Saab 9-3 Coupe 2.2 TiD, 2001, Malta (ex rantto.)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Masin liigub taas, kel huvi võib oma jala all tunda kuidas uus sidur töötab. Vahetatud sai veel käigukastiõli ja pidused jupid on mul ka alles. Pedaalisilinder ja töösilinder/survelaager on täiesti töötavad, said profülaktika mõtes ära vahetatud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Chippimine on väga kauge tulevik ja võibolla järgmine Saab ka ära tehtud. Värskelt Troostis alla kruvitud uued esimesed õõtshoovad(~6k) Lausa lust on Vaksali ja Näituse raudtee ülesõitu nautida, ei mingit kolinat:) Vanad olid lõhedes ja väga väsinud.
Ise tunnen kerget vajadust SS-i järele ja üha rohkem hakkab meelidma. Huvilistele infoks, et masin ka müügis. Müügiga kiiret pole ja hinna üle arutelu ei soovi!
Maisin homme terve päeva Tallinnas, kel huvi annab ennast märku.
Ise tunnen kerget vajadust SS-i järele ja üha rohkem hakkab meelidma. Huvilistele infoks, et masin ka müügis. Müügiga kiiret pole ja hinna üle arutelu ei soovi!
Maisin homme terve päeva Tallinnas, kel huvi annab ennast märku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: binleo
Päris kirves! :poke:
Mis on kirves? Mul on tunne, et pole eriti remondi pealt kokku hoidnud ja kui leidub inimene kes ei soovi oluliste osade remondile enam kulutada siis on minu masin ainuõige lahendus. Kuna minu jaoks pole see tavaline auto(tegu on armastusega) siis ära kinkida ka ei taha oma tööd ja vaeva:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tehtud järjekordne hooldus, varem ebaefektiivselt töötanud käsipidur on ka korralikult tööle rakendatud. Uue omaniku otsingut jätkuvad ja oodatud on ka pakkumised U2U-le. Kokkutulekul istusin hetke kod. Jaanus-e autos ja üha rohkem kerib tuure SSi lembus:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Reedel kustus siis ära SAAB kirjadega ja logodega aku, ilma igasuguse hoiatuseta, kapitaalselt. Nüüd siis peal uus aku 100Ah. Kas võib järeldada, et oli veel originaal aku peal või saab kuskil SAAB-i kirjadega akut osta?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Vaikselt kulgedes on täitunud esimene aasta mil olen olnud Saabi omanik. Tegin kokkuvõte:
Läbitud 43 000km
Remont ja hooldus 63 000.-
Kindlustus ~1500.-
Kütus ~2600L oletatavalt 34 450.-
Ehk siis ühe kilomeetri läbimiseks on kulu 2 krooni ja 30 senti.
Läbitud 43 000km
Remont ja hooldus 63 000.-
Kindlustus ~1500.-
Kütus ~2600L oletatavalt 34 450.-
Ehk siis ühe kilomeetri läbimiseks on kulu 2 krooni ja 30 senti.
Algselt postitas: binleo
Päris jõhkrad numbrid.
Kui kilomeetri kulu jälgida, siis polegi nii jõhker arvan. Mul jääb kiltsakulu umbes samasse auku (kui muidugi auto väljaostmiseks tehtud kulutusi mitte arvestada). Auto hinda arvestades on kiltsakulul kohe klõpsti paar kolm krooksu juures, kuid eks see kahaneb läbisõidu kasvades.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Carringus kruviti külge uued tagasilla puksid, väideti küll, et täiesti korras kuid nüüd on palju parem sõita. Hiljuti vahetatud õliandur ja vilkuv õlituli on kadunud. Varasemad hollywoodi stiilis suverehvid on asendatud uutega. Plaan enne talve põhjalikum hooldus/ülevaatus Troostis.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Masin idaneb taas. Hetkel seisab Carringu platsil, nimelt lajatas hommikul sõiduajal mootoritule mille tulemusena auto üle 70km/h ei liikunud. Sai Märdiga plaani peetud ja TEH näitas MEHAANILIST viga, sai ka kindluse mõttes väike tiir tehtud et taaskord mootorituli põlema läheks. Lõpuks sai köieotsas Carringu juurde tagasi lohistatud, käivitamisel elumärke ei ilmnenud. Põhjus on teadmata.
Edit: Pikem kirjeldus ja asjade käik selles teemas
Edit: Pikem kirjeldus ja asjade käik selles teemas
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: vallikas
pea nädal möödas, kas vahepeal on selgunud, misasi on mehhaaniline viga, mis nii teeb?
Viga on teada purunes mootorikett. Imelik, et Carringu omad seda ei kuulnud ja probleemi ennetanud:wall:
Sügav kaastunne, klapid värgid vahetusse ? Mis see eluiga siis oli, 250-300 kkm ? Mingit laginat-plaginat ei olnud nagu 9-5 veninud kettide korral ?
Tan
Tan
Algselt postitas: rantto
Viga on teada purunes mootorikett. Imelik, et Carringu omad seda ei kuulnud ja probleemi ennetanud:wall:
Kaks ketti jah, isegi 3, kui ka tasakaalustusvõllide oma arvestada. Kui sa ketid ära vahetad, siis võiksid vanadest hammasratastest siia õppematerjaliks paar pilti klõpsida. Ma piilusin enda auto mootorit altpoolt ükskord ja silmajärgi tundusid hammasrattad küll minimaalselt kulunud olevat. Spidokale kerib kohe-kohe 200k ette, mille õigsuse kohta andmed puuduvad.
E: Milline kett sul läks? alumine või ülemine? Võin küll eksida, aga minu meelest oli alumine 2 realine ja ülemine üherealine.
E: Milline kett sul läks? alumine või ülemine? Võin küll eksida, aga minu meelest oli alumine 2 realine ja ülemine üherealine.
Algselt postitas: saab9-3
Kaks ketti jah, isegi 3, kui ka tasakaalustusvõllide oma arvestada. Kui sa ketid ära vahetad, siis võiksid vanadest hammasratastest siia õppematerjaliks paar pilti klõpsida. Ma piilusin enda auto mootorit altpoolt ükskord ja silmajärgi tundusid hammasrattad küll minimaalselt kulunud olevat. Spidokale kerib kohe-kohe 200k ette, mille õigsuse kohta andmed puuduvad.
E: Milline kett sul läks? alumine või ülemine? Võin küll eksida, aga minu meelest oli alumine 2 realine ja ülemine üherealine.
Kett võib puruneda ka "ketikvaliteedivenimiselõtkumiseväändumise" välistel põhjustel.
Läbisõit Opeli mootoritel pole suurim prioriteet sellise vea korral.Ka pool milj.km. sõitnud mootorid toimivad edukalt.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989