Täna raalisime natu kursavennaga selle tagumise spoileri teemat... ei saa olla noh...
käisin kohapeal ka seal, kus äärekasse sisse tagurdasin - neverever ei olnud see nii kõrge kui kõrgel mul see vigastus on - täitsa suur hämming:conf:
Saab 900, 1996, Lepp
Eile õhtul juhtus imelik asi...
võibolla kujutan ette, aga... ühesõnaga suretasin ühe foori all masina välja, see käivitades ning liikuma hakates lülitusid käigud kuidagi ebatavaliselt kergelt...
kas on põhjust muretsemiseks, kuigi tuleb tunnistada, et päris nauditav oli käiguvahetus:drive:
võibolla kujutan ette, aga... ühesõnaga suretasin ühe foori all masina välja, see käivitades ning liikuma hakates lülitusid käigud kuidagi ebatavaliselt kergelt...
kas on põhjust muretsemiseks, kuigi tuleb tunnistada, et päris nauditav oli käiguvahetus:drive:
Tere,
nädal tagasi juhtus paha lugu. Sõitsin "koju" sõbranna juurest. Valgusfoori all suri auto ära. Enam käima ei läinudkii. Pidin kutsuma sõbrad, kes tõukasid kullakese ohutusse kohta, kus ta on seisnud siiani. Täna käisime sõbraga. Uurisime asja. Ikka ei läinud käima. Säde on. Ilus ka kusjuures. Keerasime küünla välja. Kuiv oli. Kütust polnud. Sõber roomas. Auto alla. Panin süüte sisse. Sõber kuulas. Häält ei tulnud. Pump ei löönud, vist. Kas seda peab üldse kuulda olema? Kus pump asub üldse? Kas vastavad oletused tõele, et pump on saba andnud? Mis võib veel siukest asja põhjustada?
nädal tagasi juhtus paha lugu. Sõitsin "koju" sõbranna juurest. Valgusfoori all suri auto ära. Enam käima ei läinudkii. Pidin kutsuma sõbrad, kes tõukasid kullakese ohutusse kohta, kus ta on seisnud siiani. Täna käisime sõbraga. Uurisime asja. Ikka ei läinud käima. Säde on. Ilus ka kusjuures. Keerasime küünla välja. Kuiv oli. Kütust polnud. Sõber roomas. Auto alla. Panin süüte sisse. Sõber kuulas. Häält ei tulnud. Pump ei löönud, vist. Kas seda peab üldse kuulda olema? Kus pump asub üldse? Kas vastavad oletused tõele, et pump on saba andnud? Mis võib veel siukest asja põhjustada?
Bensiinipum asub paagi sees eraldi kopsikus, vahetamiseks kas võtad paagi maha või lõikad (vististi plekikääridega) auto põhja augu, mille kaudu saab pumba välja võtta, kuidas seda auku tehakse täpselt, ma ei tea.
Siin [URL=http://www.thesaabsite.com/Saab%20900-93%20fuel%20pump%20replacement.html]üks õpetus[/URL], mille järgi mina käitusin, ja pärast vahetamist kunagi kirjutasin [URL=http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=9299#pid111743]sellise jutu[/URL]. Ise sain kopsiku sees asuva pumba kasutatud pumba vastu vahetatud, mõni voolik tahtis ka vahetust, pumpa kopsikut on raske õigesse asendisse paagi põhja saada, aga noh, lõpuks sain sellegi tehtud, teisel katsel.
Siin [URL=http://www.thesaabsite.com/Saab%20900-93%20fuel%20pump%20replacement.html]üks õpetus[/URL], mille järgi mina käitusin, ja pärast vahetamist kunagi kirjutasin [URL=http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=9299#pid111743]sellise jutu[/URL]. Ise sain kopsiku sees asuva pumba kasutatud pumba vastu vahetatud, mõni voolik tahtis ka vahetust, pumpa kopsikut on raske õigesse asendisse paagi põhja saada, aga noh, lõpuks sain sellegi tehtud, teisel katsel.
Nii... bensiinipump vahetatud, minek parem, gaasipedaal tundlikum ja tundub, et pöördedki langesid sellega. Ära puhastati ka küünlad ja veel miski "kaane" värk...
Homme plaanis käsipiduriga lõpuks midagi ette võtta. Täna ronisime kanalis auto alla ja avastasime Denisiga, et kogu see kupatus seal on täitsa lahti ja suht roostes ka... Homme tõstukile ja Sinti, kus üks teadjam mees käe külge lubas panna.
