Saab 900 RS, 1996, pisike99
Nonii, sain kätte. Ossa... :head:
Oleks ometi pidamist! Auto iseenesest on vähem sportlik ja rohkem igapäevasõiduk, kui ma arvasin. Punased vedrud ja reguleeritavad Konid koos 17´´velgede ja 40 profiilis kummidega on siiski komplektis päris jäigad ja madalad. Väga heas korras auto tõesti, paar pisiasja siiski nõuavad ka tähelepanu - amordilaager või -padi ilmselt (ma ei tea, mis seal Saabil on), suuremal kiirusel kiirendusel on vibra - ilmselt poolassi sisemine ots, külmalt väljalaskekolle tihend. Käiguvahetus, nagu arvata oli, on muidugi kohutav, muu kõik on vähemalt hindele 4. Homme manan pilte ka.
Oleks ometi pidamist! Auto iseenesest on vähem sportlik ja rohkem igapäevasõiduk, kui ma arvasin. Punased vedrud ja reguleeritavad Konid koos 17´´velgede ja 40 profiilis kummidega on siiski komplektis päris jäigad ja madalad. Väga heas korras auto tõesti, paar pisiasja siiski nõuavad ka tähelepanu - amordilaager või -padi ilmselt (ma ei tea, mis seal Saabil on), suuremal kiirusel kiirendusel on vibra - ilmselt poolassi sisemine ots, külmalt väljalaskekolle tihend. Käiguvahetus, nagu arvata oli, on muidugi kohutav, muu kõik on vähemalt hindele 4. Homme manan pilte ka.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
siiamaani pole pilte.
Täna(23jan) sai nõmmel vist sinu taga pläristatud. 900MGG oli nr. vaatasin et taga oli "900 Aero" badge.
huvitav mudelinimetus...:)
Täna(23jan) sai nõmmel vist sinu taga pläristatud. 900MGG oli nr. vaatasin et taga oli "900 Aero" badge.
huvitav mudelinimetus...:)
Sent from my Monte Carlo using B236
Kahjuks ei ole kunagine ostja-tellija (mingi Itaalia päss) valinud recarosid, on jätnud Saabi stock istmed. Samuti ei ole armatuur mitte carbon-fiber vaid puit. Autol on olnud enne mind 3 omanikku, kõigepealt üks Itaalia 60a onu, siis Heushmid Tuning gmbh ja siis üks 50a-tes Saksa onu, kes ostis selle auto napilt aasta enne mind 9000 eur-iga.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
üsnagi ebanormaalne omanikenimistu sellise auto puhul.
Aga sisu on kena küll.Misasja kell punases... siis on vist rõhk päris hea seal. targematelt kindlasti täpsemad rõhuprognoosid.mul kollase-punase piiril kell
Suvel tahaks näha mida see auto suudab...
Aga sisu on kena küll.Misasja kell punases... siis on vist rõhk päris hea seal. targematelt kindlasti täpsemad rõhuprognoosid.mul kollase-punase piiril kell
Suvel tahaks näha mida see auto suudab...
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: pisike99
suuremal kiirusel kiirendusel on vibra - ilmselt poolassi sisemine ots, külmalt väljalaskekolle tihend.
arvan, et suure tõenäosusega ikka midagi muud lihtsamat, kui käigukastis olev puks, kust poolass läbi tuleb. ikka veljed-rehvid teema
ja tavaliselt on väljalaskekollektorid pragudega-- just sealt vahelt, kuhu eriti ei näe.
on nähtud neid ka keevitatuna.
turbo rõhu jaoks võiks kella kyll kylge kruttida, siis näha palju bar-e annab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ma usun, et see rõhu punasesse minek on ikka asja pärast. On ka muidugi teada, et see ei ole mingi täppismõõdik ja valetab suht tihti. Samas, arvestades neid firmasid, kuskohast su auto läbi on käinud, võiks sel näidul siiski tõepõhi all olla..:) Nö. tehasesettingus peaks seier täisrõhu puhul jääma punase ja kollase piirile. Võiks mõne gradueeritud kellaga siiski proovida, tavaliselt on punase-kollase piir kusagil 0.7-0.8 bari vist (või palju see NG turbo tavaliselt puhub??).
Ng max surve oli vis 1,05 bari.
Ma muidugi ei tea kas mul on midagi auto kallalkruvitud või mitte. Aga mul läheb turbo seier pigem sinna punase esimesse veerandisse ja hakkab seal kõikuma. Samas avastasin eile autoall käiese, et turbost karterisse minev voolik ja turbost BPCminevvoolik jube õline. Eks ta kurjam lekib mul.:wall:
Ma muidugi ei tea kas mul on midagi auto kallalkruvitud või mitte. Aga mul läheb turbo seier pigem sinna punase esimesse veerandisse ja hakkab seal kõikuma. Samas avastasin eile autoall käiese, et turbost karterisse minev voolik ja turbost BPCminevvoolik jube õline. Eks ta kurjam lekib mul.:wall:
Algselt postitas: csn
Läks :freak:
Mis nüüd sis viga. ää on väsinud? Mul näitas ta algul vähem vahetasin vaakum voolikud ää läks sutsu paremaks ja erksamaks. Aga eks see rõhk kõigu koguaeg, peab vist ikke bleederi peale mõtlema;)
Vaata profiili, ta müüs maha ning ostis 9-5.
Ning rõhk kõigub? Loomulikult kõigub kui gaasiga mängid. Koormusel peab seier liikuma sujuvalt ning kindlasti mitte värisedes.
Iga ratas veab and then some!
kusjuures, tartu inimesed võiksid uurida ohmoonilt, et kuidas minu vanal NG-l ka läheb? on uued plekid küljes ja kõik ilusti lille löödud?
IFF, seier hakkas siis ka värisema kui bpc (vist) lahti läks, siis oli siuke lörin taga kohe aj seier vibreeris ja langes
IFF, seier hakkas siis ka värisema kui bpc (vist) lahti läks, siis oli siuke lörin taga kohe aj seier vibreeris ja langes