2. leht 6-st

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: T Juun 17, 2008 20:05
Postitas HTKotermann
P.S. palju sul bensukulu on ? keskmiselt ? ja maanteel ? ka läbisõit mul sama.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: T Juun 17, 2008 21:02
Postitas Vitautas
Tänud sullegi.

Kuule keskmine tundub olevat kusagil 8.5-9L vahel, mnt-l sõites umbes 80 km/h on vahest saadud ka sinna 6L kanti. Tavaline 90-100 kiirusel umbes 7-8L aga seda kah viisakalt sõites.
Niikui kukud paarutama kohe ronib korralikult üle 10L.
Minule küll öeldi et see ikka väga hea tulemus Saabi kohta.
Ja kuidas sinul on sellega lood?

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: L Juun 21, 2008 10:11
Postitas Vitautas
Vahepeal lõpetas töölepingu roolivõimu üks voolikutest. Selle sai küll kärmelt kokku aga kui kauaks? Seega lähitulevikku lisandus uus plaan vahetada ka osad voolikud. Samas lugesin siit välja et et tohigi roolivõimus olla kasutusel ATF vaid mingi spets. Niiet ka mahlavahetus on ees.
Vahepeal avastasin kuidas (ja et üldse) töötab eelsoojendus ja minu rõõmuks ei olnudki mootori soojendamiseks vaid puhub ilusti salongi. Väga šeff asi on. Nüüd lausa ootaks talve, et külma ilmaga istuda kruusi kuuma kohviga sooja autosse.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: L Juun 28, 2008 11:01
Postitas Vitautas
VIN: YS3DD55N0V2044477
Lisan nüüd ka enda Saabi Vin informatsiooni:

Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204L - 2.0L turbo with intercooler
Model year: 1997
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 044477
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-3

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: T Juul 08, 2008 17:20
Postitas Vitautas
Nonii ... Nüüd siis minul kah kätte jõudnud aeg millal saan lubada pisut tegeleda oma Saabiga.
Täna sain käidud härra Trionic-u juures (tänud talle) mõningate muredega ning enamus neist leidsid oma lahenduse: (Vaakumvoolikud ja kasti õli sai vahetatud. Kusagil eelpool kirjeldatud (vist) loks vasakus pooltelje otsas peabki olema. Käsipidur sai kah nii ära pingutatud, et esimesed kilomeetrid tuleb vist sõita nagu madaldusvedrudega (tagumik maale lähemal).)

Homme läheb klaaside toonimisse ja neljapäevaks on samuti plaanid suured, aga sellest lähemalt hiljem :P




Hetkel võib probleemideks pidada esivedrusi koos tugipatjadega, tumma turborõhu näidikut, mittetöötavaid istmesoojendusi ja konditsioneeri.
Kõik muu on nüüd :thumb:




09.07.2008
Käidud. A-Autokile. Minu meelest tehti väga korralikku tööd ja aega läks kah umbes 3 tundi. Summa 1500.-

Üks pildike kah...

Lisatud failid

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: N Juul 10, 2008 17:45
Postitas kasparius
Sa pane Trõhu lisanäidik, siis näed, mida föön teeb.
Originaalnäidik on saast.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: N Juul 10, 2008 18:36
Postitas Vitautas
Täpselt see minul plaanis oligi ... Täna veel konsulteerin ühe härraga ja homme tellima. Arvatavasti e-bay st.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: N Juul 10, 2008 18:49
Postitas kasparius
soo.oh kas kohalikud kaupmehed ei suuda pakkuda midagi mõistlikku?

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: N Juul 10, 2008 18:51
Postitas Vitautas
Aga paku kust oleks mõistlik uurida ja milline tuleb hind? Ütlen ausalt kohe välja, et seni olen vaadanud ainult netist. Poodidesse ei ole jõudnud.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: N Juul 10, 2008 18:54
Postitas Jürgen
Uuri DB-HP'st.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: N Juul 10, 2008 19:13
Postitas kasparius
300 eekist algavad
Keisei racing, tuning.ee
vaata saabneti "pakkumistes" veidi ringi

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: N Juul 10, 2008 23:37
Postitas Vitautas
Selge. Kindlasti uurin esmalt soovitatud kohtadest.