Veel painab üks mure - nimelt laseb kuskilt vett sisse pagassi:freak: täitsa haige värk - terve luuk on niiske, matt niiske ja "haiseb vaikselt". Tegin tühjaks tagant kõik - üllatus oli suur, kui varuratta seest lombi avastasime :S matt pessu, vesi välja, koopad vaatasime üle... täiesti müstika, kust selline vesi võis sisse pääseda. Puhastasin ära seest kõik, matt kuivatatult sisse tagasi ja nüüd jälle suur niiskus sees... Denis arvas, et miski tule juures olev tihend läbi... NG'l jookseb teatavasti vesi mööda luugi serva alla tagumise tule juurde - too siis arvaski, et kuskilt sealt tuleb sisse. Mis nüüd siis teha? Ebameeldiv on see "lõhn", mis sealt salongi lekib :S
Homme plaanis käsipiduriga lõpuks midagi ette võtta. Täna ronisime kanalis auto alla ja avastasime Denisiga, et kogu see kupatus seal on täitsa lahti ja suht roostes ka... Homme tõstukile ja Sinti, kus üks teadjam mees käe külge lubas panna.
Veel painab üks mure - nimelt laseb kuskilt vett sisse pagassi:freak: täitsa haige värk - terve luuk on niiske, matt niiske ja "haiseb vaikselt". Tegin tühjaks tagant kõik - üllatus oli suur, kui varuratta seest lombi avastasime :S matt pessu, vesi välja, koopad vaatasime üle... täiesti müstika, kust selline vesi võis sisse pääseda. Puhastasin ära seest kõik, matt kuivatatult sisse tagasi ja nüüd jälle suur niiskus sees... Denis arvas, et miski tule juures olev tihend läbi... NG'l jookseb teatavasti vesi mööda luugi serva alla tagumise tule juurde - too siis arvaski, et kuskilt sealt tuleb sisse. Mis nüüd siis teha? Ebameeldiv on see "lõhn", mis sealt salongi lekib :S
Auto talveunest äratatud, liikvel taas...
Ja kohe sai üks suhteliselt pikalt vaevanud jama korda aetud, nimelt sai värskendatud väljalaskesüsteemi pisut. Ei raatsi nagu sellesse autosse uusi juppe eriti osta, kuna silme ees siht uuema auto suunas. Seega tuleb üritada olemasolevat vajadusel nii monteerida, et asi lissalt töötaks ja samas kõik oleks JOKK.
Nii saigi mitteostetud uus väljalasketorustik, just tagumine osa, kuna selle toruots oli suhteliselt läbi roostetand ning andis õhku läbi. Selle asemel ostsin 130.- maksva [URL=http://www.mypicx.com/uploadimg/154754870_03292010_1.jpg]VL süsteemi elemendi[/URL], relakaga laiemad roostesed toruotsad maha, mingisuguse ermetsimöksiga toruotsad kokku, element vahele ja asi täitsa värske kohe. Grammigi õhku läbi ei lase ja tänu suht jäigale kinnitusele sai ka tagumine torustik oma pessa ilusti fikseeritud. Plastikust porilapakad ka põhja alt eemaldatud niiet nüüd ei käi miski enam vastu maad, isegi kui 5 inimest autos ja pisemaid auke läbida, mida siin, Võrus, kus hetkel peatume, jagub küllaga...
[URL=http://www.mypicx.com/uploadimg/857799485_03292010_2.jpg]Tulemus selline[/URL]
Ja kohe sai üks suhteliselt pikalt vaevanud jama korda aetud, nimelt sai värskendatud väljalaskesüsteemi pisut. Ei raatsi nagu sellesse autosse uusi juppe eriti osta, kuna silme ees siht uuema auto suunas. Seega tuleb üritada olemasolevat vajadusel nii monteerida, et asi lissalt töötaks ja samas kõik oleks JOKK.
Nii saigi mitteostetud uus väljalasketorustik, just tagumine osa, kuna selle toruots oli suhteliselt läbi roostetand ning andis õhku läbi. Selle asemel ostsin 130.- maksva [URL=http://www.mypicx.com/uploadimg/154754870_03292010_1.jpg]VL süsteemi elemendi[/URL], relakaga laiemad roostesed toruotsad maha, mingisuguse ermetsimöksiga toruotsad kokku, element vahele ja asi täitsa värske kohe. Grammigi õhku läbi ei lase ja tänu suht jäigale kinnitusele sai ka tagumine torustik oma pessa ilusti fikseeritud. Plastikust porilapakad ka põhja alt eemaldatud niiet nüüd ei käi miski enam vastu maad, isegi kui 5 inimest autos ja pisemaid auke läbida, mida siin, Võrus, kus hetkel peatume, jagub küllaga...
