SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#1

E Dets 01, 2008 10:47

Ühel kenal eesti talvisel ilmal saingi oma unistuse teostatud, õuele veeres kena sinine nelja uksega Viggen. Auto on soetatud TROLL-i käest ning kogu eelnev info on leitav siit: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5241#pid120031. Pildimaterjaliga hetkel üllatada pole, kül tuleb. Rääkida võib ainult ülivõrdes, praktilisuse ja fun-i suhe on parim mis üldse olla saab, autol on iseloomu ja vajadusel täiesti taltsas. Veelkord sügavad kummardused ja kraapsud nii SAAB-i disaineritlele ja TROLL-ile kes on masinat edasi arendanud. Hetkel naudin lihtsalt lennukit ja lasen emotsioonidel settida :love:



Varasemad tegemised:
roolivõimendi õlitoru vahetatud.

tehtud tööd - talv 2014-03.2015:
uued kolvid + elustamine
Eibach PRO madaldusvedrud
uus MAF
uus esistange, uued põhjakatted ja kere plastosade värvimine + värviparandused
boosti ja õlirõhu kell A-piilaris
Igasugu sillaosad uued ja polüuretaaniring.
pidurid korrastatud + metallsukaga pidurivoolikud
uus sidur
rullikud ja veepump vahetatud
Platinum küünlad
Osram Nightbraker Ultrad

mai 2015
käigukasti remont + LSD (SAAB ATB F35) paigaldus
6-punkti ämblik ja 22mm tagumine ARB
Uued Viggeni esikettad ja ringrajakõlbulikud klotsid
Võidusõidu pidurivedelik

November 2016
Uued tagumised soonitud OEM pidurikettad ja Ferodo Premium klotsid.
Siduri peasilinder vahetatud

Jaanuar 2017
Uus OEM bensupump

Tulevikus:
Uus kliimapump
uus turbo, mitsu shortnose 6cm3 kuumakojaga ja intercooler
softiuuendus Stg3+
KingCobra
pihustid Deka 630

Ootame ca 220kW ja kuni 500Nm

Lisatud failid
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1744
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto:

#2

E Dets 01, 2008 11:02

naiss going wilddog.
Sent from my Monte Carlo using B204
suvekas
Saabiklubi liige
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#3

E Dets 01, 2008 11:03

Õnnitlused minugi poolt!
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#4

E Dets 01, 2008 11:05

Algselt postitas: kasparius
naiss going wilddog.


Vähemat ma ei saanud ju lubada. Järgmine samm oleks Turbo X :P
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1529
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#5

E Dets 01, 2008 11:11

Jäi mulje varasemast, et sellele autole tehti kunagi ajukirurgiat võimsuse poole. Aga hea, et see auto foorumisse ja klubisse jäi. Oleks isegi ostnud kui oleks neid numbritega pabereid rohkem :D Palju õnne!!!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4301
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Aprilia RSV 1000R

#6

E Dets 01, 2008 11:13

No palju õnne :) Uškumatu.:drive:
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#7

E Dets 01, 2008 11:19

Algselt postitas: vmaster
Jäi mulje varasemast, et sellele autole tehti kunagi ajukirurgiat võimsuse poole. Aga hea, et see auto foorumisse ja klubisse jäi. Oleks isegi ostnud kui oleks neid numbritega pabereid rohkem :D Palju õnne!!!


BSR-i softini ei jõutud. Küll on tehtud eeltöö 2.5" downpipe ja Forge DV näol, rääkimata veermikust ja muust mootorimajandusest. Ega üle 300hp seda ei ajagi, muutub mõtetuks IMHO. Äkki vana 900-ga teeb midagi huvitavat tulevikus :eureka:
daags
Postitusi: 681
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#8

E Dets 01, 2008 11:44

sai isegi kiibitsetud seda masinat, kahjuks jäi ost suure ls ja veel paari väikese detaili tõttu ära. aga palju õnne :thumb: ja head kulgemist.
Võimsust pole kunagi piisavalt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1529
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#9

E Dets 01, 2008 11:47

Algselt postitas: daags
sai isegi kiibitsetud seda masinat, kahjuks jäi ost suure ls ja veel paari väikese detaili tõttu ära. aga palju õnne :thumb: ja head kulgemist.


