Saab 900, 1996, Lepp

Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#1

P Sept 28, 2008 22:50

Niisiiis... aitab jamast... räägin siis enda SAABisaamisloo ära...

Kõik algas...

mõttest soetada endale auto (siinkohal märgin ära, et lube mul veel pole, tegelen sellega, aga kinnisideeks sai ennem sõiduõiguse omandamist auto garaaži alla vedada:P)...
esialgu vaatas sisemine tahe audisid... algul 80'd, siis A4'sid... siis veel Golfe jms... Auto24s sai veedetud nii mõnigi pikem õhtu...

Autoturgudel/-aedades tartus...

Võtsime siis ühe päeva ja käisime läbi mõned suuremad... seal sai nii mõndagi isegi proovitud... mainiks ära ühe Golf3 GTI 110kw-minu jubedaim sõidukogemus üldse... vastik auto-hakkis, rappus jne jne...
Siis ksautoaias (oli vist midagi sellist) kõndisime mööda ühest 900 kupeest... kursavend hakkas rääkima, et tal oli SAAB pikka aega ning kiitis seda masinat... mõtlesin, et mis seal ikka, istun sisse... ja korras oligi-enam välja ei tahtnud! lihtsast sisseistumisest, rooli silitamisest haigestusin... edasi nägin igal pool SAABe... maha said maetud igasugused mõtted audidest, golfidest jms... mina hakkasin SAABi tahtma!:gun:
järgnes jällegi rünnak auto24le ning kursavenna soovitusel sai saabnetigi kasutaja tehtud... siit sain paar soovitust (eriline tänu Jürxile, keda juba piisavalt "tüüdatud" nii ennem autoostu, kui ka pärast:notworthy::) ning sobiv 24st välja vaadatud...

Edasi... reis Tallinnasse...

Kuna ise suurem asi mehaanik pole, sai mindud koos kahe kursavennaga (viitaks jällegi-tänud Ruxile, Arrakule)...
omanikuga (nüüd siis endisega) sai kokku lepitud kokkusaamine al mare parklas, kus masina üle vaatasime...
sealt suurema mõtlemiseta edasi Saue ARKi
tagasiteel oli üks kämmal ilusti püsti, kui SAAB vastu tuli:drive:

Nüüd siis õnnelik omanik...

auto käes olnud u 3 nädalat, läbi sõidetud u 600 km (mina reeglina kõrvalistuja rollis)... aga kõik kes rooli väänanud, on saanud ainult positiivseid elamusi... kerge pisikukesegi külge ütleks...:head:

Pilt

Lähitulevikus...

plaanis ära käia paljukiidetud Troostis... diagnosti ning sellele järgneb kindlasti ka kerge putitus...
praeguseks muutunud nii palju, et sisse pandud pisut helitehnikat, originaalmakk cd-maki vastu vahetatud (kuna too oli rikkis) ning klaasid toonitud...:headbang:

hetkeks vast piisab... mõned pildikesed ka veel:

Pilt

Pilt
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#2

P Sept 28, 2008 22:53

pildilingid läksid sul küll nihu.
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#3

P Sept 28, 2008 22:57

nüüd on korrras:eureka:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#4

P Sept 28, 2008 23:07

Kasutajanimi pealkirjast puudu:)
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#5

P Sept 28, 2008 23:12

nüüd seegi korras:thumb:
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1197
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#6

P Sept 28, 2008 23:20

See väike spoila seal ees teeb asja ikka poole ilusamaks:)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#7

P Sept 28, 2008 23:43

Saabidel on alati vahvad esitulede kojamehed:thumb:
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#8

P Sept 28, 2008 23:48

miks ma mitte hetkeks ka ei kahelnud, et seda kohe kommenteeritakse... aga jah, nii ta on paraku! pildil parempoolne ei tööta ülce ja vasakpoolne jääb peale igat pühkimist täpselt sellisesse asendisse, kuidas "tuul puhub"...:)
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

E Sept 29, 2008 0:46

Algselt postitas: Lepp
miks ma mitte hetkeks ka ei kahelnud, et seda kohe kommenteeritakse... aga jah, nii ta on paraku! pildil parempoolne ei tööta ülce ja vasakpoolne jääb peale igat pühkimist täpselt sellisesse asendisse, kuidas "tuul puhub"...:)

