2. leht 3-st

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: N Juun 20, 2019 19:42
Postitas 9-5LPT
Auto käes, mulle meeldib :headbang:

Pilt

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: T Juul 02, 2019 9:06
Postitas 9-5LPT
Tundub, et süüteluku põhi tahab puhastamist saada, vahepeal ei jõua vool sigaretisüütajasse ja ka suunatuled ei toimi.

Mingi hetk käisime klõpsimas VVS-i ja Cabricuga.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: R Juul 05, 2019 19:10
Postitas hard0
Juba müügis?

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: R Juul 05, 2019 20:40
Postitas 9-5LPT
hard0 kirjutas:
R Juul 05, 2019 19:10
Juba müügis?
Kuni üks teine huvitav sõiduk pakkuda on, siis on tõesti, aga selle hinnaga ta ilmselt ära ei lähe ja ei olegi otsene eesmärk temast kiirelt loobuda.

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: K Juul 17, 2019 11:11
Postitas 9-5LPT
Eile sain boosti probleemile jälile, throttlebody küljest oli üks vaakumvolla lahti - see külge ühendatud ja ühele kõrvalisele maanteele proovima, kriips ilmselgelt kõrvuni kuniks..3da ja neljandaga pisut pöörded üles viskas kiirendusel ja seejärel tagasi nö tavaasendisse vajus tahhomeeter, selge siis - sidur libiseb, esmaspäevaks panin aja vahetuseks kirja, lasen ühe jutiga veovõlli ka ära vahetada ja loodan, et sellega saab vibratsiooni mure lahendatud ning Saab täielikult nautida selle autoga sõitmist. Isegi libiseva siduriga, kuradi vingelt rebib edasi! :headbang:

Kas oleks aeg suurema velje poole piiluda, hetkel 17"? Turgu vaadates, ega midagi sellist silma pole jäänud, mis kohe ostma kutsuks..

Pilt

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: E Juul 22, 2019 19:26
Postitas 9-5LPT
Tänasega vahetatud sidur+korv ja kasti õli ja parem veovõll. Vibra osas siiski päris kadunud pole aga oluliselt parem on küll, peab seda edasi lahkama.

Vahepeal mudisin välimust endale meeldivamaks (saab lihtsa vaevaga tagasi tavaliseks teha), lisaks said läheneva sügise valguses lisatulede kandurid paigaldatud, mingi aeg tuleb mingid tummisemad ledid ka ette panna.

Pilt

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: K Juul 31, 2019 10:31
Postitas 9-5LPT
Eelmise nädala lõpul sai ette võetud Muhu- ja Saaremaa külastus, auto pidas ennast 1124km vältel viisakalt üleval ja pakkus Saaremaa kurvilistel teedel ohtralt sõidurõõmu. Täna plaanis minna üle vaatama raudsepa 9-3de lammutus ja endale mõningaid detaile sealt hankida.

Ettevalmistused tripiks..
Pilt

Kuskil Muhumaa sügavustes, Üügu pangal.
Pilt
Pilt

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: K Juul 31, 2019 10:49
Postitas vvs
Selliseid pikemaid trippe on Saabiga ikka üliäge ette võtte :cool:

Oled seal oma lennukis ja naudid igat hetke mida ta Sulle pakub, olgu see siis rahulik kulgemine või emotsioone pakkuvad möödasõidud :drive:

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: R Aug 16, 2019 8:28
Postitas 9-5LPT
Käisime Eesti Saabiklubi suvepäevadel, kultuuriprogrammist osa ei võtnud, küll aga sellele järgnenud mitteametlikust osast.
Pilt

Pilt

Vahetasin udukates pirnid LED-ide vastu, nö pâevasõidu tuled siis, enne seda käis stange küljest ära ja korrastasin tulede füüsilist paiknemist (hetkel näitavad rohkem maha kui peaksid, enne näitasid kuskile kõrgustesse tänu katkistele kinnitustele)

Pilt

Mingi selline porno seal oli enne:

Pilt

Pilt

Pilt

Peale seda sai värskendust turbo ja cooleri vaheline lõdvik (asendasin silikooniga, hydroscandist soodukaga kokku ca 50.- - esinduse hind 120.-), testida ei saanud kuna läks koheselt ka tiivaäärte korrastamisele.

Pilt

Auto on ka jätkuvalt müügis, kuulutust auto24-s pole. Ledid ja muud isikupärastamised saan tagasi panna nii, nagu tehasest tuli :facts:

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: R Aug 30, 2019 11:01
Postitas 9-5LPT

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: R Aug 30, 2019 12:13
Postitas praktikant
millised LED pirnid istuvad sinna udukasse?

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: R Aug 30, 2019 12:53
Postitas 9-5LPT
praktikant kirjutas:
R Aug 30, 2019 12:13
millised LED pirnid istuvad sinna udukasse?
H1 ilma kaablita, kui jebida tahad siis tegin mitmest ledist kokku ühe (keeratav kinnitus ühelt ja pirn teine (h8 ja h1 combo), hea see ei saanud ja endale ei hakanud ikkagi meeldima ka ja panin ajastukohased halogeenid tagasi :).

