SAAB 900 coupe turbo, 1995, csn

part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#26

T Apr 10, 2007 15:14

nojah miks mitte - alati võib ju ringiga minna ja helikoilima hakata, aga mõtekam on ikka kõigepealt iisiaudiga proovida - see on just alates m8 sobilik ja korraliku tootja poolt meisterdatud isend keerab sul selle poldi sealt välja nagu kiuksti. Pärast kammid keerme üle ja jälle OK
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#27

T Apr 10, 2007 16:05

uh jah mul aega on seda seal välja puurida, esmaspäeval saan alles uued poldid( ehk) Ja peaks veel niiaplju mainima et pärnus taheti mul terve mootor maha kiskuda et seda teha. Arvasin et ise on lihtsam kui radikad maha kisun. Neljaseid puure olen varunud juba paar tükk polnud eriti kallid ja murdunud poldi väljakrramis kompelkti kah.

Samas saab ka kohe jahutusvedeliku ää vahetada ja roolivõimu õli kah ( see oli küll koledat värvi ja haises kärsaka järgi)

Igatahes mulle meeldib torkida ja uurida, EPC on kõrval sealt jälle vaatan mis kus kuidas käib...:thumb:
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#28

T Apr 10, 2007 16:23

nu kliima radikas on mahavõetud ja ega seal midagi sees polnud. Probleemiks see, et üx voolik on kutu ja peale selle ka veel roolivõimu metalltoru mis jookseb õlijahutus radika alt suht roostes ja varst otsakorral.
TO roomlane: sellesosas peaks vast sinupoole pöörduma. Vaatan täpselt üle millised ja anna teada :)
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#29

R Apr 13, 2007 10:10

Küssa kui ma hakkan kollet peale tagasipanema kas siis peaks panemaka mingit sorti kuumakindlat silikooni sinna vahela?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#30

R Apr 13, 2007 10:20

ei mingit silikooni-- see käib rohkem rindadesse, et paremat väljanägemist saada.
pinnad peavda puhtad olema ja kollektoripinnad tasased.
uus tihend vahele ja bueno
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#31

R Apr 13, 2007 10:27

Algselt postitas: ivomets
ei mingit silikooni-- see käib rohkem rindadesse, et paremat väljanägemist saada.
pinnad peavda puhtad olema ja kollektoripinnad tasased.
uus tihend vahele ja bueno


Ok siis hästi, lasin kolle pinnad sirgeks kah freesida uus tihend vahele ja siis OK
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#32

P Mai 06, 2007 21:45

Sain lõpuks ometi kollepoldid vahetatud, auto kokku ja liikvel jälle.
Tulemus siis selline: tõmme muutus sujuvamaks. Tõmme on ühtlasem ei ole enam sellist tuntavat nõksu kui turbo järgi tuleb. Kütusekulukohta ei oska midagi öelda kas langes või mitte (pedaal on olnud täna suht põranda lähedal) Rool muutus peale õli vahetamist lausa suurepäraseks. Oleks vaja paar puksi veel vahetada siis on lausa ideaalne. Sellesossas suhtlen juba romzaga, et hakata powerflexi silldadesse laduma.
Igatahes nüüd on jälle :thumb::thumb::thumb:
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#33

N Mai 10, 2007 18:31

Täna sai vahetatud keskmine mootori padi kuna tagurdades tahtis mootor lausa lendu minna.
Näide sellest milline EI TOHI mootoripadi välja nähe. ( peal peaks olema veel kinnituspolt aga seda lihtsalt enam pole)

Pilt

Nüüd on sõidumõnu hoopis teine. Välja arvata see et peale padja vahetus on käigukand tölla mölla. Varasemalt ei saanud aru mix siin mehed/naised räägivad, et käiguvahetus on kohutav....... Nüüd sain siis aru:gun::gun::gun:
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#34

E Mai 14, 2007 10:35

Sai nv käidud tartus carringus ja teh järgi pandud. Veakood küll ei olnud. Eesmärk oli ka teada saada mis aju mul seal peal on aga teh ei saanud ühendust ja ei näitanud. Nüüd tekkis juba sportlik huvi asjavastu. Peab siis tallinna tule ja jumalate juures asja uurima:D:D
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#35

E Mai 14, 2007 10:55

kui on miski perfoormans värk siis oleks väga huvitet, et saaks seal selle vajaliku kraami failiks lugeda.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#36

E Mai 14, 2007 12:18

Seal jah selline info

CAR LINE by Hirsch
Model: 900 Tu M5 95
PROGRAM. D5NSA36.7
Ser.Nr. 97057
Ja kuupäev.:03.03 97

Aju on kinni plommitud ja plommi peal on hirve kujutis.

