Saab 9-3 2.0t 154kw Annyversary Hirsch performance cabrio 9-5LPT

9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#1

K Sept 05, 2018 20:51

Et loodus tühja kohta ei salli, siis siin on mu järgmine Saabihaiguse etapp. Otsisin pikalt peale Hirschi müümist midagi endale ja üldjoontes oli plaanis juba rootsi minema hakata, aga Rantto pakkus mulle seda ja otsustamiseks läks umbes pool tundi ning siin ta on: mu päris esimene cabrio ja järjekorras 5s Saab.
Sõita ma temaga palju pole saanud, paar kilomeetrit ühel kuumal suvepäeval ja äraütlemata mõnus oli - hetkel seisab veikov juures ja ootab kuni mu kannad kodumaa pinda puutuvad. Mingil põhjusel ta praegu käima jääda ei tahtnud ja arvame et kütusefilter kinni, di kasseti taga asi igatahes polnud. Plaanis veel sidur koos kõige juurdekuuluvaga ära vahetada, võtab üsna ülevalt aga iseenesest sõita sai.

Auto ise tumehall, elektriline nahksisu, katuse kohta võiks öelda, et näeb välja nagu uus, hirschi tarkvaraga 2.0t manuaal kasti otsas, viisakad 17" veljed 215/40 rehvidega.

To do list:
1) sidur + muud juurdekuuluv
2) rihmad/rullid/õli
3) nipetnäpet iluvigu eemaldada talve jooksul
4) Idee on ka sinna vahele teine mootor ehitada - eelmine Hirsch jättis nii kustumatu mulje, et tahaks veel :drive:
5) Tagaluugile tiib leida
6) Heliga midagi ette võtta, sest esimesed kõlarid peksavad jubedalt üle ja uksed pigimattida - üsna plekine see sulgumisheli hetkel.

Paar pilti ka:

Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis 9-5LPT, E Jaan 07, 2019 21:56, muudetud 2 korda kokku.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#2

K Sept 05, 2018 21:09

Nice! 👍
que
Postitusi: 1405
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#3

K Sept 05, 2018 21:11

Vot seda pilti ei näe Iga päev :love:
Jõudu ja jaksu tegutsemisel :headbang:
Everyday Regular SAAB guy!
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

K Sept 05, 2018 21:19

Tuli koju ära :thumb:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#5

K Sept 05, 2018 21:47

Taolised og 9-3d näevad tõesti head välja. Värv ka sobilik. Minu arust sobiks autole selline bodykit nagu Viggenil, aga maitse asi.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#6

K Sept 05, 2018 22:10

vmaster kirjutas:
K Sept 05, 2018 21:47
Taolised og 9-3d näevad tõesti head välja. Värv ka sobilik. Minu arust sobiks autole selline bodykit nagu Viggenil, aga maitse asi.
Kui sa mulle sellise kuskilt leiad mõistliku hinnaga, siis olen huvitatud - endale meeldib ka Viggeni variant rohkem, aga ega Aerolgi viga pole võrreldes täitsa tavalise 9-3ga.
Kogenud Aeronaut. :drive:
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#7

K Sept 05, 2018 22:42

Viggeni/aero bodykiti leiad mõistliku hinnaga vast ainult inglismaalt. Seal tundub, et neid ikka liigub
denczik
Saabiklubi liige
Postitusi: 468
Liitunud: R Mai 18, 2012 2:19
Asukoht:
Auto: AERO9000

#8

N Sept 06, 2018 11:24

Sa ikka oskad!! Good choice :thumb:
Everything will be alright t o m o r r o w . . .
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#9

N Sept 06, 2018 16:05

Kui Sa suvekokkutulekule Volvoga tulid siis arvasin , et oled varsti lootusetult kadunud Meie seast. Aga jah , EDU Sinule selle projektiga. Kui Volvomehed on kusipääd ja SAABiomanikud pöevad mingit omapärast haigust siis nüüd oled Sina Sairas Kusipää. :headbang:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#10

N Sept 06, 2018 17:20

I-Vaari kirjutas:
N Sept 06, 2018 16:05
Kui Sa suvekokkutulekule Volvoga tulid siis arvasin , et oled varsti lootusetult kadunud Meie seast. Aga jah , EDU Sinule selle projektiga. Kui Volvomehed on kusipääd ja SAABiomanikud pöevad mingit omapärast haigust siis nüüd oled Sina Sairas Kusipää. :headbang:
See Volvo on mul juba 3s aasta, Saabihaigust see leevendanud pole ja teadupoolest on too ravimatu :wise:
Volvo oli mul plaanis maha müüa aga pole ōnnestunud ja ega ausaltöeldes pole neilgi midagi viga - diisel/atm kombo näol ta on mugav vaikne ja üsna nobe igapäeva liikur - ju siis olen jah! 😀🙄
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#11

