Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kuna eelmisest Saab 900-st jäi ikka tosi saabipisik külge, siis otsustasin, et järgmine auto on ka kindlasti Saab.
Ca 100 000.- eek eest lihtsalt ei saa mitte midagi muud normaalset...:)
Minu uue auto näol siis tegemist 9-3ga, millel aero mootor. see mida auto 24.s on pikalt reklaamitud. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/946/auto_php-id=256946-www_auto24_ee.html
Kaalusin mingi kuu aega, aga muud head ei leidnud ja otsustasingi täna ära.
Siiani minu kiireim auto. :drive: ou jee kui mitsu turbo möllab. 151kw
Kõik toimib peale 1 el peegli, kliimad, möllud on peal:headbang: Mingi originaalstereo on ka. Ovaalid panen taha, et puhtamat heli saada. Sisu on hele plüüs, mis täiesti korras.
Saabiantis Peeter vaatas ilust hommikul tech 2-ga üle ka ja...
Mitte midagi ei kolise ja auto on vaikne...veel.. Auto ise julis rootsist. DI oli `04 või ´05 vahetatud.
aaa üks viga ikkagi on. üle 140 kmh spidakal pirn läbi. >Edasi on ihtsalt pime. Viking ütles, et soovitab kõik armatuuri pirnid korraga vahetada, sest kui vahetad ühe, läheb kohe teine jne.
Mõned kriimud ,mõlgid ka nagu vanal autol ikka.
Njah. Praegu on suu ikka väga naerul kui sõidan.
Eks ta selline vasikavaimustus on. Samas pean ennast tugevalt tagasi hakkama hoidma, sest täna öösel istusin ise sõbra autos kõrvalistmel kui politsistid meid kinni järvel pidasid ja nende kiirusmõõdik/relv näitas 74 kmh. Juht politsei autosse ja kuni 3k trahvi. Komisjon otsustab. See avaldas mulle mõju. Kuigi juhtum minumeelest pol poolt mõttetu nöök öösel seal 74-ga sõita, jube kuritegu ikka.:bs:
Luban olla rahulikum liikluses ise ka.
Läks suti OT-ks.
eks annan mingeid isetehtud pilte ka varsti, sest tean, et siinne rahvas jutuga ei rahuldu.;)
Ja vahepeal ikka korralikult lapatsit andes on keskmine kulu mingi 11.5 ja seda LINNAS. Lihtsalt VÄGA RAHUL!
23.08.2007. Seisuga autol järgmised edasiarendused stock-ist:
* Speedparts/BSR stage1 ECU soft
* Forge replica bypass klapp
* Partsforsaabs tellitud rescue klamber roolilatile( vajab jubedat jeblamist ,et paika saada)
* Silikoonvaakumvoolikud
* Koni reguleeritavad sportamordid+ KILEN 35mm madaldus
* Brembo puuritud pidurikettad
* Ferodo DS 2500 "poolRacing" piduriklotsid
* EBC racing pidurivedelik
* 17" 9-5aero valuvelg
* Iseehitatud summuti 2,5"turbost kuni resonaatorini.
* Powerflex puksid õõtshoobades
* KarterituulutusKIT
Ca 100 000.- eek eest lihtsalt ei saa mitte midagi muud normaalset...:)
Minu uue auto näol siis tegemist 9-3ga, millel aero mootor. see mida auto 24.s on pikalt reklaamitud. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/946/auto_php-id=256946-www_auto24_ee.html
Kaalusin mingi kuu aega, aga muud head ei leidnud ja otsustasingi täna ära.
Siiani minu kiireim auto. :drive: ou jee kui mitsu turbo möllab. 151kw
Kõik toimib peale 1 el peegli, kliimad, möllud on peal:headbang: Mingi originaalstereo on ka. Ovaalid panen taha, et puhtamat heli saada. Sisu on hele plüüs, mis täiesti korras.
Saabiantis Peeter vaatas ilust hommikul tech 2-ga üle ka ja...
Mitte midagi ei kolise ja auto on vaikne...veel.. Auto ise julis rootsist. DI oli `04 või ´05 vahetatud.
aaa üks viga ikkagi on. üle 140 kmh spidakal pirn läbi. >Edasi on ihtsalt pime. Viking ütles, et soovitab kõik armatuuri pirnid korraga vahetada, sest kui vahetad ühe, läheb kohe teine jne.
Mõned kriimud ,mõlgid ka nagu vanal autol ikka.
Njah. Praegu on suu ikka väga naerul kui sõidan.
Eks ta selline vasikavaimustus on. Samas pean ennast tugevalt tagasi hakkama hoidma, sest täna öösel istusin ise sõbra autos kõrvalistmel kui politsistid meid kinni järvel pidasid ja nende kiirusmõõdik/relv näitas 74 kmh. Juht politsei autosse ja kuni 3k trahvi. Komisjon otsustab. See avaldas mulle mõju. Kuigi juhtum minumeelest pol poolt mõttetu nöök öösel seal 74-ga sõita, jube kuritegu ikka.:bs:
Luban olla rahulikum liikluses ise ka.
