SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
TO Tan:
Ah sina oledki see, kes teisel korrusel seinu värvib? :)
Terrassil peab grillima küll! Niipea kui ilmad ilusaks ära lähevad :drink:
TO jupats:
Tänud ilusate sõnade ja soovide eest, kuid "rariteedi" kohapealt - käi tihedamalt Tartus, meil siin iga kolmas 9-3 "kupee!" ;)
Ah sina oledki see, kes teisel korrusel seinu värvib? :)
Terrassil peab grillima küll! Niipea kui ilmad ilusaks ära lähevad :drink:
TO jupats:
Tänud ilusate sõnade ja soovide eest, kuid "rariteedi" kohapealt - käi tihedamalt Tartus, meil siin iga kolmas 9-3 "kupee!" ;)
Jätkan uuendamist...hiljem endal hea ja mugav meenutada.
Eile sai Viki abiga ära vahetatud kõik pidurikettad, tagumised piduriklotsid ja seisupiduriklotsid.
Tulevikutööd:
vahetada eesmised amorditugilaagrid,
saada lahti pisikesest õlilekkest (otsakaane vahelt),
saada lahti pisikesest jahutusvedeliku lekkest (veepumbas),
vahetada välja stabilisaatoripuksid, mis kipuvad ära külmuma,
aasta teisel poolel vaadata ka uut akut, kui mitte varem.
:drive:
Eile sai Viki abiga ära vahetatud kõik pidurikettad, tagumised piduriklotsid ja seisupiduriklotsid.
Tulevikutööd:
vahetada eesmised amorditugilaagrid,
saada lahti pisikesest õlilekkest (otsakaane vahelt),
saada lahti pisikesest jahutusvedeliku lekkest (veepumbas),
vahetada välja stabilisaatoripuksid, mis kipuvad ära külmuma,
aasta teisel poolel vaadata ka uut akut, kui mitte varem.
:drive:
No nii. Nagu uuesti sündinud. Uued ketid ja kogu sinna juurdekäiv kraam. Tühikäigul mootorimüra salongi ei kostu. Sick!
Üks suur :notworthy: Vikile!
Nüüd kui vaid kellelgi oleks käigukasti mulle pakkuda, siis oleks see vast pidu!
Üks suur :notworthy: Vikile!
Nüüd kui vaid kellelgi oleks käigukasti mulle pakkuda, siis oleks see vast pidu!
Sümptomid on nagu paljudel. Tagumine käik läheb raginaga sisse ning mõnikord peab esimest sisse väänama. Sidur paistab korras olevat. Niiet kõige tõenäolisem on viga kastis. Peaks mõne käigukastispetsi juurde näitama viima, kuid krt, ei tunne ühtegi.
kas mardil liiga kiire et sind aidata ei saa.....ragin on minu omal ka kohati aga olen seda täheldanud ainutl siis kui õde roolis kui ise olen kohapeal teda kontrollinud või sõitnud siis on asi ok olnud...aga väikest regulli mullgi vaja
vabandust ot pärats ja risustamise pärats
vabandust ot pärats ja risustamise pärats
Algselt postitas: roomlane
Kulissi regulli oled ilmselt juba proovinud...
Vist on viga siis kulunud tagumise käigu hammakas. Minu autol tegeles selle probleemiga Patka nimeline mees Vahi autoaia taga olevast garaazist. Ainult 3 nädalat pidin vist talle pinda käima, et ära teeks
Ei ole selle veaga veel üldse tegelenud. Ei ole midagi regullinud ega näppinud.
Ei julge suvalisele anda ning arvet tahaksin kah.
Algselt postitas: snowguy
kas mardil liiga kiire et sind aidata ei saa.....ragin on minu omal ka kohati aga olen seda täheldanud ainutl siis kui õde roolis kui ise olen kohapeal teda kontrollinud või sõitnud siis on asi ok olnud...aga väikest regulli mullgi vaja
vabandust ot pärats ja risustamise pärats
Mardil on ülikiire ja ülilaiskushoog peal. Ning ta ei saa mulle arvet genereerida. Samas lasen tal vast pilgu peale visata. Ehk saab konkreetselt teada, milles jama.
