Saab 9-3 Aero, 2001, similar
Teist lambdat pole eriti keeruline elimineerida. Tähtis on meeles hoida, et muuta tuleks lamda mäppe, mis tunnistavad automaatkasti. Manuaalkasti omadega ei saavuta väga midagi.
Väljendasin end halvasti - open sid sai aktiveeritud ja teine lambda elimineeritud. Muud ei ole näppinud. Milline "raiskamine" eks ole :)
Väljalaske keevitamiseks läheb varsti - tuleb 2.5" roostevaba, kahe simonsi pütiga, st suht sama lahendus mis originaalis.
Ja 17" velgi ei ole juba mitu aastat ja ei igatse neid tagasi ka.
Komistasin praegu foorumis ringi kolades esmakordselt selle auto otsa, aga väga äge liikur! :notworthy:
Endal on au igapäevaselt samasuguse isendiga kulgeda - isegi värv on sama, ainult sisu on kõik stock. Ja lugedes siin varaseid kommentaare 2007-ndamast aastast, siis võibolla minugi autot on siinse masinaga segamini aetud omal ajal. Pesitsesin peaasjalikult Tiigi tänaval tol ajal oma Aeroga.
Endal on au igapäevaselt samasuguse isendiga kulgeda - isegi värv on sama, ainult sisu on kõik stock. Ja lugedes siin varaseid kommentaare 2007-ndamast aastast, siis võibolla minugi autot on siinse masinaga segamini aetud omal ajal. Pesitsesin peaasjalikult Tiigi tänaval tol ajal oma Aeroga.
ˇLahe!
Väljalase on nüüdseks uuendatud. Kuni keskmise resoni 3" ja edasi 2.5". Reso - simons U436300R ja lõpupütt U336300R. Suurem, ovaalne summutiots. Keskmine reso ja vana ots müügis.
Diisli esistabikas vahetus originaali vastu tagasi, ei meeldinud, tegi esiosa kuidagi tuimaks.
Veljed(suve) sain eelmisel kevadel saksast. Toodi Pärnu ära, käisin järel ja pulli pärast, poolel teel koju tagasi, peale kerget lõunapausi keerasin alla. :)
Talvel tekitas üks pikk, lauge kurv peavalu, ei suutnud päästa, nõks alla 90 kiiruse peal mõningase siplemise järel läbi jäise valli heinamaale. Läks isegi hästi, jätan meelde ja ei andesta(endale). Pole tahet leidnud, esipamper varsti värvimisse.
Igasugu muude väljaminekute kõrval pole (mootori)tuunimiseni jõudnud, samas ei kiirusta ka kuhugi.
Väljalase on nüüdseks uuendatud. Kuni keskmise resoni 3" ja edasi 2.5". Reso - simons U436300R ja lõpupütt U336300R. Suurem, ovaalne summutiots. Keskmine reso ja vana ots müügis.
Diisli esistabikas vahetus originaali vastu tagasi, ei meeldinud, tegi esiosa kuidagi tuimaks.
Veljed(suve) sain eelmisel kevadel saksast. Toodi Pärnu ära, käisin järel ja pulli pärast, poolel teel koju tagasi, peale kerget lõunapausi keerasin alla. :)
Talvel tekitas üks pikk, lauge kurv peavalu, ei suutnud päästa, nõks alla 90 kiiruse peal mõningase siplemise järel läbi jäise valli heinamaale. Läks isegi hästi, jätan meelde ja ei andesta(endale). Pole tahet leidnud, esipamper varsti värvimisse.
Igasugu muude väljaminekute kõrval pole (mootori)tuunimiseni jõudnud, samas ei kiirusta ka kuhugi.