Saab 9-3 2.0TS Speedparts(BSR), Kasparius (MÜÜDUD)

kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#51

E Dets 25, 2006 17:46

olgu nii kuidas kellelegi meeldib. Mna ainult aerotasin selle mootori pärast. Siin blocketist üks kuulutus, mis täpselt sama nagu minu auto aga teine värv. Tavaline SE ja HOT mootor mitte HOP ivomets ;)http://www.blocket.se/vi/10299973.htm?ca=10_s
niiöelda Aeroks ta minu jaoks jääb, sest kui ta oleks täisvereline ma seda niiöeldat sinna ei paneks ette. Ka siis ei nimetaks ma teda aeroks kui aero pakett -laiendid ja spoilerid oleks. Ärme selle üle enam vaidle. Kordan "Ma pole öelnud et ta Aero on".
Peace
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#52

T Dets 26, 2006 8:55

to ksparius: Su jutt jumala õige.Mu Saab on ka paberite järgi 2,3 lpt 125kW.
Paras naerukoht muidugi.Ja mul täiesti savi,mida keegi arvab,või mõtleb,kui ma 220kW`se Trolliga ringi vuran ja kõigile aknast lehvitan:head:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#53

R Jaan 26, 2007 16:46

Kas keegi suudab mingit loogikat välja tuua?
Kui 10 ja rohkem külmakraadi, keerab kesklukk juhiuksest ideaalselt. Kui mingi kolm kraadi miinust või soojem, keerab kehvasti. ei keera lõpuni vaid ainult poole peale. uksed õnneks avanevad alati, kas -10 või -20.
Siit foorumist olen just aru saanud et kui miinuseid palju siis tonnistel ei taha uksed avaneda.
1 mure veel: Pole veel autot üles tõstnud, aga mida enam miinust, seda jubedamat pleki häält tuleb põhja alt, nagu summuti mingi liitekoht on jama. Kui on 0C ja soojem siis seda plekikraapimise häält pole.....
Sellised lihtsad probleemid. Ise ei saa ikka vahel asjadest aru.
Sent from my Monte Carlo using B236
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#54

R Jaan 26, 2007 17:00

Algselt postitas: kasparius
1 mure veel: Pole veel autot üles tõstnud, aga mida enam miinust, seda jubedamat pleki häält tuleb põhja alt, nagu summuti mingi liitekoht on jama. Kui on 0C ja soojem siis seda plekikraapimise häält pole.....
Sellised lihtsad probleemid. Ise ei saa ikka vahel asjadest aru.

Loe seda:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1844#pid17427
Trionic minu masinal suvel vahetas osa pukse ning määris teisi ja see talv ikka tunduvalt vaiksem, kuigi suuremad jõnksud teel panevad ikka kägisema

EDIT: mul ka tühikäik 1000RPM tahhoka kärgi.
Samas natuke alla selle hakkab mootor vibrama
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#55

R Jaan 26, 2007 17:15

minul kägisesid taga stabikavarda puksid
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#56

R Jaan 26, 2007 17:27

see on kraapimine vastu põhja, nagu see summuti ja põhja vaheline kaitse krägiseks. Seda aukudest sõites. kui soojaks läheb kaob ebameeldiv heli nagu summuti paisuks soojaks ja OK. no ei tea kust kinni võtta. Eks alustada summuti kummipuksidest vist.
Sent from my Monte Carlo using B236
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#57

R Jaan 26, 2007 18:22

need on esimesed stabika puksid. kummisegu on selline, mis külmaga polegi enam väga kumm ja kui määre vahelt ära on kadunud, siis kägisebki
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#58

R Jaan 26, 2007 19:40

põnev....
siis järgmine nädal auto üles ja määrima... aga millega?
Sent from my Monte Carlo using B236
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#59

E Jaan 29, 2007 17:07

süstal + mingi tahkem määre? nn tavott?
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#60