Minuarust on sellise klassi masinate puhul ls üsna viimase järgu asi.
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#10

E Dets 01, 2008 11:53

Algselt postitas: vmaster
Algselt postitas: daags
sai isegi kiibitsetud seda masinat, kahjuks jäi ost suure ls ja veel paari väikese detaili tõttu ära. aga palju õnne :thumb: ja head kulgemist.


Minuarust on sellise klassi masinate puhul ls üsna viimase järgu asi.


Mulle see läbisõit meeldib, igatahes on sisu ja muu tehnika nagu 120k sõitnud autol. Daags mis see muu väikene detail oli siis, kui küsida tohib?
daags
Postitusi: 681
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#11

E Dets 01, 2008 11:53

Algselt postitas: vmaster
Algselt postitas: daags
sai isegi kiibitsetud seda masinat, kahjuks jäi ost suure ls ja veel paari väikese detaili tõttu ära. aga palju õnne :thumb: ja head kulgemist.


Minuarust on sellise klassi masinate puhul ls üsna viimase järgu asi.


vastupidi, lausa patt on kulgeda klassikaliste masinatega igapäevaselt ja tekitada vähem kui kümne aastaga pea 300000 km ette. Selline auto võiks ikka olla peres teise v kolmanda autona ning teenida leiba nv rajapäevadel vms. Aga eks meil kõigil ole ju oma nägemus elust :notworthy:

Väikesed detailid on need, et minu soov oleks originaal masinat omada :drive:- sinu isendi puhul on liialt rõhku pandud pisi detailide värvimisele - olgu see vihje- ning autol olid all 18" veljed, mida soovinuks asendada orig.viggeni velgede vastu, mille leidmisel EEstist oleks võinud probleeme tekkida.

Aga auto väga aus. Mõtlesin kaua sellele autole ja eks kadeduse pisik ole ikka sees :D
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13588
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#12

E Dets 01, 2008 11:57

Ehk T7 ? ;)
Algselt postitas: wilddog
Daags mis see muu väikene detail oli siis, kui küsida tohib?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
daags
Postitusi: 681
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#13

E Dets 01, 2008 11:59

Algselt postitas: Cyber
Ehk T7 ? ;)
Algselt postitas: wilddog
Daags mis see muu väikene detail oli siis, kui küsida tohib?


T7 ka muidugi.
Võimsust pole kunagi piisavalt
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#14

E Dets 01, 2008 12:01

Algselt postitas: daags
Algselt postitas: vmaster
Algselt postitas: daags
sai isegi kiibitsetud seda masinat, kahjuks jäi ost suure ls ja veel paari väikese detaili tõttu ära. aga palju õnne :thumb: ja head kulgemist.


Minuarust on sellise klassi masinate puhul ls üsna viimase järgu asi.


vastupidi, lausa patt on kulgeda klassikaliste masinatega igapäevaselt ja tekitada vähem kui kümne aastaga pea 300000 km ette. Selline auto võiks ikka olla peres teise v kolmanda autona ning teenida leiba nv rajapäevadel vms. Aga eks meil kõigil ole ju oma nägemus elust :notworthy:


Elu on liiga lühike, et mämmerdada. Ja pealegi seistes auto laguneb. Usun, et selle auto tasemel hoidmine nende aastate jooksul on nn poole teise auto rahade eest täiesti võimalik. See on minu nägemus. Palju kurvem on see kui viid oma rariteedi jalutama ja see saab just nendel loetud jalutamis kordadel, mitte omal süül otsa :wise:
daags
Postitusi: 681
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#15

E Dets 01, 2008 12:04

Loomulikult :headbang: on sul õigus. Life is Rock`n roll:headbang:
Võimsust pole kunagi piisavalt
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 131
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#16

E Dets 01, 2008 17:23

mul on tõsiselt hea meel, et auto läks õigetesse kätesse, usun, et uus omanik hoiab teda vähemalt sama hästi kui mina seda tegin ja kõrvaldab ka need pisipuudused mille peale mina juba läbi sõrmede vaatasin:)

