Saab 9-3 Aero, 2001, similar

similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#1

P Aug 26, 2007 23:39

Tere kõigile!

Võtsin lõpuks aega et oma saabilugu teile südamelt ära rääkida :)
...Eelmise aasta sügisel hakkas jalgrattaga sõitmine tüütuks muutuma. Kodu ja töö vahemaa oli siis selleks veel vägagi talutav, kuid üleüldiselt tuli justkui sein ette. Load olid juba eelmisel sajandil ära vormistatud ja kehtivad; autoaedu ka siin Tartu kandis iga tänavanurga peal, vali välja ja sõida minema. Ainult et kõik need tundusid lähemalt uurides nii igavad ja tavalised. Esmaseks pidasin siis just kerekuju - luukpäraga autod meeldivad mulle palju enam kõikidest teistest. Tuhlasin võrgus, vaatasin pilte ja lugesin andmeid. Kusagilt varasemast oli Saab kui automark meelde jäänud, ainuke reaalne kokkupuude 2004.a, kui UK's olles ühe ilusa 9-3(03) kõrvalistmel vähe aega sai kaasa sõidetud... Uurisin siis lähemalt saabide kohta ka ja leidsin NG900/9-3. Suurepärane! arvasin. Vaatasin müügipakkumised üle, käisin ka mõnda katsumas, aga ei leidnud ühtegi, mis täiesti meeldiks. Aeg aga kiskus talve poole, mina aga sõitsin ikka vastumeelselt rattaga edasi. Mingi aeg leidsin saabneti üles, sain palju lisainfot ja kuna nüüd oli selge, millist autot ma täpselt tahan, siis edasi tuli rootsi autokuulutuste kammimine. Jaanuaris leidsin ühe sobiva, suhtlesin müüjaga ja broneerisin pileteid. Ta pidi kõigest viis päeva nädalavahetuseni kannatama, aga ei, reedel avastasin, et müügikuulutus on maha võetud. Laupäeval helistasin talle juba lennujaamas olles - see auto oli juba uue omaniku leidnud. Ei heitnud meelt, kuigi olin kõik ajakavaliselt ära planeerinud - pidin ju autoga samal päeval laeva peale jõudma. Lendasin Stockholmi ja hakkasin tasulises I-punktis kuulutusi lugema ja helistama...Sellel päeval ei olnud õnne. Vedasin end hostelisse. Hommikul jätkasin, kasutatud autosid müüvad firmad jäid mängust välja, oli pühapäev ja ma pidin oma Saabi saama. Laev väljub kell kuus, auto vaatasin üle enne kella nelja, müügi vormistamine võttis aega, sadamasse jõudsin kolmveerand kuus. Aga ma jõudsin!

Nüüd on u 6000km läbitud ja üha toredamaks läheb...
Juulis said vahetatud õhulugeja ja DI. Momendil teevad muret kõrged pöörded tühikäigul, ja juhitavuse parandamine tuleb enne talve kindlasti töösse võtta.

Lisatud failid
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#2

P Aug 26, 2007 23:42

.

Lisatud failid
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#3

P Aug 26, 2007 23:43

.

Lisatud failid
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#4

P Aug 26, 2007 23:44

.

Lisatud failid
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#5

P Aug 26, 2007 23:46

ja seest:

Lisatud failid
Jürgen

#6

P Aug 26, 2007 23:58

Mitu korda oma garaazi juurest nähtud, ilgelt ilus, isegi plekkvelgedega!:thumb:
/roomlane, see tcs minumeelest.
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#7

E Aug 27, 2007 0:15

tõeliselt ilus on NG selle Viggeni bodikitiga, nad oleksid ju võinud kõik aerod kohe sellised teha... ja Viggeni veel vihasema;)
Ülihea valik!!!:thumb:
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#8

E Aug 27, 2007 0:20

Mina näen küll piltidel tavalist Aerot :red:
Aga paistab suht sile auto olevat!
Tuult tiibadesse!!!
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#9

