Saab 9-3 110kw, 2001, roomlane
Läbisõit 189000. Eestist uuena ostetud.
Tundub igati ok. DI ja SID vahetatud.
DI kasseti suremist oli võimalik ise tunda saada, haista. Proovisõidu ajal. Algul arvas omanik, et kütus otsas, kuid siis tundsime kerget kärsakat. Bensiini juurdevalamine ei aidanud, kaseti vahetus aitas. Nii, et selle asjaga peaks nüüd mõnda aega muretu olema.
Tundub igati ok. DI ja SID vahetatud.
DI kasseti suremist oli võimalik ise tunda saada, haista. Proovisõidu ajal. Algul arvas omanik, et kütus otsas, kuid siis tundsime kerget kärsakat. Bensiini juurdevalamine ei aidanud, kaseti vahetus aitas. Nii, et selle asjaga peaks nüüd mõnda aega muretu olema.
55581286
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja mis just selle auto kasuks otsustas??
9-5 hinnaga, eestis vuranu, tavalise motoga?;)
9-5 hinnaga, eestis vuranu, tavalise motoga?;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Aastaarv oli paras, mida liisingusse võtta. Hinda sai alla kaubeldud, et mahtus eelarvesse enam-vähem. 9-5 ei tahtnud. Erilist valikut kah polnud, teine samasugune võeti eelmine nädal ära ja otsimisest sai villand, korralikku liikurit oli tarvis. 110 kW on mulle piisav, niigi kipun seda kuritarvitama. Oleks isegi eelsitanud vabalthingavat 2,3l 110kW, et ilma DI muredest, aga see turbo on ka ikka päris hea.
55581286
Algselt postitas: MadMan
et turbo on päris hea? turbo on nagu HIV - korra saad, eluaeg põed. Nüüd võta kruvikeeraja pihku ja mine boosti juurde keerama - LPT->FPT->VägaTurbo konversioon ootab! :head:
Märksõnaks on vist Trionic7, seega vist niisama lihtsalt ei saa?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Noh, esialgu pole turbo seieritki kellade seas. See turbo on seal ilusti peidus. Isegi kandle peal ei kelgita sellega. Plaani midagi "paremaks" keerata ei ole. Kui, siis veidi sagedamini õli vahetada ja lõõrid puhtad hoida.
Nüüd ootan palgatõusu, enne vist eriti välja lõunatama ei kipu, kodus odavam (~100 meetrit 6teistkannust)... Kusjuures, Kaarel, su Saabi ma polegi 6tesit kannu juures näinud, kuigi viimase poole aasta jooksul enamus lõunaid seal söömas käidud.
Tänane keskmine kütusekulu oli üsna eeskujulik 8,2 l/100 km. See siis Tallinnast ARKi ja liisingu ja müüja vahet sõidust ning Tallinn-Tartu otsast.
Nüüd ootan palgatõusu, enne vist eriti välja lõunatama ei kipu, kodus odavam (~100 meetrit 6teistkannust)... Kusjuures, Kaarel, su Saabi ma polegi 6tesit kannu juures näinud, kuigi viimase poole aasta jooksul enamus lõunaid seal söömas käidud.
Tänane keskmine kütusekulu oli üsna eeskujulik 8,2 l/100 km. See siis Tallinnast ARKi ja liisingu ja müüja vahet sõidust ning Tallinn-Tartu otsast.
55581286
Hooldusraamatus on Factory Options lahtris järgmised tähised: ACC, CC, SCC, ABAG2, CMFT, HRC, ATA, FSEAT, SWM, RPE-TOW, SPOIL1, AS3, PRE-CDC, ASHTRY.
Et huvitaks, mida need tähistavad ja mis valikuid veel 2001 9-3 valida oli. Mõni asjakohane link oleks abiks.
Et huvitaks, mida need tähistavad ja mis valikuid veel 2001 9-3 valida oli. Mõni asjakohane link oleks abiks.
55581286
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
cmft võiks olla sõnast comfort
as3 on stereo tähis
ashtry ilmselt sõnast ashtray, ma ei tea kas mingi lisatuhatoos või??
scc on SAAB car computer
spoil1 ilmselt mingit spoilerit tähistab.
abag2 seostub mulle airbagidega.
pre-cdc äkki midagi CD changeriga seotud? kas siis valmidus või on päriselt olemas...
CC äkki climate control??
rpe-tow, ega sul konksu pole seal taga?? või mingit veoköit kusagil üleliigset?
Fseat - esiiste..:D
Need on siis lihtsalt tuletused, ega ma päris täpselt ei tea, pean vahepeal lihtsalt staatust õigustama..:D
as3 on stereo tähis
ashtry ilmselt sõnast ashtray, ma ei tea kas mingi lisatuhatoos või??
scc on SAAB car computer
spoil1 ilmselt mingit spoilerit tähistab.
abag2 seostub mulle airbagidega.
pre-cdc äkki midagi CD changeriga seotud? kas siis valmidus või on päriselt olemas...
CC äkki climate control??
rpe-tow, ega sul konksu pole seal taga?? või mingit veoköit kusagil üleliigset?
Fseat - esiiste..:D
Need on siis lihtsalt tuletused, ega ma päris täpselt ei tea, pean vahepeal lihtsalt staatust õigustama..:D
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
äkki on "Fseat" seotud mõne vanainimeste asjaga?:cool:
Võib olla on tagapink pisut "mugavamaks" tehtud...
Ok naljad naljadeks. Auto võtab hinge soojaks. Väga hea, et said kerevärvi spoileritega isendi.
Võib olla on tagapink pisut "mugavamaks" tehtud...
Ok naljad naljadeks. Auto võtab hinge soojaks. Väga hea, et said kerevärvi spoileritega isendi.
Algselt postitas: roomlane
Hooldusraamatus on Factory Options lahtris järgmised tähised: ACC, CC, SCC, ABAG2, CMFT, HRC, ATA, FSEAT, SWM, RPE-TOW, SPOIL1, AS3, PRE-CDC, ASHTRY.
Et huvitaks, mida need tähistavad ja mis valikuid veel 2001 9-3 valida oli. Mõni asjakohane link oleks abiks.
Ühe Cyberi toodud !!! lingi tagant leidsin järgmised vasted:
ACC - Automatic Climate Control
CC - Combi Coupe "hatchback" bodystyle
SCC - Saab Car Computer
ABAG2, CMFT, HRC - Ei olnd
ATA - Anti theft alarm
FSEAT, SWM, RPE-TOW - ei olnud
SPOIL1 - ei olnud
AS3 - Audio System "prestige". Top Level, CD/Tape with extra amplifiers and subwoofers. Harman-Kardon on 9-5. (GM900, 9-3 - 9-5) (usually optional).
PRE-CDC, AHTRY - ei olnud.
Link ise siin:
http://www.saabscene.com/saabforum/saabforum_info/glossary3wjc.pdf