Kojameeste probleem on lahendatav.
Kui ma ei eksi siis see auto on nii mõnigi kord meil(Troostis) käinud ja nii mõnigi viga likvideeritud. Homme vaatan täpsemalt järgi.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#10

K Okt 01, 2008 21:59

Algselt postitas: Lepp
miks ma mitte hetkeks ka ei kahelnud, et seda kohe kommenteeritakse... aga jah, nii ta on paraku! pildil parempoolne ei tööta ülce ja vasakpoolne jääb peale igat pühkimist täpselt sellisesse asendisse, kuidas "tuul puhub"...:)


Vot vot ... täpselt täpselt sama mure oli ka endal (senikaua kuni sai juhipoolsel kojamehel pistik tagant eemaldatud) :D
Üldiselt küll väga kena isend! Muretuid sõite!
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#11

K Okt 01, 2008 22:24

Algselt postitas: Vitautas
Vot vot ... täpselt täpselt sama mure oli ka endal (senikaua kuni sai juhipoolsel kojamehel pistik tagant eemaldatud) :D
Üldiselt küll väga kena isend! Muretuid sõite!


Kui mootor surnud pole, siis tulekojameeste remont on lihtne, tuli käib eest nelja kruviga, kojamehe "mootoriruumi" kobakas kerest lahti kahe mutriga jne. Jupid välja, mootor lahti-kokku, puhtaks ja akult otseühendusega mootorit käiata natuke, süsteemi liikuvosadele (mitte mootorisse loomulikult) tavotti, tagasi kokku ja nuudiotsas kui tuli ees kojamees ise õigesse asendisse - valma! :drive:

Õnnitlen NG puhul.
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#12

K Okt 01, 2008 22:30

Tänud
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#13

N Okt 02, 2008 17:18

kena masin
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#14

P Okt 26, 2008 23:31

Kirjutaks siia üle pika aja midagi...
nimelt, sai siis see nädalavahetus ära käidud ülevaatusel...
seal tuli välja, et Lepa SAABikesel põhimõtteliselt puudub käsipidur - nimelt vasak tagumine ei võta üldse ja parem võtab nii, et käikudega saaks ka ilmselt auto kiiremini seisma:wise:
aga peale selle polnud nagu millegi kallal nokkida...
vasakpoolne esimene õõtshoovakas hakkab läbi minema, puudu on sumbuti keskmine kinniti ning vasakpoolne esimene suunatuli on natuke liiga valge...
mainiks veel selle, et CO tase oli superhea... see vist SAABide värk... paneb uskuma ühe teadjama mehe ütlust, et masina sissehingatav õhk on ka rohkem saastatud, kui see, mis välja tuleb:P
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#15

E Okt 27, 2008 11:12

Käsipiduri reguleerimise kohta [URL=http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4156]siin[/URL] Kui suunatule värvus põlemisel oranži asemel valge-kollane on, siis tuleb vist pirni vahetada :eureka:
madisklm
Postitusi: 25
Liitunud: K Mai 23, 2007 23:11
Asukoht:
Auto:

#16

E Okt 27, 2008 11:34

Mul on väliselt samasugune auto, huvitav, et probleemid on ka samad:D Viimase ülevaatuse aegu said küll vead likvideeritud
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#17

R Nov 07, 2008 21:59

Sidurivahetus Saabiantis või?
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#18

L Nov 08, 2008 13:08

Algselt postitas: vallikas
Sidurivahetus Saabiantis või?


Sidurivahetus?:poke:
ei mäletagi peast nii öelda, hooldusraamatut käepärast pole... kui see ongi tehtud, siis eelmise omaniku poolt...
aga kust selline küsimus?
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#19

L Nov 08, 2008 13:19

Algselt postitas: vallikas
Sidurivahetus Saabiantis või?


