Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT
Eile sain boosti probleemile jälile, throttlebody küljest oli üks vaakumvolla lahti - see külge ühendatud ja ühele kõrvalisele maanteele proovima, kriips ilmselgelt kõrvuni kuniks..3da ja neljandaga pisut pöörded üles viskas kiirendusel ja seejärel tagasi nö tavaasendisse vajus tahhomeeter, selge siis - sidur libiseb, esmaspäevaks panin aja vahetuseks kirja, lasen ühe jutiga veovõlli ka ära vahetada ja loodan, et sellega saab vibratsiooni mure lahendatud ning Saab täielikult nautida selle autoga sõitmist. Isegi libiseva siduriga, kuradi vingelt rebib edasi!
Kas oleks aeg suurema velje poole piiluda, hetkel 17"? Turgu vaadates, ega midagi sellist silma pole jäänud, mis kohe ostma kutsuks..
Kas oleks aeg suurema velje poole piiluda, hetkel 17"? Turgu vaadates, ega midagi sellist silma pole jäänud, mis kohe ostma kutsuks..
Kogenud Aeronaut.
Tänasega vahetatud sidur+korv ja kasti õli ja parem veovõll. Vibra osas siiski päris kadunud pole aga oluliselt parem on küll, peab seda edasi lahkama.
Vahepeal mudisin välimust endale meeldivamaks (saab lihtsa vaevaga tagasi tavaliseks teha), lisaks said läheneva sügise valguses lisatulede kandurid paigaldatud, mingi aeg tuleb mingid tummisemad ledid ka ette panna.
Vahepeal mudisin välimust endale meeldivamaks (saab lihtsa vaevaga tagasi tavaliseks teha), lisaks said läheneva sügise valguses lisatulede kandurid paigaldatud, mingi aeg tuleb mingid tummisemad ledid ka ette panna.
Kogenud Aeronaut.
Eelmise nädala lõpul sai ette võetud Muhu- ja Saaremaa külastus, auto pidas ennast 1124km vältel viisakalt üleval ja pakkus Saaremaa kurvilistel teedel ohtralt sõidurõõmu. Täna plaanis minna üle vaatama raudsepa 9-3de lammutus ja endale mõningaid detaile sealt hankida.
Ettevalmistused tripiks..
Kuskil Muhumaa sügavustes, Üügu pangal.
Ettevalmistused tripiks..
Kuskil Muhumaa sügavustes, Üügu pangal.
Kogenud Aeronaut.
Selliseid pikemaid trippe on Saabiga ikka üliäge ette võtte
Oled seal oma lennukis ja naudid igat hetke mida ta Sulle pakub, olgu see siis rahulik kulgemine või emotsioone pakkuvad möödasõidud
Oled seal oma lennukis ja naudid igat hetke mida ta Sulle pakub, olgu see siis rahulik kulgemine või emotsioone pakkuvad möödasõidud
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Käisime Eesti Saabiklubi suvepäevadel, kultuuriprogrammist osa ei võtnud, küll aga sellele järgnenud mitteametlikust osast.
Vahetasin udukates pirnid LED-ide vastu, nö pâevasõidu tuled siis, enne seda käis stange küljest ära ja korrastasin tulede füüsilist paiknemist (hetkel näitavad rohkem maha kui peaksid, enne näitasid kuskile kõrgustesse tänu katkistele kinnitustele)
Mingi selline porno seal oli enne:
Peale seda sai värskendust turbo ja cooleri vaheline lõdvik (asendasin silikooniga, hydroscandist soodukaga kokku ca 50.- - esinduse hind 120.-), testida ei saanud kuna läks koheselt ka tiivaäärte korrastamisele.
Auto on ka jätkuvalt müügis, kuulutust auto24-s pole. Ledid ja muud isikupärastamised saan tagasi panna nii, nagu tehasest tuli
Vahetasin udukates pirnid LED-ide vastu, nö pâevasõidu tuled siis, enne seda käis stange küljest ära ja korrastasin tulede füüsilist paiknemist (hetkel näitavad rohkem maha kui peaksid, enne näitasid kuskile kõrgustesse tänu katkistele kinnitustele)
Mingi selline porno seal oli enne:
Peale seda sai värskendust turbo ja cooleri vaheline lõdvik (asendasin silikooniga, hydroscandist soodukaga kokku ca 50.- - esinduse hind 120.-), testida ei saanud kuna läks koheselt ka tiivaäärte korrastamisele.