E Aug 27, 2007 7:48

Olen palju kordi näinud seda masinat sõitmas ja on olnud au ka käega katsuda:) Kahju, et sa miilisõitu ei jõudnud.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#10

E Aug 27, 2007 7:58

Olid ajad, kus mind 900NG/9-3OG välims suurt ei köitnud. Liiga kaua olen vist siin foorumis kolistanud. Kuradi ilus näeb välja. Värv sobib ka hästi. Ja automaatkast, mmmm.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

E Aug 27, 2007 8:19

minu arvamus, et väga õige valik ja just seepärast , et neid 9-3 aerosid meil millegipärast väga ei peeta. hea kompaktne auto, väga võimsa mootori ja väga ilusa välimisega. huvitav, et sul juhitavusega probleeme?
aga igaljuhul väga palju muretudid kilomeetreid! vaata, kõrged tyhikäigupöörded võivad olla tingitd yhe vaakumvooliku murdumisest, mida olen nii mitmelgi sellisel mudelil täheldanud.
voolikule saab ligi kõrvalistuja poolt ja asub nn.
"karburaatori" tagumisel kyljel, kõrvalistuja pool. voolik ise mingi 10...12 mm.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

E Aug 27, 2007 9:49

Viggeni bodykit on tõesti selline, mis vaatama paneb. Muidu kipub see NG/OG9-3 pisut märkamatu olema. Mul on tunne, et ma hiljuti nägin seda autot (või siis samasugust) kusagil... aga kus, ei suuda meenutada.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#13

E Aug 27, 2007 11:06

Tubli valik.
Juhitavust tuleb asjal parandada kindlalt. Selleks on vahendeid: rescue kit roolilati klamber, jäigemad amordid, powerflex puksid. Originaalpuksid õõtsades on väga pehmed ja pikivagudes kisub päris palju onju? eriti 17" veljega.
Kõrgete pöörete kohta- kui palju tahho näitab? Mul on ka 1000rpm, aga tegelikult kui täpsem aparaat külge panna on 900rpm.
Sent from my Monte Carlo using B236
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#14

N Aug 30, 2007 5:15

Roomlane/Jürgen: see jah tcs ehk veojõukontroll, sellest nupust saab seda välja lülitada, kuni kiiruseni 60km/t
Troll: niipalju kui ma lugenud olen, sai OG9-3 omale Aero nimetuse alles alates 2001 Model year ehk siis 2000.a teisest poolest? (Kehvade müüginumbrite parandamiseks) muudeti kere(viggen’i bodykit, kuid teistsugune tagatiib) ja interjööri(istmed, nahaga uksekatted). Huvitav, kui viggeneid tehti 3000tk, siis palju aerosid lõpuks valmistati?(ilmselt suurusjärk kümneid kordi rohkem)
rantto: sellest on siiamaani kahju, aga eks neid tuleb veel
TGB/suur: aitäh! Lendab mõnusasti...peaaegu lennukivärvi ka :) ju
ivomets/kasparius: OG9-3 aerod on paraku tunduvalt kallimad kui nende vaid veidi väiksema võimsusega ja tagasihoidlikuma kerega vennad, eks vast seepärast neid vähem ongi. Vaatasin voolikud üle, on terved kõik, juuli algul sai karterituulutus lastud paigaldada, siis oleks kindlasti midagi näha olnud kui katki; pöörded on kõrged peale külmkäivitust – alguses 1400-1500, siis langeb u 1200 peale, kõigub(mootor puterdab samalajal, välja pole õnneks veel kordagi surnud) ja siis vaikselt rahuneb u minutiga peale käivitust. Sooja mootoriga täiesti normis – 900. Otsisin võrgust antud probleemi kohta, saablink.net on mõningaid teemasi selle kohta. Kui voolikud korras, siis IAC klapp ja/või throttle body sodised? Kui need puhtad, siis midagi muud...Juhitavus on nadivõitu küll, kehva teekatte korral, eriti linnas, kitsama tänava korral peab eriti ettevaatlik olema, muidu avastad end äkki pooleldi vastassuunast :). Roolilati klamber ja puksid on kavas igatahes.
Cyber: kasutajal Peltz on samuti samasugune http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=743#pid8873 ja kindlasti on neid veel, ise nägin ühte Elvas sellel kevadel. Egas siin muu ei aita kui numbrimärgi järgi identifitseerimine :)
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#15

