Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Panen siis oma masina ka näitamiseks üles. Saabus ta siia siis Prantsusmaalt, algul oli tegu arvele võtmisega sest polnud sellist veel ARKi registris. Pärast nädalast ootamist saabus ka tüübikinnitus ja tollel hetkel oli see masin ainuke Eestis;)
Pärast paarinädalast katsetamis andis otsad kõrgsurvepumpp kuid need mured said Troosti abiga kõrvaldatud.
Kõik algas nii
VIN dekooder ütleb nii:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3
Body type: 3-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.2 TiD , 125 hp
Model year: 2001
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 054558
Control symbol: Passed
SRS: Dual Airbags, 9-3SE
[IMG]http://img148.imageshack.us/img148/3669/img7053qt8.jpg[/IMG]
[IMG]http://img440.imageshack.us/img440/5008/img6292na7.jpg[/IMG]
[IMG]http://img440.imageshack.us/img440/323/img6287vh6.jpg[/IMG]
[IMG]http://img403.imageshack.us/img403/1466/img6279gv5.jpg[/IMG]
[IMG]http://img99.imageshack.us/img99/4863/dsc00032js6.jpg[/IMG]
[IMG]http://img166.imageshack.us/img166/8681/dsc00033te4.jpg[/IMG]
[IMG]http://img99.imageshack.us/img99/5476/3788058su6.jpg[/IMG]
[IMG]http://img166.imageshack.us/img166/8498/dsc00031is2.jpg[/IMG]
[IMG]http://img308.imageshack.us/img308/2624/img4814fl9.jpg[/IMG]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img225.imageshack.us/img225/8218/img4474nl8.jpg[/IMG][/URL]
Pärast paarinädalast katsetamis andis otsad kõrgsurvepumpp kuid need mured said Troosti abiga kõrvaldatud.
Kõik algas nii
VIN dekooder ütleb nii:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 9-3
Body type: 3-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.2 TiD , 125 hp
Model year: 2001
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 054558
Control symbol: Passed
SRS: Dual Airbags, 9-3SE
[IMG]http://img148.imageshack.us/img148/3669/img7053qt8.jpg[/IMG]
[IMG]http://img440.imageshack.us/img440/5008/img6292na7.jpg[/IMG]
[IMG]http://img440.imageshack.us/img440/323/img6287vh6.jpg[/IMG]
[IMG]http://img403.imageshack.us/img403/1466/img6279gv5.jpg[/IMG]
[IMG]http://img99.imageshack.us/img99/4863/dsc00032js6.jpg[/IMG]
[IMG]http://img166.imageshack.us/img166/8681/dsc00033te4.jpg[/IMG]
[IMG]http://img99.imageshack.us/img99/5476/3788058su6.jpg[/IMG]
[IMG]http://img166.imageshack.us/img166/8498/dsc00031is2.jpg[/IMG]
[IMG]http://img308.imageshack.us/img308/2624/img4814fl9.jpg[/IMG]
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img225.imageshack.us/img225/8218/img4474nl8.jpg[/IMG][/URL]
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kui olin endale Saabi ära ostnud siis avastasin endajaoks ka saabneti, mida sirvides nägin ka arutelu sama masin üle mis juba minu parklas seisis:)
Kutt kellelt ostsin ütles et seda auto saatis tõeline menu, auto24 statistika näitas 600 vaatamist päevas ja meeletu helistmine oli käinud.
Sai silmatud ka paari teist masinat kuid ei vastanud ootustele ühel mootor nii vibreeris, et salongis istudes armatuur vibeles sentimeeter üles-alla. Jubedad oli ka SID-id ja kippus mootorist õli lekkima.
Tüübikinnitus tehakse siis kõigile sellistele isenditele mida pole varem Eesti registris olnud, puuduvad andmed jne. Algselt juba tundus, et asi kisub kuidagi hapuks sest olin kuulnud eelnevalt palju jutte USA masinate tüübikinnituse maksumusest. Kuid hea seegi, et Euroopa masinatele tüübikinnituse eest hoolitseb ARK ise.
Kutt kellelt ostsin ütles et seda auto saatis tõeline menu, auto24 statistika näitas 600 vaatamist päevas ja meeletu helistmine oli käinud.
Sai silmatud ka paari teist masinat kuid ei vastanud ootustele ühel mootor nii vibreeris, et salongis istudes armatuur vibeles sentimeeter üles-alla. Jubedad oli ka SID-id ja kippus mootorist õli lekkima.
