Saab 900 Talladega. 2.3T, Nordic Stage 3-4, 1997, Kenzy (endine Iisaku/Trionicu masin)

kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#26

P Aug 12, 2007 20:17

Kõik vahva, aga imestama paneb see siduri vastupidamatus. Olen oma autot nagu peenestanud(ptüi-ptüi) küll ja küll, aga sidur kestab ka kuumana ilusti.
Huvitav, kas meil on erinevad sidurid?
Kus kuum sidur endast kõige enam märku andis?
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#27

P Aug 12, 2007 20:26

Teine start peale 1->2 käiguvahetust oli tzinnnn... tuurid üleval, tahhokas põhjas ja minekut mitte miskit. Siduri kärsahaisu kõik kohad täis. Jagus ka peale tagasitulekut parkimisalas nuusutamiseks..;) Sel elukal on masendavalt palju väänet taga. Stock sidur aurustub sisuliselt hetkega..:(
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#28

P Aug 12, 2007 20:28

Esimene start(siis kui see 223 tuli) oli siis OK?
Sent from my Monte Carlo using B236
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#29

P Aug 12, 2007 20:31

Algselt postitas: kasparius
Esimene start(siis kui see 223 tuli) oli siis OK?
Ilmselt siis oli..:) ei kärsanud miskit ja Iisak ei kurtnud ka väga millegi üle..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

P Aug 12, 2007 20:59

Kõik 3 sidurit on läinud teisel katsel.Iga nädal 1 sidur.Polegi vast paha.
Vot,miks automaat mulle meeldib.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#31

P Aug 12, 2007 21:31

Algselt postitas: Trionic
Kõik 3 sidurit on läinud teisel katsel.Iga nädal 1 sidur.Polegi vast paha.
Vot,miks automaat mulle meeldib.


Automaadiga jah muret ei ole. EI ole minekut/pööret ei ole probleeme. :P
Iga ratas veab and then some!
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#32

P Aug 12, 2007 22:46

Algselt postitas: kasparius
Kõik vahva, aga imestama paneb see siduri vastupidamatus. Olen oma autot nagu peenestanud(ptüi-ptüi) küll ja küll, aga sidur kestab ka kuumana ilusti.
Huvitav, kas meil on erinevad sidurid?
Kus kuum sidur endast kõige enam märku andis?


Kule sina pead kõigepealt korralikult startima õppima :drive:
Siis vaata mida sidur teeb.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#33

P Aug 12, 2007 22:53

Krt vägisi tunne, et seal on ka mingi muu error. Äkki korvi ei saa korralikult hoidma?
Ega ma asja suurt ei tunne, aga kuidagi kahtlane, et soft niisugust väänet annab. Uus stock sidur peaks mingi 450Nm vähemalt taluma, ilmselt isegi rohkem. Vinüülplaati imiteeriv hooratas teeb muidugi asja jamaks, aga nii hull ju asi polnud? Veeranmiili aeg peaks kah siis Saabi jaoks üsna ulmeline tulema. Või äkki panen põõsasse :o
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#34

P Aug 12, 2007 23:27

Startimisega on see lugu, et no ei saa lasta sidurit lahti järsult, kets on liiga hull. Libistades lasen. sry teeme üleval hoidmise eest;) Pauguga sidur vabastada nagu subarul ,pole mõtet.
Aga mul on ka kuri kahtlus, et uus siduriketas ei lähe sellise võimsuse juures nii kiirelt läb:freak: samas mida mina tean...
Sent from my Monte Carlo using B236
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#35

P Aug 12, 2007 23:40


Aga edu ehitamisel! Mind huvitaks üsnagi ka ehitajate endi prognoos või eesmärk, kas tahetakse teha lihtsalt kiiret Saabi või äkki ka tõsiseltvõetavat vastast nendele sportautoks mõeldud sportautodele?

"Lihtsalt kiire Saab" ei paku enam pinget.
On tekkinud sportlik huvi ehitada omal jõul-nõul "kiire kiirendusauto" :evil: :evil:
Terve talv on veel ees...:poke::poke:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#36

P Aug 12, 2007 23:46

Varsti seljatatakse herr Iroman
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#37

E Aug 13, 2007 0:03

Rahunege nüüd maha:wise:
Suudaks olemasoleva potensiaaligi asfaldile suunata...:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#38

E Aug 13, 2007 0:08

Algselt postitas: krssEsivedu kokkupanduna liiga terava jõu- ning momendikõveraga ei saagi anda head tulemust, seda just kiirendades, mitte lõppkiirusvõistlustel.

Esiveolise Saabi jaoks sisuliselt ei erine kiirendusvõistlus lõppkiiruse omast :). Võib-olla ainult siis, kui esirehvid poole tühjemaks lasta ja nii mõnevõrra suurendada pidamist kiirendusel. Lõppkiiruse võistlusel on selline toiming piduriks ja ohtlik pealekauba.