Auto on ka jätkuvalt müügis, kuulutust auto24-s pole. Ledid ja muud isikupärastamised saan tagasi panna nii, nagu tehasest tuli
Kogenud Aeronaut.
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 389
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
millised LED pirnid istuvad sinna udukasse?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
H1 ilma kaablita, kui jebida tahad siis tegin mitmest ledist kokku ühe (keeratav kinnitus ühelt ja pirn teine (h8 ja h1 combo), hea see ei saanud ja endale ei hakanud ikkagi meeldima ka ja panin ajastukohased halogeenid tagasi .
Kogenud Aeronaut.
Vahepeal vahetatud üks karterituulutuse voolik, hakkas va raip vanadusest õli lekitama summuti peale, 20.- kohalikku raha vaesem.
Müügi osas on kolm inimest kahe kuu jooksul autot vaatamas käinud, kõik varasemad saabiinimesed aga kaubaks pole läinud (ühe sakslasega läbirääkimised veel käivad).
Võib ka omapoolse hinnapakkumise teha.
Müügi osas on kolm inimest kahe kuu jooksul autot vaatamas käinud, kõik varasemad saabiinimesed aga kaubaks pole läinud (ühe sakslasega läbirääkimised veel käivad).
Võib ka omapoolse hinnapakkumise teha.
Kogenud Aeronaut.
Täna käisin elus esimest korda dünos, arvasin et keerulisem kogu see protsess, aga siuh-säuh ja tehtud ta oligi. Tõmme 3korda 4da käiguga ja korra ka 3daga, numbriliselt olulist erinevust ei tulnud (3kw) kuigi endale on alati tundunud, et kolmas käik on vähe parema tõmbega näiteks möödasõidul..samas sealt km/h kus peale 3da veel neljanda tõmbaks, oleks garanteeritud sõit arestimajja. Igatahes tulemuseks 146kw rattast, nende hinnangul kuskil 162kw mootorist - oleks võinud rohkem olla, kui õhu temp oleks jahedam olnud ja kliima väljas oleks olnud - palju olekseid, nii ta oli seekord. Paar pilti ka Vvsi kaamera läbi:
Video ka:
https://www.upload.ee/files/10465802/25 ... 8.MOV.html
Hinna osas jâtkuvalt avatud arutelule, auto24 hinna lasin 2700 peale.
Video ka:
https://www.upload.ee/files/10465802/25 ... 8.MOV.html
Hinna osas jâtkuvalt avatud arutelule, auto24 hinna lasin 2700 peale.
Kogenud Aeronaut.
Tänud!
Läksid ka eksentrikuteta, koopääred on rahul - vastu ei käi. Esisillas muidugi rattaid põhja enam keerata ei saa, logarisse hakkab käima.
Positiivne on see, et vähemalt ei pea enam parkides âärekivi nii hullult jälgima, 17” oleks 98% stange äärekivi otsas oma lõpu leidnud, isegi osade lamavate politseinikega tuli trajektoori valida.
Kogenud Aeronaut.
Vahepeal osalesime Motoshowl ja peale seda auto pigem seisnud kui sõidus olnud, ootab uut omanikku
Täna vahetasin 17” alla tagasi, seda nii sõidumugavuse kui ka talve valguses, parem lamellidega praegu juba liigelda.
Huvitaval kombel oli vibra ka oluliset vähem tunda kiirendusel - vahetasin esimesed ja tagumised veljed omavahel ringi.
Viljariga kerge kerehoolitsus pesu nâol ka enne.
Täna vahetasin 17” alla tagasi, seda nii sõidumugavuse kui ka talve valguses, parem lamellidega praegu juba liigelda.
Huvitaval kombel oli vibra ka oluliset vähem tunda kiirendusel - vahetasin esimesed ja tagumised veljed omavahel ringi.
Viljariga kerge kerehoolitsus pesu nâol ka enne.
Kogenud Aeronaut.
Kuigi peal olev aku tundub visuaalselt uus, siis peale paaripâevast seismist ja miinuskraade öösel, enam autot käima ei vedanud, peale läks üks kasutatud kuid igati end hästi üleval pidanud 75ah aku ja sai see mure lahendatud. Alguses tahtsin panna 100ah aga see ei mahtunud mõõtudelt ja kuskilt on ka nagu meeles, et bensukatele pigem ei soovitata Saabi puhul nii võimast.
Kogenud Aeronaut.