Saab 900 2.0i, 1996, vallikas
Saabu viskas sellise vimka mulle täna, et ma ei jõua ära naerda, kuidas ma seda kohe läbi ei hammustanud
Ivometsa Sygisrally ja talve ootel otsustasin oma libedad kõvast segust suverehvid M+S-i vastu visata hommikul. Muidugi oli vaja ka tagumisi pidurisilindreid klotsidest tagasi lükata. Pidurit aga ma ei vajutanud, et silindrid tagasi liiguksid. Rattapoldid kinni hakkasin tööle sõitma ja ennäe jama, pidurid peal taga ja pedaal üles ei tõuse. Ähmis tööle hiljaks jäämise pärast oletasin halvimat ja keerasin ühe ratta maha ja helistasin äiapapale ja kui see õlgu kehitas veel ng-nõupeale.
Kahtlustasin juba maiteamida, telefoniga vesteldes unustasin tungi poolde vinna ja ratast alt ära võttes kukkus ketas tonks alla....ma karjatasin telefoni, "nüüd kukkus sild alt ära!...." :wall:
No nalja kui palju, kui hakkasin oletama lihtsaimat (enne ei tulnud ju selle peale, sest sai ju silindreid käpitud) - et pedaal ise on kuidagi kinni jäänud. Probleemiks oli küll silindrite tagasi lükkamine, sellest tulenevalt sai pedaal täitsa põhja ja pedaali peal asuv kate liikus veidi kohalt ning jäi servaga pedaali tagasiliikumist takistama....
Niiet Occami habemenuga ruulib ja loodan sellist mitte enam teha.
Suvekummid tuleb vist minema visata, kas seesmise poole suurem kulumine esisillal ka silla reguleerimise vajadusele viitab, äkki keegi oskab nõu anda?
Talvepapudega on palju-palju pehmem ja tänu sirgetele rehvidele ei ole ka roolis mingit vibra :drive:. Kas talvel saavad mustad veljed endale custom-capsid ja uued rehvid (kas 195 asemel mahub veljele ka 205?) või tulevad nii uued veljed kui rehvid...samas kes mu musti 15 tolli velgi ikka osta tahab.
Ivometsa Sygisrally ja talve ootel otsustasin oma libedad kõvast segust suverehvid M+S-i vastu visata hommikul. Muidugi oli vaja ka tagumisi pidurisilindreid klotsidest tagasi lükata. Pidurit aga ma ei vajutanud, et silindrid tagasi liiguksid. Rattapoldid kinni hakkasin tööle sõitma ja ennäe jama, pidurid peal taga ja pedaal üles ei tõuse. Ähmis tööle hiljaks jäämise pärast oletasin halvimat ja keerasin ühe ratta maha ja helistasin äiapapale ja kui see õlgu kehitas veel ng-nõupeale.
Kahtlustasin juba maiteamida, telefoniga vesteldes unustasin tungi poolde vinna ja ratast alt ära võttes kukkus ketas tonks alla....ma karjatasin telefoni, "nüüd kukkus sild alt ära!...." :wall:
No nalja kui palju, kui hakkasin oletama lihtsaimat (enne ei tulnud ju selle peale, sest sai ju silindreid käpitud) - et pedaal ise on kuidagi kinni jäänud. Probleemiks oli küll silindrite tagasi lükkamine, sellest tulenevalt sai pedaal täitsa põhja ja pedaali peal asuv kate liikus veidi kohalt ning jäi servaga pedaali tagasiliikumist takistama....
Niiet Occami habemenuga ruulib ja loodan sellist mitte enam teha.
Suvekummid tuleb vist minema visata, kas seesmise poole suurem kulumine esisillal ka silla reguleerimise vajadusele viitab, äkki keegi oskab nõu anda?
Talvepapudega on palju-palju pehmem ja tänu sirgetele rehvidele ei ole ka roolis mingit vibra :drive:. Kas talvel saavad mustad veljed endale custom-capsid ja uued rehvid (kas 195 asemel mahub veljele ka 205?) või tulevad nii uued veljed kui rehvid...samas kes mu musti 15 tolli velgi ikka osta tahab.
Suvekummid tuleb vist minema visata, kas seesmise poole suurem kulumine esisillal ka silla reguleerimise vajadusele viitab, äkki keegi oskab nõu anda?
Ata Ata, ruttu silda regullima, muidu kevadel viskad lamellid ka ära
EDIT: vallikas kle need: M+S-i vastu visata hommikul kas need siis naelad?
Ata Ata, ruttu silda regullima, muidu kevadel viskad lamellid ka ära
EDIT: vallikas kle need: M+S-i vastu visata hommikul kas need siis naelad?