1-käiguga niikuinii pidamist pole, siin on kaks võimalust, kas valida "hinnalisem" tee ja libistada sidurit või "odavam" ja mängida gaasiga. Põhimõtteliselt sama nagu sõita BPC klapil lahtise "W" voolikuga ja proovida hoiduda fuel cut-off'st. Tükk aega see ei õnnestu, aga tasapisi hakkab "jalga harjuma" ja mõne aja möödudes saab isegi möödasõite teha ilma, et pea esiklaasis oleks.

Sidurit libistada on mõnevõrra lihtsam kui tunned, et rehv kisub vilistama. Sõitja jaoks kuidagi loogilisem gaas üsna kohe põrandasse vajutatada, mida 300+ hj Saabil 1-käiguga muidugi teha maksa.
Esimeste käikude vahetamine on üldse suhteliselt kiire protsess, kui samas tuleb jälgida pöördeid, rõhumõõtjad ja jumal teab mida veel.
Automaadiga võta mugav istumise asend ja jälgi ainult mängu :P

Muide seal Kiltsil oli sidurihaisu tunda rohkem kui ühes stardis :P
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#39

E Aug 13, 2007 0:55

Kiirendusautot ehitades pean kahjuks mainima, et tegu on vale silla veoga.
Ise sain sellest aru pärast teise esiveolise auto ehtiust.

Siis mõtlesin, et olen kaval ja võtan nelikveolise
Nelivedu on linnas hea aga kiirendusauto puhul lendab veodetaile üldiselt lademetes ja kui just kõvasti sponsoreid taga pole ei tasu asi ennast ära.

Õige valik on siinkohal TAGAVEDU :P
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#40

E Aug 13, 2007 7:18

Algselt postitas: iisak

Aga edu ehitamisel! Mind huvitaks üsnagi ka ehitajate endi prognoos või eesmärk, kas tahetakse teha lihtsalt kiiret Saabi või äkki ka tõsiseltvõetavat vastast nendele sportautoks mõeldud sportautodele?

"Lihtsalt kiire Saab" ei paku enam pinget.
On tekkinud sportlik huvi ehitada omal jõul-nõul "kiire kiirendusauto" :evil: :evil:
Terve talv on veel ees...:poke::poke:


Isiklikult ei näe mingit mõtet esiveolisest/eriti veel Saabist) kiirendusautot ehitada. Jalgratast pole mõtet leiutada,ei hakka see masin kiirendama kunagi nii,nagu 30% kergemad ja teistsuguse mootori/sillaehitusega japsid. Raske malmmootor,raske vänt,väga suure massiga hooratas.Kõik vajaks ringitegemist,aga ka sealt ei tuleks vastavat tulemust.
Sellisele tasemele ka ei kavatse Talda ehitada,nagu Hr. Iroman`i RedMonster.Auto peab kestma ja kannatama igapäevapiinamisi-sõite.
Ürituse mõte on ikkagi eneste nihilismihooge autode peal välja elada ja Saabi,kui brand`i osalemist vastavatel üritustel.Millegipärast pole veel keegi eestis seda eriti teinud,kuigi jutumehi on kõvasti olnud.
Keskmike hulgas püsimine kiirusüritustel pole ju ka kõige halvem viis iroonilist muiet osadelt vendadelt näolt maha saada. Kõlas ka lause ju teh. kontrollis:"õige Saab tavaliselt ei käivitu" ja "saab peabki alati ära lagunema" jne.
Ja asju ise valmis teha. Kahjuks tuleb ka "ES-Tuningu" kleepsud
saabilt maha võtta,sest juba hüüti stardis Talladega autorlus
neile kuuluvaks.
Mis sidurisse puutub siis loomulikult tuleb sidurdama õppida.Praegused sidurid on 2 liitrise ng omad,odavad ja vastava kvaliteediga.Friksoonkate on nagu odaval piduriklotsil:
lased korra suitsema,on pind klaasist ja libiseb läbi.Jahtub maha,käib jälle.
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#41

E Aug 13, 2007 11:25

Aga samas sellise ehitamise mõte on siiski omapärasus.
Saabist saab veidi ehitades piisavalt kiire linnaauto ;)

IMO peab üks auto olema väljast ilus ja piisavalt kiire, et linnavahel suvalistele jalgu ei jääks.

Kas teil on ees piiratud libisemisega differ?
csn
Postitusi: 364
Liitunud: T Nov 07, 2006 17:10
Asukoht:
Auto:

#42

E Aug 13, 2007 11:33

http://www.maptun.com/cars.php?id=10

Vaata selle aero tuuningut 400 m ajaks on märgitud 13,05 sec mis on küll hea aga selle väände ja hj kohta ikka väga suur oleks tegemist tagasillaga siis oleks number hoopis teine.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#43

E Aug 13, 2007 11:35

iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#44

E Aug 13, 2007 13:05


"Lihtsalt kiire Saab" ei paku enam pinget.
On tekkinud sportlik huvi ehitada omal jõul-nõul "kiire kiirendusauto" :evil: :evil:
Terve talv on veel ees...:poke::poke:


Oh neid talveid,mis sul ees on:wise: Käin korra poes,ostan perele süüa:angry: Hakatuseks skeptikutele
http://www.nordictuning.com/movies/10_41s_swe.wmv see pole mingi trikk:evil:Nitrot EI kasutatud.Isak,oled sa kindel,et sa lähed sellele teeeeeeeeeeeeele?
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#45

