Mõned päevad hiljem tegin algust mõnevõrra mahukama operatsiooniga, mille tarbeks oli varem hunnik juppe kokku kraabitud. Kuna kõik piduriklotsid olid võrdlemisi kulunud, esimesed kettad üsna sügava kulumisrandiga ja tagumised pidurid sõitsid peaaegu niisama tühjalt kaasa, siis operatsiooniks oligi põhjalikum pidurite uuendamine.
Kõigepealt läks lammutamiseks:
Esipiduriketta kulumisrant:
Selline kahtlast värvi ollus väljus pidurisüsteemist:
Vanad kettad asendusid uute Brembo kaubamärki kandvatega:
Tagumiste suportite välimised klotsid olid nii raami kui ka kolvi külge nii kõvasti kinni roostetanud, et eemaldamiseks oli haamri abi vaja. Arusaadavalt ei olnud välimisel silindril mingit võimalust liikuda ning ega ka sisemisega kiita lood ei olnud, kuna kogu suport oli väljast ikka rämedalt roostes:
Tagumised kettad maha, vanad käsipiduri detailid prügimäele, trummel traatharjaga seest puhtaks, allesjäänud liikuvad osad puhtaks ja vaskmäärdeseks ning uute juppidega käsipidur uuesti kokku:
Seejärel sai kõik suportid laiali lammutatud, silindrite tihendid eemaldatud, tagumistel ka klotsid, kolvid korralikult kinni teibitud ja silindritesse tagasi pistetud, õhutusniplite ja voolikute-torude avadesse poldid. Kõik selleks, et suportid võiksid ilma ebameeldivate kõrvalmõjudeta liivapritsijate meelevalda sattuda.
Järgmisel päeval kui haljaks pritsitud suportid kätte saadud, sai nendega kohe samal õhtul (enne kui rooste uuesti võimutsema hakkab) paar tunnikest pintslitööd harrastatud. Värske lõpptulemus nägi välja nii:
Järgnevaks õhtuks oli asi nii kaugel, et sai pidurid uuesti kokku panna:
Enne kokkupanekut pesin süsteemi korralikult uue piduriõliga (Comma DOT4 Synthetic) läbi, lõpus jäi üle veel õhutada ja oligi see operatsioon lõpuks ühelpool. :drive: