Saab 900 S Cabrio 2.0 R4 96 kW, Merle
Algselt postitas: Merle
Kas nt Rootsist mõne kasutatud variandi otsimine on mõttetu tegevus?
Kevadeni aega on, kui leiad soodsalt kasutatu, siis miks mitte.
Aga igal juhul soovitan selle kulutuse teha ja tuulesirmi osta, ilma selleta on maanteel ikka täiesti pael... pikema sõiduga võida saada näiteks kaelaradikuliidi vms :)
Aga muidu tere tulemast :beer:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Mul on piisavalt kõrvalistujana kogemusi maanteesõidul tuulesirmi- ja sirmita:) Vahe on päris drastiline...
Ilma sirmita maanteel sõtes võib tõepoolest oma tervise enne jätta kui minu "kõrgeealine" Saab:)
Peale seda, kui minu Kullake on reedel ka dr Troosti juures läbivaatusel käinud, saan ehk ka mõne uue pildi üles panna
Ilma sirmita maanteel sõtes võib tõepoolest oma tervise enne jätta kui minu "kõrgeealine" Saab:)
Peale seda, kui minu Kullake on reedel ka dr Troosti juures läbivaatusel käinud, saan ehk ka mõne uue pildi üles panna
Äkki leiab [URL=http://www.thesaabsite.com/900new/NG900Convparts.htm]siit lingilt katuseta ng asju[/URL] Pagan, ma seda võrku siin küll ei näe :(
EDIT: Leidsin! [URL=http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?cPath=29_76&products_id=348] Siin hinnaks 547 usa dollarit[/URL] Pluss paigalduskit 19 taala. Nimeks osal on 9-3 & NG900 Convertible wind deflector
EDIT: Leidsin! [URL=http://www.partsforsaabs.com/product_info.php?cPath=29_76&products_id=348] Siin hinnaks 547 usa dollarit[/URL] Pluss paigalduskit 19 taala. Nimeks osal on 9-3 & NG900 Convertible wind deflector
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jap, wind deflector on asja nimi. PFS-i oma on uus ja "genuine", sellest ka hind. Elkparts pakub umbes samas hinnas. Proovi parem ebay.co.uk pealt (või siis .com, lihtsalt uk puhul on ehk see saatmiskulu pisem) Esimene ettejuhtuv - £98 +£15 postikulu, müüja on Belgias.
Algselt postitas: Cyber
jap, wind deflector on asja nimi. PFS-i oma on uus ja "genuine", sellest ka hind. Elkparts pakub umbes samas hinnas. Proovi parem ebay.co.uk pealt (või siis .com, lihtsalt uk puhul on ehk see saatmiskulu pisem) Esimene ettejuhtuv - £98 +£15 postikulu, müüja on Belgias.
Algselt postitas: Merle
See Belgia variant tundub ok hind olevat, aga kas see 9-3 variant ikka minu 900 ja 97 a omale sobib?
Üks probleem veel...juhul, kui mõõdult sobib, siis kas ma selle ka paigaldada saan, kui minu autol ei ole lisavarustuses seda ette nähtud, st pole vastavaid auke olemas? Kas neid kinnituskohti on võimalik tekitada?
Ma arvan, et kui osa nimi on 9-3 & NG900 Convertible wind deflector, siis sobib :)
Algselt postitas: Merle
Üks probleem veel...juhul, kui mõõdult sobib, siis kas ma selle ka paigaldada saan, kui minu autol ei ole lisavarustuses seda ette nähtud, st pole vastavaid auke olemas? Kas neid kinnituskohti on võimalik tekitada?
t8: nagu öeldud sai, pole ühelgi cabriol tehase poolt seda valmidust. Tuleb osta ka paigalduskomplekt ja see sisi paika panna.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Sain oma auto tänu Troosti inimeste abi, nõu ja väga kiire ning hea teenindusega tehniliselt täiesti heasse sõidukorda.
Tänan veelkord Vikit ja Elerit sõbraliku suhtumise eest tehnilise taibuta värskesse Saabiomanikku!
Üheks lähiajal lahendamist vajavaks probleemiks jäi keti vahetus, mis suht kõrge hinna tõttu (ca 8000.-) natueseks ajaks edasi lükuma peab...
Lisaks veel mittetoimiv CD box...
Muidu on aga sõidurõõmu isegi rohem, kui loota julgesin!:)
Tänan veelkord Vikit ja Elerit sõbraliku suhtumise eest tehnilise taibuta värskesse Saabiomanikku!
Üheks lähiajal lahendamist vajavaks probleemiks jäi keti vahetus, mis suht kõrge hinna tõttu (ca 8000.-) natueseks ajaks edasi lükuma peab...
Lisaks veel mittetoimiv CD box...
Muidu on aga sõidurõõmu isegi rohem, kui loota julgesin!:)
Algselt postitas: Merle
Kas ketivahetusel koosneb enamus hinnast suurest töömahust mootori lahtivõtmisel või antud vidina hinnast?
Sry keskmiselt asjatundmatu küsimuse pärast...
Ma sain aru, et 600 krooni maksab kett ja ülejäänud kõik suur töö, mis on mootori mahavõtmine ja tavaliselt tehakse siis ka muid asju mootori kallal. Aga ma just esitasin ühes teemas rumala küsimuse, et kas ilma mootorit maha võtmata ei saa ketti vahetada. Kui saaks, küllap seda oleks juba tehtud, niiet vaevalt et lootust on.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
hmm, mootori ketti peaks saama äärmisel juhul ka ilma maha võtmata vahetada. Nukkvõllid tuleb panna neutraal asendisse, et kolvid saaks vabalt liikuda, siis keti lüli lahti tegemiseks on ka üks pisike masin olemas, nimeks tal keti lüli press. Vana kett panna uue külge, mootorit keerata niikaua kui ilmub nähtavale uue keti teine ots, seejärel ta vanast ketist vabastada ja siis uus kett jälle kokku panna BUENO VALMIS.
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
hmm, mootori ketti peaks saama äärmisel juhul ka ilma maha võtmata vahetada. Nukkvõllid tuleb panna neutraal asendisse, et kolvid saaks vabalt liikuda, siis keti lüli lahti tegemiseks on ka üks pisike masin olemas, nimeks tal keti lüli press. Vana kett panna uue külge, mootorit keerata niikaua kui ilmub nähtavale uue keti teine ots, seejärel ta vanast ketist vabastada ja siis uus kett jälle kokku panna BUENO VALMIS.
Vot see oli tore nõuanne!:) Mul on aga selline puue, et olen naisterahvas ja tehnika on minu jaos müstika! Kui on keegi, kes selle "tehnikaimega" hakkama saaks ja hind oleks oluliselt väiksem, siis ankde palun teada!
:)mulle tundub, et me oleme ausalt vähemalt oma "puuded" üles tunnistanud!
Juhul, kui lause esimene pool on tõene - "Ma arvan, et ma ise saaks"- siis võiks ju oma arvamust usaldada...? Kas sa oma autol oled sellist eksperimenti läbi viinud?
Juhul, kui lause esimene pool on tõene - "Ma arvan, et ma ise saaks"- siis võiks ju oma arvamust usaldada...? Kas sa oma autol oled sellist eksperimenti läbi viinud?