Muideks täna sain koostöös härra Sebastianiga softi vahetatud. Nüüd siis ST2. Ainult, et korralikult proovida ei õnnestunud kuna sidur otsustas töölepingu lõpetada ning hakkas libisema. Selgus ka tõsiasi, et minu Saabil on mingi uuem aju... mida iganes see ka tähendama peaks.

Igal juhul suurimad tänud veelkord Sebastianile :notworthy:


Muideks kas ka NGl on siduri reguleerimisvarras olemas? (Peaks ju olema)

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: N Juul 10, 2008 23:45
Postitas kasparius
On olemas siduri tross, mida saab reguleerida, kui on õige tross. Neid on kahte tüüpi- 1 on isereguleeruv, teine on regullitav. Minumeelest regutav on parem. Saad ise määrata veidi pedaali käiku. Otsi kapoti alt tross üles ja vaata kas on mingi kruttimise võimalus kuskil. Siin on neid lahatud ka teemasid.
jama lugu küll, kui nii peediks sõidetud sidur on, et kohe libisema.

Kuhumaani nüüd T seier läheb?

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: R Juul 11, 2008 10:36
Postitas Vitautas
T seier on juba praktiliselt auto ostmisest saadik paraliseeritud. St ei liigu üldse. Ja kuna mul elektrooniline mitte mehhaaniline siis ei ole seda väga kerge korda ka saada. Niiet ikkagi lisakell.

Täna juhtus mul teine äpardus. Nimelt vastu sõitis veoauto mille kärul just minu kõrval olles rehv lõhkes ning sealt lendas päris ohtralt kive. Nüüd siis mõned mölgid ja värv maas. Õnneks sai auto omanikuga kokkuleppele, et tehakse tema investeeringutest.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: R Juul 11, 2008 11:30
Postitas denver
Kkas see on ostetud ühelt Tallinna müügiplatsilt, mis asub Pärnu mnt.-l?
Kui see on sama isend, siis käisin minagi seda ostusooviga kaemas, aga teatud põhjustel jäi tehing tegemata.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: R Juul 11, 2008 11:49
Postitas Vitautas
Täpselt nii. Aga ega need teatud põhjused ei olnud seotud just auto seisundiga?


Selgus et nädala pärast läheb auto värvimisse... valdav enamus vasakust küljest + parem roostetav koopaäär.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: R Juul 11, 2008 15:31
Postitas sebastian
Tõsi ta on, et sul uuem tüüp Trionic5 aju. Tõtt öelda pole sellist minu kätte veel sattunudki.
Ajus kasutatakse 20MHz protsessorit (vanemal 16MHz) ja kiiremaid 90ns mälusid (vanemal 120ns).
Hiljem natuke puurin, et kas ka stock soft on erinev...seni siiski tundub, et mitte.

Kui enne oli boost request 0,75...0,8 baari pööretel 1500-5000, siis nüüd on 1,2 baari pööretel 2500-4500.
Segu ka vastavalt rikkam.

Aga...seda maksimumi saad alles siis maitsta, kui suurem väljalase sportkatiga ja vabamalt hingab õhufilter + täiesti korras BPC klapp.

Loodetavasti saad siduri üsna pea vahetatud :)

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: R Juul 11, 2008 15:55
Postitas denver
Algselt postitas: Vitautas
Täpselt nii. Aga ega need teatud põhjused ei olnud seotud just auto seisundiga?


