SAAB 9-3 Coupe 110kw, 2000, obsidian (ex.Binleo, ex.Tõh)
Märkamatult on aastaarv vahetunud ning jaanuargi pea läbi. Mina ikka venitan ning ootan sobivat hetke auto pildistamiseks.
Võtsin nüüd julguse kokku ning tegin teema ära.
Saabik mul siis 2.0t, kuid eriliseks teeb ta uste vähesus. "Kupee" tänu millele siis registreerimisel tüüpkoodiga probleeme oli. (Pikemalt oli sellest ja üleüldse autoostust juttu siin teemas.)
Pilte, mida jagada julgeks, pole ma veel teinud, nii et ainus millega empiirilist uudishimu rahuldada saan on kunagine müügikuulutus (EDIT: võtsin lingi ära). :red: Luban, et jagan pilte ASAP.
Olen siis autoomanik (see 9-3 on üleüldse minu jaoks esimene auto, mille ise ostnud olen) juba pea kaks kuud olnud. Läbinud sellega tuhandeid kilomeetreid (käin tihti Läti ja Leedu vahet) ning investeeringuga igatepidi rahul. Kui tavahooldus välja jätta, siis olen vahetanud ainult järgnevaid asju:
1. õlirõhuandurit, mis õli otse katalüsaatorile lekitas;
2. karterituulutuslõdviku, mis ostes juba täitsa ribadeks oli;
3. roolivõimuvedeliku;
4. piduriõli;
5. jahutusvedeliku;
6. SID sai kah korda.
Ainsad suuremad väljaminekud olid talverehvide soetus ning signalisatsiooni paigaldus.
Pean detailset sõidu- ja hoolduspäevikut, mille järgi väga hea kütusekulu arvutada. Hämmastavad numbrid:
maanteel: 7,2 L/100km
linnas: tsirka 10
Ostes kartsin palju suuremaid numbreid nägema hakata.
Ainus, mida parandada annaks on vähendada mürataset. Eks ma pean vaikselt plaani ning alustan lähiajal pigitamistöödega ja helisüsteemi ümberehitusega.
Ühesõnaga olen ostuga igati rahul ning auto on ikka väga heas korras.
Tundemärgid:
must kupee, saabnet.ee numbrialused, deliiriumis autojuht.
Edu kõigile!
EDIT: Mida üldiselt arvatakse, kas Itaaliast saabunud autole oleks mõtekas korrosioonitõrjet teha või SAAB ei tee vahet, mis riigile toodetud?
Võtsin nüüd julguse kokku ning tegin teema ära.
Saabik mul siis 2.0t, kuid eriliseks teeb ta uste vähesus. "Kupee" tänu millele siis registreerimisel tüüpkoodiga probleeme oli. (Pikemalt oli sellest ja üleüldse autoostust juttu siin teemas.)
Pilte, mida jagada julgeks, pole ma veel teinud, nii et ainus millega empiirilist uudishimu rahuldada saan on kunagine müügikuulutus (EDIT: võtsin lingi ära). :red: Luban, et jagan pilte ASAP.
Olen siis autoomanik (see 9-3 on üleüldse minu jaoks esimene auto, mille ise ostnud olen) juba pea kaks kuud olnud. Läbinud sellega tuhandeid kilomeetreid (käin tihti Läti ja Leedu vahet) ning investeeringuga igatepidi rahul. Kui tavahooldus välja jätta, siis olen vahetanud ainult järgnevaid asju:
1. õlirõhuandurit, mis õli otse katalüsaatorile lekitas;
2. karterituulutuslõdviku, mis ostes juba täitsa ribadeks oli;
3. roolivõimuvedeliku;
4. piduriõli;
5. jahutusvedeliku;
6. SID sai kah korda.
Ainsad suuremad väljaminekud olid talverehvide soetus ning signalisatsiooni paigaldus.
Pean detailset sõidu- ja hoolduspäevikut, mille järgi väga hea kütusekulu arvutada. Hämmastavad numbrid:
maanteel: 7,2 L/100km
linnas: tsirka 10
Ostes kartsin palju suuremaid numbreid nägema hakata.
Ainus, mida parandada annaks on vähendada mürataset. Eks ma pean vaikselt plaani ning alustan lähiajal pigitamistöödega ja helisüsteemi ümberehitusega.
Ühesõnaga olen ostuga igati rahul ning auto on ikka väga heas korras.
Tundemärgid:
must kupee, saabnet.ee numbrialused, deliiriumis autojuht.
Edu kõigile!
EDIT: Mida üldiselt arvatakse, kas Itaaliast saabunud autole oleks mõtekas korrosioonitõrjet teha või SAAB ei tee vahet, mis riigile toodetud?
Niih. Teema on vaikselt ajalukku vajumas, kuigi SAAB ju jätkuvalt sõidab.
Olen nende paari kuuga juba kõvasti üle 10k maha vuranud ning rääkida saan ainult positiivsetest emotsioonidest. :head: (olen avastanud, et SAABiku remontimine/putitamine/hooldamine on pigem rõõmustav tegevus kui masendav)
Nimelt külastasin eelmisel laupäeval Vikit Troostis. Lahke inimene nagu ta on, vahetas meie (minu ja naise, kes juba suutis viriseda, et miks ma foorumis alati "ma" vormi kasutan) SAABikul ära tagumised amordid, paigaldas karterituulutuskiti, vahetas järjekordsel õli ning esmakordselt ka salongifiltri. Sai lahti ka vinguvast teatest SID'l, et "jahutusvedeliku tase madal" - põhjuseks, nagu algselt pakkusin, oli katkine juhe ning sai jälile ka sama vedeliku lekkekohale (veepumbaflants).
