Saab 900 NG 110kW atm Rooliloks
Postitatud: K Veebr 19, 2020 13:57
Tere Saabirahvas!
Avan uue teema, et jagada foorumlastega seda projekti, mille ette võtsin. Ostsin omale jälle Saabi.
Iseenesest pole selles midagi uut, antud isend on mul juba kolmas lennuk, kuid varem pole sellest siia kirjutanud.
Taustaks niipalju, et tarvis oli soetada automaatkastiga sõiduk. Kuna elukaaslasel atm load, siis hea kui peres mõlemad autod vahetavad käike ise. Eelnevalt pole Saabidel kasutatavate atm kastidega kokkupuuteid olnud ning arvamusi sellest seinast seina, kuid elu ongi riske täis.
Teisalt oli tarvis saada võimalikult hea hinna ja tehnilise seisukorra suhe. Kuna projekti on sisse kirjutatud ka LPG paigaldus, siis otsisin isendit, mida poleks kahju ümber ehitada.
Väljavalituks osutus Saab 900NG 110kW vabalthingav 1994 väljalase. Seisukord on masinal pigem nukker, kuid põhiasjad toimivad - mootori kett vaikne, kast töötab siidi, kehtiv ÜV ja hind pigem sümboolne. Üks omanik Eestis, avariivaba kere, esiklaas terve ja katuseluuk töötab. Sõidab, keerab , pidurdab. Sellest piisas.
Lisadest autol:
Rohkete päikesekahjustustega hele nahksisu,
mittetoimiv blaupuknkti kassetikas sügavatest 80ndatest,
kesklukk mis käib võtmest ja vahel lukustab ka teist esiust,
süütelukk - puudub, ainult põhi alles.
Pragulised ja vibreerivad talverattad,
läbiv rooste pagasis parempoolse amordikannu taga - loobib normaalselt soppa sisse.
Esimesed kettad vbibreerivad kergelt pidurdades, tagumised klotsid veidra mõõduga, üks koliseb.
Tagumised piduritorud läbi,
käsipiduritrossid läbi
Kütusehais toas ja õues kui paak kõrini täis lükata,
parempoolne küljepeegli klaas puudu
Tagumised peatoed puudu,
õlileke klapikambri kaane vahelt
Genekarihm väga praguline.
Vanaisa valuveljed.
Rohked Hammerite värviparandused
Salongi ventilaatori juhtnupud puruks keeratud
Ripplagi
Muidu heas korras
Iga terve mõistusega inimene kõnniks eemale, kuid minu patoloogia ei lase....peab väljakutse vastu võtma
Proovin hoida teemat pinnal ja huvilisi kursis - vaatab kuhu see rada viib
Pilte ka:
Avan uue teema, et jagada foorumlastega seda projekti, mille ette võtsin. Ostsin omale jälle Saabi.
Iseenesest pole selles midagi uut, antud isend on mul juba kolmas lennuk, kuid varem pole sellest siia kirjutanud.
Taustaks niipalju, et tarvis oli soetada automaatkastiga sõiduk. Kuna elukaaslasel atm load, siis hea kui peres mõlemad autod vahetavad käike ise. Eelnevalt pole Saabidel kasutatavate atm kastidega kokkupuuteid olnud ning arvamusi sellest seinast seina, kuid elu ongi riske täis.
Teisalt oli tarvis saada võimalikult hea hinna ja tehnilise seisukorra suhe. Kuna projekti on sisse kirjutatud ka LPG paigaldus, siis otsisin isendit, mida poleks kahju ümber ehitada.
Väljavalituks osutus Saab 900NG 110kW vabalthingav 1994 väljalase. Seisukord on masinal pigem nukker, kuid põhiasjad toimivad - mootori kett vaikne, kast töötab siidi, kehtiv ÜV ja hind pigem sümboolne. Üks omanik Eestis, avariivaba kere, esiklaas terve ja katuseluuk töötab. Sõidab, keerab , pidurdab. Sellest piisas.
Lisadest autol:
Rohkete päikesekahjustustega hele nahksisu,
mittetoimiv blaupuknkti kassetikas sügavatest 80ndatest,
kesklukk mis käib võtmest ja vahel lukustab ka teist esiust,
süütelukk - puudub, ainult põhi alles.
Pragulised ja vibreerivad talverattad,
läbiv rooste pagasis parempoolse amordikannu taga - loobib normaalselt soppa sisse.
Esimesed kettad vbibreerivad kergelt pidurdades, tagumised klotsid veidra mõõduga, üks koliseb.
Tagumised piduritorud läbi,
käsipiduritrossid läbi
Kütusehais toas ja õues kui paak kõrini täis lükata,
parempoolne küljepeegli klaas puudu
Tagumised peatoed puudu,
õlileke klapikambri kaane vahelt
Genekarihm väga praguline.
Vanaisa valuveljed.
Rohked Hammerite värviparandused
Salongi ventilaatori juhtnupud puruks keeratud
Ripplagi
Muidu heas korras
Iga terve mõistusega inimene kõnniks eemale, kuid minu patoloogia ei lase....peab väljakutse vastu võtma
Proovin hoida teemat pinnal ja huvilisi kursis - vaatab kuhu see rada viib
Pilte ka: