Saab 9-3A , 2002, Peltz
Auto täiesti tavaline aero variant, puudu ainult katuseluuk, muu peaks olemas olema, isegi topsihoidja sai hiljem juurde tellitud, see mis käib kliima ja raadio vahele. Autol just täitus 60k km avariiga, nagu juba kuskil teises postituses rääkisin. Hetkeks mõtlesin selle Hirch tuuningpaketile ka aga see jääb hetkel kõrvale. Lasin Vikingul paigaldada eelsoendi aga nende katse kukkus haledalt läbi, seega lasin selle eemaldada või vähemalt need jupid mis nad juurde toppisid. (eelsoendi on omaette yks naljakas lugu). Mida veel hmmm, mehhaanik pole, kõik mis jääb kapotialla on raketiteadus, ise midagi ei näpi seega pole eriti mingeid tehnilisi asju kommenteerinud ka, mis teha :D
Nyyd vist jääbki veel pildid lisada...
Pilt 1. Jaanitripp, mis sai alguse trahviga vot see on see saabi mootor kui 90ns saab 120 hetkega ja otse radarisse, nimelt seisis roheline passat tee serval kui ma mööda sõitu tegin :D
Pilt 2. Mõista Mõista kus on saab :D
Pilt 3. Yks sõbralik papi tahtis kyyti saada aga meil auto igast jama ja asju täis, kahjuks tuli keelduda
Pilt 4. Nii juhtub kui takso ei näe teid või ei taha näha vähemalt.
Pilt 5. Teine vaade, sama stoori
Pikka iga Teie autolegi... :cool:
Nyyd vist jääbki veel pildid lisada...
Pilt 1. Jaanitripp, mis sai alguse trahviga vot see on see saabi mootor kui 90ns saab 120 hetkega ja otse radarisse, nimelt seisis roheline passat tee serval kui ma mööda sõitu tegin :D
Pilt 2. Mõista Mõista kus on saab :D
Pilt 3. Yks sõbralik papi tahtis kyyti saada aga meil auto igast jama ja asju täis, kahjuks tuli keelduda
Pilt 4. Nii juhtub kui takso ei näe teid või ei taha näha vähemalt.
Pilt 5. Teine vaade, sama stoori
Pikka iga Teie autolegi... :cool:
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
mulle küll üldjuhul uuemad Saabid eriti ei istu, aga vot see 9-3 Aero on küll väga kena. mõnusalt madal hävitaja välimus, Saabi joon on väga ilusti esindatud.
ära ütle, et sa hakkasid kihutama kohe pärast Heltermaa sadamat - seal ju istuvad mendid pea alati, kui praam on saabunud. hea ju autosid järjest võtta - kõik kiirustavad ja mentidel jälle kassa täidetud.
ära ütle, et sa hakkasid kihutama kohe pärast Heltermaa sadamat - seal ju istuvad mendid pea alati, kui praam on saabunud. hea ju autosid järjest võtta - kõik kiirustavad ja mentidel jälle kassa täidetud.
elasin kunagi laagris, õigemini kuulus see siiski tallinna alla, ja minuarust oli just seesama saab seal alati ühes tänavas aia ees seismas - oiii kuidas suu jooksis vett siis :P, vaatasin ja unistasin, et kui mõnus oleks sellega lapats põhja vajutada .... ooojaaaaa :notworthy:
Trahvi sain ikka kohe tallinnast väljas, mingi 50km. Krt siks sõitis 60nga ees ja ma tahtsin enne kurvi mööda saada.
Avariiga selline lugu et liikusin viimsist linna poole ja seal pirital, kus see pronks kuju oli, mida kogu aeg varastati, seal takso ei näinud mind ja kiirendas kyljepealt sisse, isegi pidurdada ei jõud.
Sõita on keskmine, need pirelli rehvid mis ostes kaasa tulid, total pas*. Müra võiks vähem olla, mõtlesin et see suvi peaks nagu vaatama mida teha annab. Mis mulle meeldib on roolivõim siuke paras kiirustel 90-120. korra sai ka 180nd proovitud aga siis oleks võinud juba jäigem rool olla.
Yks asi on kindel, minu jaoks automaatkast for life :D
Laagris pole kunagi elanud, aga muide sellel autol on kaksik olemas, ainult et tal on toonklaasid, viimati kui ma sellest kuulsin siis kuulujuttude järgi sattus see mingi rullnoka kätte (no offence aga jutud liiguvad).
Vot kui järgmine kord mingi kokkusaamine on siis katsun kohale ilmuda, saab lähemalt uurida.
Avariiga selline lugu et liikusin viimsist linna poole ja seal pirital, kus see pronks kuju oli, mida kogu aeg varastati, seal takso ei näinud mind ja kiirendas kyljepealt sisse, isegi pidurdada ei jõud.
