Saab 900ng 2.0T 136kw
Postitatud: E Mai 28, 2018 23:24
Tere jõudu kaas saabilised !
Postitan ka enda rootslase siia et oleks hea ülevaade endal ja saada võibolla mõningad tarkused juurde !
Saabi oman esimest korda kuna pole ta kunagi silma hakkand ja siiski saksa raua peal üles kasvanud.
Pakkus teda mulle külavaheline sõber ja suhteliselt vanaraua hinnaga kuna 4 aastat oli ta juba niigi õues vedelenud ja temal sellega mingit plaani enam ei olnud
Ja kuna mu saklasest bumer andis otsad siis oli asendus autot vaja ja see saab oli nii joppamise peale ost.
Põhimõtteliselt siis autost endast:
Saab 900s
väljalastud 1996aastal
2.0 136kw
Manuaal
4x el aknad
Püsikas
Kesklukk puldist
Ja sellega suht asi piirdub
4 aastat ta õues vedeles, läksin kohale, aku peale küte sisse ja käis nigu antsu viiul, veidi küll pudistas ja puterdas aga käima ta läks. pidurid olid kinni nigu ikka.
Natuke edasi tagasi ja sõitis koduni ära
Järgmine päev hakkasin siis investeerima et legaalseks masin saada
Vahetusse läksid süüteluku põhi kuna see pani nii villast
Uued vedelikud.
Kõik pidurid käisin üle, uued klotsid, käsipiduri trossid, kettad veel lähevad vahetusse
roolivõimu pump oli kuival olnud kaua kuna lati tagasivoolu toru läbi ussitanud, valasin õli sisse ja hakkas pumba otsast lekkima. kiire lammari tiir ja sai korralikuma peale
installisin ka sport õhufiltri ja nüüd nagu veidi susistab aga karjub ikka BOV-i järgi
Kere seisukord: Võib öelda et üks kuradima hea rootlane, pindmist veidi aga põhi väga korralik, tuleks puhta pesta ja uus kiht mastikut peale möksida
Sai käidud TÜ-punktis kus vigadeks abs tuli ja mõrane esiklaas
Klaas läheb uue kuu algul vahetusse ja abs tuli põleb kuna seismisega pooltelje otste vöö roostes ja mädand.
Tuleviku plaanid:
BOV peale
Kerge Chip
Sidur tuleb ära vahetada, seismisega kuidagi imelikuks läinud
cooler suurem ja nähtavamale.
originaal 15 tolli veljed võiks alt ära loopida ja midagi viisakamat alla laduda, need 195 laiad rehvid käivad liiga palju tühja.
Ja no eks neid mõtteid tuleb ajapikku juurde.
Postitan ka enda rootslase siia et oleks hea ülevaade endal ja saada võibolla mõningad tarkused juurde !
Saabi oman esimest korda kuna pole ta kunagi silma hakkand ja siiski saksa raua peal üles kasvanud.
Pakkus teda mulle külavaheline sõber ja suhteliselt vanaraua hinnaga kuna 4 aastat oli ta juba niigi õues vedelenud ja temal sellega mingit plaani enam ei olnud
Ja kuna mu saklasest bumer andis otsad siis oli asendus autot vaja ja see saab oli nii joppamise peale ost.
Põhimõtteliselt siis autost endast:
Saab 900s
väljalastud 1996aastal
2.0 136kw
Manuaal
4x el aknad
Püsikas
Kesklukk puldist
Ja sellega suht asi piirdub
4 aastat ta õues vedeles, läksin kohale, aku peale küte sisse ja käis nigu antsu viiul, veidi küll pudistas ja puterdas aga käima ta läks. pidurid olid kinni nigu ikka.
Natuke edasi tagasi ja sõitis koduni ära
Järgmine päev hakkasin siis investeerima et legaalseks masin saada
Vahetusse läksid süüteluku põhi kuna see pani nii villast
Uued vedelikud.
Kõik pidurid käisin üle, uued klotsid, käsipiduri trossid, kettad veel lähevad vahetusse
roolivõimu pump oli kuival olnud kaua kuna lati tagasivoolu toru läbi ussitanud, valasin õli sisse ja hakkas pumba otsast lekkima. kiire lammari tiir ja sai korralikuma peale
installisin ka sport õhufiltri ja nüüd nagu veidi susistab aga karjub ikka BOV-i järgi
Kere seisukord: Võib öelda et üks kuradima hea rootlane, pindmist veidi aga põhi väga korralik, tuleks puhta pesta ja uus kiht mastikut peale möksida
Sai käidud TÜ-punktis kus vigadeks abs tuli ja mõrane esiklaas
Klaas läheb uue kuu algul vahetusse ja abs tuli põleb kuna seismisega pooltelje otste vöö roostes ja mädand.
Tuleviku plaanid:
BOV peale
Kerge Chip
Sidur tuleb ära vahetada, seismisega kuidagi imelikuks läinud
cooler suurem ja nähtavamale.
originaal 15 tolli veljed võiks alt ära loopida ja midagi viisakamat alla laduda, need 195 laiad rehvid käivad liiga palju tühja.
Ja no eks neid mõtteid tuleb ajapikku juurde.