla, asub jahutusradiaatori peal paremal pool ?
V: Boost Pressure Control klapi oma.
3) Kus kohas sellel autol asetseb EVAP kanister ?
V: EVAP on parema esiratta kohal, tiiva taga. Kui logari eest ära võtad, siis on näha.
4) Kas "Boost Pressure Control valve" on see mehhaaniline turbo enda küljes ?
V: ei.
(Küsimus tekkis seetöttu, et kirjeldus on kolme vooliku ja elektrilise juhtimisega klapist, ma sellist aga ei leia, on vaid ühe voolikuga mehhaaniline membraanklapp turbo küljes)
1) Mille pistik vöiks see olla (pildil), asub parema esimese tule taga ?
2) Mille pistik vöiks see olla, asub jahutusradiaatori peal paremal pool ?
V: Boost Pressure Control klapi oma.
3) Kus kohas sellel autol asetseb EVAP kanister ?
V: EVAP on parema esiratta kohal, tiiva taga. Kui logari eest ära võtad, siis on näha.
4) Kas "Boost Pressure Control valve" on see mehhaaniline turbo enda küljes ?
V: ei.
(Küsimus tekkis seetöttu, et kirjeldus on kolme vooliku ja elektrilise juhtimisega klapist, ma sellist aga ei leia, on vaid ühe voolikuga mehhaaniline membraanklapp turbo küljes)
Viimati muutis overspeed, R Juun 07, 2019 12:45, muudetud 2 korda kokku.
Arrogance diminishes wisdom !
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
- Asukoht: Läänemaa/Tallinn
- Auto: Saab 9-3 LPT MY99
Tõenäoliselt on teil siis LPT mootor, kus BPC klappi pole ja turborõhku juhitakse vaid wastegate rõhuklapiga. Kärtsumatel mootoritel asub BPC sealsamas jahutusradika kõrval, kus antud juhul vaba pistik on.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
ei .. BPC on tõesti kolme voolikuga plastist klapp, millel veel juhe ka küljes on.
T5 puhul originaalis selline
mille saab asendada ka T7 omaga, kui natuke ajudes sorida lisaks
http://www.saabwiki.info/index.php?titl ... trol_Valve
Äkki ongi üks neist pistikutest selle klapi jaoks?
EDIT ja kui ei olegi seda klappi, siis saab panna ja natuke softi mudides kõvasti jõudu juurde..
-
- Postitusi: 703
- Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
- Asukoht: Saaremaa
- Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV
Too radika kohal peaks olema BPC klapi jaoks (mul siis puudub), värvid klapivad manualis kirjeldatuga.
Arrogance diminishes wisdom !