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: Eleri
Ata Ata, ruttu silda regullima, muidu kevadel viskad lamellid ka ära
Mul on Wanli naelad, millel palju naelu läind muidugi. Pole täheldanud neil seesmise poole ärasöömist. A silda/sildu peaks enne uusi suverehve hiljemalt kindlasti reguleerima.
Õlivahetusega olen jokutanud ja odomeeter muudkui kerib :wall: ja täna ütles Ill, et ketikolin on hirrrmus. Mul läks eluisu ära kohe, minu saabu süda :(
Saab uued õlid sisse ja uued luuad, siis (kui mootor vastu peab) kevadel mõtleb rooste ja värvi ja esiklaasi peale. Ja istmesoenduse ja tuunimise ja suvevelgede-rehvide....aga ketikolin ....eiii
EDIT: Nüüd mul on neuroos, ei julge stiierioud sisse lülitadagi, kuulan ainult mootori ja siduri häält. Ja sai mootor äkki kogu pa*a seest lahti ka selle rallitamisega :(
Ivometsa Sygisrallyl III koht 320 p, kaarti luges Ill (I 330 p, II 325 p) 1. nov 2008 :headbang::headbang::headbang:
Saab uued õlid sisse ja uued luuad, siis (kui mootor vastu peab) kevadel mõtleb rooste ja värvi ja esiklaasi peale. Ja istmesoenduse ja tuunimise ja suvevelgede-rehvide....aga ketikolin ....eiii
EDIT: Nüüd mul on neuroos, ei julge stiierioud sisse lülitadagi, kuulan ainult mootori ja siduri häält. Ja sai mootor äkki kogu pa*a seest lahti ka selle rallitamisega :(
Ivometsa Sygisrallyl III koht 320 p, kaarti luges Ill (I 330 p, II 325 p) 1. nov 2008 :headbang::headbang::headbang:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga äkki sul ka õlivõtusõel umbes ja õlirõhk teeb nalja juba??
meiekandis taas hiljuti yhel moto jooksis sepärast kokku.
meiekandis taas hiljuti yhel moto jooksis sepärast kokku.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
aga äkki sul ka õlivõtusõel umbes ja õlirõhk teeb nalja juba??
meiekandis taas hiljuti yhel moto jooksis sepärast kokku.
Seda pean ma siis mainima saabujumalate juures, õlirõhku nad saavad mõõta eks, aga filtri ummistus on vist juba keerulisem tuvastada-puhastada? Ja ega see ketikolinatki ära võta.
seda sõeala saad ise puhastada. Võtad karteripäeha alt ära aja teed puhtaks. Aga selle käigus tuleb õli ka välja lasta. Kui mootorit tungrauaga käigukasti poole lükata, siis mahub karteripõhi ilma poolraami alt võtmata ära.
55581286
Oi kura* ma pean vist oma praeguse ameti maha panema ja edasi täishumanitaar olema Leidsin paberid üles ja arvutasin ning VM pani õli sisse 192.000 peal ja sest saadik 13.000 sõidetud, a miskipärast ma 10.000 rohkem arvasin olevat, loll :wall: Siis olen ikkagi hea peremees kui homme uus sisse saab:eureka: Kivi langes südamelt, aga mure keti pärast muidugi ei kao vist küll jah.
EDIT: Panen endale siia kirja, äkki jälle pole paberit käepärast. Ost 189.300, I mootoriõli 192.000, II mootoriõli + käimakastiõli 204.800.
Ja saabijumalad ketti ei maininud, undamine võib olla veepump või genekas.
EDIT: Panen endale siia kirja, äkki jälle pole paberit käepärast. Ost 189.300, I mootoriõli 192.000, II mootoriõli + käimakastiõli 204.800.
Ja saabijumalad ketti ei maininud, undamine võib olla veepump või genekas.
Minu kui saabiomaniku 9 kuu kogukulu on kriips alla 80.000 krooni. Arvestades, et auto jääkväärtus praegu null. Ise teinud läbisõitu 16.000 km ja praegu kerib 205.500.
Üheksa kuu kulust siis praktiliselt võrdselt 25.000 bensiinile ja 25.000 remont, hooldus, tuuning, ÜV ja kindlustus.
Viimase kolme kuu kulu (peale bensiini):
v õõts - 1500
heli - 5900
kindlustus - 1400
ülevaatus - 600
käimakasti-, mootoriõli ja neli luuda - auhind+280
pukseerköis ja helkurvest - kingitus
KOKKU: 9680
Peaks vist vardaga kuulatama jah, mis seal rohkem uriseb ja aega leidma sellega tegeleda.