N Aug 30, 2007 8:12

Super ilusa Saabi oled omale ostnud :cool:ja need veljed muidugi teevad asja veelgi kompaktsemaks .
Hoolda siis teda ilusti ja ühesõnaga ilusat madallendu:headbang:
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#16

N Aug 30, 2007 16:35

Nüüd ma siis tean, et kes ja mis sundis mind täna suitsupausi ajal suitsu tõmbamise ära unustama. Vanemuise tänaval Tartus nimelt.
Üliilus!:love:
Alfonze
Postitusi: 144
Liitunud: R Juun 25, 2004 3:11
Asukoht:
Auto:

#17

L Sept 01, 2007 21:25

ega see auto täna Tallinnas ei liigelnud?
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#18

E Sept 03, 2007 5:54

tänud, TFK ja binleo
Tallinnas liiklesin viimati juuli algul...
roomlane, äkki sobib sellline pilt?

Lisatud failid
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#19

L Sept 08, 2007 9:24

Jaama tänavas seisab koopia sinu masinast:) Värv, veljed, välimus NR on teine ainult.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#20

L Sept 08, 2007 16:22

Algselt postitas: roomlane
Päris kobe masin.

Mis nupp see istmesoojendusnuppude kõrval on?


Ühel pool on veojõukontroll ja teisel pool temperatuurimõõtja
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#21

L Sept 08, 2007 20:01

Ei tea kuidas uuest peast on, aga kaks neid mul ainult tõesti on. :)

Algselt postitas: roomlane
Väga kena. Tagaistmetel paistab 2 peatuge, kas 3. on ära võetud, et vaatevälja parandada. Või polnudki.
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#22

L Sept 08, 2007 20:03

Lahe. Pole veel kohtunud klooniga. :)
Edit: aga kas sa märki vaatasid? EI usu et see ka samasugune kui mul:


Algselt postitas: rantto
Jaama tänavas seisab koopia sinu masinast:) Värv, veljed, välimus NR on teine ainult.


Lisatud failid
similar
Postitusi: 132
Liitunud: N Jaan 04, 2007 16:00
Asukoht:
Auto:

#23

L Nov 24, 2007 20:37

Vahepeal niipalju uudiseid, et Troostis kõpitseti veidi mootorit :) nüüd on ikka aru saada, mis minekuga see saan on, ja ometi ma pole veel vajutanudki...
Tänud neile kes asjaga tegelesid, eriti Trionicule!
Esisillatööd on kahjuks lükkunud järgmisse aastasse. 17" velgedega on ikka jube sõita...täna monteerisin 15" plekid koos naeltega alla - ja isu rooli taha istuda tuli tagasi.
:love:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#24

L Nov 24, 2007 20:51

Algselt postitas: similar
17" velgedega on ikka jube sõita.
Huvitav et 9-5 puhul 17" ei tekita mingeid probleeme. Kas see üsnagi tagasihoidlik massi ja gabariitide erinevus mõjutab siis tõesti nõnda palju?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

L Nov 24, 2007 22:47

Kui sildaderegulatsioon on veidigi paigast hakkab kohe laiem rehv ja suurema diameetriga velg vigu võimendama.
Mu Hallil,peale talvevedrude paigaldamist jäid mõlemad sillad paika kruttimata ja 275/17 rehvidega oli võimatu teel püsida vihmaga.Panin 255/16 naelad alla,sissepoole ofsetiga velgedel ja kõik tundub jumalik(sildaderegull tuleb ikkagi teha).
Vasta