T Jaan 30, 2007 8:52

süstlaga pole seal midagi teha. ikka raam allapoole, puksid ära ja seest korralikult määrdega kokku. õige määre on Molycot medium 33 ( selline kergelt seebine). tavaline tavott ei kesta eriti. iseasi, kust seda õiget määret saab.:mad:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#61

T Jaan 30, 2007 15:21

t8 vist soovitab troosti tulla?
Sent from my Monte Carlo using B236
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#62

T Jaan 30, 2007 15:50

vanasti ma tean kuidas tehti seda nn tavotti -> mootoriõli + RS (roheline seep)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#63

T Jaan 30, 2007 17:15

Algselt postitas: kasparius
t8 vist soovitab troosti tulla?

t8 soovitab õiget määret õigesse kohta panna.

Selle orig.määrdele täpset vastet pole.Tegu on silikoonisisaldusega liitiummäärdega.Tavaline "tavott" teeb kummidetailid kiiresti pudruks ja kägisema hakkavad NG puksid õige ruttu uuesti tavoti abil. Sega Li-määrdesse veidi silikoonõli(eesti oma) ja saabki hea.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#64

P Veebr 25, 2007 23:26

vaakumvollad paigaldatud!(silikoon) Füüsiliselt pole mingit vahet tunda. turbokell natuke kiikab punasesse, ennem seda ei teinud. ei julge küll öelda, et rohkem õhku pressiks.
Aga täna oleks nagu fuel cutoff kollitanud??? kiirendades teisega 5k rpm või natuke peale ja siis kolmas ja mingi koll lõi sisse. originaalsoftiga ja rõhkudega? tean et kolmanda käiguga alles fpt saavutab tipu, aga kas tõesti võis rõhu nii järsult üles lüüa ja nii kõrgele, et kohe cutoff? :freak:
Teisipäeval Troosti, siis saab termostaadi ja temp anduri ka korda. temp andurist nimelt kaob jahutusvedelik.
Sent from my Monte Carlo using B236
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#65

T Veebr 27, 2007 0:04

Kindel et sa kõik voolikud korralikult ja õigesse kohta ühendasid?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#66

T Veebr 27, 2007 8:28

Algselt postitas: M-Tech
Kindel et sa kõik voolikud korralikult ja õigesse kohta ühendasid?
Vähegi hallollust omav inimene võtab ühe vooliku ära ja paneb sinna kohe teise asemele..:) Eemaldada kõik ja seejärel mõistatada, kuhu midagi käis on ikka überlollus..:) Aga mine sa isahane tea...:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#67

T Veebr 27, 2007 9:33

küberil sulaõigus ja nii ka tehtud.
Täna siis troostis t8 hakkas vahetama temp andurit ja tuli välj aet poldil seib puudu hoopis. leke peatatud, uut temp andurit polnud vaja. Termostaat ka vahetatud ja auto püsib soe ja läheb kiiresti soojaks jälle. plokikaane poldid pingutatud. Tore hommikune töökojas käik:thumb:
Veel sain teada, et mu auto vurr puhub stockis ainult 0.6- 0,7bar:? Noh las siis puhub. soft muudaks asja aga praegu veel mitte.
Ja väike kivi sai veel südamelt ära veeretatud: keti olukord paistis olema pingul ja korralik. huhh
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#68

R Mär 02, 2007 17:43

Lõppude lõpuks saan ka mina avada auto uksi ja luuki puldist. Ehk siis Saab sai omale valveseadme. Kindlustuse vennad juba käisid pinda, et "millal ja millal"?
Nõme neoonroheliste nuppudega pult:wall:
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#69

