Saab 900, 1996, Lepp

Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#26

E Apr 20, 2009 19:06

Täna raalisime natu kursavennaga selle tagumise spoileri teemat... ei saa olla noh...
käisin kohapeal ka seal, kus äärekasse sisse tagurdasin - neverever ei olnud see nii kõrge kui kõrgel mul see vigastus on - täitsa suur hämming:conf:
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#27

N Apr 23, 2009 21:07

Eile õhtul juhtus imelik asi...
võibolla kujutan ette, aga... ühesõnaga suretasin ühe foori all masina välja, see käivitades ning liikuma hakates lülitusid käigud kuidagi ebatavaliselt kergelt...
kas on põhjust muretsemiseks, kuigi tuleb tunnistada, et päris nauditav oli käiguvahetus:drive:
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#28

E Sept 14, 2009 18:20

Tere,
nädal tagasi juhtus paha lugu. Sõitsin "koju" sõbranna juurest. Valgusfoori all suri auto ära. Enam käima ei läinudkii. Pidin kutsuma sõbrad, kes tõukasid kullakese ohutusse kohta, kus ta on seisnud siiani. Täna käisime sõbraga. Uurisime asja. Ikka ei läinud käima. Säde on. Ilus ka kusjuures. Keerasime küünla välja. Kuiv oli. Kütust polnud. Sõber roomas. Auto alla. Panin süüte sisse. Sõber kuulas. Häält ei tulnud. Pump ei löönud, vist. Kas seda peab üldse kuulda olema? Kus pump asub üldse? Kas vastavad oletused tõele, et pump on saba andnud? Mis võib veel siukest asja põhjustada?
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#29

T Sept 15, 2009 8:43

Bensiinipum asub paagi sees eraldi kopsikus, vahetamiseks kas võtad paagi maha või lõikad (vististi plekikääridega) auto põhja augu, mille kaudu saab pumba välja võtta, kuidas seda auku tehakse täpselt, ma ei tea.

Siin [URL=http://www.thesaabsite.com/Saab%20900-93%20fuel%20pump%20replacement.html]üks õpetus[/URL], mille järgi mina käitusin, ja pärast vahetamist kunagi kirjutasin [URL=http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=9299#pid111743]sellise jutu[/URL]. Ise sain kopsiku sees asuva pumba kasutatud pumba vastu vahetatud, mõni voolik tahtis ka vahetust, pumpa kopsikut on raske õigesse asendisse paagi põhja saada, aga noh, lõpuks sain sellegi tehtud, teisel katsel.
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#30

K Sept 16, 2009 18:24

Täiesti halliks võttis mu juuksed see õpetus
Loodan, et kuskil Tartus servicis suudetakse see asi ära teha
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#31

L Okt 24, 2009 19:48

Nii... bensiinipump vahetatud, minek parem, gaasipedaal tundlikum ja tundub, et pöördedki langesid sellega. Ära puhastati ka küünlad ja veel miski "kaane" värk...
Homme plaanis käsipiduriga lõpuks midagi ette võtta. Täna ronisime kanalis auto alla ja avastasime Denisiga, et kogu see kupatus seal on täitsa lahti ja suht roostes ka... Homme tõstukile ja Sinti, kus üks teadjam mees käe külge lubas panna.
Veel painab üks mure - nimelt laseb kuskilt vett sisse pagassi:freak: täitsa haige värk - terve luuk on niiske, matt niiske ja "haiseb vaikselt". Tegin tühjaks tagant kõik - üllatus oli suur, kui varuratta seest lombi avastasime :S matt pessu, vesi välja, koopad vaatasime üle... täiesti müstika, kust selline vesi võis sisse pääseda. Puhastasin ära seest kõik, matt kuivatatult sisse tagasi ja nüüd jälle suur niiskus sees... Denis arvas, et miski tule juures olev tihend läbi... NG'l jookseb teatavasti vesi mööda luugi serva alla tagumise tule juurde - too siis arvaski, et kuskilt sealt tuleb sisse. Mis nüüd siis teha? Ebameeldiv on see "lõhn", mis sealt salongi lekib :S
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#32