Aga netis sobrades pole ma midgit inffi leidnud. Ja muidugi olen laheklt nõus seda ka testele jagama. Ajukirugria ruulib:headbang::headbang::headbang:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#37

E Mai 14, 2007 12:24

a manomeeter vahele ja vaadata palju vurr puhub sul? Siis qdwin vbla loeb softi maha ja kirjutab mulle peale :headbang: Peaks siis olema esimene eestis kodu progetud NG :D
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#38

E Mai 14, 2007 21:08

Nii testid manokaga edukalt lõpuleviidud:headbang::headbang:

Manoksa käis maks 1,4 bar ära ja siis kukkus stabiilselt 1,0 bar peale.
Vast võib eeldada et aju on teravam:D:D
Muidugi olen WG varrast pisut lühemaks keeranud kui seda saab veel lühemaks teha. Et nüüd oleks täpsemalt vaja teada mis asju ikkagi on.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#39

E Mai 14, 2007 21:38

krt ma nihelen juba :D Vaja siis mul actuator kontrollida/timmida, korralik Dumpvalve, APC klapp puhastada ja tsekkida ning siis baaritama :) Lisaks veel turbo kell ka installida. Järgminsed sammud siis qdwini juurde :headbang:, siis ohtralt asjaosalisi premeerida :beer: :drink: ning lõpuks kainena :drive:

P.S. Kas keegi teab palju on NG900 2.0T (136KW)tehase max boost?

EDIT: tehase boost on 0.55bar
Kui saaks asja 1.2ga käima oleks juba lahe
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#40

E Mai 14, 2007 22:07

1,4 on juba Garretile täitsa mõnus vunk ju :evil:
Lõbulaialt.
Palju õnne csn, rõhk on tubli! Düno ootab....
Sent from my Monte Carlo using B236
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#41

E Mai 14, 2007 22:09

Krt Garrett T25 on väga aus ja tugev vurr! (sama vurri kasutab ka uuema otsa Escort Cosworth (laaderõhk tehasest 1bar ja 220hj)
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#42

E Mai 14, 2007 22:31

kusjuures gatter TB2569 on ka nissan 200sx peal.

Aga palju on ikkagi stock rõhk 900 otsisin aga ei leidnud ikkagi tean, et foorumi sügavustes on kirjas. Samas on meelde jäänud, et stock max 1,1 ja siis peaks langema 0,8 peale. Kui jumalad annaks kiidusõnad siis võiks WG varrast veel lühemaks keerata ja bleederi peale panna. Hakkab juba huvitama kus maal cut off tuleb 1,5 vast.
Aga samas kollitab juba suurema rõhu tõttu ka muud probleemid. NV ringrajal pealeandes viskas mootorikatte alt õli täis. Karteri tuulutus ei ole kuna sealt õline pole. Äkki klapikambri kaane tihen?

Edit: wilddog jõudis stock rõhu juba üles ja ma mäletan ikke kapotaalselt valesti:wall::wall::wall:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#43

E Mai 14, 2007 22:50

oskad sa öelda kuhu tuleb ng-l ühendada boosti kell?
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#44

E Mai 14, 2007 23:02

mina võtsin by-bass vooliku lahti panin sinna vahele aknapesu kolmiku, voolik küljeaknast sisse, keegi istub kõrval vaatam manokat ja pealeandma. See varjant on ainult testimiseks kui alaliselt tahad paigaldada, siis võta ükskõik milline 4 mm vaakumvoolik mis tuleb throttelist välja pane kolmik vahele ja töötab:thumb:
Lennu
Postitusi: 20
Liitunud: N Nov 24, 2005 14:53
Asukoht:
Auto:

#45

T Mai 15, 2007 15:57

WIS'i (workshop information system) andmeil baas rõhuks 0,40 bar'i. Maksimum rõhuks M1994: 0,79 bar'i environment class C2 ja 0,9 bar'i environment class C1; M1995: 0,97 class C2 ja 0,95 C1 manuaal kastiga; automaadiga 0,63 class C2 ja 0,66 class C1.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#46

T Mai 15, 2007 16:09

Mina ka nagu mäletasin, et midagi 0.8-1.0bar vahel oli NG-l rõhk
Sent from my Monte Carlo using B236
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#47

T Mai 15, 2007 16:12

mul selline tabel. Baasrõhk 0,4bar ja max 1,05 bar mootori tüüp B204L
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#48

T Mai 15, 2007 16:31

See mis ta korra peaki viskab ei ole veel see mis konstantselt peal oleks. arvata on, et kuskil 0.6 bar on siis pidevalt vms. SaabCentrali foorumist lugesin, et 8psi-d peaks olema pidev rõhk mida hoiab.
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#49

T Juun 19, 2007 20:02

Nüüd väike viktoriin;)

Miks on vaja külastada oma Saabi vahel ka altpoolt

A) Auto ei võta mitte õli vaid õli väljalaske punni vahelt tilgub
B)Pooltelje kummilutt on katki
C) Pooltelje kummilutt on katki, kuna pidurivoolik on käinud vastu lutti ja kulutanud luti ja iseenda katki



Kõik vastused on õiged:)

See kes vastas õigesti võib minna nüüd enda saabi kõhualust uurima
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#50

E Juun 25, 2007 13:13

Sai tegeletud ja uuritud ikkagi mis ECu ma msinal peal on. Kuna Tech2 ei näidanud kirjutasin kirja hirsch performance ag ja sealt tuli kiirelt tore ja meeldiv vastus.

Dear Mr. Veetamm

the ECM you have is a Hirsch Performance ECM made in 1997.
The ECM should be installed on a 900 Turbo with manual gearbox and produce 222 HP and 310 Nm torque.

What do you need to know more?

Best regards

Renato Boldrini
hirsch performance ag

T +41 71 274 22 28
F +41 71 278 03 35
www.hirsch-performance.com
www.saab-performance.com



Ajukirurgid äkki oleks aeg hakata NG kah sorkima ja puurima.
Vasta