Läks suti OT-ks.
eks annan mingeid isetehtud pilte ka varsti, sest tean, et siinne rahvas jutuga ei rahuldu.;)
Ja vahepeal ikka korralikult lapatsit andes on keskmine kulu mingi 11.5 ja seda LINNAS. Lihtsalt VÄGA RAHUL!
23.08.2007. Seisuga autol järgmised edasiarendused stock-ist:
* Speedparts/BSR stage1 ECU soft
* Forge replica bypass klapp
* Partsforsaabs tellitud rescue klamber roolilatile( vajab jubedat jeblamist ,et paika saada)
* Silikoonvaakumvoolikud
* Koni reguleeritavad sportamordid+ KILEN 35mm madaldus
* Brembo puuritud pidurikettad
* Ferodo DS 2500 "poolRacing" piduriklotsid
* EBC racing pidurivedelik
* 17" 9-5aero valuvelg
* Iseehitatud summuti 2,5"turbost kuni resonaatorini.
* Powerflex puksid õõtshoobades
* KarterituulutusKIT
Sent from my Monte Carlo using B236
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas high output turbo?
pildilt ju näh , et SE.ja aerodel ka karbi peal spoiler... ja augutega aero rool
neid tehti ka 151 kw.
mis vin on?
pildilt ju näh , et SE.ja aerodel ka karbi peal spoiler... ja augutega aero rool
neid tehti ka 151 kw.
mis vin on?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Täpselt nii on, et SE kere, AERO mootor.
Aga kas keegi oskab öelda, mis tehnilise poole pealt aerol on ja SE-l mitte? Kas on mul mingi sportvedru vähemalt, seda ma ei tea. Kas käigukastis ka midagi teisiti AErol
Stennadi: ma arvan, et niipea chippima ei hakka. Niiet, hoogu ei tule juurde:)
Sõber arvas, et tema 2,0t 155kw impreza nii hästi ei liigu.:head:
Kui keegi viitsib, siis palun andke inffi, mis sellesse mitsu turboga õli kasutada? Kas peab just kõige KALLim õli olema?
Ja kuidas oleks turbokesega õige ümber käia. Ma ei kavatse talle armu anda, aga tahaks, et ta ikka elaks.
Aga kas keegi oskab öelda, mis tehnilise poole pealt aerol on ja SE-l mitte? Kas on mul mingi sportvedru vähemalt, seda ma ei tea. Kas käigukastis ka midagi teisiti AErol
Stennadi: ma arvan, et niipea chippima ei hakka. Niiet, hoogu ei tule juurde:)
Sõber arvas, et tema 2,0t 155kw impreza nii hästi ei liigu.:head:
Kui keegi viitsib, siis palun andke inffi, mis sellesse mitsu turboga õli kasutada? Kas peab just kõige KALLim õli olema?
Ja kuidas oleks turbokesega õige ümber käia. Ma ei kavatse talle armu anda, aga tahaks, et ta ikka elaks.
Sent from my Monte Carlo using B236
õliks peaks olema ikka täissünt ja kasutada võiks ikka tuntud brande(castrol,valvoline, mobile jne). Kui kõva rallimees oled, siis lase ikka mootor enne peeneks laksmist soojaks minna ja enne seisma jätmist võiks ka turbot tiba "jahutada"(ehk las auto töötab natuke tühikäigul);)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
neid soovitusi mis Madis andis olen alati teinud.
Krt täna imprezaga oli muidu võrdne, aga stardis oli tema ikka kohe edumaa 10 m. krdi konn on see roheline imreza.:wall: Hüppab stardis minema.
Mul pole ketsikontrolli ,aga külglibisemise blokk on. Parem ongi et ketsi ei bloki:evil:, muidu oleks pidevalt mootorit tagasi hoitud.
Krt täna imprezaga oli muidu võrdne, aga stardis oli tema ikka kohe edumaa 10 m. krdi konn on see roheline imreza.:wall: Hüppab stardis minema.
Mul pole ketsikontrolli ,aga külglibisemise blokk on. Parem ongi et ketsi ei bloki:evil:, muidu oleks pidevalt mootorit tagasi hoitud.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
neid soovitusi mis Madis andis olen alati teinud.
Krt täna imprezaga oli muidu võrdne, aga stardis oli tema ikka kohe edumaa 10 m. krdi konn on see roheline imreza.:wall: Hüppab stardis minema.
Mister 4-wd astub ligi ja teeb asja ära. :wise:
Iga ratas veab and then some!