Üheksa kuu kulust siis praktiliselt võrdselt 25.000 bensiinile ja 25.000 remont, hooldus, tuuning, ÜV ja kindlustus.
Viimase kolme kuu kulu (peale bensiini):
v õõts - 1500
heli - 5900
kindlustus - 1400
ülevaatus - 600
käimakasti-, mootoriõli ja neli luuda - auhind+280
pukseerköis ja helkurvest - kingitus
KOKKU: 9680
Algselt postitas vmaster
Veepumbal ja genekal on ka kalduvus oma ülesannete täitmisest loobuda ebasobival hetkel :)
Peaks vist vardaga kuulatama jah, mis seal rohkem uriseb ja aega leidma sellega tegeleda.
KÄRBERI, 23. november, VNS - Toornafta hind maailmaturul sööstis vabalangusse kui Eesti lumetorm tuure kogus, mistõttu kohalikud jaemüüjad olid sunnitud mootorikütust tasuta jagama.
Saab ng 900 omanik Martin ütles VNS-ile, et Swedbanki värske prognoos, mille kohaselt Eesti majanduses läheb külmemaks, on küll põhijoontes õige, kuid konjunktuuri baromeeter näitab juba novembri lõpus miinus kahte.
"Seega ennustan järgmiseks aastaks 3,6-protsendist majanduslangust, mistõttu naftabörsil asendub nõudlus ülepakkumisega ning OPEC on sunnitud naftat uuesti maasisse suruma," rääkis Martin.
Eesti peaminister ütles, et oli pühapäeval telefoniühenduses Obamaga, paludes majanduslikku abi.
"Lumi ongi Eesti Nokia, me soovime ühendriikidelt kümme miljardit talve külmutamiseks," ütles peaminister.
VNS-ile teadaolevalt kulub osa sellest summast kümne Mati Alaveri kloonimiseks.
Vallika News Service
Saab ng 900 omanik Martin ütles VNS-ile, et Swedbanki värske prognoos, mille kohaselt Eesti majanduses läheb külmemaks, on küll põhijoontes õige, kuid konjunktuuri baromeeter näitab juba novembri lõpus miinus kahte.
"Seega ennustan järgmiseks aastaks 3,6-protsendist majanduslangust, mistõttu naftabörsil asendub nõudlus ülepakkumisega ning OPEC on sunnitud naftat uuesti maasisse suruma," rääkis Martin.
Eesti peaminister ütles, et oli pühapäeval telefoniühenduses Obamaga, paludes majanduslikku abi.
"Lumi ongi Eesti Nokia, me soovime ühendriikidelt kümme miljardit talve külmutamiseks," ütles peaminister.
VNS-ile teadaolevalt kulub osa sellest summast kümne Mati Alaveri kloonimiseks.
Vallika News Service
oligi juba aeg, et kütust ostes peale makstaks :headbang:
Täna tuunisin väljalaske soundi, see käis nii, et parkimiskohti polnud ja siis tuli tagurpidi ilmtingimata tänava äärekivist üles sõita, siis summuti haakis korraks kusagile taha ja lõpptulemusel sai pärast kati volditud torusse kaks pragu, aga hääl väga lõrin, lapsepõlv tuli meelde kui 99-l polnud ka alati sumpad kuigi tihedad...
Aga kas keegi on leiutanud metallteibi, millega käepäraselt neid pragusid vaigistada?
Aga kas keegi on leiutanud metallteibi, millega käepäraselt neid pragusid vaigistada?
Algselt postitas: vallikas
Aga kas keegi on leiutanud metallteibi, millega käepäraselt neid pragusid vaigistada?
Kusjuures ajutiseks lahenduseks on minu teada mingi sumpsiteip olemas, arvan, et Pärnu mnt-l Ben autotarvetes peaks seda müüa olema. Asub Amservauto kõrval.
Äi ükskord kasutas ja pidas mitu kuud enne kui ta lõpuks sumpsi välja vahetas.
Algselt postitas: ill
Mis sa seal ikka teibid, mine lase sinna uus jupp toru panna, troostiga sama hoovi peal on summutiparandus.
Jah, ei aita mingi plaaster siin :(, toru peaks kõva olema, aga volditud metalli asemele tuleb korralik sukk keevitada ja seekord endal mässamiseks aega pole, vaja kodu ehitada.
Siinkohal meenub Naksitrallidest stseen kui Kingpool asetab pirukakäru taha ratastega hiire kasside peibutamiseks ja ütleb oma lemmikule Kingpoolile omase nutuse häälega: "Ole nüüüüd tubli, ole nüüüd tubli." Ma tahaks oma saabile öelda seda, kuniks korteriremont finišisse jõuab ja saab temaga uuesti tegelema hakata....
