Saab 900 2,5 V6, 1993, sigaelmar
Nonii sai siis tehtud üx julge liigutus ja omale Saab soetatud. Otsustajatex said kindlasti mudeli välimus ja kiidusõnad Saabi kohta. Varuosade koha pealt närib natuke hinge, kuigi ise ametialaselt tegelengi just sellega. Autol on 4x el aken, konditsioneer, veojõukontroll (ei tea mis on ja kus on ), istmesoojendused, el peeglid jne igasugu kola. Roolilüliti peal on ka mingi cruise värk (kasutada ei oska või ei ole kiirusehoidja ) Autos on originaalstereo, mida ma välja vahetada ei tahax, suure hurraaga läxin Blaupunkti Boxi taha panema aga pagassis vahtis vastu samasugune isane ots nagu boxi küljeski Nüüd nuputan, sest kassette küll kuulata ei kavace! Pisivigu tal leidub ka - aknapesur ei reageeri üldse, juhipoolse istmesoojenduse klahv ei jää alla, keegi mingil põhjusel eemaldanud keskmise puhurivõre sisu ja selle bloki, mis asub soojenduslüliti taga ja suunab siis tuult kas aknale, jalgadele jne, mõned pirnikesed armatuuris läbi, küttekulu ja läbisõitu ei näita kompuutris, käsipidur ei ole ka nii tugev kui olla võix. Aga noh auto eelmine omanik keegi prantslane ja masin ei ole veel jõudnud eestlase hoolitsevat kätt saada :)
Tulevikuplaanidest tahax Saab 9-3 SportSedan bodykit'i, kuigi esialgu ma arvan, et piirdub kevadel 17 tolliste valuvelgede, madaldusvedrude ja toonklaasi panekuga (tegelikult ei poolda toonklaasi eriti aga Saabidele ta tõesti sobib)
Tulevikuplaanidest tahax Saab 9-3 SportSedan bodykit'i, kuigi esialgu ma arvan, et piirdub kevadel 17 tolliste valuvelgede, madaldusvedrude ja toonklaasi panekuga (tegelikult ei poolda toonklaasi eriti aga Saabidele ta tõesti sobib)
Mul õnnex võimalusi uuemate autode kasutatud ja vigaseid stangesid saada, ehk saab neid radu pidi. Ex ehitamist ole aga mul eelmisest autost see värk juba veres ja ei tahax päris stock-saabiga ringi vurada. Samas ei tahax seda kuidagi ära p*dereerida mingite megaspoileritega ja just seetõttu sobivadki Saabi enda stanged ideaalselt!
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
ng900 TCS on throttle body's. Sääl on järjestikku kaks seguklappi, üht liigutab juht, teist elektroonika.
Sel ajajärgul tegi Saab koostööd Clarioniga, võib-olla leiad sobiva CD boxi Clarioni nimistust.
Heal juhul õnnestub külge pookida 9-3 bodykit. 9-3SS on täiesti teistsugune auto, selle bodykit'i nüüd vist ikka ei sobi. (parimal juhul saad ehk Viggeni stanged :D)
Sel ajajärgul tegi Saab koostööd Clarioniga, võib-olla leiad sobiva CD boxi Clarioni nimistust.
Heal juhul õnnestub külge pookida 9-3 bodykit. 9-3SS on täiesti teistsugune auto, selle bodykit'i nüüd vist ikka ei sobi. (parimal juhul saad ehk Viggeni stanged :D)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mis sa ikka punnitad. See auto on piisavalt kena, et teda mitte lörtsida. Body-kit, ehk saab mõne Aero oma?? See peaks vist Viggeni omast erinev olema, äkki on ka odavam?? Aftermarket kraami võiks panemata jätta.Ma arvan, et enamus siinseid inimesi nõustub kui ma ütlen, et ilu peaks peituma kapoti varjus mitte ümber auto. Sleeperid juhendavad..:D
TCS-i koha pealt, seal peaks lüliti ka olema selle sisse-välja lülitamiseks. Kannab sama tähekombinatsiooni otsaees.
Kas meie teedel tasub jantida madalama vedruga ja 17" veljega...?? Jätan su enda otsustada. Hambaarsti arved peaks kasvama ja sillapulki peaks ka kuluma rohkem.
TCS-i koha pealt, seal peaks lüliti ka olema selle sisse-välja lülitamiseks. Kannab sama tähekombinatsiooni otsaees.
Kas meie teedel tasub jantida madalama vedruga ja 17" veljega...?? Jätan su enda otsustada. Hambaarsti arved peaks kasvama ja sillapulki peaks ka kuluma rohkem.
Pidingi küsima misasi see TCS täpselt on? Veermiku koha pealt oli mu eelmisel autol Passatil all rehvid mõõdus 205/45R16, ma puupukiga harjunud Aga noh ilu nõuab ohvreid ja mulle isiklikult ei meeldi pisike velg ja kõrge kumm.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
TCS ongi su veojõukontroll..:) Tracktion Control System kui ma ei eksi..:) Duesenberg seletas aga sa vist ei viinud kahte asja kokku, ja noh, eks keegi ei arvestand, et sul SAABi terminid veel õppimist vajavad :D
Ilmselt on sul seal ka nupp kirjaga "black panel", see kustutab kõik tuled armatuuris va. spidomeetri, pimedas vägagi hea.