Ning ära vabanda. Mina ei pahanda
Ohh neid SAABe küll! :)
Oleme usinalt sõidupäevikut (maanteesõidud + tankimised) pidanud. Üle pika aja võtsin julguse kokku ning tegin mõned arvutused. Tulemus:
Alates 01.01.07 kuni 07.08.07 on auto läbinud 20357km, millest 82,82% maanteesõitu ja 17,18% linnasõitu. Selle perioodi jooksul on kütust paaki valatud 1917,29 liitrit.
Keskmine kütusekulu: 9,42 liitrit saja kilomeetri kohta.
Polegi niiiii hull. :drive:
Alates 01.01.07 kuni 07.08.07 on auto läbinud 20357km, millest 82,82% maanteesõitu ja 17,18% linnasõitu. Selle perioodi jooksul on kütust paaki valatud 1917,29 liitrit.
Keskmine kütusekulu: 9,42 liitrit saja kilomeetri kohta.
Polegi niiiii hull. :drive:
Algselt postitas: kolhoos
Huvitav oleks teada palju sul selle 20357km jookusul on tulnud masina remonti investeerida? mis kokku km hinnaks tuleb
Seda ma ei julge välja arvutada. Jäid ju sellesse aega paljud planeeritud suuremad tööd. Niiet sõidan veel aastakese ning siis arvutan välja. :)
Oh seda taasavastamisrõõmu. Leidsin teema üles.
Viimasest postitusest on möödunud päris hulk aega, kuid midagi erilist lisada ei olegi. Palju mõnusaid kilomeetreid ja üks korraline hooldus sügisel, Troostis.
Ahjaa, kas keegi oskab soovitada klaasivahetustöökoda Tartu kandis? Tahaksin tuuleklaasi vahetada, vastu päikest sõites ei näe kohati enam üldse läbi :(
Muidu on SAAB ikka üks imetore auto. :)
Viimasest postitusest on möödunud päris hulk aega, kuid midagi erilist lisada ei olegi. Palju mõnusaid kilomeetreid ja üks korraline hooldus sügisel, Troostis.
Ahjaa, kas keegi oskab soovitada klaasivahetustöökoda Tartu kandis? Tahaksin tuuleklaasi vahetada, vastu päikest sõites ei näe kohati enam üldse läbi :(
Muidu on SAAB ikka üks imetore auto. :)
Algselt postitas: binleo
Ahjaa, kas keegi oskab soovitada klaasivahetustöökoda Tartu kandis? Tahaksin tuuleklaasi vahetada, vastu päikest sõites ei näe kohati enam üldse läbi :(
Muidu on SAAB ikka üks imetore auto.
Oskan soovitada küll Autover Autoklaas
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Tegin täna eelmise aasta numbritega matemaatilisi tehteid mille tulemusel selgusid järgnevad andmed:
1. SAABi aasta jooksul läbitud kilomeetrite arv: 27197
2. aasta keskmine bensiini kulu: 9,54 L/100km.
Ühest küljest on kütuse kulu suhteliselt suur, teisest jällegi mitte.
Muid kulutusi oli veelgi, kuid kõik jäi mõistlikkuse piiridesse. Ainus plaaniväline kulutus oli DI kassett, mis väljavahetamist vajas. Muidu korraline hooldus, paar uusi rehve - ja ongi kõik. :drive:
1. SAABi aasta jooksul läbitud kilomeetrite arv: 27197
2. aasta keskmine bensiini kulu: 9,54 L/100km.
Ühest küljest on kütuse kulu suhteliselt suur, teisest jällegi mitte.
Muid kulutusi oli veelgi, kuid kõik jäi mõistlikkuse piiridesse. Ainus plaaniväline kulutus oli DI kassett, mis väljavahetamist vajas. Muidu korraline hooldus, paar uusi rehve - ja ongi kõik. :drive:
Käisin Troosti poiste juures. Pilte tegin http://nagi.ee/photos/binleo/sets/152467/
Peale korralise hoolduse sai Saabik uue roolivarda ning värske pidurivedeliku. Nii mõnna-nii mõnna!
Ega kellelgi sellist kivikaitse liistukest rattakoopal, nagu alumisel pildil näha, vedelemas ei ole? Musta värvi vasakpoolset. Kallis ämm suutis ära kaotada. :)
Peale korralise hoolduse sai Saabik uue roolivarda ning värske pidurivedeliku. Nii mõnna-nii mõnna!