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: ivomets
aga kuidas on kiirustel näiteks 90...170 vahe subaruga?
väga natuke saabi kasuks. Miskipärast lasi ta 140 peal lapatsi lahti kah, niiet teine kord annan teada. Vahetan õli ära, siis... hakkan:gun:
Muide kw mul vähem kui tal. Tema 155kw ja kergem kah vist, aga ega tal nelivadu suure hoo peal kasuks ei tule. Tal kere üle 100kg kergem kah.
Sent from my Monte Carlo using B236
Ma tegelt ikkagi pooldan arvamust, et eriti kui on tegu sellise turbomootoriga, siis al 90 km/h ei ole olemas palju autosid mis seal kaasa kiirendavad.
Kui vahe tõesti ainult "Väikene" oli ... siis pigem arvaks, et äkki juhis oli probleem :wise: (no offence @ kasparius :notworthy: )
Mina ise olen taoliselt motoriseeritud asjaga igatahes Bahni pealesõidul mäest üles kiirendades (75 km/h alates) tutikast Cayman S'ist-gi mööda lasknud ja küll vana vaatas "Imelikult" ... otseloomulikult oli temal lõppkiirus suurem kui minul ... aga no ... :headbang:
Aga ilus auto enivei ... loodan väga, et juhiload ka veel pikemalt vastu peavad :P
:DSipelgaz:angry:
Kui vahe tõesti ainult "Väikene" oli ... siis pigem arvaks, et äkki juhis oli probleem :wise: (no offence @ kasparius :notworthy: )
Mina ise olen taoliselt motoriseeritud asjaga igatahes Bahni pealesõidul mäest üles kiirendades (75 km/h alates) tutikast Cayman S'ist-gi mööda lasknud ja küll vana vaatas "Imelikult" ... otseloomulikult oli temal lõppkiirus suurem kui minul ... aga no ... :headbang:
Aga ilus auto enivei ... loodan väga, et juhiload ka veel pikemalt vastu peavad :P
:DSipelgaz:angry:
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: sipelgaz
Ma tegelt ikkagi pooldan arvamust, et eriti kui on tegu sellise turbomootoriga, siis al 90 km/h ei ole olemas palju autosid mis seal kaasa kiirendavad.
Kui vahe tõesti ainult "Väikene" oli ... siis pigem arvaks, et äkki juhis oli probleem :wise: (no offence @ kasparius :notworthy: )
Mina ise olen taoliselt motoriseeritud asjaga igatahes Bahni pealesõidul mäest üles kiirendades (75 km/h alates) tutikast Cayman S'ist-gi mööda lasknud ja küll vana vaatas "Imelikult" ... otseloomulikult oli temal lõppkiirus suurem kui minul ... aga no ... :headbang:
Aga ilus auto enivei ... loodan väga, et juhiload ka veel pikemalt vastu peavad :P
:DSipelgaz:angry:
Ma arvan, et kui subarul on 1320kg (saab 1460kg) tyhikaalu, rohkem kilovatte kui saabil, siis ei jää ERITI chäänssi vastu hakata. Millest peaks see edu siis tulema???Aga nüüd on mul veel enam põhjust uuesti ja korralikult sõbraga joonele panna ja seekord siis lähme 180-ni.:nono: Sipelga meelerahuks. Loodan, et sõber oma vana 1998a imprezaga ikka julgeb selliseid kiiruseid arendada :D
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
väga natuke saabi kasuks. Miskipärast lasi ta 140 peal lapatsi lahti kah, niiet teine kord annan teada. Vahetan õli ära, siis... hakkan:gun:
Muide kw mul vähem kui tal. Tema 155kw ja kergem kah vist, aga ega tal nelivadu suure hoo peal kasuks ei tule. Tal kere üle 100kg kergem kah.
Ei maksa unustada, et need on nn "Tehase andmed" Et siis kuna aeg on kõvasti edasi läinud vahepeal on nendest algsetest kilowatidest ehk järgi jäänud ca 80-90% Kui on hästi hooldatud. :facts:
Iga ratas veab and then some!
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Aero Saabi mineku üle ei saa kurta. Käisin hiljuti väikest taskuraketti proovimas - 260HP. Minu meelest oli sellel väga tagasihoidlik minek, mu Saabiga võrreldes Saabi tagasi istudes sai ikka aru kuidas autol minek on...
http://www.mazda.ee/index.cfm?fuseaction=pages.showpage&pageid=130&siteID=101&pl=130,63&target=
http://www.mazda.ee/index.cfm?fuseaction=pages.showpage&pageid=130&siteID=101&pl=130,63&target=
Härrad,kas natuke rullariteemaks ei kisu see stoori siin?
Senimaani on siinses netikeskkonnas ilma SR-stiilis pajatusteta hakkama saadud ja eestikeelset grammatikat ka suht-koht au sees hoitud...:nono:
Senimaani on siinses netikeskkonnas ilma SR-stiilis pajatusteta hakkama saadud ja eestikeelset grammatikat ka suht-koht au sees hoitud...:nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...