L Sept 08, 2018 18:02

Täna sai niipalju tehtud, et vahetasin ära kütuse filtri - see oluliselt paremaks midagi ei teinud, seejärel vōtsime Drazicu varuosa Griffinilt bensu pumba ja proovisime seda. Paak alt ära, uus kasutatud pump sisse ja toimib nagu peab. Kell oli selleks ajaks juba pool 2 ja maanteeameti Tartu büroo on ainult 3ni lahti - vutvut Palalt sinna, 25minutiga oli auto ette näidatud ja arvele vōetud - pole elus nii kiiresti läinud. Kindlustuse tegin netis, ülevaatusele minnes oli esiteks too koht kella 15st suletud ja teiseks viskas brakelight failure tule seal ukse ees pōlema ja sellele sekundeeris ka kohe kollane check engine - jäi ülevaatamata, homme ka päev. (Veaks esimese silindri knock, ehk siis tahab ilmselt küünlaid saada)
Sidur jäi vahetamata, aga oootab oma korda, koos muu pudipadiga.
Suur au ja kummardus muidugi Drazicule, Aixxile ja Veikov-le, muidu poleks seda mingi valemiga täna valmis saanud.

Kulude poole pealt:
•sidur ja survelaager 186.-
•bensufilter Kengst 11.30.-
•bensupump - mōned ōlled.
•arvele võtt + kindlustus 3k 229.-
• paagitàis 98 63.48.-

Sõita linnas on huvitav, vaadatakse palju järgi ja keegi Saabihuviline viskas käppa ka Turu-Riia ristis, must sedaan 9-5 356tmx(vist). 160km praeguse seisuga sōidetud, puudust tunnen tuulevōrgust aga ilmselt kannatan selle hooaja ära. Katus peal ei meeldinud absoluutselt maanteel sōita, mu meelest isegi lärmakam kui ilma.

Sōidurōōmu mōttes on see 154kw auto üllatavalt nobe, 3-4da käiguga kasvavad kiirused päris kiiresti teise saja alla.

Pōnevatest asjadest jäi veel silma strutbar nii kapoti all kui ka tagasillas, hirschi tagaamordid, veljed on borbeti toodang, pagasnikus cd-box.

Uus vs vana filter:
Pilt

Veiko ühe terve käe juhendamisel tegime Aixxiga Saabi terveks.
Pilt
Viimati muutis 9-5LPT, E Veebr 18, 2019 10:51, muudetud 3 korda kokku.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#12

P Sept 09, 2018 22:46

Huvitav, et mul kōikidel Saabidel on olnud mingi kiiks, et alati püsikiirushoidja ei taha rakenduda, aga kui kiiruse alla 60 korra lased maanteel siis hakkab toimima - teistel ka nii?
Kahe päevaga 500km maha vuranud, mitte et vaja oleks aga mōnus on ja + poole pealt kiidaks veel tulesid, tundub et nendega on midagi tehtud/uuendatud - kunagise tavalise 9-3 tuled küll nii head polnud.
Lisaks sai eile esimese pesu minu käes, tundub et mingi vahaga on auto üle käidud, maru hästi jooksis vesi pealt maha.
Kogenud Aeronaut. :drive:
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#13

E Sept 10, 2018 10:08

9-5LPT kirjutas:
P Sept 09, 2018 22:46
Huvitav, et mul kōikidel Saabidel on olnud mingi kiiks, et alati püsikiirushoidja ei taha rakenduda, aga kui kiiruse alla 60 korra lased maanteel siis hakkab toimima - teistel ka nii?
Peale käivitamist on vaja korra pidurdada ja siis peab rakenduma.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#14

P Sept 16, 2018 20:36

Siis tuleb edaspidi ikka pidurit vajutada..tonnisel oli hea, enne armatuuris tuled ei kustunud, kui korra pedaali vajutasid.

Uuendasin pisut teemat piltide näol, kaamerat kätte pole võtnud, aga plaanis on üks sügisene shoot teha ikka.

Pilt


Eedenis
Pilt

Viktori Trolli käisime ka vaatamas, mis on muide müügis ja julgen soovitada. Hetkel tegeleb minu vana Hirschi taastamisega, hea näha et inimene on hingega asja juures.
Pilt

Peab ütlema, et esimene auto, millele toonklaasi isegi pole plaanis panna.