Ega kellelgi sellist kivikaitse liistukest rattakoopal, nagu alumisel pildil näha, vedelemas ei ole? Musta värvi vasakpoolset. Kallis ämm suutis ära kaotada. :)
Kuna disla käivitusjamad said lahendatud ja üleüldse võttis ta liiga vähe kütust, siis tuli ta maha müüa. Asemele tahtsin mõistagi taaskord nahksisu ja vurriga kolmeukselist, sest selline peab ju ometi üks Saab olema. Õnneks otsustas binleo just õigel ajal sellisest masinast loobuda ja nüüd ta siis seisabki hoopis minu akna all. Siiani oleme päris hästi läbi saanud ning varsti räägin üht-teist ka tema hingeelust. :)
Binleole rõõmuks - halvemaks pole auto minu käes kindlasti läinud. :)
*koduste vahenditega sai taastatud 90% SIDi pikslitest. Autot ostes oli ~10% nähtav.
*salongi tempandur sai puhastatud ja õlitatud, enam ei tee nii koledat pirinat.
*täna panin uue õhufiltri ja salongiõhufiltri
*ühel ilusal päeval vahetati Audaceris:
mootoriõli LM 5W30 (4,5L) – 38,34 eur
õlifilter -7,46 eur
kütusefilter – 14,92 eur
tagumised pidurikettad – 47,5 eur
tagumised piduriklotsid – 17,5 eur
õlirõhuandur – 10,42 eur
PCV klapp – 15,42 eur
vaakumvoolikud – 7,5 eur
süüteküünlad NGK - 14,92 eur
klapikambrikaanetihend – 20 eur
O-rõngas – 3,46 eur
Järgmisena pidavat throttlebody minema. :(
Meeldib see, et sinist suitsu veel polegi hommikuti näinud. Maantee küttekulu 6,5L/100km teeb ka rõõmu.
Kui kevadel mootoril ja turbol veel eluvaim sees, võiks stage1 peale mõelda. :)
edit: mõni mode võiks pealkirja õige kasutajanime panna. :nono: Ö pole Õ.
*koduste vahenditega sai taastatud 90% SIDi pikslitest. Autot ostes oli ~10% nähtav.
*salongi tempandur sai puhastatud ja õlitatud, enam ei tee nii koledat pirinat.
*täna panin uue õhufiltri ja salongiõhufiltri
*ühel ilusal päeval vahetati Audaceris:
mootoriõli LM 5W30 (4,5L) – 38,34 eur
õlifilter -7,46 eur
kütusefilter – 14,92 eur
tagumised pidurikettad – 47,5 eur
tagumised piduriklotsid – 17,5 eur
õlirõhuandur – 10,42 eur
PCV klapp – 15,42 eur
vaakumvoolikud – 7,5 eur
süüteküünlad NGK - 14,92 eur
klapikambrikaanetihend – 20 eur
O-rõngas – 3,46 eur
Järgmisena pidavat throttlebody minema. :(
Meeldib see, et sinist suitsu veel polegi hommikuti näinud. Maantee küttekulu 6,5L/100km teeb ka rõõmu.
Kui kevadel mootoril ja turbol veel eluvaim sees, võiks stage1 peale mõelda. :)
edit: mõni mode võiks pealkirja õige kasutajanime panna. :nono: Ö pole Õ.
[Kirjutab binleo teine pool!]
Rõõm kuulda, et Saabiku käsi hästi käib!:) Tundub, et lisaks heale käekäigule on sattunud ka headesse kätesse.
Lisan omalt poolt veel, et peale hea kütuse, õli ja hoolitsevate käte vajab Saabik aeg-ajalt ka paari hella sõna ja armatuurlaua silitust. Ausõna, mõjub!
Rõõm kuulda, et Saabiku käsi hästi käib!:) Tundub, et lisaks heale käekäigule on sattunud ka headesse kätesse.
Lisan omalt poolt veel, et peale hea kütuse, õli ja hoolitsevate käte vajab Saabik aeg-ajalt ka paari hella sõna ja armatuurlaua silitust. Ausõna, mõjub!