Saab 900 Cabrio, Eleri
Odol keris ette 215000km, aeg taas hooldust teha. Läbisõit stabiilne, ikka umbes 1350km kuus.
Vahetusse läksid:
*Õli, ja kõik filtrid
*Rihm ja rullikud
*Tagumised piduriklotsid
*Tagumised puksid
*Küünlad
Õli ja filtritega sain juba ise hakkama, muus osas tänud kolleegidele.
Ikka samas vaimus edasi. :cool:
Vahetusse läksid:
*Õli, ja kõik filtrid
*Rihm ja rullikud
*Tagumised piduriklotsid
*Tagumised puksid
*Küünlad
Õli ja filtritega sain juba ise hakkama, muus osas tänud kolleegidele.
Ikka samas vaimus edasi. :cool:
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Nii ja jõudis lõpule ka minu 2 kuu pikkune, "liiga rikas segu" saaga.
Peale otsinguid, kõikide inimeste äratüütamist ja klapisääre tihendite vahetust, sai eile pandud külge tutikas korralik Boschi lambda.
Kuna ma alles oktoobris olin lambda vahetanud, ei tahtnud ju kohe uskuda et lambda viga. Seega kehtib ütlus" ma pole nii rikas, et osta odavat asja". oktoobris läks ju külge odav noname saast.
Klapisääre tihendite vahetus oli ka hea mõte, sest sai näha mootorit seestpoolt, ja see läikis, nagu prillikivi, tundub et kette on ka Sveitsis vahetatud, vaevalt nad nii korralikud 216000 km hiljem oleksid.
Igatahes täna Kadakas heitgaase mõõtes, olid näidud nullis ja võib taaskord rahuliku südamega TÜV läbima minna.
Peale otsinguid, kõikide inimeste äratüütamist ja klapisääre tihendite vahetust, sai eile pandud külge tutikas korralik Boschi lambda.
Kuna ma alles oktoobris olin lambda vahetanud, ei tahtnud ju kohe uskuda et lambda viga. Seega kehtib ütlus" ma pole nii rikas, et osta odavat asja". oktoobris läks ju külge odav noname saast.
Klapisääre tihendite vahetus oli ka hea mõte, sest sai näha mootorit seestpoolt, ja see läikis, nagu prillikivi, tundub et kette on ka Sveitsis vahetatud, vaevalt nad nii korralikud 216000 km hiljem oleksid.
Igatahes täna Kadakas heitgaase mõõtes, olid näidud nullis ja võib taaskord rahuliku südamega TÜV läbima minna.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Sai siis kullake 3 korda pestud, kuivatatud ja vahatatud. Kasutasin siin teemas http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=9143#pid109890 toodud vaha, Aitäh jyrkkiboyle kingituse eest.
Auto sai kena, kena ja veelkord kena, läigib, ja minu meelest on vähemaks läinud ka väikseid defekte.
Seda kraami soovitan.
Auto sai kena, kena ja veelkord kena, läigib, ja minu meelest on vähemaks läinud ka väikseid defekte.
Seda kraami soovitan.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Ja jätkame Neetud Traditsiooni. See masin ei saa iial Viimsi ülevaatuselt läbi.
Taaskord OV taaskord CO taaskord ei tohi ma selle masinaga sõita.
AGA kuna ma nagunii igahommik remondipunkti sõidan, siis ehk ajab läbi kuidagi.
Mõistus on lihtsalt otsas.
Taaskord OV taaskord CO taaskord ei tohi ma selle masinaga sõita.
AGA kuna ma nagunii igahommik remondipunkti sõidan, siis ehk ajab läbi kuidagi.
Mõistus on lihtsalt otsas.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Aga oled sa mujal ülevaatuspunktis lasknud mõõta? Krt,mis numbreid Kadaka analüsaator näitas?
Millegipärast tundub mulle kahtlane see Viimsi-teema juba...:gun:
Millegipärast tundub mulle kahtlane see Viimsi-teema juba...:gun:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Ei ole peale Kadakakuskil käinud, meelega tulin taas Viimsi ÜV, et lõpetada seda neetud tradistiooni aga ei....