Selgus et nädala pärast läheb auto värvimisse... valdav enamus vasakust küljest + parem roostetav koopaäär.


osalt olid auto tehnilise seisunduga seotud, osalt ka teeninduspoolega.
kuidas ta on?
sel ajal kui mina seda uurimas käisin oli seal veel paar sellist, kuid see hõbedane tundus sellest valikust kõige parem olevat.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: R Juul 11, 2008 19:31
Postitas Trionic
Algselt postitas: Vitautas
Täpselt see minul plaanis oligi ... Täna veel konsulteerin ühe härraga ja homme tellima. Arvatavasti e-bay st.

Lisakella konsool mul täitsa üle.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: R Juul 11, 2008 21:12
Postitas Vitautas
To Sebastian:
Nuujah. Nüüd tegelikult veel palju vaja uuendada, et tunda nagu auto oleks korras. Aga eks näib mis ja kuidas edasi saama hakkab.


To Denver:
Kuule täitsa OK minu meelest. Ja teenindus kah. Sain nendega suht imelikult kaubale (minu vana auto + pisut sularaha ja ülenäänud järelmaksuga (küll suht kirve intressiga, aga seeselleks)).
Siis kui mina seal käisin oli platsis ka üks 9-3 aga minu meelest küll kahtlasemas seisundis ja suht jubeda hinnaga ja veel LPT kah.
Muideks ega hetkel müüdav 9000 ei ole ka suurem asi. Vähemalt minu meelest.


To Trionic:
Räägime asjast lähemalt :bs:

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: R Juul 11, 2008 22:09
Postitas denver
To Denver:
Kuule täitsa OK minu meelest. Ja teenindus kah. Sain nendega suht imelikult kaubale (minu vana auto + pisut sularaha ja ülenäänud järelmaksuga (küll suht kirve intressiga, aga seeselleks)).
Siis kui mina seal käisin oli platsis ka üks 9-3 aga minu meelest küll kahtlasemas seisundis ja suht jubeda hinnaga ja veel LPT kah.
Muideks ega hetkel müüdav 9000 ei ole ka suurem asi. Vähemalt minu meelest.

mis mulle meeldis oli auto velg ja see vaikus autos.. siga vaikne oli ta vähemalt minu proovisõidul.
müügist! vbl sinuga tegeles teine noormees, kuid minul jättis teenindus küll soovida.. kuid ok, mis ma siin halan.
Soovin Sulle muretuid Km ja tunne masinast mõnu (Y)

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: L Juul 12, 2008 10:23
Postitas Vitautas
Kuule jah ... niipalju kui ma seal nägin ja müüjad kah rääkisid olid teiste sarnaste veljed 15" sellel aga 16". Suhteliselt vaikne on ta jah.

"Soovin Sulle muretuid Km ja tunne masinast mõnu (Y) "
Tänan!

Võibolla minule tundus või näidik valetab aga minu meelest läks ta ka ökonoomsemaks peale ST2 paigaldamist. Igatahes nägin ma eile esimest korda keskmise kulu näitu 4,8l ja seda nullimisest peale 30-35 km mnt sõitu. (Muidugi sõitsin kah väga sümboolselt peaaegu vajutamata)

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: E Aug 04, 2008 11:14
Postitas Vitautas
Ise puhkuselt tagasi ja ka auto värvimisest käes. Nüüd Saab täiesti roostevaba. Ilus läikiv värv peal ja puha. Ainult, et nutab poleerimise ja vahatamise järgi. Lähiajal lisandumas veel nipet näpet.

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: E Aug 04, 2008 11:26
Postitas denver
Algselt postitas: Vitautas
Ise puhkuselt tagasi ja ka auto värvimisest käes. Nüüd Saab täiesti roostevaba. Ilus läikiv värv peal ja puha. Ainult, et nutab poleerimise ja vahatamise järgi. Lähiajal lisandumas veel nipet näpet.


mõni kena pilt abiks :head:

Saab 900 2.0T 136kw, 1997, Vitautas

Postitatud: E Aug 04, 2008 11:47
Postitas Vitautas
Esmalt poleeriks ja siis lisan ka pildi.
(Tegelikult tahaks enne piltide lisamist ka madaldusvedrud alla panna. Igal juhul täna tellima.)