E Mär 12, 2007 21:17

täna, siis kõikide teooriate kiuste, mis väidavad et T7 ei luba rõhku muuta ja paneb selle oma piiridesse, proovisime herr Vulkanusega isearetatud bleederit.
Olen lugenud et T7 ei lase rõhku ise sättida, aga näe ühe korralikul kiirendusel teise käiguga oli cutoff kohe kohal. Originaalis cut 0.9 ja see oli kole kiire tulema. bleeder oli sätitud 1.0bar peale. Nii arvas Vulkanus et tema bleeder on 1,0 peal:).
Aga turbokell mis saabil selline iluasjake ja mittetäpne kiikas korraks ikka punasesse.:headbang: Ennem seda ei juhtunud.
Selle bleederi panime otsa, aga originaalsolenoidi jätsime ilusti juhtmed külge, et ta lolliks ei läheks(igaks juhuks).
Peale bleederi eemaldamist,(originaalsetting siis) enam rõhk nii kõrgele ei läinud, ehk siis sinna kollase, punase piirile läks(nagu tavaliselt).
Niiet nüüd oleks vaja kas keegi tore saabfoorumlane laenaks rõhukella, et saaksin rõhu sättida 0,8 peale ja proovida seda iseteht bleederit?

Tänks Vulkanus:beer:
nüüd ise kompressoripoodi bleederi komponente ostma.
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#70

E Mär 12, 2007 21:35

kuule mis sa ajad.... ikka must DI. Pole aju ligi vaadanud aga neid ei saa vahetatuna autot tööle. Seal teistsugune kolvigrupp ja muid asju mootori raudvaras teisiti.
Kas keegi tahaks öelda, millisel rõhul on mu turboga cutoff? Peaks selle defenderi vist korraldama.
Sent from my Monte Carlo using B236
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#71

E Mär 12, 2007 22:14

Jep asi tehtud ja ära proovitud igatahes võib öelda et lulla toimib ja rõhku andis, võibolla ainult, et liigagi palju oleks võinud muidugi katseksitusmeetodil edasigi proovida, kuid ega ikka turbokellata õiget nahka tule.

huvitav jah et t7 kisama ei pannud aga miks ta peaks otsad olid ju küljes ja kõik toimis
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#72

R Mär 16, 2007 15:07

Täna ilmus siis Eestisse mu Speedparts stage1 aju.
Nüüd on vaja turbokella. Originaal rõhukell liikus väga vähe edasi võrreldes originaalajuga. Natuke punase ala sisse. Tahaks näha kas rõhk on ligilähedane Speedparts 1,1bar lähedale.
Minek paraneb alles kolmandal käigul, kuna esimese ja teisega on ikka rõhud ja NM piiratud.
Tüütasin Troostis Vikit paar korda ja saime Tech2 ekraanile 245HK. Tänud paigalduse eest.
Miks eestis düno ei ole :(
Gaasipedaal muutus tundlikumaks kah ja see on positiivne, sest ta oli tõesti ennem uimane pedaal.
Rooli rebib kll meeletult nüüd. Vaja regueeritavaid amorte ja vedrusid. JA MUIDUGI teravamaid PIDUREID!
Õhtul mõõtmisi tegema, et võrrelda mis nüüd paremaks/halvemaks läks :)
G-tech abiks.

kolm kuud tagasi kui auto soetasin, ütlesin et niipea chippima ei hakka.:bs: kui turbo maik suus, siis ikka "hoogu juurde"- ütles Stennadi.
Sent from my Monte Carlo using B236
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#73

L Mär 17, 2007 0:03

Nüüd oleks huvitav bleederit või kuulklappi proovida, ma kaldun arvama, et cut-offi piir on märgatavalt kaugemale viidud kui 1,1bar.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#74

L Mär 17, 2007 1:50

Algselt postitas: qdwin
Nüüd oleks huvitav bleederit või kuulklappi proovida, ma kaldun arvama, et cut-offi piir on märgatavalt kaugemale viidud kui 1,1bar.

seda kll, aga siiski kaldun arvama, et T7-l on omad plaanid ja kuulklapi saadab ta kuradile.
Sent from my Monte Carlo using B236
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#75

L Mär 17, 2007 9:41

Vat mina aru ei sa kuidas ta bleederi ära tunneb, kui ma BPC taha jätan see ju toimib edasi, ainule asi et survet ei tule peale, või siis ongi selles asi, et tekib konflikt, liiga targad ajud ei lase end petta.
Vasta