E Aug 13, 2007 14:45

http://www.nordictuning.com/main.php?page=motorsport
siin on mõtlemisainet küllaga.Robert on kahtlemata kõva kärbes.So far kõvem kui P-A Johansson.Nende kage gigandi kemplemist olen jälginud pikemat aega.Tundub,et Rob on sihuke kaval-ants,PA-l ju masin(vana)mingi 800hp-d Robi 550hp vastu.Iisakule vihje.Alusta stand-alone ECU-st.Trionic 5 EI JÕUA arvutada üle 7500 rpm-i.Mehaanilised tõukurid viska kohe minema.Kui P-A sai Robi käest veenvalt ära,alustas ta oma surematut projekti,millele nüüd siis nagu näha vastas Robert samaväärselt,kuid mis kõige huvitavam,mõlemad autod olid kordades odavamad,kui P-A omad.P-A Johansson toodab muidugi pärleid sõna otseses mõttes.Olgu öeldud,et Roberti forward power 2,5GT-l oli mingi 3,5-4 sekundit,ehk põhiline töö tehti muidugi 3.4. käiguga.Aga videotel on näha evolutsioon:11 sek tulemused rämeda burnout-iga poole raja ulatuses;Siis wheelie bar, lõpuks loobuti ka sellest.Ma arvan,et me näeme siin veel 9-sek autosid.Tahaks küsida,palju meil neid 10sek tagaveoseid autosid ringi vurab?Ok,rada on vastav aga tulemus on tulemus.Tihend rooli ja istme seljatoe vahel?
Neliveost ka.Ma ei arva,et see on oluliselt parem 1/4 miilimasin,kui esivedu.Kui ta just 1200 hp ei ole:P Tapke mind nüüd ära:evil:
Sul Iisak on üks eelis minu ees.Sa oled suuteline kõik vajalikud tööd (v.a."mõned" allhanked) ise tegema.Mina olen siiamaani teostanud ainult kellade paigaldamist salongi,ehk siis "ma teen tasapisi tööd ja mu lemmiklaul on pastoraal" ja mul ON hobusekannatus.
Kuidagi peab ju T-viirus+ nime õigustama:freak:


10.77..?? I have run 10.41 this year.. =)

Whit more STD parts then last year.. hehe,, The secret..?? Not be to
serious.. ;) ;)

No i have started to work on the new car,, its going to have same engine
concept,,but aprox 5-600kg lighter.. ;) =)


Best regards

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Jyri Mazurtshak [mailto:jyri.mazurtshak@mail.ee]
Skickat: den 2 september 2006 00:18
Till: robert.uhr@nordicuhr.se
Ämne: Re: SV: Engine break in


Thanks,Robert!One thing,i am realy curious about is:How you do this 10,77?
Ok,550hp but front wheel drive,how you cheat gravity and inertia?Suspension
and tyres?But why P-A cant reach same numbers.Ofcourse your ability?you are
damn good,i can understand that!Rear suspension extremly tight,front slicks
half filled,right?Where's a secret?

Jyri,with Best Regards.
iroman
T-viirus+
Postitusi: 360
Liitunud: R Nov 18, 2005 1:51
Asukoht:
Auto:

#46

E Aug 13, 2007 14:54

Btw,Kus on Kaimo Krikk,ja mida ta teeb.Ükskord aasta tagasi nägin teda Samvel Mäemurru autos ES tuningu hoovi peal.Tal oli kunagi see ambitsioon ehitada maailma kiireim esivedune dragster:notworthy:civic ole see masin.

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#47

E Aug 13, 2007 17:34

Kaimo ei tegele nende asjadega enam.
M-Tech
Postitusi: 52
Liitunud: E Jaan 15, 2007 0:22
Asukoht:
Auto:

#48

E Aug 13, 2007 18:06

See Civic on kuulduste järgi ammu ilma juppideks müüdud.

Saab ka esivedusega kiireid aegu sõita aga selleks on ilmselt liimirada tarvis.
ET Drag slikke on enivei vaja.

Eesti kiiremad ajad on sõidetud siiani nelivedustega (Ando, Audid).
Traktorid jätame mängust välja (Erkki, Lauri, Sangernebo).
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#49

K Aug 15, 2007 14:42

Lisaksin siia ühe huvitava tulemuse E85 kütusega rootslaste tuuningukunnilt.
Robert@
60fot: 2.228sek.
201m: 8.574sek @ 144.0kmh.
402m: 12.90sek @ 183.50kmh.

Saab 900 SET -96 Nordic st333 E85 Td04 15t 5#.
347hp-450nm.
1350kg.

Vaadake mis vurr kasutusel on!
Sent from my Monte Carlo using B236
raivo
Postitusi: 31
Liitunud: T Okt 10, 2006 16:01
Asukoht:
Auto:

#50

K Aug 15, 2007 15:01

Ee, üsna piinlik, aga kas see "Talladega" tähendab mingit tuuningfirmat (nagu troll, hirsch jms)? :thumb:
Vasta