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: P Sept 08, 2019 14:01
Postitas 9-5LPT
Vahepeal vahetatud üks karterituulutuse voolik, hakkas va raip vanadusest õli lekitama summuti peale, 20.- kohalikku raha vaesem.
Müügi osas on kolm inimest kahe kuu jooksul autot vaatamas käinud, kõik varasemad saabiinimesed aga kaubaks pole läinud (ühe sakslasega läbirääkimised veel käivad).
Võib ka omapoolse hinnapakkumise teha.

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: T Sept 10, 2019 21:26
Postitas 9-5LPT
Täna käisin elus esimest korda dünos, arvasin et keerulisem kogu see protsess, aga siuh-säuh ja tehtud ta oligi. Tõmme 3korda 4da käiguga ja korra ka 3daga, numbriliselt olulist erinevust ei tulnud (3kw) kuigi endale on alati tundunud, et kolmas käik on vähe parema tõmbega näiteks möödasõidul..samas sealt km/h kus peale 3da veel neljanda tõmbaks, oleks garanteeritud sõit arestimajja. Igatahes tulemuseks 146kw rattast, nende hinnangul kuskil 162kw mootorist - oleks võinud rohkem olla, kui õhu temp oleks jahedam olnud ja kliima väljas oleks olnud - palju olekseid, nii ta oli seekord. Paar pilti ka Vvsi kaamera läbi:

Pilt

Pilt

Pilt

Video ka:

https://www.upload.ee/files/10465802/25 ... 8.MOV.html

Hinna osas jâtkuvalt avatud arutelule, auto24 hinna lasin 2700 peale.

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: K Sept 18, 2019 16:54
Postitas 9-5LPT
Muud midagi, aga eilne Tartu-Tallinn (laululava taha)-Tartu otsa kompuutri keskmine Aerotades tuli 6,8l/100le :head:

Võid pakkuda ka vahetust.

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: K Sept 25, 2019 22:51
Postitas 9-5LPT
Kerge veljeporr ka kolmapäeva õhtusse..vvs-ilt prooviks võetud 19” ja täitsa tüüne näeb välja. :headbang:

Pilt

Pilt

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: N Sept 26, 2019 0:04
Postitas heff
See näeb küll päris õudne välja. Enne olid 17 või 18?

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: N Sept 26, 2019 0:12
Postitas Marko647
Need sobiksid mu oma alla paremini ;)

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: N Sept 26, 2019 7:48
Postitas 9-5LPT
heff kirjutas:
N Sept 26, 2019 0:04
See näeb küll päris õudne välja. Enne olid 17 või 18?
17" olid enne, need prooviks ja motoshow ajaks :)

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: N Sept 26, 2019 7:54
Postitas 9-5LPT
Marko647 kirjutas:
N Sept 26, 2019 0:12
Need sobiksid mu oma alla paremini ;)
Tead ju kellelt neid osta saad ;)

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: N Sept 26, 2019 10:21
Postitas vvs
Väga kena :cool:

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: N Sept 26, 2019 12:27
Postitas Ainar
Väga ilusad, kas 5x112 läheb eksentrikutega ainult alla, mis koopaääred asjast arvavad?

Terv, Ainar

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT, MÜÜA

Postitatud: N Sept 26, 2019 13:14
Postitas 9-5LPT
Ainar kirjutas:
N Sept 26, 2019 12:27
Väga ilusad, kas 5x112 läheb eksentrikutega ainult alla, mis koopaääred asjast arvavad?

Terv, Ainar
Tänud!
Läksid ka eksentrikuteta, koopääred on rahul - vastu ei käi. Esisillas muidugi rattaid põhja enam keerata ei saa, logarisse hakkab käima.
Positiivne on see, et vähemalt ei pea enam parkides âärekivi nii hullult jälgima, 17” oleks 98% stange äärekivi otsas oma lõpu leidnud, isegi osade lamavate politseinikega tuli trajektoori valida.

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: L Okt 05, 2019 15:53
Postitas 9-5LPT
Vahepeal osalesime Motoshowl ja peale seda auto pigem seisnud kui sõidus olnud, ootab uut omanikku :)

Pilt


Täna vahetasin 17” alla tagasi, seda nii sõidumugavuse kui ka talve valguses, parem lamellidega praegu juba liigelda.

Huvitaval kombel oli vibra ka oluliset vähem tunda kiirendusel - vahetasin esimesed ja tagumised veljed omavahel ringi.


Viljariga kerge kerehoolitsus pesu nâol ka enne.

Pilt

Re: Saab 9-3 Aero, 2001, 9-5LPT

Postitatud: N Okt 10, 2019 12:41
Postitas 9-5LPT
Kuigi peal olev aku tundub visuaalselt uus, siis peale paaripâevast seismist ja miinuskraade öösel, enam autot käima ei vedanud, peale läks üks kasutatud kuid igati end hästi üleval pidanud 75ah aku ja sai see mure lahendatud. Alguses tahtsin panna 100ah aga see ei mahtunud mõõtudelt ja kuskilt on ka nagu meeles, et bensukatele pigem ei soovitata Saabi puhul nii võimast.

Pilt