E Mär 29, 2010 22:50

Auto talveunest äratatud, liikvel taas...
Ja kohe sai üks suhteliselt pikalt vaevanud jama korda aetud, nimelt sai värskendatud väljalaskesüsteemi pisut. Ei raatsi nagu sellesse autosse uusi juppe eriti osta, kuna silme ees siht uuema auto suunas. Seega tuleb üritada olemasolevat vajadusel nii monteerida, et asi lissalt töötaks ja samas kõik oleks JOKK.
Nii saigi mitteostetud uus väljalasketorustik, just tagumine osa, kuna selle toruots oli suhteliselt läbi roostetand ning andis õhku läbi. Selle asemel ostsin 130.- maksva [URL=http://www.mypicx.com/uploadimg/154754870_03292010_1.jpg]VL süsteemi elemendi[/URL], relakaga laiemad roostesed toruotsad maha, mingisuguse ermetsimöksiga toruotsad kokku, element vahele ja asi täitsa värske kohe. Grammigi õhku läbi ei lase ja tänu suht jäigale kinnitusele sai ka tagumine torustik oma pessa ilusti fikseeritud. Plastikust porilapakad ka põhja alt eemaldatud niiet nüüd ei käi miski enam vastu maad, isegi kui 5 inimest autos ja pisemaid auke läbida, mida siin, Võrus, kus hetkel peatume, jagub küllaga...
[URL=http://www.mypicx.com/uploadimg/857799485_03292010_2.jpg]Tulemus selline[/URL]
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#33

K Aug 18, 2010 16:50

Vahetatud/tehtud:
piduriklotsid, amordid (said gaasikad - tunduvalt jäigemad. Kui keegi on huvitatud, siis hästi soodsalt, praktiliselt rahata annan ära vanad tagumised amordid-ära ei hakanud viskama, kuna töömehed ütlesid, et nii korralikke amorte pole nemad varem vahetanud), jahutusvedelik, õlivahetus, õlifilter, kütusefilter, õhupuhastusfilter, matid (kasutatud, kummist said nüüd), kojamehed, lisatud püsikiirusehoidja (hetkel tahab veel nokitseda - loodan, et asi on vaid pedaaliandurites)

Veel lähiajal plaanis:
käsipiduri tross+klotsid (siis peaks töökorda saama, õõtshoovad, kliimaseade (täpset nimetust ei tea, aga üks toru tahab vahetamist), gen.rihma vahetus.
Kui kellelgi pakkuda eesmist kapotimärki, siis olen huvitatud - U2U

Tänase ja eilsega sai kokku kulutatud umbes 5 töötundi auto koristamisele, pesemisele ning vahatamisele

Üks värskem pilt ka:
Pilt,
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#34

L Nov 06, 2010 21:30

Täna sai minu auto ülevaatuselt läbi veatult, esimest korda. Varem polnud käsipidurit, aga selleks korraks tehti see VMs korda (äitähh sulle veelkord Dago:notworthy: ). Lisaks sellele vahetati tagasilla puksid, üks esimene stabika ots, summuti sukk ning reguleeritud sai ka esisild. Pikalt uuris ülevaataja minu esimesi küljeklaase ning arvas, et need on liiga tumeda kilega kaetud. Küünega kontrollis isegi. Lisaks mainiti veel, et ilmselt järgmiseks aastaks on ka CO tase kriitiline punkt - seekord veel jäi normi piiridesse kõrgetel pööretel, aga järgmiseks aastaks soovitati uue kati peale mõelda. Kokkuvõtvalt - teenindusega rahul, oli näha, et mees oli SAABiga sina peal ja selline, heas tujus muhe vana. Järgmine a kindlasti sinna samma kohta (Kadaka tee 1).
Igatahes lume tulekut jään nüüd ootama. Sellest tuleb minu esimene talv oma autoga:headbang:.
Kahju oli teisest rootslasest (oli üks volvo), kes tööpäeva lõppemise tõttu ukse tagant ära saadeti.

EDIT: daagsi käest sain ka uue SIDi. Enne oli minu masinal SID2, millel puudusid praktiliselt kõik pikslid, nüüd on mul SID3, millel olemas kõik pikslid:gun:
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#35

L Mai 28, 2011 12:24

Pole ammu miskit kirjutanud. Võtsin lõpuks auto käsile. Väike 4osaline "värskenduspakett", millest 2 on läbitud: värviparandused, ning korralik auto pesu, poleerimine, vahatamine ning keemiline pesu tehtud, tehniline hoole ning 3D carbon (peeglid, uksepiidad ning tagumine spoiler) veel teha.
Ilm ka soosis enne/pärast piltide tegemist:Pilt
Pilt
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#36

L Juul 26, 2014 12:59

Auto müüdud!

Vahetasin välja uuema, suurema pereauto vastu.

Aga teenis ilusti.
Vasta