Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#26

Auto käes, mulle meeldib :headbang:

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#27

Tundub, et süüteluku põhi tahab puhastamist saada, vahepeal ei jõua vool sigaretisüütajasse ja ka suunatuled ei toimi.

Mingi hetk käisime klõpsimas VVS-i ja Cabricuga.

Pilt

Pilt

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
hard0
Postitusi: 86
Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
Asukoht: Läänemaa/Tallinn
Auto: Saab 9-3 LPT MY99

#28

Juba müügis?
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#29

hard0 kirjutas: R Juul 05, 2019 19:10Juba müügis?
Kuni üks teine huvitav sõiduk pakkuda on, siis on tõesti, aga selle hinnaga ta ilmselt ära ei lähe ja ei olegi otsene eesmärk temast kiirelt loobuda.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#30

Eile sain boosti probleemile jälile, throttlebody küljest oli üks vaakumvolla lahti - see külge ühendatud ja ühele kõrvalisele maanteele proovima, kriips ilmselgelt kõrvuni kuniks..3da ja neljandaga pisut pöörded üles viskas kiirendusel ja seejärel tagasi nö tavaasendisse vajus tahhomeeter, selge siis - sidur libiseb, esmaspäevaks panin aja vahetuseks kirja, lasen ühe jutiga veovõlli ka ära vahetada ja loodan, et sellega saab vibratsiooni mure lahendatud ning Saab täielikult nautida selle autoga sõitmist. Isegi libiseva siduriga, kuradi vingelt rebib edasi! :headbang:

Kas oleks aeg suurema velje poole piiluda, hetkel 17"? Turgu vaadates, ega midagi sellist silma pole jäänud, mis kohe ostma kutsuks..

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#31

Tänasega vahetatud sidur+korv ja kasti õli ja parem veovõll. Vibra osas siiski päris kadunud pole aga oluliselt parem on küll, peab seda edasi lahkama.

Vahepeal mudisin välimust endale meeldivamaks (saab lihtsa vaevaga tagasi tavaliseks teha), lisaks said läheneva sügise valguses lisatulede kandurid paigaldatud, mingi aeg tuleb mingid tummisemad ledid ka ette panna.

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#32

Eelmise nädala lõpul sai ette võetud Muhu- ja Saaremaa külastus, auto pidas ennast 1124km vältel viisakalt üleval ja pakkus Saaremaa kurvilistel teedel ohtralt sõidurõõmu. Täna plaanis minna üle vaatama raudsepa 9-3de lammutus ja endale mõningaid detaile sealt hankida.

Ettevalmistused tripiks..
Pilt

Kuskil Muhumaa sügavustes, Üügu pangal.
Pilt
Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4292
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#33

Selliseid pikemaid trippe on Saabiga ikka üliäge ette võtte :cool:

Oled seal oma lennukis ja naudid igat hetke mida ta Sulle pakub, olgu see siis rahulik kulgemine või emotsioone pakkuvad möödasõidud :drive:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#34

Käisime Eesti Saabiklubi suvepäevadel, kultuuriprogrammist osa ei võtnud, küll aga sellele järgnenud mitteametlikust osast.
Pilt

Pilt

Vahetasin udukates pirnid LED-ide vastu, nö pâevasõidu tuled siis, enne seda käis stange küljest ära ja korrastasin tulede füüsilist paiknemist (hetkel näitavad rohkem maha kui peaksid, enne näitasid kuskile kõrgustesse tänu katkistele kinnitustele)

Pilt

Mingi selline porno seal oli enne:

Pilt

Pilt

Pilt

Peale seda sai värskendust turbo ja cooleri vaheline lõdvik (asendasin silikooniga, hydroscandist soodukaga kokku ca 50.- - esinduse hind 120.-), testida ei saanud kuna läks koheselt ka tiivaäärte korrastamisele.

Pilt

Auto on ka jätkuvalt müügis, kuulutust auto24-s pole. Ledid ja muud isikupärastamised saan tagasi panna nii, nagu tehasest tuli :facts:
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#35

Kogenud Aeronaut. :drive:
praktikant
Postitusi: 389
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#36

millised LED pirnid istuvad sinna udukasse?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#37

praktikant kirjutas: R Aug 30, 2019 12:13 millised LED pirnid istuvad sinna udukasse?
H1 ilma kaablita, kui jebida tahad siis tegin mitmest ledist kokku ühe (keeratav kinnitus ühelt ja pirn teine (h8 ja h1 combo), hea see ei saanud ja endale ei hakanud ikkagi meeldima ka ja panin ajastukohased halogeenid tagasi :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#38

