Saab 900 RS, 1996, pisike99

spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#26

E Okt 23, 2006 15:40

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3849
tundub, et lülitusmehanismis (kuliss ...)
pisike99
Postitusi: 24
Liitunud: L Okt 14, 2006 17:40
Asukoht:
Auto:

#27

T Okt 31, 2006 20:00

Nonii, sain kätte. Ossa... :head:
Oleks ometi pidamist! Auto iseenesest on vähem sportlik ja rohkem igapäevasõiduk, kui ma arvasin. Punased vedrud ja reguleeritavad Konid koos 17´´velgede ja 40 profiilis kummidega on siiski komplektis päris jäigad ja madalad. Väga heas korras auto tõesti, paar pisiasja siiski nõuavad ka tähelepanu - amordilaager või -padi ilmselt (ma ei tea, mis seal Saabil on), suuremal kiirusel kiirendusel on vibra - ilmselt poolassi sisemine ots, külmalt väljalaskekolle tihend. Käiguvahetus, nagu arvata oli, on muidugi kohutav, muu kõik on vähemalt hindele 4. Homme manan pilte ka.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#28

T Okt 31, 2006 20:35

Mõnna.
Õnnitlused!
romza
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#29

T Jaan 23, 2007 18:21

siiamaani pole pilte.
Täna(23jan) sai nõmmel vist sinu taga pläristatud. 900MGG oli nr. vaatasin et taga oli "900 Aero" badge.
huvitav mudelinimetus...:)
Sent from my Monte Carlo using B236
pisike99
Postitusi: 24
Liitunud: L Okt 14, 2006 17:40
Asukoht:
Auto:

#30

T Jaan 30, 2007 23:06

Kirjas on jah 900 Aero ja ma arvan, et see on algselt sinna pandud. Piltidega olen kuidagi viilinud aga üritan ennast parandada.

Lisatud failid
pisike99
Postitusi: 24
Liitunud: L Okt 14, 2006 17:40
Asukoht:
Auto:

#31

K Jaan 31, 2007 21:20

:thumb:

Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#32

K Jaan 31, 2007 21:29

Krt, need küljepaneelid teevad täitsa ärevaks selle auto..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
pisike99
Postitusi: 24
Liitunud: L Okt 14, 2006 17:40
Asukoht:
Auto:

#33

K Jaan 31, 2007 21:36

Kahjuks ei ole kunagine ostja-tellija (mingi Itaalia päss) valinud recarosid, on jätnud Saabi stock istmed. Samuti ei ole armatuur mitte carbon-fiber vaid puit. Autol on olnud enne mind 3 omanikku, kõigepealt üks Itaalia 60a onu, siis Heushmid Tuning gmbh ja siis üks 50a-tes Saksa onu, kes ostis selle auto napilt aasta enne mind 9000 eur-iga.

Lisatud failid
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#34

K Jaan 31, 2007 21:44

Sisu ja välimus 5- võta mõned kleepsud maha.:P
pisike99
Postitusi: 24
Liitunud: L Okt 14, 2006 17:40
Asukoht:
Auto:

#35

K Jaan 31, 2007 21:45

Muide, kas on õige, et normaaljuhul turbo rõhunäitaja punasesse ei lähe? Mul keerab selle ilusti põhja...

Lisatud failid
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#36

K Jaan 31, 2007 21:46

üsnagi ebanormaalne omanikenimistu sellise auto puhul.
Aga sisu on kena küll.Misasja kell punases... siis on vist rõhk päris hea seal. targematelt kindlasti täpsemad rõhuprognoosid.mul kollase-punase piiril kell
Suvel tahaks näha mida see auto suudab...
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#37

K Jaan 31, 2007 22:00

Algselt postitas: pisike99
suuremal kiirusel kiirendusel on vibra - ilmselt poolassi sisemine ots, külmalt väljalaskekolle tihend.


arvan, et suure tõenäosusega ikka midagi muud lihtsamat, kui käigukastis olev puks, kust poolass läbi tuleb. ikka veljed-rehvid teema

ja tavaliselt on väljalaskekollektorid pragudega-- just sealt vahelt, kuhu eriti ei näe.
on nähtud neid ka keevitatuna.

turbo rõhu jaoks võiks kella kyll kylge kruttida, siis näha palju bar-e annab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#38

N Veebr 01, 2007 8:20

Ma usun, et see rõhu punasesse minek on ikka asja pärast. On ka muidugi teada, et see ei ole mingi täppismõõdik ja valetab suht tihti. Samas, arvestades neid firmasid, kuskohast su auto läbi on käinud, võiks sel näidul siiski tõepõhi all olla..:) Nö. tehasesettingus peaks seier täisrõhu puhul jääma punase ja kollase piirile. Võiks mõne gradueeritud kellaga siiski proovida, tavaliselt on punase-kollase piir kusagil 0.7-0.8 bari vist (või palju see NG turbo tavaliselt puhub??).
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#39

N Veebr 01, 2007 10:57

Ng max surve oli vis 1,05 bari.
Ma muidugi ei tea kas mul on midagi auto kallalkruvitud või mitte. Aga mul läheb turbo seier pigem sinna punase esimesse veerandisse ja hakkab seal kõikuma. Samas avastasin eile autoall käiese, et turbost karterisse minev voolik ja turbost BPCminevvoolik jube õline. Eks ta kurjam lekib mul.:wall:
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#40

N Veebr 01, 2007 11:17

minu NG turbo seier läks ka punase lõppu peaaegu välja nagu sellelgi pildil...
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#41

N Veebr 01, 2007 11:28

Läks :freak:
Mis nüüd sis viga. ää on väsinud? Mul näitas ta algul vähem vahetasin vaakum voolikud ää läks sutsu paremaks ja erksamaks. Aga eks see rõhk kõigu koguaeg, peab vist ikke bleederi peale mõtlema;)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#42

N Veebr 01, 2007 11:29

Algselt postitas: csn
Läks :freak:
Mis nüüd sis viga. ää on väsinud? Mul näitas ta algul vähem vahetasin vaakum voolikud ää läks sutsu paremaks ja erksamaks. Aga eks see rõhk kõigu koguaeg, peab vist ikke bleederi peale mõtlema;)


Vaata profiili, ta müüs maha ning ostis 9-5.

Ning rõhk kõigub? Loomulikult kõigub kui gaasiga mängid. Koormusel peab seier liikuma sujuvalt ning kindlasti mitte värisedes.
Iga ratas veab and then some!
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#43

N Veebr 01, 2007 11:44

kusjuures, tartu inimesed võiksid uurida ohmoonilt, et kuidas minu vanal NG-l ka läheb? on uued plekid küljes ja kõik ilusti lille löödud?

IFF, seier hakkas siis ka värisema kui bpc (vist) lahti läks, siis oli siuke lörin taga kohe aj seier vibreeris ja langes
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#44

N Veebr 01, 2007 12:11

Ei mul hakkab seier kõikuma kui labidas on põhjas ja turbo seier max peal. Siis kõigub seal edasi tagasi. Ei jää nagu püsima
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#45

N Veebr 01, 2007 12:36

hei-hei, siin teemas jutt ikka pisike99 autost! Katsuks OT jätta.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#46

N Veebr 01, 2007 14:04

to suur: jutt käibki ju pisike99 turbo seierist :)
Vasta