Lõpetuseks video 4da käigu kiirendusest, pisut madalalt alustab ja kindlasti saaks kiiremini kiiruse ülesse 3daga, aga ise olen üllatunud, et see 154kw seda niivõrdki edasi veab.

https://www.youtube.com/watch?v=7iXu6Z9 ... e=youtu.be
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#15

N Sept 20, 2018 18:51

Täna saime ülevaatuse puhtalt läbitud, ainuke puudus oli puuduv tulekustuti - as usual. Enne seda said uued NGK margipōhised küünlad ja parktuled/numbrituled pōlema.
Tuulevōrgu paigaldasin ka, ootasin suuremat wow effekti. Tuul enam kuklasse ei puhu, aga salongis ikka on aegajalt keeris.

Ülevaatus: 32.-
4x 5w pirni: 2.-
Küünlad: 28.64.-
Tuulevōrk: hea hind :beer:

CD boksi vōin ära müüa, kui kellelgi on selle vastu huvi.
Viimati muutis 9-5LPT, T Sept 25, 2018 16:00, muudetud 2 korda kokku.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#16

L Sept 22, 2018 10:42

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#17

T Okt 02, 2018 19:39

9-5LPT kirjutas:
K Sept 05, 2018 20:51
4) Idee on ka sinna vahele teine mootor ehitada - eelmine Hirsch jättis nii kustumatu mulje, et tahaks veel :drive:
Mitsu turbo ja tarkvara vahetusest ei piisaks?
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#18

T Okt 02, 2018 21:07

veldur kirjutas:
T Okt 02, 2018 19:39
9-5LPT kirjutas:
K Sept 05, 2018 20:51
4) Idee on ka sinna vahele teine mootor ehitada - eelmine Hirsch jättis nii kustumatu mulje, et tahaks veel :drive:
Mitsu turbo ja tarkvara vahetusest ei piisaks?
Sõidu dünaamika on hoopis teine 2.3ga - spidomeetrit vaadates auto nagu liigub, aga mingit wow effekti või sellist istmesse rebimist selle 2 liitrisega mul pole. Pealegi, talv on tulekul ja plaanis nagunii mootor vahelt välja tõsta hoolduseks - kui leian mingi hea hinnaga 2.3T mootori, siis tõstan selle asemele, muul juhul läheb sama 2.0t tagasi ja vahetame Veikov-ga kõikvõimalikud tihendid ja vedelikud ära, vaatame üle õlivanni ja õlivõtturi, just nagu 9000 Aerol sai kunagi tehtud (ja saaks ka asemele mineval mootoril tehtud).
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#19

L Okt 06, 2018 23:24

Täna käisime hoolduslaupäevakul, mina tegin korda udutulede kinnitused ja lähituli sai ka nüüd pōlema ning lisaks on iluvōre must. Kunagi plaanis ka tuled tumedamaks grammikene teha, ilmselt kiletada - lakiga pole head tulemust jäänud eelnevalt.

Pilt

Pilt

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
que
Postitusi: 1405
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#20

L Okt 06, 2018 23:46

No milleks see must grillil nüüd :conf: :angry:
..aga noh mida mina ka tean 8-)
Everyday Regular SAAB guy!
chrismil
Postitusi: 362
Liitunud: P Okt 06, 2013 13:51
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9³ Aero 154KW
Kontakt:

#21

P Okt 07, 2018 11:17

Musta grilliga läks üldpilt veidike boyraceriks.
www.madalvee.com
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#22

P Okt 07, 2018 12:17

No vaatame, mulle meeldib hetkel, aga ei välista, et läheb originaal tagasi.
Kogenud Aeronaut. :drive:
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3181
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#23

P Okt 07, 2018 12:18

On veel arenguruumi
Pilt
overspeed
Postitusi: 701
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#24

P Okt 07, 2018 12:46

9-5LPT kirjutas:
N Sept 20, 2018 18:51
Tuulevōrk: hea hind :beer:
Kirjelda palun veidi, mismoodi see tuule paremaks teeb.
Mul keerutab maanteel lahtiselt söites 90 km/h pisut körva otse tuult, kas vörk selle leevendab ?
Vörk käib siis, kui tagaistujaid pole ?
Arrogance diminishes wisdom !
konks222
Postitusi: 562
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#25

P Okt 07, 2018 13:45

rantto kirjutas:
P Okt 07, 2018 12:18
On veel arenguruumi
Pilt
See on söörenböörenis kus võid autole riputada külge igasugu tulesid ja vilesid. Siin saab sellise esiotsaga iga väljasõidu järel kordusülevaatusel käia.
Suletud