Selgus ka tõsiasi, et mootor lekitab õli ning põhjuseks kulunud otsakaas. Panin aja kirja ning paari nädala pärast saan Troostauto Laki osakonna ühiste jõupingutustega lahti nii õlilekkest (ka klapikambrikaanevahelisest), jahutusvedeliku lekkest ning vanadest kettidest. Suur ja kulukas töö - kuid mida vaja, seda vaja!
Pakiruumis vedelevad ka uhiuued ja läikivad Brembo pidurikettad ja käsipiduriklotsid, mis ma loodan sel nädalal alla saada.
Käisin hooldusvahendiga ka nahkistmed üle. Paistavad nüüd puhtamad.
Mõnekümne kilomeetri pärast hakkame 100k pidustusi pidama (odomeeter kruttib end ilusa numbri peale), kuigi see näitaja väga reaalne ei tohiks olla - vähemalt Viki arvates :)
Ohjah. Pikk tekst, kuid ajaloo jaoks vajalik.
Head SAABitamist kõigile!
EDIT: Kunagi talvel sai ka käigukastiõli vahetatud.
Olen nende paari kuuga juba kõvasti üle 10k maha vuranud ning rääkida saan ainult positiivsetest emotsioonidest. :head: (olen avastanud, et SAABiku remontimine/putitamine/hooldamine on pigem rõõmustav tegevus kui masendav)
Nimelt külastasin eelmisel laupäeval Vikit Troostis. Lahke inimene nagu ta on, vahetas meie (minu ja naise, kes juba suutis viriseda, et miks ma foorumis alati "ma" vormi kasutan) SAABikul ära tagumised amordid, paigaldas karterituulutuskiti, vahetas järjekordsel õli ning esmakordselt ka salongifiltri. Sai lahti ka vinguvast teatest SID'l, et "jahutusvedeliku tase madal" - põhjuseks, nagu algselt pakkusin, oli katkine juhe ning sai jälile ka sama vedeliku lekkekohale (veepumbaflants).
Selgus ka tõsiasi, et mootor lekitab õli ning põhjuseks kulunud otsakaas. Panin aja kirja ning paari nädala pärast saan Troostauto Laki osakonna ühiste jõupingutustega lahti nii õlilekkest (ka klapikambrikaanevahelisest), jahutusvedeliku lekkest ning vanadest kettidest. Suur ja kulukas töö - kuid mida vaja, seda vaja!
Pakiruumis vedelevad ka uhiuued ja läikivad Brembo pidurikettad ja käsipiduriklotsid, mis ma loodan sel nädalal alla saada.
Käisin hooldusvahendiga ka nahkistmed üle. Paistavad nüüd puhtamad.
Mõnekümne kilomeetri pärast hakkame 100k pidustusi pidama (odomeeter kruttib end ilusa numbri peale), kuigi see näitaja väga reaalne ei tohiks olla - vähemalt Viki arvates :)
Ohjah. Pikk tekst, kuid ajaloo jaoks vajalik.
Head SAABitamist kõigile!
EDIT: Kunagi talvel sai ka käigukastiõli vahetatud.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
seda on küll väga tore kuulda, sest mul nagu samad jamad esimesega ja kolmas käib väikse krõksuga. Loodan lihtsalt läbi saada ja teen selle vedelikuvahetuse ära . sry for OT
Sent from my Monte Carlo using B236
Näen tööpäeviti vist seda passaazi parklas alati aknast vaatan näed jälle saab ja saabneti alustega :D
Kena auto.
Kena auto.
Käin seal üsna tihit jah...see on siis sinu 900 mis seal seisab. :thumb: Järgmine kord kui mind seal näed - tule välja - teeme tutvust! ;)
Vaevab mind ainult veel üks asi, et mul koduhoovi peale veel üks 9-3 tekkinud, saabneti numbrialustega. Tumesinine, kollase välismaise automüüja kleepsuga tagumise vasaku tule all. Kes tunnistab omaks? Tehku häält! :drink:
Vaevab mind ainult veel üks asi, et mul koduhoovi peale veel üks 9-3 tekkinud, saabneti numbrialustega. Tumesinine, kollase välismaise automüüja kleepsuga tagumise vasaku tule all. Kes tunnistab omaks? Tehku häält! :drink:
Algselt postitas: binleo
Käin seal üsna tihit jah...see on siis sinu 900 mis seal seisab. :thumb: Järgmine kord kui mind seal näed - tule välja - teeme tutvust! ;)
Vaevab mind ainult veel üks asi, et mul koduhoovi peale veel üks 9-3 tekkinud, saabneti numbrialustega. Tumesinine, kollase välismaise automüüija kleepsuga tagumise vasaku tule all. Kes tunnistab omaks? Tehku häält! :drink:
Aiai binleo, Su kupee mul ammu tuvastanud . Muide, see kuldne kleeps on hoopiski minu spordiklubi embleem, lisavihjeks reketid tagaaknal. Hetkel eluase kustomiseerimisfaasis, kui sisse kolitud, siis satub ehk kergemini kokku, katuseterrass ootab :beer:
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
naljakas, kui su auto pilte vaatan tekib tunne nagu näeksin esimest korda elus coupe 9-3`e. "Minu mõistes" on tegemist tõsise rariteediga eestis;)
Aga egas siis midagi, muretuid tuhandeid kilomeetried.
Aga egas siis midagi, muretuid tuhandeid kilomeetried.