Saab 9-3 SE 2.2TID 85kW

Vasta
Saabler93
Postitusi: 5
Liitunud: T Sept 21, 2021 1:12
Asukoht: Märjamaa
Auto: Saab 9-5 Griffin 3.0 147kw

#1

T Sept 21, 2021 1:39

Soetatud sai siis selline vanur, tegemist ei ole mingi ajutise möginaga, tegelikult tahaks mõned soojad ja külmad aastad sellega vurada, varem ka selline olnud kuid lagunes liiga ära ja polnud mõtet, sellel kere enam-vähem isegi lootus teha miskit, mootorist suurt ei tea kui ta sain oli vigu ulatumatu laeni, nüüdsest tehniline pool ja veermik ideaalses seisukorras, juba teadmatuse tõttu kirjutan siia foorumisse igasugune abi ja nõu on teretulnud. Pilt
arvo92
Saabiklubi liige
Postitusi: 517
Liitunud: K Nov 26, 2014 22:08
Asukoht:
Auto: SAAB 90 1984

#2

T Sept 21, 2021 11:46

Kael läheb kõveraks nii pilti vaadata. Tunne, et kukub kohe kaela.

Mootori osas väga ei tea, muidu tehniliselt lihtne masin. Sama mootorit vist topiti Opelile palju peale, sõbral muidu toimetas väga ökolt, kuid Opelil oli vahva see, et auto aju riknes ja tekitas mootori töös tõrkeid ja kuskilt uut ei saanud. Selliseid Saabe õnneks tundub väga palju rohkem olevat liikvel. Keegi kindlasti teab öelda, et kas on ka hea mootor või ei ole.
Saabler93
Postitusi: 5
Liitunud: T Sept 21, 2021 1:12
Asukoht: Märjamaa
Auto: Saab 9-5 Griffin 3.0 147kw

#3

L Sept 25, 2021 22:15

Esimene pilt masinast tuli nii välja jaa 🤣 . Trükkisin netti numbrimärgi sisse ja leidsin ka selle kuulutuse https://www.kuldnebors.ee/search/soiduk ... 2C78379758, kui selle endale sain siis kuulutusel ja seal pildil olevaid esemeid kaasa ei saanud, samas jäi ka mulje nagu sain auto millel veermik veel mõni päev kestab, tagant vajus ära, rooli otsad olid samas uued aga reguleerimata seega rehvid olid pärast 350km läbimist traatide laulu kilistanud, tagumine amort läks pooleks, õli lekib(seletan lõpus), turbo lõdvik oli keskelt pooleks, pidureid polnud no ühesõnaga nutma ajas. Täna sõidan selle masinaga juba natuke üle kuu, ning ühtki veermiku mure ma alles ei jätnud. Kõik neli amorti vahetasin välja, rattalaagrid, taga uued sadulad koos klotsidega, pidurid torud täis ulatuses, kettad ja mõlemad veovõllid ning see kõik veereb 18 tollisel veljel koos 225/45 uuel nael rehvil, kuid tulles tagasi nüüd lekke mure peale siis justkui täpselt keskelt jätab mõne täpi maha, ning leidnud ma lekke kohta ei ole, kas seal on mingi tüüpiline 85kw lekkekoht? Sest kaanetihend ja asjad ei tundu lekkima, pigem näeb see õlifiltri kopsik suht nutune välja, kas selles võib mure olla? Lisaks pole leidnud ka turboõhulõdvikut ka, sai veidi ehitatud, kuid ise ehitatud lahendus kindlasti ei toimi, tuleks ka sellega tegeleda, hetkel jõudu napib.

(Lisan kõik pildid homse lõunaks, ootaks ehk mõni abisuund siit foorumist ehk, ning saab küsida ka pilte)
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#4

N Sept 30, 2021 12:41

Naljakas, et see auto foorumisse sattus, ema mul sõitis pea 10 aastat sellega, lahkus meie juurest küll vähemate vigadega kui eelnevalt kirjutatud, kuid ega aasta on ka pikk aeg.
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#5

P Dets 05, 2021 21:19

Leket põhjustab tavaliselt EGR klapi õhutuspilu kaudu lekkiv õli. Selle häda saad lahendatud tõenäoliselt kui paigaldad täiesti uue turbo. Mina olen sõitnud niisamuti ja see leke sealt on ikka väga väike. Teine koht on vaakumpumba ja kaane vaheline tihend. Jällegi väga minimaalne leke. Kolmas koht on klapikambri kaane tihend. Seal on need ümarad koha, mille nurkadesse tuleb maastiksit panna. Sama on selle vaakumpumbaga. Need on kõik pisiasjad ja alt tilkuda väga ei tohiks. Rohkem lekib väntvõlli simmer rihmaratta poolt kui vahetamata. Muud nagu ei tea kui just pole mootorit lahti võetud ja kehvasti tihendatud kokkupanekul.

Üldiselt on mootor hea ja töökindel. Olen sõitnud ise 7 aastat ja pole pidanud õlivanni ega plokikaant näppima. Oluline on igasugused veakoode andvad vead kohe korda teha. Soovitav on ka kohe sisselaske kollektor puhtaks teha ja vahetada kütuse ja õhu filter. Minu masinal on katalüsaator tühjaks tehtud ja swirl klapid on kogu aeg lahti.
Nõrgem koht võib olla kõrgsurvepump. Kunagi ei teakui palju seal ressurssi järel on. Ise sain ühest kasutatud pumbast 100000km, siis läks järgmine. Hetkel läbisõit 400000 ja natuke peale.
Vasta