Tüübikinnitus tehakse siis kõigile sellistele isenditele mida pole varem Eesti registris olnud, puuduvad andmed jne. Algselt juba tundus, et asi kisub kuidagi hapuks sest olin kuulnud eelnevalt palju jutte USA masinate tüübikinnituse maksumusest. Kuid hea seegi, et Euroopa masinatele tüübikinnituse eest hoolitseb ARK ise.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
Algselt postitas: rantto
Kui olin endale Saabi ära ostnud siis avastasin endajaoks ka saabneti, mida sirvides nägin ka arutelu sama masin üle mis juba minu parklas seisis:)
sinu parklas seisab vist ka veel üks Saab ehk et tere, naabrimees ;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: rantto
Kutt kellelt ostsin ütles et seda auto saatis tõeline menu, auto24 statistika näitas 600 vaatamist päevas ja meeletu helistmine oli käinud.
see ei ole tõsi. olles ka myynud mõne auto
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: rantto
Kutt kellelt ostsin ütles et seda auto saatis tõeline menu, auto24 statistika näitas 600 vaatamist päevas ja meeletu helistmine oli käinud.
see ei ole tõsi. olles ka myynud mõne auto
Selle kohta ei oska ma midagi asjaliku kosta, ehk aint miski müügikavalus vms. Nii ta mulle vähemalt rääkis...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: aljoga
Algselt postitas: rantto
Kui olin endale Saabi ära ostnud siis avastasin endajaoks ka saabneti, mida sirvides nägin ka arutelu sama masin üle mis juba minu parklas seisis:)
sinu parklas seisab vist ka veel üks Saab ehk et tere, naabrimees
Suures parklas seisab siis nüüd kaks Saabi;) Tervitused ka minupoolt
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Värskelt on siis Parking Heater välja ehitatud, vahetusse on läinud veel luugi amordid ja numbialused. Puhastatud EGR ja leke käigukastist ka edukalt kõrvaldatud.
Nüüd jääb vaid üle hommikuti sooja autosse istuda:)
Nüüd jääb vaid üle hommikuti sooja autosse istuda:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: binleo
Missuguse eelsojenudse peale panid? Palju kokku maksma läks?
Nimelt on diislitel juba tehasest peal Eberspächer ahi mis on lisasoojendiks. Kergelt on võimalik see muuta Parking Heateriks lisades sirkulasioonipumba, peotäie juhtmeid ja paar kontakti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: heikiw
Olen mitu korda sarnast diisel coupe´t näinud Põlvas:?.Kas on see Sinu oma või on teine veel lõuna-eestisse juurde siginenud??
Tõsi on see, et naine käib Põlvasse tööle ja diisel on ainuõige lahendus;)
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: heikiw
Olen mitu korda sarnast diisel coupe´t näinud Põlvas:?.Kas on see Sinu oma või on teine veel lõuna-eestisse juurde siginenud??
Tõsi on see, et naine käib Põlvasse tööle ja diisel on ainuõige lahendus;)
Selge siis,Sinu oma ma siis näen.Põlva vast suurima hoone ees ta on:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Heater on asendamatu abimees talvisel ja isegi praegustel kevad hommikutel. Kindel soov on veel istmesoojendused ellu äratada:)
Üks pilt ka kevadisest Lõuna-Eestist ja sealt leiduvatest tanklatest;)
Üks pilt ka kevadisest Lõuna-Eestist ja sealt leiduvatest tanklatest;)
Algselt postitas: rantto
Hetkel sõber Carringu platsil, nimelt õnnetus sidur pilbasteks lasta ja ees ootama remont mille suurusjärk 10k (sidurikorv+ketas, pedaalisilinder, survelaager/töösilinder)
Mis sa selle siduriga siis tegid, et niimoodi ? Ketas läks laiali ja lõhkus muu ka ära või mis õieti juhtus ? Mingi eelnev hoiatav käitumine ka oli ?
Loodame, et varsti korras ja saad :drive:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Pühapäeval sõitsin maale ja tundsin, et käigud käivad raskelt ja töötava mootoriga tagumist käiku sisse pole võimalik panna. Varem olin märganud, et käigukastist simmerlingi vahelt kergelt õli leemetab ja arvasin et kast kuval.
Sain tänaseks aja ja vastus on minu eelnevas postituses olemas. Carring pakkus omapoolse hinna ja tarneaja mis oli ca 10päeva. Osad tellisin Troostist (hind sama) homme saan osad kätte ja Carring vahetab kui vaba aeg tekib.
Ei mingit libisemist ei ole varem täheldanud, kõik toimis suurepäraselt. Olgu veel infoks, et soovituslikus korras vahetan ära pedaalisilindri ja survelaagri/töösilindri + veel siduriõli.
EDIT: Point olevat selles, et kui sidur libiseb siis on ketas ja kui ei lahuta siis korv ka läbi. Kui juba vahetada siis kogu kupatus:)
Sain tänaseks aja ja vastus on minu eelnevas postituses olemas. Carring pakkus omapoolse hinna ja tarneaja mis oli ca 10päeva. Osad tellisin Troostist (hind sama) homme saan osad kätte ja Carring vahetab kui vaba aeg tekib.
Ei mingit libisemist ei ole varem täheldanud, kõik toimis suurepäraselt. Olgu veel infoks, et soovituslikus korras vahetan ära pedaalisilindri ja survelaagri/töösilindri + veel siduriõli.
EDIT: Point olevat selles, et kui sidur libiseb siis on ketas ja kui ei lahuta siis korv ka läbi. Kui juba vahetada siis kogu kupatus:)