Algselt postitas: ill
Mis sa seal ikka teibid, mine lase sinna uus jupp toru panna, troostiga sama hoovi peal on summutiparandus.
kui torujupi keevitus on mõttekas ja ka ülejäänud summuti pole "pulber" siis keevitame samuti..milleks hoovi peal ringi kolada:wall:
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: ill
Mis sa seal ikka teibid, mine lase sinna uus jupp toru panna, troostiga sama hoovi peal on summutiparandus.
kui torujupi keevitus on mõttekas ja ka ülejäänud summuti pole "pulber" siis keevitame samuti..milleks hoovi peal ringi kolada:wall:
Joonelt tulingi kohe teie boksi :headbang: pärast summutimehi, kus oli järjekord. Eleri katsub mind homme teile vahele pressida, seniks löristan ringi Eks muresid on teisigi, vaatab kas saan homme aega Troostis passida ja nõu küsida. Kojamehed ei saa aru, kus nende õige koht on seisma jääda pärast lumetormi (said vist korra suurt koormust) ja samuti võiks lisaks saabianti meestele ka teie oma kõrva treenida ja ennustada, mis mootori juuress surmahäält teeb, kas veepump, genekas või mõni rullilaager...:)
Troostis ikka käin, kuigi seni palju teile sisse pole toonud :P
EDIT: Kuigi just nüüd pärast selle kirjapanekut siin näitasid kojamehed iseparanemise võimet kui paaril korral nagu hirmsa pingutusega liikusid poole klaasi pealt siiski lõpuni alla. Ehk koguvad homseks veel rohkem jõudu ja käivad siis ilusti :)
Sain täna ka pooleks tunniks küünealused mustaks Kojamehed nuutidest maha, kate maha ja siis ülla-ülla selline huumus seal all, et pane taimed kasvama. Salongifilter, mis kevadel vahetatud nagu tolmurull, lehed, muld :freak: Suur osa ajast läks selle puhastamisele, siis kolm kruvi lahti kojameeste reduktori kaanest ja sinna alla piiluma.
Mure oli selles, et klaasikojamehed ei saanud aru, kus on nende koht seisma jääda, probleem oli kulunud klemmis, mida vist ka varem on lähemale painutatud, kuidagi väga könt nägi välja juba.
Samas kui olin kõik kokku pannud, siis aku pealt ei toiminud, käisid palju aeglasemalt ja jäid seisma kohe kui kang puhkeasendis. Ja kuna töötava mootoriga kõik korralikult toimima hakkas, siis kahtlustan, et kas linnas jupiti sõitmisega on aku suht tühi või siis halvemal juhul genekas ei lae. Kuna genekas niikuinii häält teeb, siis lasin ka 5-56 õli võllidele. Genekaga muutust ei täheldanud ja urin jäi alles, küll aga võttis veepumba võllile lastes õli ühe vilina moodi heli maha. Seega ei teagi nüüd, kas generaator täiega sureb ja veepumbal ainult mingi laager või mis...
Vana auto värk, saad ühe asja korda, järgmine läheb, Troostis arvati sumpsi sukka keevitades, et kati sisu kokku kukkunud :(
Üks pilt kojameeste klemmist ka.
Mure oli selles, et klaasikojamehed ei saanud aru, kus on nende koht seisma jääda, probleem oli kulunud klemmis, mida vist ka varem on lähemale painutatud, kuidagi väga könt nägi välja juba.
Samas kui olin kõik kokku pannud, siis aku pealt ei toiminud, käisid palju aeglasemalt ja jäid seisma kohe kui kang puhkeasendis. Ja kuna töötava mootoriga kõik korralikult toimima hakkas, siis kahtlustan, et kas linnas jupiti sõitmisega on aku suht tühi või siis halvemal juhul genekas ei lae. Kuna genekas niikuinii häält teeb, siis lasin ka 5-56 õli võllidele. Genekaga muutust ei täheldanud ja urin jäi alles, küll aga võttis veepumba võllile lastes õli ühe vilina moodi heli maha. Seega ei teagi nüüd, kas generaator täiega sureb ja veepumbal ainult mingi laager või mis...
Vana auto värk, saad ühe asja korda, järgmine läheb, Troostis arvati sumpsi sukka keevitades, et kati sisu kokku kukkunud :(
Üks pilt kojameeste klemmist ka.
Määre on ilusat värvi, aga kahju, et voolu ei juhi :D
Fotovõistluse peale mõeldes harjutan, uusaasta ööst ei tulnud midagi välja, tuul tahtis minema viia, kalapüügi käigus sai täna paar pilti, aga heast ideest on puudus, teostusest rääkimata. See-eest terve aasta aega seda asja sättida :)