Saab 900 SE 2.3, 1994, ill (MÜÜDUD!)
Grrrr... turvaline Rootsi auto :gun: mitte ükski turvavöö ei ulata ümber turvahälli :bs: Kas 94 aastal siis poldki veel turvahälle? Esimesel istmel, kui iste on täitsa taha lükatud, siis väike lootus on, aga tagumisel istmel jääb vist mingi pool meetrit puudu. '92 astral läks turvahäll vabalt ka tagaistmele.
Aga positiivse külje pealt said saabneti numbrialused külge kruvitud!
Aga positiivse külje pealt said saabneti numbrialused külge kruvitud!
Algselt postitas: ill
Maxi-Cosi Citi, sobib mulle ja lapsele, aa Saabile paistab et ei sobi
Tonnise tahaistmele läheb Maxi-Cosi häll täiesti vabalt. Umbes 5cm jääb rihma ülegi. Aga kui traksid ikkagi ei ulatu, siis külasta VM'i - seal peaks pikenduselemendid müügil olema.
Kuna mu autol pole turbot, bleederit, bypassi ja muid huvitavaid asju, mida näppida, aa tuunida tahaks, siis tegin sellise asja:
ehk siis originaalstereole line-in sisendi. Õpetuse sain siit. Asi ühendub kasseti sisendisse, lüliti on vajalik maki petmiseks, et ta arvaks, et kassett on sees. Täitsa töötab, kuigi sisendis olev seade peab päris valjult mängima, et raadioga sama helitase oleks. Ilmselt oleks vaja vahele sobitusastet madala ja kõrge takistusega sisendi/väljundi sobitamiseks või maki plaadil otsida parem koht sisendi jaoks. Hinnaks kujunes umbes 20 krooni :)
ehk siis originaalstereole line-in sisendi. Õpetuse sain siit. Asi ühendub kasseti sisendisse, lüliti on vajalik maki petmiseks, et ta arvaks, et kassett on sees. Täitsa töötab, kuigi sisendis olev seade peab päris valjult mängima, et raadioga sama helitase oleks. Ilmselt oleks vaja vahele sobitusastet madala ja kõrge takistusega sisendi/väljundi sobitamiseks või maki plaadil otsida parem koht sisendi jaoks. Hinnaks kujunes umbes 20 krooni :)
Näädsa, aasta aega pole midagi kirjutanud. Auto sõidab endiselt, aasta jooksul vahetatud kõik neli amorti, pidurikettad ja klotsid, sharniirid, lamerihm ja rullik, tagasilla suured puksid, konditsioneeri radikas ja üks toru, kütusefilter, summuti alates katist, esiklaas, aku, tagumistelt tiivakaartelt eemaldatud rooste ja natuke värvitud. Alates jõuludest avanevad uksed puldist. Nüüd oleks veel vaja üle poleerida ja siis on nagu uus.
Algselt postitas: kroom
Mul selline küsimus - vahetasid konditsioneeri radika... millest aru saada oli, et vahetama peab, kas lihtsalt leke või hoopis mingid anomaaliad kondi töös?
Silmaga nähtav auk oli sisse ussitanud :)