Sõita on keskmine, need pirelli rehvid mis ostes kaasa tulid, total pas*. Müra võiks vähem olla, mõtlesin et see suvi peaks nagu vaatama mida teha annab. Mis mulle meeldib on roolivõim siuke paras kiirustel 90-120. korra sai ka 180nd proovitud aga siis oleks võinud juba jäigem rool olla.
Yks asi on kindel, minu jaoks automaatkast for life :D
Laagris pole kunagi elanud, aga muide sellel autol on kaksik olemas, ainult et tal on toonklaasid, viimati kui ma sellest kuulsin siis kuulujuttude järgi sattus see mingi rullnoka kätte (no offence aga jutud liiguvad).
Vot kui järgmine kord mingi kokkusaamine on siis katsun kohale ilmuda, saab lähemalt uurida.
Kaaslugejatel ei maksa solvuda, kuid minu meelest läksid Saabid ilusaks just sellest mudelist alates, sellisega sõites jääb tõesti ka tavaliiklejal "karp lahti". Eriti meeldivad mulle Su valuveljed. Miks Sulle originaalpamperid ei meeldinud?
Algselt postitas: marko
Kaaslugejatel ei maksa solvuda, kuid minu meelest läksid Saabid ilusaks just sellest mudelist alates
Kaaslugejatel ei maksa solvuda, kuid minu meelest 9-3 kui selline virvendab ikkagi järele nähtusele "classic 900" "kui sellisele", ja küllaltki õnnestunult, võrreldes NG 900-ga, siiski rõhutan, et kaasvõitlejatel ei maksa solvuda ning tegemist on konservatiivse/klassikalise nägemusega.
Peltzi autol on üks ilusamaid Saabi velgi üldse.
900C, NG900 ja 9-3 esindavad lihtsalt oma ajastut. 900C sisse istuks ainult nostalgiaks, 9-3 peale ei hakka veel rahakott (radikavõre on samas liiga jämeda joonega - NG900'l on ilusam ). Siin omavahel Saabi erinevate generatsioonide ja mudelite nokkimine on rohkem siuke bla-bla. Iga mees valib oma auto ise. Rolls-Royce's istutakse tagaistmel, kui autol on 4 ust, kaheukselise rooli kõlbab istuda ka omanikul, Bentley roolis on alati omanik - sama garaaz, erinevad autod. Saab on igatahes põhjamaade Mersu nagu Toyota Jaapanis ja Citroen Prantsusmaal. 9000 on kena auto, 9-5 aga juba hoopis kõrgem tase - kahju, et Saab selle krdi mootorivea läbi lasi.
900C, NG900 ja 9-3 esindavad lihtsalt oma ajastut. 900C sisse istuks ainult nostalgiaks, 9-3 peale ei hakka veel rahakott (radikavõre on samas liiga jämeda joonega - NG900'l on ilusam ). Siin omavahel Saabi erinevate generatsioonide ja mudelite nokkimine on rohkem siuke bla-bla. Iga mees valib oma auto ise. Rolls-Royce's istutakse tagaistmel, kui autol on 4 ust, kaheukselise rooli kõlbab istuda ka omanikul, Bentley roolis on alati omanik - sama garaaz, erinevad autod. Saab on igatahes põhjamaade Mersu nagu Toyota Jaapanis ja Citroen Prantsusmaal. 9000 on kena auto, 9-5 aga juba hoopis kõrgem tase - kahju, et Saab selle krdi mootorivea läbi lasi.
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: R Dets 17, 2004 11:44
- Asukoht:
- Auto:
9-3-See on vast elu,Ilus. Selline värv toob auto esile..
Kas nimelt Aerod pole 2-uksega..
Kas nimelt Aerod pole 2-uksega..
Pole juba ammu käinud siin saidil aga nagu ikka jõudsin ringiga tagasi.
keegi mainis originaalpampreid, ei saanud hästi aru sellest, auto täiesti originaalses varustuses.
Auto ostetud Viking motorsist, oli salongi auto, mingi 400km oli ees. Esimest korda nägin ja oligi otsustatud.
See e-autoline oma ei teagi mis sellest saanud, vist käis yle jõu uuele omanikule :D. Idee poolest oli identne aga tal olid toonitud klaasid.
Velg ikka saabi velg :D
Aero tuleb igas variandis, cabrio, kupee ja siis tavaline. Kysimus on mootoris ja sisustuses.
Viggen vot see on harmoonia ilu ja jõu vahel :D
keegi mainis originaalpampreid, ei saanud hästi aru sellest, auto täiesti originaalses varustuses.
Auto ostetud Viking motorsist, oli salongi auto, mingi 400km oli ees. Esimest korda nägin ja oligi otsustatud.
See e-autoline oma ei teagi mis sellest saanud, vist käis yle jõu uuele omanikule :D. Idee poolest oli identne aga tal olid toonitud klaasid.
Velg ikka saabi velg :D
Aero tuleb igas variandis, cabrio, kupee ja siis tavaline. Kysimus on mootoris ja sisustuses.
Viggen vot see on harmoonia ilu ja jõu vahel :D