"Läbisõidu kummardajatele" niipalju, et iga auto ressurss on tohutu kui teda regulaarselt hooldada ja 8- 10 aasta vanune auto mis pärit euroopast, ei saa olla kindlasti väiksema läbisõiduga kui 200 000km ja sedagi vaid juhul kui ta on olnud nn. kolmas auto peres. Eneserahustuseks saab läbisõidunumbri parajaks teha ca. 600 krooni eest, seega tasub auto hindamisel usaldada ikkagi oma silmi, kõrvu ja tagumikutunnet.
daags
Postitusi: 681
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#17

E Dets 01, 2008 17:48

Algselt postitas: TROLL
mul on tõsiselt hea meel, et auto läks õigetesse kätesse, usun, et uus omanik hoiab teda vähemalt sama hästi kui mina seda tegin ja kõrvaldab ka need pisipuudused mille peale mina juba läbi sõrmede vaatasin:)

"Läbisõidu kummardajatele" niipalju, et iga auto ressurss on tohutu kui teda regulaarselt hooldada ja 8- 10 aasta vanune auto mis pärit euroopast, ei saa olla kindlasti väiksema läbisõiduga kui 200 000km ja sedagi vaid juhul kui ta on olnud nn. kolmas auto peres. Eneserahustuseks saab läbisõidunumbri parajaks teha ca. 600 krooni eest, seega tasub auto hindamisel usaldada ikkagi oma silmi, kõrvu ja tagumikutunnet.


Hea läbisõiduga auto leidmine on võimalik, kui on vähegi taipu asjadesse süveneda ja uurida auto tausta. Reegline on kvaliteetsetel autodel märk maas kas garantii süsteemis või mõnes auto esinduses. Ole mees ja uuri järgi. Kerimise ohvriks langeb kärsitu ostja, kes ei viitsi asjadesse süveneda.
See muidugi ei tähenda, et sinu auto halb oleks :)- lihtsalt kas ostaksid ferrarit millel on 300000 km ees :poke:. SEe niisama torkimiseks öeldud :P
Võimsust pole kunagi piisavalt
iisak
Postitusi: 6250
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#18

E Dets 01, 2008 18:02

Algselt postitas: daags
lihtsalt kas ostaksid ferrarit millel on 300000 km ees :poke:. SEe niisama torkimiseks öeldud :P

Lajatades OT edasi-OSTAKS KÜLL!
Vaadates kasvõi Trionicu E31... Läbisõit on 224000km ja mina julgeks küll võrdusmärgi UUE ja tema oma vahele tõmmata:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
KeN1
Postitusi: 4
Liitunud: E Nov 17, 2008 22:19
Asukoht:
Auto:

#19

E Dets 01, 2008 18:14

Eile õhtu koju tulles ehmatasin täitsa ära, mis asi see veel on hoovi juurde tekkinud on :D
daags
Postitusi: 681
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto:

#20

E Dets 01, 2008 18:23

hea kyll :) n6ustun :notworthy:
Võimsust pole kunagi piisavalt
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#21

E Dets 01, 2008 20:44

Algselt postitas: KeN1
Eile õhtu koju tulles ehmatasin täitsa ära, mis asi see veel on hoovi juurde tekkinud on :D


Hall 2-tiivaline lendas maakoju ja sinine 4-tiivaga hävitaja ruleerub õhtuti tudile :thumb:
Mõrtsukjänes
Saabiklubi liige
Postitusi: 80
Liitunud: N Mär 29, 2007 13:45
Asukoht:
Auto:

#22

T Dets 02, 2008 0:13

Lennuk mõned päevad käes olnud, sõitsin täna pesulasse ja avastasin, et keegi ajuhiiglane esimesed tulede kojamehed tuuri pannud :fight::gun: Samas vana auto küljest ei torkinud neid keegi. Kiiremas korras valvega parklasse või turvamees kõrvale vaja panna. Töö oli puhas, miskit polnud murtud...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1744
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto:

#23

T Dets 02, 2008 0:15

misasja...mida nendega peale hakatakse... vargad tõenäoliselt ei tea mille nad varastasid.
Sent from my Monte Carlo using B204
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#24

T Dets 02, 2008 0:18

Kas targemad teavad, et NG900 tule kojamehed sobivad Viggenile?
wilddog
Saabiklubi liige
Postitusi: 1506
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#25

T Dets 02, 2008 1:04

Pildid tehtud ilma statiivita, WB tõttu on esimesed pildid vähe vale varjundiga.

Lisatud failid
Vasta