Vahepeal vahetatud üks karterituulutuse voolik, hakkas va raip vanadusest õli lekitama summuti peale, 20.- kohalikku raha vaesem.
Müügi osas on kolm inimest kahe kuu jooksul autot vaatamas käinud, kõik varasemad saabiinimesed aga kaubaks pole läinud (ühe sakslasega läbirääkimised veel käivad).
Võib ka omapoolse hinnapakkumise teha.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#39

Täna käisin elus esimest korda dünos, arvasin et keerulisem kogu see protsess, aga siuh-säuh ja tehtud ta oligi. Tõmme 3korda 4da käiguga ja korra ka 3daga, numbriliselt olulist erinevust ei tulnud (3kw) kuigi endale on alati tundunud, et kolmas käik on vähe parema tõmbega näiteks möödasõidul..samas sealt km/h kus peale 3da veel neljanda tõmbaks, oleks garanteeritud sõit arestimajja. Igatahes tulemuseks 146kw rattast, nende hinnangul kuskil 162kw mootorist - oleks võinud rohkem olla, kui õhu temp oleks jahedam olnud ja kliima väljas oleks olnud - palju olekseid, nii ta oli seekord. Paar pilti ka Vvsi kaamera läbi:

Pilt

Pilt

Pilt

Video ka:

https://www.upload.ee/files/10465802/25 ... 8.MOV.html

Hinna osas jâtkuvalt avatud arutelule, auto24 hinna lasin 2700 peale.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#40

Muud midagi, aga eilne Tartu-Tallinn (laululava taha)-Tartu otsa kompuutri keskmine Aerotades tuli 6,8l/100le :head:

Võid pakkuda ka vahetust.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#41

Kerge veljeporr ka kolmapäeva õhtusse..vvs-ilt prooviks võetud 19” ja täitsa tüüne näeb välja. :headbang:

Pilt

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#42

See näeb küll päris õudne välja. Enne olid 17 või 18?
Kasutaja avatar
Marko647
Postitusi: 393
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saabitu

#43

Need sobiksid mu oma alla paremini ;)
:drive: Diisel lennuk
Pilt
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#44

heff kirjutas: N Sept 26, 2019 0:04 See näeb küll päris õudne välja. Enne olid 17 või 18?
17" olid enne, need prooviks ja motoshow ajaks :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#45

Marko647 kirjutas: N Sept 26, 2019 0:12 Need sobiksid mu oma alla paremini ;)
Tead ju kellelt neid osta saad ;)
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4292
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#46

Väga kena :cool:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
Ainar
Saabiklubi liige
Postitusi: 383
Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
Asukoht: Liikva
Auto:
Kontakt:

#47

Väga ilusad, kas 5x112 läheb eksentrikutega ainult alla, mis koopaääred asjast arvavad?

Terv, Ainar
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#48

Ainar kirjutas: N Sept 26, 2019 12:27 Väga ilusad, kas 5x112 läheb eksentrikutega ainult alla, mis koopaääred asjast arvavad?

Terv, Ainar
Tänud!
Läksid ka eksentrikuteta, koopääred on rahul - vastu ei käi. Esisillas muidugi rattaid põhja enam keerata ei saa, logarisse hakkab käima.
Positiivne on see, et vähemalt ei pea enam parkides âärekivi nii hullult jälgima, 17” oleks 98% stange äärekivi otsas oma lõpu leidnud, isegi osade lamavate politseinikega tuli trajektoori valida.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#49

Vahepeal osalesime Motoshowl ja peale seda auto pigem seisnud kui sõidus olnud, ootab uut omanikku :)

Pilt


Täna vahetasin 17” alla tagasi, seda nii sõidumugavuse kui ka talve valguses, parem lamellidega praegu juba liigelda.

Huvitaval kombel oli vibra ka oluliset vähem tunda kiirendusel - vahetasin esimesed ja tagumised veljed omavahel ringi.


Viljariga kerge kerehoolitsus pesu nâol ka enne.

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1245
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#50

Kuigi peal olev aku tundub visuaalselt uus, siis peale paaripâevast seismist ja miinuskraade öösel, enam autot käima ei vedanud, peale läks üks kasutatud kuid igati end hästi üleval pidanud 75ah aku ja sai see mure lahendatud. Alguses tahtsin panna 100ah aga see ei mahtunud mõõtudelt ja kuskilt on ka nagu meeles, et bensukatele pigem ei soovitata Saabi puhul nii võimast.

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
Suletud