Kadakas oli CO 0,02 HC alla 1 vist 0,6 (kuu aega tagasi)
Nu Viimsi ülevaatus on kuulujuttude järgi kõige lohvam, slikid rehvid, suverehvid talvel, õlist leemendav Sierra ei ole probleem, kuid minu Saabik:fight:
Nii palju, et kästi paaki panna kütus 98 ja tagasi tulla
Kadakas oli CO 0,02 HC alla 1 vist 0,6 (kuu aega tagasi)
Nu Viimsi ülevaatus on kuulujuttude järgi kõige lohvam, slikid rehvid, suverehvid talvel, õlist leemendav Sierra ei ole probleem, kuid minu Saabik:fight:
Nii palju, et kästi paaki panna kütus 98 ja tagasi tulla
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Spetsialistiga rääkides selgus, et penskari sõidustiiliga läbi ei saa jah, oleks tulnud turbo punaseks sõita enne.
Eks siis järgmine laup uuele katsele 98 sisse ja turbo põlema, torud puhtaks köhida.
P:S Sierra mu sõbra oma:D
Saab ei ole mitte loodud sõitma Eesti LE järgi.
Eks siis järgmine laup uuele katsele 98 sisse ja turbo põlema, torud puhtaks köhida.
P:S Sierra mu sõbra oma:D
Saab ei ole mitte loodud sõitma Eesti LE järgi.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
käisin ka seal augustis.esimesed rehvid olid seestpoolt kulunud ja esialgu anti kordusülevaatus,öeldi,et pane uued kummid alla ja tule näita ning kirjutame ülevaatuse ära.nii ka tegin.nüüd 2a. mureta.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
Algselt postitas: Eleri
Nii palju, et kästi paaki panna kütus 98 ja tagasi tulla
Mina näiteks enda omale ainult 98-t sisse valangi. Korra proovisin 95-e ka, aga tundus et jäi veel uimasemaks. Suure läbisõidu korral on asi muidugi pisut kulukas...
Tegemist siis samblaga, kiiresti google otsingusse soft top cleaner, ja sealt leitud Renovo puhastusvahend, ja edasi leitud, et antud asjaga meil tegeleb Speedparts. Kiire kõne Romzale ja saingi kätte sellise vahendi.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kuna netis tuulates leidsin palju kiidusõnu selle aine kohta, siis saigi ta peale kantud. Pildil hästi näha rohekad kohad.
10 minutit määrimist, 20 min ootamist ja 10 min puhastamist. Eks mingi aja pärast saab selgust, kas tuleb tegevust korrata või on asi puhas.
10 minutit määrimist, 20 min ootamist ja 10 min puhastamist. Eks mingi aja pärast saab selgust, kas tuleb tegevust korrata või on asi puhas.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Olen kasutanud seda pesuainet ja väga hästi puhastab.
Soovitaks veel sellist vahendit nagu "Renovo Ultraproofer", sellega määrid pärast pesu kokku (pintsliga...väga tüütu tegevus), muudab katuse veekindlamaks (piisad jooksevad tilkadena maha) ja annab UV kaitse.
Soovitaks veel sellist vahendit nagu "Renovo Ultraproofer", sellega määrid pärast pesu kokku (pintsliga...väga tüütu tegevus), muudab katuse veekindlamaks (piisad jooksevad tilkadena maha) ja annab UV kaitse.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: Lepp
kas sellega mingi küttekulu vahe ka tuli... 95 ja 98 vahel ma mõtlen?
on keegi välja arvutand/proovind?
Kütusekulu kohapealt on niipalju vahet et reaalselt saad sõita sama raha eest samapalju või isegi 98 kasutamisel pisut rohkem.
98 läheb mahuliselt vähem st efektiisem kütus kui 95.
Eks need näpud siis ikka sügelevad. Ja tegelt urises elukaaslane et ikka ülijama helikvaliteet on.
Paigaldatud masinale, CD-box (Aitäh Madmanile), valmidus oli olemas. Plug-and-play
Uued kõlarid taga ja ustes
Armatuuri uusi kõlareid ei saanud veel, sest Eestis ei leidund vastavaid.
Mm ja käsklusi masinale jagamas tänasest Hirsch
Aga cabrio tuli väga pulkadeks võtta, et saaks need kõlaridki vahetatud.
Paigaldatud masinale, CD-box (Aitäh Madmanile), valmidus oli olemas. Plug-and-play
Uued kõlarid taga ja ustes
Armatuuri uusi kõlareid ei saanud veel, sest Eestis ei leidund vastavaid.
Mm ja käsklusi masinale jagamas tänasest Hirsch
Aga cabrio tuli väga pulkadeks võtta, et saaks need kõlaridki vahetatud.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.