Saab 900 Cabrio, Eleri
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Jaanus
Nüüd on põhjust suurem vurr osta
või kohe palju suurem, sulle ju ka vaid suurest ei piisanud :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
T25 kinnitustega ja õlitorudega T28 läheb ju veel paremini. Automaadiga masinale maa ja ilm sellisest.
Algselt postitas: wilddog
T25 kinnitustega ja õlitorudega T28 läheb ju veel paremini. Automaadiga masinale maa ja ilm sellisest.
Kui garret on kallim kui mitsu siis, ma valiks ikka teise variandi.
EDIT: Cyberile, umbes 9000 ga saaksin tutika TD04HL-15t, aga st et kaua aega masin seisaks
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Garrett võib kallim olla, aga mitsule tulevad juurde õlitorud. Kui odavalt saab kätte, siis on jumet, aga muidu lõppkokkuvõttes tuleb suht sama hind Garrettiga.
Niih, turbo on elus, sai vahetatud BPC klapp ja proovima mindud, 5000nde pöörde pealt käis järsku auto taga pauk, ja pruuni paska õhk täis, auto tõstukile ja viimase püti oli ümmarguseks löönud. Ju see oli ära ummistunud, tal oli eluiga lõppemas juba nigunii, välimine korpus oli täitsa roostetanud.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle aga kes see diagnoosi pani, et turbo ....:conf:
peaksid kylastama mõnda asjalikku töökoda ehk?? ;)
peaksid kylastama mõnda asjalikku töökoda ehk?? ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
kle aga kes see diagnoosi pani, et turbo ....:conf:
peaksid kylastama mõnda asjalikku töökoda ehk??
Hirmul on suured silmad:D eks ma see ise olin, sellepärast ma ühes postituses kirjutasingi, et ootame spetsialisti arvamuse ära.:D Ma jõudsin enne kaagutada, kui muna oli
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Läbisõit jõudis juunis 225000 ni, ja taas sai teist hooldatud, nagu alati kõik filtrid õlid, ja seekord lisaks siis ka parem mootoripadi.
Kaugemas/lähemas tulevikus tahavad vahetamist vasak sharniir, ja roolilatti tekkinud kerge lõtk.
See siis tavahooldus tavaautole.
Lisaks siis cabrioprobleemid, eile kuulsin, et katust maha lastes, tegi tagumist platet avades krrr. Rohkem ei näppind ja täna siis Jumal tuvastas, et metall on veidi väsinud ja mootor pole päris oma õiges asendis.
Ja see töö pole enam lõbus.... Seega, et mitte antud mootorit lõhkuda, lõppes isegi pikalt kestnud teine cabrio suvi.
Kaugemas/lähemas tulevikus tahavad vahetamist vasak sharniir, ja roolilatti tekkinud kerge lõtk.
See siis tavahooldus tavaautole.
Lisaks siis cabrioprobleemid, eile kuulsin, et katust maha lastes, tegi tagumist platet avades krrr. Rohkem ei näppind ja täna siis Jumal tuvastas, et metall on veidi väsinud ja mootor pole päris oma õiges asendis.
Ja see töö pole enam lõbus.... Seega, et mitte antud mootorit lõhkuda, lõppes isegi pikalt kestnud teine cabrio suvi.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Kui ma teda nüüd edasi kasutan, siis ei pääse ainult paika nokitsemisega. Kuna hammakad ei jookse täpselt ja kuluvad ära ja siis on juba uue ost.
Ainuke + on, et auto salong säilib kauem puhtana, Tallinn on ikka nii meeletult must, et ühest sõidust piisab, et auto oleks liiva kihi all.
Ainuke + on, et auto salong säilib kauem puhtana, Tallinn on ikka nii meeletult must, et ühest sõidust piisab, et auto oleks liiva kihi all.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Eleri
Ainuke + on, et auto salong säilib kauem puhtana, Tallinn on ikka nii meeletult must, et ühest sõidust piisab, et auto oleks liiva kihi all.
seda ma olen ammu rääkinud, et pargipingil või murupeal on puhtam istuda kui suvises cabrios. :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Eleri
Ainuke + on, et auto salong säilib kauem puhtana, Tallinn on ikka nii meeletult must, et ühest sõidust piisab, et auto oleks liiva kihi all.
No kõik see tolm ja liiv settib ja langieb vaikselt.
Tuleb sõita nii kiirelt, et tuule vood, esiklaasile üle salongi läheks. :thumb:
Ja siis kui ikka msutaks läheb korra tugevalt pidurdada ning kõik praht ongi esiklaasil, ning saad kiirelt ära puhastada. :eureka:
Muretuid kilomeetreid.
Iga ratas veab and then some!