Kevadel sai siis soetatud imelises seisukorras cabrio. Kuna hind oli mõistlik ja kerel roostet ei ole, siis sai papsiga (saabihaigus liigub loomulikult geenidega, endal ei ole veel juhilube ega ressursse et sellist sõidukit soetada ) otsustatud, et see auto korralikult hoides väärtust ei kaota (ja heal hetkel müües võiks pigem juurde teenida) ja väga kahetsema seda ostu ei peaks, ometi SAAB ju ka sõidust teatud emotsiooni, mis väärtust (vähemalt enda jaoks) ainult tõstavad.
Kuna eelmine omanik pidi paraku autot ka talvel kasutama, sai esimese asjana tehtud põhjalik pesu põhja alt, paneelide pealt ja vahelt, et Eesti teede sool maha saada ja auto kevadet ootama jätta. Seni, kuni auto veel garaažis puhtaid teid ootas sai vahetatud mootori-antenni antenniosa. E-bayst leidsin detaili, õhtupoolikuga sai paigaldatud ja töötab laitmatult.
Kevade saabudes jõudis auto ka teedele .
Mõni päev tagasi otsustasin tegeleda vasaku tulepesuriga, mis tõrgub (sai ka eraldi teema tehtud, loodan selle lähiajal käima saada). Sellega koos sai lahti võetud ka esivõre, kus oli veel jälgi mustast värvist, mis seda võre mingil hetkel katnud oli. Eemaldasin viimased jäljed sellest, hiljem lakkisin veel metallosa üle ja värvisin ka SAAB-kirja uue halli värviga üle (natuke kahetsen, et lakiga kallale läksin, kuid näeb siiski mõistlik välja).
Probleemideks hetkel jäävad veel:
- tulepesur loomulikult. --- Tehtud
- tulelüliti, mis paremale keerates natukene kaasa liigub. Varasemalt oli kellelgi pandud tükike plastikut seda hoidma, mis aga paigast ära liikus ja lüliti jälle liikuma lasi. Sellele ei ole jõudnud veel keskenduda, ei tohiks samuti olla väga suur probleem ja peaks saama korda.
- kõrvalistuja istme seljatugi, mis üles-alla ei liigu. Selles istmes leidub ka air-bag, mistõttu ei taha teda väga torkida, kuid olen välistanud lüliti ja toitevoolu (muud funktsioonid ju ometi töötavad). Kui kellelgi on ideid, milles võib probleem olla või kust võiks probleemi otsida, on need kindlasti oodatud. --- Tehtud