[URL=http://www.mypicx.com/uploadimg/857799485_03292010_2.jpg]Tulemus selline[/URL]
Vahetatud/tehtud:
piduriklotsid, amordid (said gaasikad - tunduvalt jäigemad. Kui keegi on huvitatud, siis hästi soodsalt, praktiliselt rahata annan ära vanad tagumised amordid-ära ei hakanud viskama, kuna töömehed ütlesid, et nii korralikke amorte pole nemad varem vahetanud), jahutusvedelik, õlivahetus, õlifilter, kütusefilter, õhupuhastusfilter, matid (kasutatud, kummist said nüüd), kojamehed, lisatud püsikiirusehoidja (hetkel tahab veel nokitseda - loodan, et asi on vaid pedaaliandurites)
Veel lähiajal plaanis:
käsipiduri tross+klotsid (siis peaks töökorda saama, õõtshoovad, kliimaseade (täpset nimetust ei tea, aga üks toru tahab vahetamist), gen.rihma vahetus.
Kui kellelgi pakkuda eesmist kapotimärki, siis olen huvitatud - U2U
Tänase ja eilsega sai kokku kulutatud umbes 5 töötundi auto koristamisele, pesemisele ning vahatamisele
Üks värskem pilt ka:
,
piduriklotsid, amordid (said gaasikad - tunduvalt jäigemad. Kui keegi on huvitatud, siis hästi soodsalt, praktiliselt rahata annan ära vanad tagumised amordid-ära ei hakanud viskama, kuna töömehed ütlesid, et nii korralikke amorte pole nemad varem vahetanud), jahutusvedelik, õlivahetus, õlifilter, kütusefilter, õhupuhastusfilter, matid (kasutatud, kummist said nüüd), kojamehed, lisatud püsikiirusehoidja (hetkel tahab veel nokitseda - loodan, et asi on vaid pedaaliandurites)
Veel lähiajal plaanis:
käsipiduri tross+klotsid (siis peaks töökorda saama, õõtshoovad, kliimaseade (täpset nimetust ei tea, aga üks toru tahab vahetamist), gen.rihma vahetus.
Kui kellelgi pakkuda eesmist kapotimärki, siis olen huvitatud - U2U
Tänase ja eilsega sai kokku kulutatud umbes 5 töötundi auto koristamisele, pesemisele ning vahatamisele
Üks värskem pilt ka:
,
Täna sai minu auto ülevaatuselt läbi veatult, esimest korda. Varem polnud käsipidurit, aga selleks korraks tehti see VMs korda (äitähh sulle veelkord Dago:notworthy: ). Lisaks sellele vahetati tagasilla puksid, üks esimene stabika ots, summuti sukk ning reguleeritud sai ka esisild. Pikalt uuris ülevaataja minu esimesi küljeklaase ning arvas, et need on liiga tumeda kilega kaetud. Küünega kontrollis isegi. Lisaks mainiti veel, et ilmselt järgmiseks aastaks on ka CO tase kriitiline punkt - seekord veel jäi normi piiridesse kõrgetel pööretel, aga järgmiseks aastaks soovitati uue kati peale mõelda. Kokkuvõtvalt - teenindusega rahul, oli näha, et mees oli SAABiga sina peal ja selline, heas tujus muhe vana. Järgmine a kindlasti sinna samma kohta (Kadaka tee 1).
Igatahes lume tulekut jään nüüd ootama. Sellest tuleb minu esimene talv oma autoga:headbang:.
Kahju oli teisest rootslasest (oli üks volvo), kes tööpäeva lõppemise tõttu ukse tagant ära saadeti.
EDIT: daagsi käest sain ka uue SIDi. Enne oli minu masinal SID2, millel puudusid praktiliselt kõik pikslid, nüüd on mul SID3, millel olemas kõik pikslid:gun:
Igatahes lume tulekut jään nüüd ootama. Sellest tuleb minu esimene talv oma autoga:headbang:.
Kahju oli teisest rootslasest (oli üks volvo), kes tööpäeva lõppemise tõttu ukse tagant ära saadeti.
EDIT: daagsi käest sain ka uue SIDi. Enne oli minu masinal SID2, millel puudusid praktiliselt kõik pikslid, nüüd on mul SID3, millel olemas kõik pikslid:gun:
Pole ammu miskit kirjutanud. Võtsin lõpuks auto käsile. Väike 4osaline "värskenduspakett", millest 2 on läbitud: värviparandused, ning korralik auto pesu, poleerimine, vahatamine ning keemiline pesu tehtud, tehniline hoole ning 3D carbon (peeglid, uksepiidad ning tagumine spoiler) veel teha.
Ilm ka soosis enne/pärast piltide tegemist:
Ilm ka soosis enne/pärast piltide tegemist: