Saab 9-3 2.0t 154kw Annyversary Hirsch performance cabrio TeetAndreas

Vasta
Kasutaja avatar
TeetAndreas
Postitusi: 13
Liitunud: T Jaan 17, 2017 21:07
Asukoht: Toila/Tallinn
Auto: 99' 9-5 Griffin, 93' 900 Klassik, 02' 9-3 Cabrio

#1

L Juul 06, 2019 0:42

Kaua foorumis kajastamata auto leidis oma tee siia tagasi. Kõik varasem, mis selle autoga Eestis tehtud on näha SIIT.

Kevadel sai siis soetatud imelises seisukorras cabrio. Kuna hind oli mõistlik ja kerel roostet ei ole, siis sai papsiga (saabihaigus liigub loomulikult geenidega, endal ei ole veel juhilube ega ressursse et sellist sõidukit soetada :P ) otsustatud, et see auto korralikult hoides väärtust ei kaota (ja heal hetkel müües võiks pigem juurde teenida) ja väga kahetsema seda ostu ei peaks, ometi SAAB ju ka sõidust teatud emotsiooni, mis väärtust (vähemalt enda jaoks) ainult tõstavad.

Kuna eelmine omanik pidi paraku autot ka talvel kasutama, sai esimese asjana tehtud põhjalik pesu põhja alt, paneelide pealt ja vahelt, et Eesti teede sool maha saada ja auto kevadet ootama jätta. Seni, kuni auto veel garaažis puhtaid teid ootas sai vahetatud mootori-antenni antenniosa. E-bayst leidsin detaili, õhtupoolikuga sai paigaldatud ja töötab laitmatult.

Kevade saabudes jõudis auto ka teedele :drive: .

Mõni päev tagasi otsustasin tegeleda vasaku tulepesuriga, mis tõrgub (sai ka eraldi teema tehtud, loodan selle lähiajal käima saada). Sellega koos sai lahti võetud ka esivõre, kus oli veel jälgi mustast värvist, mis seda võre mingil hetkel katnud oli. Eemaldasin viimased jäljed sellest, hiljem lakkisin veel metallosa üle ja värvisin ka SAAB-kirja uue halli värviga üle (natuke kahetsen, et lakiga kallale läksin, kuid näeb siiski mõistlik välja).
Probleemideks hetkel jäävad veel:
  • tulepesur loomulikult. --- Tehtud :drive:
  • tulelüliti, mis paremale keerates natukene kaasa liigub. Varasemalt oli kellelgi pandud tükike plastikut seda hoidma, mis aga paigast ära liikus ja lüliti jälle liikuma lasi. Sellele ei ole jõudnud veel keskenduda, ei tohiks samuti olla väga suur probleem ja peaks saama korda.
  • kõrvalistuja istme seljatugi, mis üles-alla ei liigu. Selles istmes leidub ka air-bag, mistõttu ei taha teda väga torkida, kuid olen välistanud lüliti ja toitevoolu (muud funktsioonid ju ometi töötavad). Kui kellelgi on ideid, milles võib probleem olla või kust võiks probleemi otsida, on need kindlasti oodatud. --- Tehtud :head:
Hetkel on plaanis nokitseda/soetada BlueSAAB (oskab keegi ehk mingit foorumiteemat viidata? :) ) element, alternatiivideks muidu ainult FM-saatja või raadiost reklaamide kuulamine.
Viimati muutis TeetAndreas, K Juul 31, 2019 2:40, muudetud 1 kord kokku.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3181
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#2

L Juul 06, 2019 7:55

Muretut lendu!
Selline teema oli kunagi: viewtopic.php?f=16&t=23777&p=245807&hil ... AB#p245807
Kasutaja avatar
TeetAndreas
Postitusi: 13
Liitunud: T Jaan 17, 2017 21:07
Asukoht: Toila/Tallinn
Auto: 99' 9-5 Griffin, 93' 900 Klassik, 02' 9-3 Cabrio

#3

K Juul 31, 2019 2:46

Sai tehtud lõpuks nii tulepesur kui kõrvalistuja iste.
Tulepesurist kokkuvõte teemas, kus selle kohta abi küsisin :) - Lühidalt oli termokaitsmes probleem. Praegu sai asendatud metallitükiga, kuna talvel ei sõida selle autoga ja ei ole karta kinnijäätumist. Kui tekib uus kaitse ja aega, tuleb ära vahetada.
Istmel oli vaid pistik lahti :) Sai iste välja võetud, vaadatud, uuritud. WIS-tarkvaraga konsulteeritud. Teist korda juhtmete järge ajades leidsin lahtise pistiku. Tundus, et isolatsioon oli nipuka taha kinni jäänud (natuke järgi aidata siis sai juhe täitsa lõdvaks), juhtme pinge alla pannud ja siis vibratsiooniga ehk (?), muud seletust ei oska leida, miks see pistik lahti võis olla. Juhtmed kokku tagasi, iste autosse ja toimib nagu uus :).
Vasta