Ilmselt on sul seal ka nupp kirjaga "black panel", see kustutab kõik tuled armatuuris va. spidomeetri, pimedas vägagi hea.
Minumeelest minu black panel teeb ainult kompuutri pimedax. Saab on jah mulle tume maa veel. Aga minumeelest see TCS ei tööta, sest lüliti ei jää alla ja midagi põlema nagu ei hakka. Seda cruise asja ma ka kasutada ei oska, sry aga mu eelmine auto oli täis plank lisade koha pealt, ei ole harjunud selliste asjadega veel Ja saaremaal Saabimehi napib
püsikiirushoidja on lihtne ja maanteel sigamugav!
aktiveerimiseks liiguta suunatulekangil endapoolses küljes paiknevat lülitit korraks vasakule poole - armatuuril süttib oranž kiri cruise. kui seejärel vajutada kangi otsas paiknevat nuppu, siis auto hoiabki parasjagu olnud kiirust (gaasipedaal liigub pisut allapoole). möödasõidul lihtsalt vajuta gaasi, pärast pedaali vabastamist jätkad liikumist endise kiirusega. cruse läheb maha, kui puudutad sidurit või pidurit.
püsikiiruse tõstmiseks ka kiirenda soovitud kiiruseni ja vajuta uuesti kangi korraks otsanuppu, või kiirendad ainult kangi otsanuppu all hoides soovitud kiiruseni.
kui oled vahepeal sidurdanud või pidurdanud ja soovid endist kiirust taastada, siis liiguta kangi lülitit korraks paremale poole.
aktiveerimiseks liiguta suunatulekangil endapoolses küljes paiknevat lülitit korraks vasakule poole - armatuuril süttib oranž kiri cruise. kui seejärel vajutada kangi otsas paiknevat nuppu, siis auto hoiabki parasjagu olnud kiirust (gaasipedaal liigub pisut allapoole). möödasõidul lihtsalt vajuta gaasi, pärast pedaali vabastamist jätkad liikumist endise kiirusega. cruse läheb maha, kui puudutad sidurit või pidurit.
püsikiiruse tõstmiseks ka kiirenda soovitud kiiruseni ja vajuta uuesti kangi korraks otsanuppu, või kiirendad ainult kangi otsanuppu all hoides soovitud kiiruseni.
kui oled vahepeal sidurdanud või pidurdanud ja soovid endist kiirust taastada, siis liiguta kangi lülitit korraks paremale poole.
Arvasin siiani, et mul ukselukk nahka keeratud, et paremale keerates nagu "üle keerax" Täna aga panin tähele, et mul armatuuri keskel see punane tuluke ei vilgu enam. Mõtlesin, et ainus asi, mis teistmoodi on kui enne, on see, et ma ei keera enam võtit täiesti paremale. Proovisin siis järele, keerasin uksed esimese naksuni kinni - tuli vikuma ei hakanud. Keerasin siis veel võtit, keskluku mootorid tegid veel miskipärast häält ja tuluke hakkas vilkuma. On see mingi Anti-Theft süteem? Ja millepärast kesklukk teist korda häält teeb?
Ei hakanud uut teemat tegema...palve siinsetele NG900 omanikele, te olete mandrimaal võibolla rohkem asjaga kodus - kas teile teadaolevalt on mõni romula kusagil, kus NG900 sees olex?? Päris tervet telefoniraamatut veel läbi helistanud ei ole, aga siiani leidnud ka ei ole :(
Nii täna sain oma auto lõpux kastiremondist kätte, ulgumine on kõvasti vaixem aga mitte täielikult kadunud. Kahtlust tekitas ka kasti õli mark 10W40 aga kuna kirjandus rääkis 3:1 mootoriõli kasux, siis sai ikka seda sisse aetud. Ilmselt on põhjus selles, et mootor ka maas käis aga mul nüüd igatahes CHECK ENGINE tuli põleb :(. Üx pistik jäi ka üle, asetseb õhupuhasti juures, teine täpselt samasugune läheb õhupuhastaja torusse, need võix küll omavahel sassi ajada aga juhtme pikkuse järgi panime enda arvates õigesti. Loodan, et härra vaade mind aitab selle koha pealt ja loodan, et see mu CHECK ENGINE mure lahendab.
Kõikidesse Saabi manuaalkastidesse käibki mineraalne mootoriõli.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: sigaelmar
... Loodan, et härra vaade mind aitab selle koha pealt ja loodan, et see mu CHECK ENGINE mure lahendab.
ei tea kas ajasid kogemata minu nime kellegi teisega sassi või on tõesti jäänud mulje, et ma remondicuru olen?
olen ma kunagi oma varasematel autodel vahest klotse või muud nipet-näpet vahetanud, aga üldiselt ma käsi õliseks ei tee, sest ei valda eriti teemat.
Nagu ma siin foorumis olen aru saanud, tuleb check engine puhul panna juhe taha ja tõepoolest check'ida. Või kui oled kindel et see põleb lihtsalt niisama, siis kuskil siin foorumis oli juttu kuidas kustutada...(pidi vist midagi vajutama-all hoidma või paari päevaga pidi ise ära kustuma)