Äkki ajasin sassi, sama tähekombinatsiooniga must ng samade velgedega ja samasuguse stangega nagu oli seal tõstukil...a ju selliseid veel on, ajan vist jama täiega:bs:, äkki oli too seal isegi kupee. Vabandust.
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#20

L Nov 08, 2008 13:22

Pole viga, ikka juhtub...
aga minul jah, siiani siduriga täitsa korras...
pedaalidest tuleb pigem gaasiga harjuda... tahab teine raskemat vajutamist, kui "harjunud olen"...
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#21

P Apr 19, 2009 14:38

Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#22

P Apr 19, 2009 14:42

Aprillikuu lõppemas, kevad alanud, suvi pole enam kaugel...
Lähenemas minu esimene suvi autoomanikuna... plaanis palju mööda L-Eestit ringi vurada - paarile fantastilisele kohale juba isegi silm peale visatud, kus lanti leotada ning mõnus grilliõhtu veeta...
Eile sai tehtud soojale ajale vastu minekuks esimene suurem "lakkumine" ning natu ka Võrumaal ringi vuratud...
Üht teist sai ka jäädvustatud...
Kõigepealt veljed puhtamaks...
Pilt
Siis pesu, seest tolmuimemine ning vahatamine ja siis pilte tegema...
Pilt
Eest...
Pilt
Tagant...
Pilt
Küljelt...
Pilt
Mis istme taga peidus on?
Pilt
Hoo pealt velg...
Pilt
Hoo pealt kapott - läigib küll:eureka:
Pilt

Tänud Rait´ile
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#23

P Apr 19, 2009 14:46

Üks väike lisa idee. Kui sul on pagasiruumis subwoofer kasti sees, siis pane suusaluugi poole hoopis kastis olev auk. Sealt lööb rõhu salongi. Ees peaks olema väga hea bass. Mu sõbral on autos 2x800W MDS 12" subwooferit + MDS 1100W monovõim. 137.4 dB. Vastik on ees istuda:head: Vormeli veljekujundusega veljed on enamjaolt alati kõige ilusamad. Mitte päris kõik, aga enamus:thumb:
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#24

P Apr 19, 2009 14:53

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vastik on ees istuda:head: Vormeli veljekujundusega veljed on enamjaolt alati kõige ilusamad. Mitte päris kõik, aga enamus:thumb:


Bass peab just mõnus olema, mitte vastikust tekitama...:P
Aga iseenesest tasub proovimist, mis vahe on woofrit eri asenditesse pannes, kuigi mul seavad väikesed piirangud juhtmed, mis on küllaltki täpses mõõdus, pole mängumaad eriti:bs:
Velgedega olen ise ka rahul - alguses eriti ei meeldinud, aga nüüd armastus aina kasvab ja mitte ainult velgede vastu;)
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#25

P Apr 19, 2009 20:45

Täna jäädvustasin mõned kullakese iluvead:
1) Algaja juhina tagurdasin ükskord suhteliselt uljalt ja sain kohe karistatud... nimelt ei jooksnud äärekivi sirgelt nagu see küljeaknast välja vaadates tundus vaid hakkas minu poole pöörama, tegelikult ma ka teadsin seda, aga ei tea... mõte oli mujal ja järsku põrkaski hopsti tagumik üles... läksin välja, kevadine hilisõhtune pimedus, midagi ei näinud et juhtunud oleks... hoog ka nagu väga suur ei olnud ja äärekivigi tundus täitsa normaalselt madal, seega eeldasin, et sõitsin lissalt selle peale... väike ehmatus, sõitsin maha ja jätkasin sõitu...
tegelikult mis juhtus:
küljelt
Pilt
alt
Pilt
Mis meid sõbraga eriti hämmastas, oli see, et tema juures sai auto pestud, kõiki rattaid alt kruvitud, aga ikka tähele ei pannud, mingi hetk sõber märkas ja küsis: "Matsu oled pannud ve?" mina kohe, et ei,ei, nalja teed ve... ja siis alles nägime seda... algul mõtlesin, et pole hullu, kuid nüüd natu mures isegi:(
Nüüd takkajärgi mõtlen, et see olekski võinud märkamata jääda... Nüüd kripeldab:conf:
2) Pisuke roosteuss näitab end nii mõnestki kohast:
Juhipoolne tagumine uks
Pilt
Juhi uks
Pilt
3) Ühe saatusliku pesu ajal lendas täitsa hämmastavalt tühja koha pealt värvitükk päraluugi küljest. Survepesuga lasin ja järsku tuli värvi serv lahti ja niikui sinna vett laskma hakkasin tükk lendas:wtf:See ka eelnevatel piltidel näha, aga 1 veel lähemalt ka:
Pilt
Siiski viimaste pärast eriti ei muretse, kuna paari kuu pärast plaanis auto Kuressaarde viia, kus üks isa tuttav pidi auto värvimises päris osava käega olema...
Vasta