Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#51

T Okt 12, 2010 10:33

Teist lambdat pole eriti keeruline elimineerida. Tähtis on meeles hoida, et muuta tuleks lamda mäppe, mis tunnistavad automaatkasti. Manuaalkasti omadega ei saavuta väga midagi.
valka
Postitusi: 240
Liitunud: K Mär 23, 2011 9:36
Asukoht:
Auto:

#52

T Mär 29, 2011 0:37

Originaalveljed alles? Kui jah siis kas müügist pole huvitatud? Väga imponeerivad teised :)
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#53

N Mär 31, 2011 17:02

Teist lambdat pole eriti keeruline elimineerida. Tähtis on meeles hoida, et muuta tuleks lamda mäppe, mis tunnistavad automaatkasti. Manuaalkasti omadega ei saavuta väga midagi.

Väljendasin end halvasti - open sid sai aktiveeritud ja teine lambda elimineeritud. Muud ei ole näppinud. Milline "raiskamine" eks ole :)
Väljalaske keevitamiseks läheb varsti - tuleb 2.5" roostevaba, kahe simonsi pütiga, st suht sama lahendus mis originaalis.
Ja 17" velgi ei ole juba mitu aastat ja ei igatse neid tagasi ka.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#54

N Mär 31, 2011 17:36

Ei ütleks, et raiskamine. Igaüks teab ise õige paremini, mis talle sobib;)
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#55

N Mär 31, 2011 17:46

Palju see nelja käiguline automaat üldse väänet kannatab? Ma mõtlen nii, et ikka kestaks kui lühema intervalliga õlivahetusi teha.
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#56

N Mär 31, 2011 18:51

Kuskilt on meelde jäänud, et 400Nm, kui vääne väga madalalt ei tule.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#57

N Mär 31, 2011 18:53

400Nm on jah täitsa mõistlik.
Fukiku
Postitusi: 19
Liitunud: R Mär 25, 2005 10:55
Asukoht:
Auto:

#58

K Juun 01, 2011 16:41

Komistasin praegu foorumis ringi kolades esmakordselt selle auto otsa, aga väga äge liikur! :notworthy:

Endal on au igapäevaselt samasuguse isendiga kulgeda - isegi värv on sama, ainult sisu on kõik stock. :) Ja lugedes siin varaseid kommentaare 2007-ndamast aastast, siis võibolla minugi autot on siinse masinaga segamini aetud omal ajal. Pesitsesin peaasjalikult Tiigi tänaval tol ajal oma Aeroga.
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#59

R Juul 20, 2012 9:01

ˇLahe!

Väljalase on nüüdseks uuendatud. Kuni keskmise resoni 3" ja edasi 2.5". Reso - simons U436300R ja lõpupütt U336300R. Suurem, ovaalne summutiots. Keskmine reso ja vana ots müügis.
Diisli esistabikas vahetus originaali vastu tagasi, ei meeldinud, tegi esiosa kuidagi tuimaks.
Veljed(suve) sain eelmisel kevadel saksast. Toodi Pärnu ära, käisin järel ja pulli pärast, poolel teel koju tagasi, peale kerget lõunapausi keerasin alla. :)
Pilt

Talvel tekitas üks pikk, lauge kurv peavalu, ei suutnud päästa, nõks alla 90 kiiruse peal mõningase siplemise :P järel läbi jäise valli heinamaale. Läks isegi hästi, jätan meelde ja ei andesta(endale). Pole tahet leidnud, esipamper varsti värvimisse.
Igasugu muude väljaminekute kõrval pole (mootori)tuunimiseni jõudnud, samas ei kiirusta ka kuhugi.
valka
Postitusi: 240
Liitunud: K Mär 23, 2011 9:36
Asukoht:
Auto:

#60

L Juul 21, 2012 1:34

Mis tagumikutunne väljalaske ümberehitusest arvab? Tuli miskit juurde ka?

terv,
valka
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#61

L Juul 21, 2012 8:29

Väga vähe kergem tunne oli peale vahetust(kuna 3" juba oli eespool). Originaal summuti pealt sarnasele süsteemile üleminek garanteerib kindlasti naeratuse! Tegelt peaks ikka katalüsaatori ka muretsema, hais tapab.
Vasta